PDA

Se fuld version : The Bang

ZIP
13-02-04, 17:12
www.thebang.dk

Hvad siger i til det ?

- Z -

Colston
13-02-04, 17:19
Hvis musikprofilen er lige så skarp som der lægges op til, så er jeg sgu pisseligeglad med alt det andet gøgl det er pakket ind i. 8)

Patrick Bateman
13-02-04, 17:28
Jeg tror sgu det bliver ganske underholdende.... 8)

Kim Kemi
13-02-04, 18:01
Jeg tror sgu det bliver ganske underholdende.... 8)

jeg spiller så det bliver underholdene på den ene eller anden måde hehe.. :twisted:

ZIP
13-02-04, 18:09
så længe du ikke bliver lige så stiv som på rust, så er den sq fin med mig Kim :lol:

- Z -

Patrick Bateman
13-02-04, 18:12
så længe du ikke bliver lige så stiv som på rust, så er den sq fin med mig Kim :lol:

- Z -

Skal vi ikke se om vi kan drikke Kim så stiv så han går under INDEN han skal spille.. =!"()=

ZIP
13-02-04, 18:17

- Z -

Skal vi ikke se om vi kan drikke Kim så stiv så han går under INDEN han skal spille.. =!"()=

Hehe, den er jeg med på, så deler vi hans tid bag pulten og hans gratis sprut bagefter... fucking faaaantastic plan :D

Patrick Bateman
13-02-04, 18:20

- Z -

Hehe, den er jeg med på, så deler vi hans tid bag pulten og hans gratis sprut bagefter... fucking faaaantastic plan :D

Næ nej, så skal det være ren Sven Väth, hvor vi holder ham oppe og spille hans plader for ham.... haha...... TRESOR PARK! !!

Kim Kemi
13-02-04, 19:09

- Z -

Næ nej, så skal det være ren Sven Väth, hvor vi holder ham oppe og spille hans plader for ham.... haha...... TRESOR PARK! !!

hey hey i 2!! i må ikke drikke min sprut :evil: og jeg skal nok spille godt ellers får i min flaske sprut..

Tom Collins
13-02-04, 19:26
det tror jeg sgu ikke på Kim, du kan sgu ikke holde dig ædru nok.

ZIP
13-02-04, 22:59

- Z -

hey hey i 2!! i må ikke drikke min sprut :evil: og jeg skal nok spille godt ellers får i min flaske sprut..

Kan vi ikke få en kop af den gode vodka alligevel... så lover jeg at påtage mig skylden for mindst én af de nu-skubber-jeg-til-picl-up-armen-uheld u laver ?

- Z -