Se fuld version : Prioiteter
Private dancer
04-05-04, 17:08
Det er en underlig tid vi lever i....hvad er det største ligenu for dig?
speedgaragepia
04-05-04, 17:16
"At Fog spandt sig ud af løgnen"
Eller at folket er så ligeglade, at de lader sig spise af med hans gnækkende væveri pakket ind i et grundigt indøvet jovialt Fjogh-smil.
http://www.dr.dk/nyheder/multimedia/archive/00081/Anders_Fogh_Rasmusse_81209a.jp g
Han er da osse lige til at spise...
Et meget vigtigt spørsmål som kræver et yderst velovervejet svar, derfor vi jeg vende tilbage efter en tur i tænkeboksen P.D.. :roll:
Umiddelbart vil jeg dog sige det der med bøsse arny.
Garridge bwoy
04-05-04, 18:09
bøsse arny.
The Governator?
Den højeste prioritet lige nu er, at du lærer at stave til "Prioriteter". Så kan du tage stilling til de andre "svære" ting bagefter.
Havde sgu også undret/moret mig lidt over den..... :roll:
Og det kan måske være en lærestreg, om lige at læse sit indlæg igennem, inden man poster det!!!! Det er overdrevet u-kool at sidde og se på alle de stave/tastefejl.....
Nu kunne det jo være vedkommende havde problemer med at stave...!
Og det kan måske være en lærestreg, om lige at læse sit indlæg igennem, inden man poster det!!!! Det er overdrevet u-kool at sidde og se på alle de stave/tastefejl.....
Det er mindst lige så latterligt at bruge 4 udråbstegn efter hinanden. Eller stave cool med K.
Jeg foreslår en mærkning af de folk der ikke staver ordentligt, evt. med en filter funktion, således man kan slå alle indlæg fra der ikke er korrekte. :wink:
Patrick Bateman
05-05-04, 09:55
Jeg foreslår en mærkning af de folk der ikke staver ordentligt, evt. med en filter funktion, således man kan slå alle indlæg fra der ikke er korrekte. :wink:
Ville der så være nogen indlæg her overhovedet?
Det er mindst lige så latterligt at bruge 4 udråbstegn efter hinanden. Eller stave cool med K.
Hehe.....nu var mit indlæg ikke ment som en personlig ting, men mere som et opråb!!! (bemærk hvordan jeg efter denne sætning kun bruger tre -3 udråbstegn). Det er fair nok, at folk har problemer med stavning - men ca. 98% af de stave/tastefejl her, kunne efter min overbevisning undgåes, ved at man lige læser det man har skrevet igennem.
Garridge bwoy
05-05-04, 09:58
Hehe.....nu var mit indlæg ikke ment som en personlig ting, men mere som et opråb!!! (bemærk hvordan jeg efter denne sætning kun bruger tre -3 udråbstegn). Det er fair nok, at folk har problemer med stavning - men ca. 98% af de stave/tastefejl her, kunne efter min overbevisning undgåes, ved at man lige læser det man har skrevet igennem.
Props for din din kreative tegnsætning, Jengo! :wink:
jeg syntes os det er total latterligt folk slår ned på andres stavefejl. det køre da åbenbart fint nok med forståelsen af indlæggende?????? det er i hvertfald kool med mig :lol: 8) 8) :P
piece til alle!!!!
(prioitere selv nøgne mennesker til hver en tid)
Jeg vil gerne påpege, at jeg ikke slog ned på nogen personligt, men bare ytrede min holdning med at det er for dårligt at der staves så dårligt! Jeg er godt klar over at mange gange kan man sagtens finde meningen selvom, der er fejl. Men derfor bør det sgu da ikke gøres acceptabelt at stave som det nu engang lige passer én......fordi man er for doven til at lige tjekke sit indlæg, inden det postes! De fleste er vel også i besiddelse af en ordbog eller anden form for autokorrektur?
Private dancer
05-05-04, 14:06
her prøver jeg for spas at smide et par store emner op...
for at konstatere i går mest op i.....
stavekontrol.
Bravo!
Ok, vil du vide hvad vi laver? Jeg sidder og surfer efter en nedstryger... Og stener.
Ja hej PD
Jeg er så lige stået op her onsdag eftermiddag og vil bruge en times tid på at overveje hvad resten af min dag skal gå med... Og stener.
- Z -
her prøver jeg for spas at smide et par store emner op...
for at konstatere i går mest op i.....
stavekontrol.
Bravo!
Du er jo bare tudefjæs over, at ingen af dine emner er så store som stavekontrol. Get with the program!
Stavekontrol er stort, og MS-DOS 6.0 fordobler din harddisk!
/slush
Tom Collins
05-05-04, 21:23
Sutt min pek, jag stavor kraftædeme såm jag har løst til !