PDA

Se fuld version : MetteS / Deep,- funky,- tech, og electro house

MetteS
23-04-06, 19:54
Navn: Mette Sørensen
By: Aalborg
Født: 07051985
DJ siden: Maj 2005
Musikgenre: Deep,- funky,- tech, og electro house
Booking: 24248855/DjMetteS[@]hotmail.com

Biografi:
Mette startede som dj på Bombay Barfly i maj 2005. Det hele startede ud i trance, helt tilbage fra 90er trance til det andre hører idag, men det vidste sig kun at være en kort oplevelse. House fangede hurtigt hendes interesse og idag er trance lagt helt på hylden.
Mette startedede sammen med JacobRT det månedlige arrangement Essential Sessions med stor succes.
Ud over at spille på Bombay, har Mette været et par ture omkring Rendesvouz, frisørsalonen Chao Chao og tøjbutikken Jefferson.
Senest har hun været en tur forbi V4 og spille med Noir.

http://snobtalk.flab.dk/housemusik/mette.jpg

CHART - 23rd April 2006:
1. Evermore - Its Too Late (Dirty South Mix) - WARNER MUSIC GROUP
2. Robbie Rivera - Your Mistake (Original Mix + Richard Dinsdale Mix) - TOOLROOM
3. DJ Rooster & Sammy Peralta - Move Your Body (Danny Woo Mix) - TWEEKD TUNES
4. Superbass - Go To Pieces (Jon Gurd Vocal Mix) - CR2
5. Filterfunk - S.O.S (Message In A Bottle) (Filterfunk S.O.S Mix) - RISE
6. Kaskade - In This Life (Cabin Crew Mix) - SOCIETY HIGHTS
7. Axer - 321 (Original Mix) - PRYDA FRIENDS
8. Cirez D - Punch Drunk (Original Mix) - MOUSEVILLE
9. Oliver Koletzki - Muckenschwarm (Oliver Koletzkis Muckenspray Re-Edit) - COCOON
10. Noir - My MTV (D-Ramirez Mix + Chris Lake Mix) - CDR
11. Oliver Klain - Jeton (Original Mix) - UNIVERSAL MUSIC (SWITZERLAND)
12. Skye - Love Show (Tom Novy Mix) - WARNER MUSIC GROUP
13. Marc O Tool - Pink Is The New Black (Original Mix) - ELECTRIBE RECORDS
14. Kings of Tomorrow - 6 PM (Mark Knight + Martijn Ten Velden Mix) - DEFECTED
15. DJ Nick & Danny Chatelain - Is Killing Me (Original Mix) - OVUM
16. Flow - Truth And Sunshine (Funk Dvoid Mix) - URBANTORQUE
17. Random House Project - Freakin Me (John Gurd Mix) - C2 TRAX
18. Cirez D - Re-Match (Original Mix) - MOUSEVILLE
19. DJ Tekin feat Beth Thollan - Wait Forever (Original Mix) - DEFECTED
20. Funkagende - House Music Revolution (Original Mix) - BIG LOVE PROMO

CHART - 4th May 2006:
1. Chris Lake - Release (Luke Dzierzek Mix) - RISING MUSIC
2. Last Rhythm - Last Rhythm (Martijn Ten Velden Remake) - RENAISSANCE
3. Kaskade - In This Life (Cabin Crew Mix) - SOCIETY HIGHTS
4. P.C.B - Freakin And Burnin (Original Mix) - MANTRA VIBES
5. Phonique Feat Erland Oye - For The Time Being (Funkagenda And Trophy Twins Fatt Mix) - RENAISSANCE
6. Astro - Awake Or Dreaming (Martijn Ten Veldens Awake Dub Mix) - PHONETIC
7. Jody Westernoff - Cold Drink, Hot Girl (Original Mix) - DISTINCTIVE
8. Robbie Rivera - Your Mistake (Richard Dinsdale Mix) - TOOLROOM
9. Evermore - Its Too Late (Dirty South Mix) - WARNER MUSIC GROUP
10. Stephan Bodzin vs. Marc Romboy - Ferdinand (Original Mix) - SYSTEMATIC
11. Future Funk Squad - Audio Damage (D. Ramirez Mix) - DEFAULT RECORDS
12. Phatjak - Since I Found You (Mashtronic Mix) - NASCENT RECORDINGS
13. Oliver Koletzki - Da Bleibt Er Ganz Cool (Original Mix) - KLING KLONG
14. SoulFlava Feat Katherine Ellis - We Got Love (Original Mix) - CDR
15. Filthy Rich - Its Like That (Funkagendas Bombay Badder Mix) - UMM
16. Filterfunk - S.O.S (Message In A Bottle) (Filterfunk S.O.S Mix) - RISE
17. Skye - Love Show (Tom Novy Mix) - WARNER MUSIC GROUP
20. Superbass - Go To Pieces (Jon Gurd Vocal Mix) - CR2

