PDA

Se fuld version : Hvad interesserer i jer for udover plader?

abc
31-10-02, 14:06
Hvad interesserer i jer for udover plader, sex og stoffer?

Erixx...
31-10-02, 14:22

Jeg tror sgu at du i dit spørgsmål ramte en rimelig god vifte af mine interesser :wink:

Peter Lundgreen
31-10-02, 14:24
barn, musikproduktion, billedkunst, politik, kariere, mad, spil,

christian
31-10-02, 14:31
Well.. udover at slide mine ører op af musik, så er IT også en interesse, som jeg beskæftiger mig en hel del med.
Ladies, politik osv. ligesom så mange andre ppls :D

soulbroren
31-10-02, 14:34

ingenting...

Rasmus
31-10-02, 14:52
De 4 thailandske ludere i stueetagen...

Alison
31-10-02, 15:51

Systemer
Historier
Følelser
samt at besvare latterlige spørgsmål på latterlige fora - når alt på arbejde er gennem bugget og crashet!

Fååååååååååk - jeg har heldigvis fri om 9 minutter

Og husk nu, hvis I ikke har andet at lave end at sidde hjemme foran støttepædagogen/tossekassen, så tag jer sammen og smut ud på luftkastellet med gratis chai, champagne og kvinder med eller uden kaftaner i hobevis!!!!

http://www.kiwis-can-fly.com

Poppa KB
31-10-02, 16:05
"Gå amok med Kenneth Bager"!!!!!!

RJ
31-10-02, 16:12

Og husk nu, hvis I ikke har andet at lave end at sidde hjemme foran støttepædagogen/tossekassen, så tag jer sammen og smut ud på luftkastellet med gratis chai, champagne og kvinder med eller uden kaftaner i hobevis!!!!

http://www.kiwis-can-fly.com

Starfuckerpis/Distortionlort! BOYKOT!

Poppa KB
31-10-02, 16:17
hahaha!
Long Live Luftspandetten

Colston
31-10-02, 16:30
.....samt at besvare latterlige spørgsmål på latterlige fora - når alt på arbejde er gennem bugget og crashet!

BESVARE latterlige spørgsmål? Hehehehe.....

Good one. :P

-*MD3003*-
31-10-02, 20:24
Oh, do shut up Claus......

:D

Poppa KB
01-11-02, 00:27
det arrangment er helt kosher, og fortjener al støtte. rigtig mange mennesker arbejder gratis for at stable dette arrangement på benene – kunstnere, teknikere, PR, produktion m.m.
på med den positive vante drenge :!:

Det er på samme tid flot og rigtigt udtrykt!

Alison
01-11-02, 10:13
I skal naturligvis lige have (af-fyrs) raketten !
Jeg glemte at logge mig ind! og jeg er jo 100 indlæg bagud for for både Daniel og Closton, Troels, Bateman og Tom Collins

DJ Daniel
01-11-02, 10:16
Hey Sakena,
slap lige lidt af. det kunne jo være at grunden til at vi lukkede af overfor en eller anden kaftan-festival var at nogle af os ved hvad vi kan lide og hvad vi ikke kan lide. Det betyder jo ikke at man ikke er åben indenfor visse grænser vel? Så spar os lige for den slags ævl.
Det er sgu noget af det mest åndssvage jeg længe har hørt. Bare fordi folk arbejder gratis så er det fedt eller hvad? Så synes jeg at du skulle tage med næste gang FDF holder lands-jamboree, der er sgu mange der lægger deres gratis arbejdskraft i det.
Jeg synes det er helt i orden at du synes det er fedt, men du kan sgu ikke tillade dig at være utilfreds med at ikke alle deler din begejstring for art/kaftan-arrangementer. Der er nogen af os der har bare en smule erfaring med den slags arrangementer, og det kunne jo være at folk ikke gad at give den slags en chance mere, fordi de har haft dårlige oplevelser gang på gang? Men det kan du måske ikke forestille dig? Jeg føler mig ikke en skid indebrændt (ka ik se hvad det skulle være over?), men derfor kan jeg sgudda godt sige at det og dét oplæg til en aften ikke tiltaler mig og det kan alle andre vel også? Det hedder kritisk sans.

Huey
01-11-02, 10:26
Ja, jeg hader det der ungdomskultur med frugt i.
Jeg spiser det IKKE mor!

Colston
01-11-02, 10:28
*****Rant*****

HØRT!

Jeg glemte at logge mig ind! og jeg er jo 100 indlæg bagud for for både Daniel og Closton, Troels, Bateman og Tom Collins

Jeg ville da tro at en true tøs som dig ville være ligeglad med den slags pjat?

