Se fuld version : Roskilde lineup
Så fik de offentliggjort 98% af programmet...
http://www.roskilde-festival.dk/object.php?obj=4000c&code=45
Personligt synes jeg det ser temmelig trist ud, men med LFO og Komponent som mulige lyspunkter..og så lige David Bowie som en outsider...Resten af det er i følge min vurdering mere eller mindre kedeligt at se på... et 5-tal på karakterskalaen.. :roll:
Og så kommer vores allesammens ven Geeza også...crap :evil:
Så.. skal man afsted eller ej? Please advice...
Garridge bwoy
29-04-04, 17:50
Ud med Geeza og ind med OHOI!
Hva faen er der galt med Geeza :?:
Bliver godt nok fristet af Louie Vega og Elements of life...
Lasse_P
Jeg har da pænt opperen - Basement Jaxx og Fatboy Slim på Orange lørdag nat - Audio Bully's, Beenie Man & Lady Saw (ja det er ikke hus, men...), Krush og en masse andet godt, der nok skal lyde fedt når man ellers er god ved sig selv...
... og Laid Back Luke.. Samt Blue Foundation, Zero 7, Basement Jaxx og LFO skal da nok blive fedt
Ruben Andersen
29-04-04, 19:19
Jamie Lidell er den eneste der vækker min opmærksomhed...
synes heller ikke det ser helt så opsigtsvækkende ud.
LFO, Komponent (hvad kommer der til at ske dér?), Jamie Lidell bliver sikkert meget fedt, meeeen..
og så selvfølgelig Puppetmastaz :shock:
Tom Collins
29-04-04, 19:56
Tjaa, endnu engang er de ikke så upfront som jeg synes man kunne forvente af en fremsynet musik festival. Set udfra et elektronisk synspunkt. Jeg forstår ikke hvorfor Basement Jaxx og Zero 7 skal spille igen istedet for at vælge nogle nye kunstnere der ikke har spillet før. Men trods alt er der masser af godbidder, især fordi jeg osse hører rock.
Så selvfølgelig skal vi på festival i år igen !
Henrik Hedegaard
29-04-04, 20:25
tidligere har Ozy fra Force Inc. reklameret på sin webside, at han skal spille på en af scenerne i år.
det kan man da ikke klage over...
men jeg stiller også ganske uforstående overfor hvorfor Basement Jaxx og lignende skal spille på festivallen igen. Bare fordi de har udgivet et nyt album legitimerer det jo ikke at de skal spille på festivallen. Desuden stank Basement Jaxx koncerten sidst.
generelt kunne de godt bruge nogle friske tanker i den elektroniske booking afdeling.
Jeg må sige, jeg er positivt overrasket over årets program. Nuvel, de kan stadig ikke beskyldes for at være helt fremme i skoene, men der er rigtig mange navne, jeg gerne vil høre. Mest overraskende er klart Quantic Soul Orchestra og så vores egne Fukt. Det tager jeg s´gu hatten af for.
Personligt syns jeg at lineuppet sutter røv...
Hip-Hop er skam fedt nok, men der er sku lidt for meget. Der bliver vist ikke rigtig mulighed for at stå og jamme max natten lang til house eller tech. Trist...
Garridge bwoy
29-04-04, 22:44
Hva faen er der galt med Geeza :?:
Okay, det lød muligvis som en diss af Geeza. Det er det ikke fra min side. Jeg har bare en eller anden idé om, at arrangørerne har booket ham som en slags dansk garage-agtigt act. Og hvis det er rigtigt, brokker jeg mig bare lidt. Elllers bare fuhgettaboutit igen og du ryster bare røven til Geezadrengen til festivalen :wink:
birdy flirdy
02-05-04, 22:44
Hmm... jeg er nu heller ikke top-positivt overrasket over programmet, men det bunder måske også bare i skuffelsen over at al ens spammen med "bandforslag" ikke har givet synligt resultat. :?