Rasmus T
23-04-06, 20:33
Spiller du nogensinde i KBH ?

MetteS
23-04-06, 20:35
Spiller du nogensinde i KBH ?

Har ikke fået tilbuddet endnu, så nej ;-)

Liquid_j
24-04-06, 13:12
Hvorfor startede du med at spille trance, hvis du altid drømte om at spille house? Det virker umiddelbart lidt fjollet for mig.

MetteS
24-04-06, 14:19
Hvorfor startede du med at spille trance, hvis du altid drømte om at spille house? Det virker umiddelbart lidt fjollet for mig.

Jeg startede ud med trance da jeg vandt en dj konkurrence, som gav mig residency på den pågældende klub.
Housemusikken fangede senere min interesse fuldstændigt og derfor lagde jeg trance på hylden. Det er af min opfattelse at mange djs har startet ud med at spille en anden genre end de gør idag - hvorfor er det fjollet?

Patrick Bateman
24-04-06, 14:27
Jeg startede ud med trance da jeg vandt en dj konkurrence, som gav mig residency på den pågældende klub.
Housemusikken fangede senere min interesse fuldstændigt og derfor lagde jeg trance på hylden. Det er af min opfattelse at mange djs har startet ud med at spille en anden genre end de gør idag - hvorfor er det fjollet?

Det lød fjollet fordi det virkede som om du altid havde drømt om at spille house. Derfor lød det fjollet at du startede med trance hvis det var house du ville spille, men nu har du opklaret at du først bagefter fandt ud af at det var house du var til.

MetteS
24-04-06, 14:43
Det lød fjollet fordi det virkede som om du altid havde drømt om at spille house. Derfor lød det fjollet at du startede med trance hvis det var house du ville spille, men nu har du opklaret at du først bagefter fandt ud af at det var house du var til.

Jeg er glad for vi fik misforståelsen på plads :D

evilangelinc
26-04-06, 17:46
Det er godt at se nogle flere kvindelige DJ's. Hvad er ca. bookingpris?

DJ Daniel
26-04-06, 20:22
Det er godt at se nogle flere kvindelige DJ's.

Dette er udtalelse jeg ofte har hørt, men altid har undret mig over. Hvorfor er det fedt? De spiller hverken med patterne eller fissen, så kønnet er vel underordnet? Er det vigtige ikke at DJen er god?

Patrick Bateman
26-04-06, 21:37
Dette er udtalelse jeg ofte har hørt, men altid har undret mig over. Hvorfor er det fedt? De spiller hverken med patterne eller fissen, så kønnet er vel underordnet? Er det vigtige ikke at DJen er god?

HALLO MAND, det er jo bare lige netop SÅ meget federe fordi.. ehm.. at de er piger.... jo.. okay?
De har større patter end os

:shitrain:

Helmuth Kool
26-04-06, 21:56

LIGEstilling Daniel, LIGEstilling. Det er meeeget vigtigt! Ellers risikerer man at mændende løber med det hele og det går VIRKELIG ikke. Vi kan så glæde os over, at det er rimeligt let for os, at få arbejde som pædagogmedhjælper i en vuggestue, eller børnehave.

