PDA

Se fuld version : Hvad er folk mest tændte på??

MrPhonk
06-01-04, 18:38
I forbindelse med snakken om en evt. tur til FABRIC, hvad har man mest lyst til at se? (bemærk: Dette er mest for at lodde stemningen. Ikke fordi jeg har i sinde at arrangere noget lige nu.)

Sat 7th Feb 04 (WEEKEND 1)

Craig Richards
DJ Heather
Halo

Terry Francis
Christian Smith
Gil (The Youngsters)

The Amalgamation Of Soundz

Sat 14th Feb 04 Weekend 2

TYRANT:
Craig Richards
Lee Burridge
Garth (Grayhound)

KANZLERAMT:
Heiko Laux
Alex Kowalski (live)
DJ C1

SUNDAY BEST:
Rob Da Bank
Freeform Five
Zongamin
Masaya & Gildas (Kitsune)

Sat 21st Feb 04 (Weekend 3)

Craig Richards
François K

Terry Francis
Funk D Void
Envoy

ON A NEED2KNOW BASIS:
Will.B

Sat 28th Feb 04 (weekend 4)

Craig Richards
Ricardo Villalobos
Luciano (live)

Rolando
Terry Francis
Agoria

Nick Name
Sasha (Codek)
AV:
Care In The Community

Patrick Bateman
06-01-04, 18:51
Sat 28th Feb 04 (weekend 4)

Craig Richards
Ricardo Villalobos
Luciano (live)

Rolando
Terry Francis
Agoria

Nick Name
Sasha (Codek)
AV:
Care In The Community

=D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>

Er det Rolando, som i detroit Rolando (knight of the jaguar) ??

MrPhonk
06-01-04, 18:55
Det tror jeg ... Hvem ellers?

Ludicrous
06-01-04, 18:58
Fed line up!

Patrick Bateman
06-01-04, 19:07
Kæresten og jeg havde i forvejen overvejet at tage derover den 28. feb pga Ricardo og Luciano.... Nu bliver det sgu endnu mere aktuelt...... !

Lars Gregers
06-01-04, 19:07
jeg er mest til weekend 1. Jeg står stadig ved mine ord om at være med til at arrangere noget. Januar er bare så kras for lommen.

Casper LT
06-01-04, 19:10
Jeg er mest tændt på en fredag... der plejer der jo at være drum'n'bass O:)

Ellers ser alle 4 sgu nice ud :shock:

mandrup
06-01-04, 19:48
Helt klart Weekend 4 8)

dj filow
06-01-04, 20:21
he he, knight of the jaguar, rammer sgu et blødt punkt. Får mig til at tænkte tilbage på den møg varme, men ufattelige lækre sommer, hvor jeg første gang hørte skiven i rue tallars i Barcelona. Virkelig en vigtig melodiøs techno 12" - eller intelligent techno som Pete Tong ville kalde det.

Week 4 er ikke alene fed hvis Rolando er på plakaten, den er VIRKELIG fed.

:mrgreen:

Emil
06-01-04, 20:28
er den der rolando mixcd virkelig så fed som det siges

Patrick Bateman
06-01-04, 22:49
er den der rolando mixcd virkelig så fed som det siges

Jeg mener jeg tog et lyt til den på et tidspunkt, men syntes ikke at kunne huske at den var noget særligt...

bjarke
06-01-04, 23:11
Virkelig en vigtig melodiøs techno 12" - eller intelligent techno som Pete Tong ville kalde det.

Fat det nu! Det er trance.

Kobbe
07-01-04, 02:49
Kanzleramt (W2) er da heller ikke noget man bør gå glip af... De holder, for de interesserede, også en stor jubilæumsfest på Maria am Ufer, Berlin d. 24. januar (http://www.clubmaria.de/).

Achtung! Mvh.

/Elektrokobbe

ditlev
07-01-04, 08:27
Kanzleramt aften - no questions asked!!!

men nu også gerne opleve Hr. Terry Francis

Stedet er jo et rent slaraffenland!!

ditlev
07-01-04, 08:32
Kanzleramt (W2) er da heller ikke noget man bør gå glip af... De holder, for de interesserede, også en stor jubilæumsfest på Maria am Ufer, Berlin d. 24. januar (http://www.clubmaria.de/).

Achtung! Mvh.

/Elektrokobbe

med det stærkeste line-up man kan forestille sig - Heil, Laux, Diego., Kowalski, Lig og alle de andre tunge drenge :D
Eventen bliver filmet til en dvd udgivelse som vist nok skal udkomme engang til maj - det fås vist ikke større!

Patrick Bateman
07-01-04, 08:52

Achtung! Mvh.

/Elektrokobbe

med det stærkeste line-up man kan forestille sig - Heil, Laux, Diego., Kowalski, Lig og alle de andre tunge drenge :D
Eventen bliver filmet til en dvd udgivelse som vist nok skal udkomme engang til maj - det fås vist ikke større!

Bare ærgeligt at idioten Damon Wild skal spille live der også.... :(

ditlev
07-01-04, 09:25

Achtung! Mvh.

