PDA

Se fuld version : Den gamle mand og havet (af øl) aka rune rk er nu senior

rune rk
17-04-04, 12:11
Har fødselsdag og ville bare sprede lidt glæde.

27 års intensiv høreskade i dag og bassen lyder stadig lige godt :D

kom og fest m mig på rust i auvten og jeg gir en lille en :lol:

( indset jegerforbandetstiv smiley her )

oooouuuuhhhhaaaa!!!!!!!!

arnars
17-04-04, 12:24
Har fødselsdag og ville bare sprede lidt glæde.

27 års intensiv høreskade i dag og bassen lyder stadig lige godt :D

( indset jegerforbandetstiv smiley her )

oooouuuuhhhhaaaa!!!!!!!!

Big deal? :D

Men det er da rart at se, at selv dygtige mennesker også bliver ældre, det gør dem lidt mere dødelige!

Lasse_P
17-04-04, 12:31
Jamen tillykke da.

Synes godtnok du virkede lidt grå i Aalborg i påsken.

Måske man burde poste nogle af de grumme billeder......

Hilsner fra tøserne også :wink:

Lasse_P

2000F
17-04-04, 12:40
Tillykke, gamle stodder!

Jacob L
17-04-04, 12:53
hehehehe tillykke :twisted:

Steff
17-04-04, 13:56
http://pages.prodigy.net/bestsmileys1/emoticons3/8.gif%20

Riv Rust rundt i aften!

Kan det betale sig at tage derud efter job, ved 03.30 tiden, er det til at komme ind and so?

Lasse_P
17-04-04, 14:22
Idag er det Runes fødselsdag, hurra hurra hurra......
http://www.hum.aau.dk/~cv03/thecrewformerlyknownas9000pose n/Billede%20102%20-%20small.jpg

http://www.hum.aau.dk/~cv03/thecrewformerlyknownas9000pose n/Rune%20RK%20113%20-%20small.jpg

Undskyld Rune, kunne ikke lade være......

Lasse_P

Andreas_H
17-04-04, 17:07
=D> Gay lord!!!

Tillykke :!: :!: :!:

Feltman
17-04-04, 18:03
...og selvfølgelig kan det betale sig at komme klokken 03, vi fester igennem til dørmændene tæsker os - og Rune har lovet at jeg godt må spille lidt rave/techno/derudaf efter 04 (tasken er pakket med godter!)...

Ses
Feltman

Poppa KB
17-04-04, 18:54
Idag er det Runes fødselsdag, hurra hurra hurra......
http://www.hum.aau.dk/~cv03/thecrewformerlyknownas9000pose n/Billede%20102%20-%20small.jpg

http://www.hum.aau.dk/~cv03/thecrewformerlyknownas9000pose n/Rune%20RK%20113%20-%20small.jpg

Undskyld Rune, kunne ikke lade være......

Lasse_P

Du er ikke blevet kendt på dine kropslige dimensioner - THANK GOD!!! :mrgreen:

FatCap
17-04-04, 19:23
Tillykke med dagen!

Kan desværre ikke komme, men håber i river lortet ned og drikker hjernen væk..!

SKÅÅLL!!!!!

:D

makv
17-04-04, 20:17
Hey Rune!

Jeg var på klub i aftes i Cannes (Le Loft - super fed lille champagne fransker house agtig bar/club, se evt. worldsbestbars.com under Cannes) Til orintering vil jeg bare lige nævne at aftenens musiske højdepunkt ifølge mig (og så vidt jeg kunne fornemme også en del andre champagnedrikkende røvrystende gæster) var da dj'en spillede Calabria ledsaget af hvin og dyt i hornet...... \:D/

Nååå, men ville bare lige bekræfte at Calabria rykker i det Syd Franske!!!

PS: Har feber :oops: men er just igang med at drikke mig ned så der er lagt op til endnu en aften med gasss - det ka' de sgu de franskmænd!!!!