Edit: Undskyld, det er ikke pænt at afspore en profiltråd. Og de ting jeg kunne genkende i tracklisten er meget fede, så jeg tror det ender med et download.

2 x Eddy: Der er jo ikke noget at downloade? Har du ikke et mix (af nyere dato)?

MetteS
26-04-06, 23:08
2 x Eddy: Der er jo ikke noget at downloade? Har du ikke et mix (af nyere dato)?

Har pt kun et ældre mix, men jeg regner med at få lavet et nyt mix inden længe og så smider jeg det selvfølgelig op herinde :D

ironman
29-04-06, 08:19
:-k

evilangelinc
29-04-06, 16:52

Jeg synes bare der er så mange mandlige DJ's, så det er dejligt at se at kvinderne også har interesse for at stå på den side af pulten.

Patrick Bateman
29-04-06, 17:14
Jeg synes bare der er så mange mandlige DJ's, så det er dejligt at se at kvinderne også har interesse for at stå på den side af pulten.

Ja mand, og så er det også ligesom om at pigerne har en anden mere feminin følelse for musikken og for publikum, og så kan de bare sammensætte et meget mere lækkert set som bare kommer længere ind i en...nå ja, så har de jo også bryster og fisse.

Liquid_j
29-04-06, 17:22
Ja mand, og så er det også ligesom om at pigerne har en anden mere feminin følelse for musikken og for publikum, og så kan de bare sammensætte et meget mere lækkert set som bare kommer længere ind i en...nå ja, så har de jo også bryster og fisse.

Sad og snakkede med SteenP om dette den anden dag. Det er lidt som om fyre er meget nørdede, og dette går hen og smitter af på pladevalget. I stedet for den bedste selektion bliver det "det nyeste", "det mest hemmelige" eller det mest rafinerede track. Piger kan bare godt lide at danse, og smider noget kool på. Ikke at de pr. definition er bedre DJs - kan snildt finde en lang række ting der gør dem dårligere end os, men på dette punkt er de ofte seje.

Og så er det altså ikke altid de har patter, batmand. Husk det.

Patrick Bateman
29-04-06, 17:26
Sad og snakkede med SteenP om dette den anden dag. Det er lidt som om fyre er meget nørdede, og dette går hen og smitter af på pladevalget. I stedet for den bedste selektion bliver det "det nyeste", "det mest hemmelige" eller det mest rafinerede track. Piger kan bare godt lide at danse, og smider noget kool på. Ikke at de pr. definition er bedre DJs - kan snildt finde en lang række ting der gør dem dårligere end os, men på dette punkt er de ofte seje.

Sorry, men det er ganske enkelt noget fis og skrive det der.

Liquid_j
29-04-06, 17:30
Sorry, men det er ganske enkelt noget fis og skrive det der.

Hvilken del er du ikke enig i? Og lad mig komme dig i forkøbet ved at understrege at jeg SELVFØLGELIG ikke mener det er en naturlov der gælder for alle, men en generel observation, baseret på en masse nørdede drenge jeg har set spille, og nogle amokhedspiger.

Men det er måske det med patterne du er uenig i :mrgreen:

Rasmus
29-04-06, 17:36
Scooter, to ting. Du er ikke money nok til at opfinde ord. Skyd din web"master"

Liquid_j
29-04-06, 17:40
Scooter, to ting. Du er ikke money nok til at opfinde ord. Skyd din web"master"

Hvilke ord er opfundet?

Knuz fra "webmaster"

(hvis du vil disse designet eller noget er du en måned for sent på den, det skal nok blive mere dezaign-korrekt om en måneds tid, efter eksaminer og opgaver)

ZIP
29-04-06, 17:42
Rasmus har bare menses i dag, køb ham et eurowoman, en kop varm kakao, lyserøde skumfiduser og så nus ham lidt på maven, så går det nok over om et par dage :mrgreen:

DJ Daniel
29-04-06, 18:28

Vås.. desværre er standarden blandt kvindelige DJs generelt lavere, hvis jeg skal drage en konklusion ud fra mine oplevelser. Dette kan skyldes at der netop er den der holdning "fedt med en pige bag pulten", og det alene ofte kan give DJ-jobs, hvilket så igen kan medføre at man ikke skal bevise noget for at få lov til at spille, og så får lov til at spille steder som man egentlig ikke er klar til. Det bliver stadigvæk set som lidt eksotisk med pige-DJs af en eller anden grund.

