PDA

Se fuld version : Knucklefinger - Blackbird Remix

metal
31-07-06, 13:33
Halløjsa..

Sampleremix.com har afholdt en remix-competition, og til en afveksling er det tilladt at gøre musikken tilgængelig for aflytning... Originaltracket er lidt downtempo, men jeg har piftet den op til noget 126bpm groovy prog.house halløj... giv det et lyt og giv gerne lidt feedback.

Link: http://vibrants.scene.org/metal_-_blackbird_remix_(192kps).mp3

EDIT: stor overraskelse - mit mix vandt ikke selve konkurrencen, men i det mindste er det blevet udvalgt til udgivelse på en remix-cd.

Cheers.

Gauzz
03-08-06, 13:42
God produktion og godt mixet, men lidt kedeligt i arrangementet. Lækker bas.

Lidt filterforløb, småbreaks og højere vokal kunne måske være ideer? Lidt mere fx-larm i mellemtonen en anden.

metal
03-08-06, 19:29
Tak for responsen og ideerne. Begge er brugbart!

Det er tydeligt i dette track, at jeg ikke har lavet så meget i denne genre før.. det med de grandiøse fx'er er noget jeg bevidst forsøgte at minimere for at undgå for meget "trance"-feel over den.. det samme med filter-ændringerne på riff'et. Jeg skulle måske nok ha' varieret riff'et lidt mere og et break med et B-stykke ville måske også ha' gjort lidt mere for tracket.

Linket til tracket ryger ned i morgen - så hvis der er andre der vil lytte, så er det nu de skal rykke.