Martin

Jesper Fryd
18-04-04, 17:32

Fuck for en svingom - best birthday ever 8)

Jesper Fryd
18-04-04, 17:44
Det tegner til at have været noget af et gilde i går. Så kan man jo sidde og bide sig selv i panden over ikke at kunne komme...pisirøvenbræk! ](*,)

Du havde alligevel ikke kunnet følge med..... :roll: :wink:

Når først sækkepiben kommer frem, så rammer rave-hammeren! :o

Tom Collins
18-04-04, 19:55
Det tegner til at have været noget af et gilde i går. Så kan man jo sidde og bide sig selv i panden over ikke at kunne komme...pisirøvenbræk! ](*,)

Hva' du kastede vist håndklædet i ringen rimeligt tidligt, så stik piben ind. Du var ingen steder at se da jeg troppede op til CK's "look-at-me-i'm-fucked-up-and-drunk" Raver set.

Jesper Fryd
18-04-04, 20:42

Hva' du kastede vist håndklædet i ringen rimeligt tidligt, så stik piben ind. Du var ingen steder at se da jeg troppede op til CK's "look-at-me-i'm-fucked-up-and-drunk" Raver set.

jeg flygtede af samme grund :P

Tom Collins
18-04-04, 20:52

Du lyver, du havde sikkert ædt af den dårlige kex der var i omløb :mrgreen:

Jesper Fryd
18-04-04, 20:56
Du lyver, du havde sikkert ædt af den dårlige kex der var i omløb :mrgreen:

næh - men jeg slikkede godt nok på mine fingre efter at have pillet ved samtlige tissemænd i lokalet.... :(

Gæsten
18-04-04, 21:40
Kunne du smage den læbestift min var smurt ind i ?

Lars Gregers
18-04-04, 22:22
Godmorgen og tak for igår til de tilstædeværende. Sikke en fest. Bulgariske sækkepiber, magnum champagne, funky cold medina og et par svedige mandehænder som jeg nu har fundet ud af tilhørte Fryd. Yummiii

Det fede er at der kun er 6 dage til næste fest.

Tim Andresen
19-04-04, 08:54

Tyndt Fryd!

Det lyder som om det først var der festen sådan rigtig startede. Og CK skyldte at spille ikke bare godt, men pisse hamrende godt efter sit fredag aften / lørdag morgen Whodini-forsvindingsnummer!

Til CK: Jeg husker at jeg har en kvajeflaske tilgode. Den kommende weekend måske?

:wink:

Jesper Fryd
19-04-04, 09:01
Det lyder som om det først var der festen sådan rigtig startede.

Det - kan jeg mod ro i sindet sige - er en lodret løgn! :P

Tim Andresen
19-04-04, 09:03
Det lyder som om det først var der festen sådan rigtig startede.

Det - kan jeg mod ro i sindet sige - er en lodret løgn! :P

Så skylder han sgu 2 flasker! :D

Feltman
19-04-04, 09:18
Festen var i fuldt gang allerede 21:55, da Colston troppede op som første mand og gik i gang med de 500 gratis Fisherman Friend shots, og sluttede først godt 20 minutter efter lukketid - så helt dårlige kan K3X'ene ikke have været :-)

- Og så var der nogle af os der blev ved til engang igår aftes...

Tim: Ja, du har vist en lille flaske tilgode for dit Catwalk maraton sæt på +8 - min eneste undskyldning er at hun er dødlækker ;-)

Knus
Feltman

Tim Andresen
19-04-04, 09:24
Festen var i fuldt gang allerede 21:55, da Colston troppede op som første mand og gik i gang med de 500 gratis Fisherman Friend shots, og sluttede først godt 20 minutter efter lukketid - så helt dårlige kan K3X'ene ikke have været :-)

- Og så var der nogle af os der blev ved til engang igår aftes...

Tim: Ja, du har vist en lille flaske tilgode for dit Catwalk maraton sæt på +8 - min eneste undskyldning er at hun er dødlækker ;-)

Knus
Feltman

Hvorfor er der ikke noget der undrer mig her? :)

DonC
19-04-04, 13:45
Tilykke :)

rundede selv 28 den 9.