Der findes ganske gode kvindelige DJs, ingen tvivl om det. Men at det skulle være specielt fedt, kan jeg ikke se. I sidste ende er det hvad der kommer ud af højtalerne der er vigtigt, og der er det altså underordnet om du har fisse eller pik. Der er personlighed, fornemmelse og teknik det vigtige.

Liquid_j
29-04-06, 18:34
Vås.. desværre er standarden blandt kvindelige DJs generelt lavere, hvis jeg skal drage en konklusion ud fra mine oplevelser. Dette kan skyldes at der netop er den der holdning "fedt med en pige bag pulten", og det alene ofte kan give DJ-jobs, hvilket så igen kan medføre at man ikke skal bevise noget for at få lov til at spille, og så får lov til at spille steder som man egentlig ikke er klar til. Det bliver stadigvæk set som lidt eksotisk med pige-DJs af en eller anden grund.

Der findes ganske gode kvindelige DJs, ingen tvivl om det. Men at det skulle være specielt fedt, kan jeg ikke se. I sidste ende er det hvad der kommer ud af højtalerne der er vigtigt, og der er det altså underordnet om du har fisse eller pik. Der er personlighed, fornemmelse og teknik det vigtige.

Jeg er fuldstændig enig, og skrev jo også "Ikke at de pr. definition er bedre DJs - kan snildt finde en lang række ting der gør dem dårligere end os, men på dette punkt er de ofte seje". Min eneste pointe er sådan set at jeg (næsten) aldrig har set en kvindelig DJ der var for nørdet til at være fed. Der er en masse andre karakteristika ved kvindelige DJs der trækker ned, som jeg bare ikke gider køre i, når det netop er en kvindelig DJs profil-tråd, og jeg aldrig har hørt hende. Og enig, også at de ofte får jobs de ikke er klar til. Men whatever, det er vilkårene.

Rasmus
29-04-06, 18:40
Fint, så kan jeg passende bruge lidt af de penge, jeg får af hans mor i Højbjerg hver måned på et par dameblade til mensesdrengen.

Velkommen i min lommebog

Muad'Dib
03-05-06, 11:13
Velkommen i min lommebog

aka dødslisten?

MetteS
04-05-06, 10:34
1. Chris Lake - Release (Luke Dzierzek Mix) - RISING MUSIC
2. Last Rhythm - Last Rhythm (Martijn Ten Velden Remake) - RENAISSANCE
3. Kaskade - In This Life (Cabin Crew Mix) - SOCIETY HIGHTS
4. P.C.B - Freakin And Burnin (Original Mix) - MANTRA VIBES
5. Phonique Feat Erland Oye - For The Time Being (Funkagenda And Trophy Twins Fatt Mix) - RENAISSANCE
6. Astro - Awake Or Dreaming (Martijn Ten Veldens Awake Dub Mix) - PHONETIC
7. Jody Westernoff - Cold Drink, Hot Girl (Original Mix) - DISTINCTIVE
8. Robbie Rivera - Your Mistake (Richard Dinsdale Mix) - TOOLROOM
9. Evermore - Its Too Late (Dirty South Mix) - WARNER MUSIC GROUP
10. Stephan Bodzin vs. Marc Romboy - Ferdinand (Original Mix) - SYSTEMATIC
11. Future Funk Squad - Audio Damage (D. Ramirez Mix) - DEFAULT RECORDS
12. Phatjak - Since I Found You (Mashtronic Mix) - NASCENT RECORDINGS
14. SoulFlava Feat Katherine Ellis - We Got Love (Original Mix) - CDR
15. Filthy Rich - Its Like That (Funkagendas Bombay Badder Mix) - UMM
16. Filterfunk - S.O.S (Message In A Bottle) (Filterfunk S.O.S Mix) - RISE
17. Skye - Love Show (Tom Novy Mix) - WARNER MUSIC GROUP
20. Superbass - Go To Pieces (Jon Gurd Vocal Mix) - CR2

Motorhead
04-05-06, 10:51
Jeg er TOTALT enig med Daniel her. Det er bare SÅ røv lige meget om det er en med pik eller en med patter der står bag pulten, det er resultatet der kommer ud af højtalerne der tæller....