Alison
01-11-02, 10:34
Hey Sakena,
slap lige lidt af. det kunne jo være at grunden til at vi lukkede af overfor en eller anden kaftan-festival var at nogle af os ved hvad vi kan lide og hvad vi ikke kan lide. Det betyder jo ikke at man ikke er åben indenfor visse grænser vel? Så spar os lige for den slags ævl.
Det er sgu noget af det mest åndssvage jeg længe har hørt. Bare fordi folk arbejder gratis så er det fedt eller hvad? Så synes jeg at du skulle tage med næste gang FDF holder lands-jamboree, der er sgu mange der lægger deres gratis arbejdskraft i det.
Jeg synes det er helt i orden at du synes det er fedt, men du kan sgu ikke tillade dig at være utilfreds med at ikke alle deler din begejstring for art/kaftan-arrangementer. Der er nogen af os der har bare en smule erfaring med den slags arrangementer, og det kunne jo være at folk ikke gad at give den slags en chance mere, fordi de har haft dårlige oplevelser gang på gang? Men det kan du måske ikke forestille dig? Jeg føler mig ikke en skid indebrændt (ka ik se hvad det skulle være over?), men derfor kan jeg sgudda godt sige at det og dét oplæg til en aften ikke tiltaler mig og det kan alle andre vel også? Det hedder kritisk sans.

Søde Daniel! Nu var det indlæg ikke møntet på dig, men på Klaus B, Quick og Rasmus. Og ja naturligvis skal man have kritisk sans - ingen tvivl om det.

Men det der er meningen med kiwi-tingen er IKKE hovedsageligt nogen kaftaner, men mere netwoking og prøve at lade folk mødes på tværs af deres 'normale' rammer... Feste med nogen andre mennesker, ja grundlæggende bare gøre noget andet end det man er vant til om man er billedkunstner, skuespiller, dj, bartender what ever!

Jeg synes det var super forfriskende at være til en fest med både mennesker jeg har set før og en masse jeg aldrig mener at have bemærket før. Det er jo bare det der er hensigten...

Jeg tror vi grundlæggende er enige, men vinkler det forskelligt.

Alison
01-11-02, 10:36

Har du hørt om ironi? eller SKAL jeg understrege det med en smily?

DJ Daniel
01-11-02, 10:36
ja ja, men min pointe er bare at du ikke kan FORVENTE at folk deler din begejstring for noget som ligger dem fjernt.

Alison
01-11-02, 10:42
ja ja, men min pointe er bare at du ikke kan FORVENTE at folk deler din begejstring for noget som ligger dem fjernt.

Klart jeg ikke forventer at man deler min begjestring, jeg har da også bare opfordret til det som alternativet til TV'et til at begynde med i denne tråd....
Men det der bare undrer mig, er at FEST kan ligge SÅ fjernt fra folk herinde?

Det var iøvrigt en super fest igår, med den bedste mest blandende crowd jeg har set i Købehavn i rigtig lang tid

Colston
01-11-02, 10:42

Har du hørt om ironi? eller SKAL jeg understrege det med en smily?

Vi prøver igen, denne gang så alle kan forstå det:

DJ Daniel
01-11-02, 10:44
Så skal du bare se hvordan FDF'erne fyrer den af på jamboréen! Hold da op! Tager du med eller hvad? Der er osse gymnasiefest på Chr.Havns Gymnasium snart, der kan vi osse tage hen..hvad? Skal du ikke med?Men det er jo fest!?

Alison
01-11-02, 10:53
Så skal du bare se hvordan FDF'erne fyrer den af på jamboréen! Hold da op! Tager du med eller hvad? Der er osse gymnasiefest på Chr.Havns Gymnasium snart, der kan vi osse tage hen..hvad? Skal du ikke med?Men det er jo fest!?

ja ja ja Daniel jeg er kugleskør fordi jeg kan se klubbing potientiale i nogen mennesker - sorry, dumme mig!

Chase
08-11-02, 15:53
Playstation og male psycedeliske malerier!!!

stefan
08-11-02, 17:09

Husk studiekort!

Snyder
07-06-04, 13:34

:lol: :lol: :lol:

LeifStyle
07-06-04, 14:02
De 4 thailandske ludere i stueetagen...

Har de da omsider fået Stegt flæsk og persillesovs på menuen?

dda
07-06-04, 14:07
er det her en smart retro tråd der atter engang er kommet på mode/ ud af skabet som yoyo´en gør det hvert femte år??

LeifStyle
07-06-04, 14:14
Haha... Jeg havde ikke lige set datoen på de sidste indlæg.
Undrede mig da også lidt over, at der allerede var stemt fra min konto.

dda
07-06-04, 14:17

hihi ;)
tænkte det nok....

Lang
01-03-06, 22:03

Mig selv.

anika
01-03-06, 22:28
Mig selv.
grineren at du rent faktisk har rettet i dit minimale indlæg. he.