Der er dog en del nye/upcoming navne, som måske kunne blive til gode bekendtskaber & også nogle optursnavne på programmet... så som de i tråden allerede nævnte, Bugge Wesseltoft & Luke Vibert etc. Så mutter her glæder sig nu alligevel til en uges lækker musik, sol(!), spas & oparbejdelse af ølvom oven på eksamenerne! :)
well. programmet i år vs. en måneds rejse slår ikke til.
Så min stime af festivaller afrbydes nok i år.
HVis ellers der er nogen der kan programmere java på rimeligt niveau - vil arbejde lidt på en ircserver(er stort set færdig) og uploade lidt billeder på festivallen mod en gratis billet så kontakt mig lige så kan i nok overtage min plads i (frivillige) arbejdsgruppen.
Patrick Bateman
03-05-04, 08:44
tidligere har Ozy fra Force Inc. reklameret på sin webside
Har du et link til hans webside?
tidligere har Ozy fra Force Inc. reklameret på sin webside
Har du et link til hans webside?
ozy2k.com
Patrick Bateman
03-05-04, 09:23
Jamie Lidell, LFO, Komponent, THE MATTHEW HERBERT BIG BAND, SCRATCH PERVERTS, LUKE VIBERT, LAIDBACK LUKE
er lidt af det jeg gerne ville se, men der er ikke noget der virkelig trækker... (udover Jamie som er fantastisk)...
christian christian
03-05-04, 10:06
Kommer Wu Tang alligevel? Synes ellers at der var snak om, at det gjorde de ikke.
Derudover: Heller ikke voldsomt opløftende udover de par ting, der allerede er nævnt.
Og så selvfølgelig
http://www.morbidangel.com/images/malogonew_off.jpg
Jamie Lidell er den eneste der vækker min opmærksomhed...
Absolut!! :D
Tom Collins
03-05-04, 10:24
Det er fanme en skam Manowar ikke spiller i år. De er fanme kongen !
Komponent // Roskilde // Part one.
Live//
The Renegades of the Game Boxen / A,S
Ekkehard Ehlers /D
Pixel /DK
Murcof /Mex
Mapstation /D
Video//
kontroll.er /S
More will come soon.....
komponent.dk
Jeg må indrømme, at jeg lo noget da jeg så en helsides for Roskilde lineuppet i dag i Metroexpres. Efter fatboyslim stod et stort fedt US. Siden hvornår er brighton blevet et sted i staterne. Om igen!
ahlmann.net
03-05-04, 17:08
Også Sami Koivikko har, på sin hjemmeside (http://www.ee.oulu.fi/~sakoivik/dates.html), angivet at han skal spille på Roskilde festivalen... Men han er ikke at finde i programmet - så er der nogen der ved om det holder stik?
Garridge bwoy skrev:
Okay, det lød muligvis som en diss af Geeza. Det er det ikke fra min side. Jeg har bare en eller anden idé om, at arrangørerne har booket ham som en slags dansk garage-agtigt act.
Det er vist kun dig Bo, der ser (eller gerne vil se) Geeza som et dansk garage-act. I mine øre lyder det mere af Audio Bullys og lignende hooligan-house. Jeg tror snare det er årsagen til, at Geeza er booket til Roskilde, for Hooligan house er jo det nye fra London (sidste år vel at mærke). Så det passer meget godt med festivalens sædvanlige up-front bookninger.
Saint Janus
04-05-04, 04:12
Kommer Wu Tang alligevel? Synes ellers at der var snak om, at det gjorde de ikke.
Derudover: Heller ikke voldsomt opløftende udover de par ting, der allerede er nævnt.
Og så selvfølgelig
http://www.morbidangel.com/images/malogonew_off.jpg
Ja, mit Roskilde-visit er også reddet af Morbid Engel og Meshuggah :wink: ... og DJ Fatass Slim