Og sorry tøser, I er generelt bare SLET ikke gode nok. Har da hørt et par enkelte der har været ok, men resten skal bare SÅ meget hjem i øveren igen.

Har du overhovedet hørt MetteS spille? For du må vel have en grund til at bruge netop hendes profiltråd til at oute kvindelige djs sådan i al almindelighed...? Eller hva?

EDIT: Hov, hvad blev der af det citerede indlæg?

MetteS
04-05-06, 11:06
Nu ved jeg ikke hvem det er, som har skrevet det indlæg med udtalelsen om at tøser SLET ikke er dygtige nok, men jeg ser absolut heller ingen grund til at bruge min tråd til dette!!! Jeg smider et mix op i næste uge, så kan DU jo vurdere om jeg skal gå hjem i ØVEREN igen, ellers så hold din kæft indtil du har hørt mig spille...
Kys til alle jer andre :D

ZIP
04-05-06, 11:40
Nu ved jeg ikke hvem det er, som har skrevet det indlæg med udtalelsen om at tøser SLET ikke er dygtige nok, men jeg ser absolut heller ingen grund til at bruge min tråd til dette!!! Jeg smider et mix op i næste uge, så kan DU jo vurdere om jeg skal gå hjem i ØVEREN igen, ellers så hold din kæft indtil du har hørt mig spille...
Kys til alle jer andre :D

Der bliver jo ikke frontet på alle kvinder, eller på kvinder i almindelighed. Folk synes det er åndsvagt at en dj bliver hevet frem og stillet på pedistal fordi det er en kvinde, regardless of pladevalg og skillz.

Kom med mixet

Hansen
04-05-06, 14:02
Der bliver jo ikke frontet på alle kvinder, eller på kvinder i almindelighed. Folk synes det er åndsvagt at en dj bliver hevet frem og stillet på pedistal fordi det er en kvinde, regardless of pladevalg og skillz.

Kom med mixet

Det gjorde der jo i det fjernede indlæg, men ja, de andre har netop prøvet at adskille kvaliteten ved at være DJ og ved at være pige.
Jeg er bare vild med piger, DJ's eller ej.

Onkel Dunkel
04-05-06, 17:49
Jeg synes måske man burde lade Mettes dj profil være dj profil og så fortsætte diskussionen i et dertil oprettet emne.....

evilangelinc
07-05-06, 08:38
Tillykke med de 21 år i dag.

Håber at du får en god dag og masser af gaver

MetteS
07-05-06, 13:25
Tillykke med de 21 år i dag.

Håber at du får en god dag og masser af gaver

Mange tak.. :D

MetteS
08-05-06, 18:03
Så fik jeg lavet et set I kan hente og lytte ;-)

Klik eller få tæsk.

-Mette S

Edit: Links til dj sets verboten
Finn snor

djuna barnes
08-05-06, 20:08
Jeg synes måske man burde lade Mettes dj profil være dj profil og så fortsætte diskussionen i et dertil oprettet emne.....

flyt den fluks over i min, jeg håber hver dag at der er nogle der ringer og booker mig bare fordi jeg er lækker...

x-atle
09-05-06, 21:14
flyt den fluks over i min, jeg håber hver dag at der er nogle der ringer og booker mig bare fordi jeg er lækker...

lol!

bolsche
10-05-06, 08:16

Du er da ÅNDSVAGT lækker Maria,det er den eneste grund til at jeg kommer og SER dig spille....hehehe

ZIP
10-05-06, 09:08
Det gjorde der jo i det fjernede indlæg, men ja, de andre har netop prøvet at adskille kvaliteten ved at være DJ og ved at være pige.
Jeg er bare vild med piger, DJ's eller ej.