Ludicrous
01-03-06, 22:32

Jeg tænkte præcis det samme :eek:

Frk.Sørensen
01-03-06, 22:34
grineren at du rent faktisk har rettet i dit minimale indlæg. he.
\\:D/ \\:D/ \\:D/ \\:D/ \\:D/ \\:D/ \\:D/ \\:D/ \\:D/ \\:D/ \\:D/ \\:D/ \\:D/ \\:D/

Onkel Dunkel
01-03-06, 22:39
Jeg tænkte mere på hvad årsagen var til at oppe denne tråd....

Disken
01-03-06, 22:42
Jeg tænkte mere på hvad årsagen var til at oppe denne tråd....
Med jævne mellemrum skal der åbenbart graves en tilfældig tråd op, selvom det øjensynligt ikke tjener noget formål :roll:

Ludicrous
01-03-06, 23:06
Med jævne mellemrum skal der åbenbart graves en tilfældig tråd op, selvom det øjensynligt ikke tjener noget formål :roll:

Kommer nu lidt an på, hvad det er for en tråd....

sissel
02-03-06, 09:18
Undrer mig lidt over at film f.eks og kunst og kultur generelt slet ikke er nævnt som mulighed. Nå, men min interesse er film (duh).

Colston
02-03-06, 09:23
Undrer mig lidt over at film f.eks og kunst og kultur generelt slet ikke er nævnt som mulighed. Nå, men min interesse er film (duh).

I 2002 var ABC slet ikke den åbne og dybdeborende forumbruger han er nu.

sissel
02-03-06, 09:35
I 2002 var ABC slet ikke den åbne og dybdeborende forumbruger han er nu.
Nej, indlægskvaliteten er steget med lysårs hastighed.

abc
02-03-06, 13:33
Hvilke indlæg?
Jeg gidder ik lege mer!

sissel
02-03-06, 13:50
Hvilke indlæg?
Jeg gidder ik lege mer!
Nårh, pus. :cling: Men jeg er da, som én af de få, rent faktisk kommet med et svar i tråden. Det må da trøste lidt.

djuna barnes
02-03-06, 13:54
Nårh, pus. :cling: Men jeg er da, som én af de få, rent faktisk kommet med et svar i tråden. Det må da trøste lidt.

den der smiley er meget fin

den slags meget langsomme tilnærmelser og forstillelse og så pludselig gensidig forståelse og åh, dejlige lange knus - interesserer jeg mig meget for...

sissel
02-03-06, 14:03
den der smiley er meget fin

den slags meget langsomme tilnærmelser og forstillelse og så pludselig gensidig forståelse og åh, dejlige lange knus - interesserer jeg mig meget for...
Det er jeg desværre ikke så god til. Det ender tit i dårlig timing, en misforståelse og/eller en kikset brandert. MEN der er selvfølgelig undtagelser. :cling: (og dem er der heldigvis kommet flere af som årene går og teenagetraumerne langsomt klinger af). Den her har lidt af det samme: :flower:

Oldefar
02-03-06, 18:32
Fantastisk! Jeg nåede at læse langt inden det gik op for mig, at tråden var så gammel. Det undrede mig dog lidt at der blev talt om kiwis kan fly... Der hænger, latterligt nok, to af de der kaftaer i det værelse jeg sidder i.

Garridge bwoy
02-03-06, 19:33
Hvad er meningen?

Pigen der fatter nada
02-03-06, 19:36
Hvad er meningen?

Tag denne tråd med i seng sammen med :lock:-gutten.

God bedring!

Netje Cadetje
02-03-06, 22:07
Venner.
Dinosaurer lavet af plastik.
Striber.
Suppe.
Boeger - mest boerneboeger.
Cubase.
Kunst.
Aber.
At finde ud af hvordan det hele haenger sammen.

Lotte
02-03-06, 22:18
the other

Tom Collins
03-03-06, 10:41
Patter

the man
03-03-06, 11:30
Smukke, frække og hurtige Kvinder
Dyr rødvin
Golf
Power skating
Fiskeri
God mad (som jeg selv laver) \\:D/
Mit hus

laumann
03-03-06, 13:03
Mine piger
Foto
Layout/design
Som Lerager: Patter, de s'gu kommet for at blive
RC Helicopter (pas på med den slags det tager din tid)

Lang
04-03-06, 23:25
Mit hus

Jeg gad godt se hvordan du har indrettet dig. det er ikke ligefrem minimalisme forestiller jeg mig?

radiator entertainment
05-03-06, 06:47
Jeg gad godt se hvordan du har indrettet dig. det er ikke ligefrem minimalisme forestiller jeg mig?

prog shui

Electric Mistress
05-03-06, 11:05
Golf

Hvor langt er du nede i handicap?

Jeg sluttede på 7.

Frk.Sørensen
05-03-06, 11:20
Smukke, frække og hurtige Kvinder
Dyr rødvin
Golf
Power skating
Fiskeri
God mad (som jeg selv laver) \\:D/
Mit hus
hvad betyder hurtige kvinder? Og hvad med power skating?
Jeg interesserer mig for andre mennesker. Nogle gange lidt for meget måske.