Så ikke det slettede indlæg.

ps. Jeg er bare vild med DJ´s, piger eller ej

Stine
28-05-06, 12:30
Stoppede bar li for at fortælle hvor fantastisk og dejlig du er...

Og selvfølgelig også et stort tillykke med Manden...!

Kysss fra Stine

MetteS
26-06-06, 14:54
1. King Roc - The Tip (Tom Neville Mix) - LOVE MINUS ZERO
2. Mason - Exceeder (Original Mix + DJ Fex Mix) - GREAT STUFF
3. Booka Shade - Body Language (Interpretation Mix) - GET PHYSICAL
4. Montero - Hairy Hits (House Mix) - RENAISSANCE
5. AB - Make Luv 2 Da Music feat. Amalia (Original Mix) - DUTCHIE MUSIC
6. Richard Dinsdale ft. Wray - Pulling Me Under (Original Mix) - TOOLROOM TRAX
7. Greb Kobe & San Paulo - Sharp (Original Mix) - ROBOTS
8. Stephan Bodzin vs. Marc Romboy - Ferdinand (Original Mix) - SYSTEMATIC
9. Dzierzek & Liousias - Randoms (Original Mix) - SILVER PLANET
10. Martijn Ten Velden - I Wish U Would (Dub Mix) - PHONETIC

11. Phonique Feat Erland Oye - For The Time Being (Funkagenda And Trophy Twins Fatt Mix) - RENAISSANCE
12. Afrostatic - Dance Naked (Original Mix) - GROOVED MUSIC
14. P.C.B - Freakin And Burnin (Original Mix) - MANTRA VIBES
15. Phatjak - Since I Found You (Mashtronic Mix) - NASCENT RECORDINGS
16. Kaskade - In This Life (Cabin Crew Mix) - SOCIETY HIGHTS
17. Robbie Rivera - Your Mistake (Richard Dinsdale Mix) - TOOLROOM
18. Last Rhythm - Last Rhythm (Martijn Ten Velden Remake) - RENAISSANCE
19. Astro - Awake Or Dreaming (Martijn Ten Veldens Awake Dub Mix) - PHONETIC
20. Jody Westernoff - Cold Drink, Hot Girl (Original Mix) - DISTINCTIVE

Froghead
14-07-06, 09:30
Hej Maria, hvad er din bookingpris ca.?

/Froggy

Admin2
14-07-06, 13:14
Hej Maria, hvad er din bookingpris ca.?

/Froggy

Jeg anbefaler dig at hoppe over i Maria (djunas) egen tråd og spørge :mrgreen:

Racemouse
10-09-06, 12:28
fedt sæt i ridehuset 9/9... får vi en chart? :)

JacobRT
10-09-06, 12:33
fedt sæt i ridehuset 9/9... får vi en chart? :)

Word!

MetteS
10-09-06, 16:44
Hehe - jeg får fikset det chart imorgen! ;-)

Boomer
10-09-06, 17:48
lyder godt.. :-)

bigg
10-09-06, 19:27
Yeah.. Top nice set.. lidt synd med det mix der gik galt i starten, mens ellers rigtig lækkert.. :)

Min aftens højdepunkt.. Keep it up :)

MetteS
10-09-06, 20:13
Ja det var sgu en skam med det mix i starten - desværre tror jeg pladen hoppede, så den var praktisk talt umulig at rede. Men jeg havde en super fed aften, og hvor var i bare et super crowd!!! Thumbs up til Thorsten + crew, for et rigtig nice arrangement.

bigg
11-09-06, 09:25
Sådan er vi.. hehe..
Mener bestemt at Dj'en selv er med til at bestemme humøret hos publikum, og du formåede da at få humøret frem i de fleste =)

Håber du gæster Århus igen snarligt (=

MetteS
13-09-06, 22:21
1. Gabriel Ananda - Doppelwhipper (Live) (Original Mix) - PLATZHIRSCH SCHALLPLATTEN
2. Ran Shani - Tactics (Original Mix) - CR2
3. Dim Chris - Feel Me (Marbrax Mix) - ACADEMY
4. A Studio Ft Polina - S.O.S (Tocadiscos Tu No Me Conoces Mix) - ABSOLUTION
5. A1 People - As Above So Below (Sweetlight Mix) - TSUBA
6. Jimster - Square Up (Original Mix + John Tejada Mix) - BUZZIN FLY
7. Sebastian Leger ft Gia Mellis - Hypnotized (Chris Lake Mix) - GUT ACTIVE
8. Lisa Shaw - Born to Fly (Erics 5 rw Mix) - NAKED
9. Henrik B - Airwalk (Original Mix) - PRYDA FRIENDS
10. Paul Woolford pres Bobby Peru - Erotic Discourse (Original Mix) - GUT ACTIVE

11. Nick & Danny Chatelain - Sube Conmigo (Audio Soul Project Mix) - NRK
12. Iio - Is It Love (Starkillers Mix) - MADE
13. Mischa Daniels - Take Me Higher (Noir Mix) - CDR
14. Jossi Polet ft Josie Dale - Positive (Supermodels From Paris Mix) - DANCETERIA MUSIC
15. Satoshi Tomiie - Glow (Spirit Catcher Mix) - SAW
16. Martin Landsky - 1000 Miles (Original Mix) - POKER FLAT
17. Karen Overton - Your Loving Arms (Club Mix) - SUPRA
18. Richard F - Automatic (Original Mix) - SPREAD
19. Cicada - The Things You Say (Dirty South Mix) - CRITICAL MASS
20. The Freaks - The Creeps (Vandalism Unreleased Mix) - AZULI

Racemouse
13-09-06, 23:17
tak skal du ha...

MetteS
03-11-06, 15:33
1. Mijk Van Dijk - Closer (Original Mix) KLING KLANG
2. Delerium - Silence (Funkagenda's Camel Phat Mix) CDR
3. Marc Romboy Vs. Stephan Bodzin - Atlas (Original Mix) SYSTEMATIC
4. Benz & MD - Turning The Curve (Simon & Shaker Mix) ELECTRONIC ELEMENTS
5. Pavliga & Denis Binokl feat Dynamite - No More Fucking Electro (Original Mix) BUGEYED
6. Stephan Bodzin - Tron (Original Mix) SYSTEMATIC
7. Vale & Timo - Playroom (Original Mix) PARTAMENTO
8. Dj Mar-T - Opposite Sides (Original Mix) WOW!
9. Blake Baxter & Marc Romboy - The Club (Version 1) SYSTEMATIC
10.Offer Nissim feat Maya - First Time (Jose Spinnin Mix) STAR 69

11.DJ Rooster & Sammy Peralta - I Like It Dirty (Funkatronik Electro Dub) FUNKATRONIK
12.Austin Leeds & Terranova - Only You (Original Mix) TERRATRAXX
13.Guy Williams - Chant (Original Mix) CDR
14.Johannes Heil - The Magician (Thomas Schumacher Mix) KLANG ELEKTRONIK
15.Ben Delay - Clubmusic Is Dead! (Dub Mix) MYLO RECORDS
16.DJ Ortzi - Feel Da Bass (Original Mix) BLOW MEDIA
17.Eric Lavelle & J.M. Sicky - Unknown (Ricksick Original Mix) ACADEMY
18.Martin Eyerer & Oliver Koletzki - Nimbus (Original Mix) KICKBOXER
19.Loafer - Dirtbike (16 Bit Lolitas Mix) HOPE
20.K-Skill - My Revolution (Andrea Bertolini Mix) USE THE MUSIC

JacobRT
03-11-06, 17:08
1. Mijk Van Dijk - Closer (Original Mix) KLING KLANG
2. Delerium - Silence (Funkagenda's Camel Phat Mix) CDR
3. Marc Romboy Vs. Stephan Bodzin - Atlas (Original Mix) SYSTEMATIC
4. Benz & MD - Turning The Curve (Simon & Shaker Mix) ELECTRONIC ELEMENTS
5. Pavilga & Denis Binokl - No More Fucking Electro Shit (Original Mix) BUGEYED
6. Stephan Bodzin - Tron (Original Mix) SYSTEMATIC
7. Vale & Timo - Playroom (Original Mix) PARTAMENTO
8. Dj Mar-T - Opposite Sides (Original Mix) WOW!
9. Blake Baxter & Marc Romboy - The Club (Version 1) SYSTEMATIC
10.Offer Nissim feat Maya - First Time (Jose Spinnin Mix) STAR 69

11.DJ Rooster & Sammy Peralta - I Like It Dirty (Funkatronik Electro Dub) FUNKATRONIK
12.Austin Leeds & Terranova - Only You (Original Mix) TERRATRAXX
13.Guy Williams - Chant (Original Mix) CDR
14.Johannes Heil - The Magician (Thomas Schumacher Mix) KLANG ELEKTRONIK
15.Ben Delay - Clubmusic Is Dead! (Dub Mix) MYLO RECORDS
16.DJ Ortzi - Feel Da Bass (Original Mix) BLOW MEDIA
17.Eric Lavelle & J.M. Sicky - Unknown (Ricksick Original Mix) ACADEMY
18.Martin Eyerer & Oliver Koletzki - Nimbus (Original Mix) KICKBOXER
19.Loafer - Dirtbike (16 Bit Lolitas Mix) HOPE
20.K-Skill - My Revolution (Andrea Bertolini Mix) USE THE MUSIC

Nice chart ! - mums.

-RT

Mikeaarup
19-11-06, 20:13
FUCKING AWESOME!:hammer:

Personligt tror jeg ikke på det der Delerium track- det rykker jo slet ikke. Dårligt vocal, tamt break- og SÅ dårligt groove:lol: - Tror faktisk bare ham Funkagenda spiller lidt fin på den, dér;-)

Tak for sidst- sweet!

LOVE

Mike

MetteS
26-03-07, 15:14
1: Niels Van Gogh & Eniac - Pulverturn 2.0 (Eric Smax and Thomas Gold Mix) KOSMO
2: Pacjam - Urban Minds (Noir Re-edit of DD and ML Mix) CDR
3: Jesse Garcia - Off The Hook! STEALTH
4: Arno Cost & Arias - Magenta (Dave Spoon Mix) CR2
5: Dave McCullen - Electric Girl (Noir Imperator Edit) CDR
6: Global Deejays Feat Technotonic - Get Up (General Electric Version) SUPERSTAR
7: Brisker & Magitman feat Elektra - Feel Me (Mashtronic Mix) BABYLON
8: Alex Flatner feat Deafny Moon - The Voice (Spirit Catcher's Re-Interpretation) CIRCLE MUSIC
9: Martijn Ten Velden and Lucien Fort - Bassification (MTV Mix) TOOLROOM
10:C-Jay & Ealke Kleijn - Hinterglem (Brisker & Magitman Mix) PLASTIK PARK

11:Melleefresh & Deadmau5 - Afterhours PLAY DIGITAL
12:Nino Anthony - Don't Phase Me PORTAMENTO
13:Ryan Murgatroyd feat Tascha Baxter - Funk Country (Micky Slim Mix) CR2
14:Atrium - In Love With You (Mark Knight Toolroom Vox Mix) TOOLROOM
15:K-Bana - It's My Life GUESS
16:Thomas Penton & Hernan Sarrao - Jacks Funk ELECTRIC CANDY
17:Elektrochemie - Mucky Star GET PHYSICAL
18:X-1 - Hypnosis (Terranova & Leeds Mix) CURVVE
19:Sander Van Doorn - Grasshopper OXYGEN
20:Sebastien Leger - Hit Girl KINGDOM KOME CUTS

MetteS
25-08-07, 18:54
Få fingeren ud, lyt, ha sex og kommenter:

--------------> tryk her <------------- (http://www.housemusik.dk/forum/showthread.php?t=11908)

Kys
Mette

Femme Fatale
25-08-07, 20:40
Lækkert med kvindelige DJs... flere af dem... de ser da også bedre ud 8-[