/Elektrokobbe

Bare ærgeligt at idioten Damon Wild skal spille live der også.... :(

Hvad har du imod Damon Wild ?
Jeg er iøvrigt heller ikke meget for at kanzleramt signer amerikanere - de kan simpelthen ikke ramme Kanzleramt lyden... Det lyde ihvertfald ikke til at Wild gør det på sit kommende album...

2000F
07-01-04, 11:47
Jeg er enig med LT: fredage på Fabric!!!!!

Patrick Bateman
07-01-04, 12:48
Dog ser det ud til at weekend 4 har størst magt i denne afstemning. Er det pga. Ricardo Villalobos, ham kan I jo så godt li', ing?

Weekend 4 har for mig det vildeste lineup. Det gælder Ricardo Villalobos, Luciano Live, Rolando og Agoria....

ps: Villalobos skulle være på vej til DK i løbet af forsommeren.... :)

DJ Daniel
07-01-04, 14:39
Jeg er enig med Bateman. Alt hvad han siger er rigtigt og han er verdens bedste.

mandrup
07-01-04, 14:42

Det lyder godt! Hvem har fremskaffet den nyhed?

Emil
07-01-04, 15:20
Dog ser det ud til at weekend 4 har størst magt i denne afstemning. Er det pga. Ricardo Villalobos, ham kan I jo så godt li', ing?

Weekend 4 har for mig det vildeste lineup. Det gælder Ricardo Villalobos, Luciano Live, Rolando og Agoria....

især synes jeg luciano live lyder rigtig spændende

delux
07-01-04, 18:13
især synes jeg luciano live lyder rigtig spændende

enig! nogen der kan få ham til cph?.. måske i.f med villalobos som nævnt tidligere.[/quote]

MrPhonk
07-01-04, 18:37

WHAT???? Get the fuck in!!!! :shock: :shock:

Hvor og hvornår?

MrPhonk
07-01-04, 21:59
Helt klart weekend 2 med Tyrant! Weekend 3 er dog også najs med Franze-drengen.

-PZ

Hey Patrick, jeg synes også at W4 ser mest lovende ud... Men jeg savner helt klart en gang nasty ass Tyrant tech-funk. Når de 2 drenge spiller plader sammen sker der noget helt specielt.

FwB
08-01-04, 01:59

Nogen tips til at finde online mixtapes med Ricardo Villalobos ???

/[ FwB ]

Harry Peaches
08-01-04, 13:14
Klart W4......

john wayne
08-01-04, 15:01
http://centria.di.fct.unl.pt/~cd/projectos/w4/

MrPhonk
08-01-04, 22:21
hvad regner i med det kommer til at koste ?

Flybillet tur-retur starter ved 700. Tog i England tur-retur ca. 3-400 + lommepenge. Og hvis du vil overnatte...3-400 http://www.piccadillyhotel.net/london_hostels_english/location.html

MrPhonk
08-01-04, 22:23

Nogen tips til at finde online mixtapes med Ricardo Villalobos ???

/[ FwB ]

Der er masser af fede Villalobos sets på Soulseek
http://www.slsk.org

Patrick Bateman
09-01-04, 09:23

Flybillet tur-retur starter ved 700. Tog i England tur-retur ca. 3-400 + lommepenge. Og hvis du vil overnatte...3-400 http://www.piccadillyhotel.net/london_hostels_english/location.html

Jeg fandt nu fly tickets på easyjet til ca 510 retur... og det er til stansted. Derfra koster det sgu ikke 300-400 ind til centrum.... entre er gratis hvis man kender de rigtige personer osv osv.....

Tim Andresen
09-01-04, 09:50

Jeg fandt nu fly tickets på easyjet til ca 510 retur... og det er til stansted. Derfra koster det sgu ikke 300-400 ind til centrum.... entre er gratis hvis man kender de rigtige personer osv osv.....

Med Stansted Express til Liverpool St:

Enkel 13 pund / retur 23 pund.
Tube: Det er vist i zone 1 så 1,60 pund enkel.

Med hensyn til fly kommer der sikkert nogle lufthavnsskatter oven i det beløb du har fundet der samt visakort gebyr.

Ses i aften min ven...

Patrick Bateman
09-01-04, 10:17
Med Stansted Express til Liverpool St:

Enkel 13 pund / retur 23 pund.
Tube: Det er vist i zone 1 så 1,60 pund enkel.

Med hensyn til fly kommer der sikkert nogle lufthavnsskatter oven i det beløb du har fundet der samt visakort gebyr.

Ses i aften min ven...

Expressen er dyr ja, Tube er billig :)

Den fly ticket jeg nævner er inkl skat.. Fly billetten i sig selv kostede ca 120 hver vej, og så plus skat.....

MrPhonk
09-01-04, 21:52
hvor mange overvejer seriøst at tage afsted??

mandrup
10-01-04, 00:19
hvor mange overvejer seriøst at tage afsted??

Ny afstemning! :D ''Jeg overvejer seriøst at tage med til Weekend 4 -afstemningen''

bjarke
11-01-04, 10:31
Virkelig en vigtig melodiøs techno 12" - eller intelligent techno som Pete Tong ville kalde det.

Fat det nu! Det er trance.

Fat det nu! Du er en ignorant spasser!

Fat det nu! Trance behøver ikke være negativt ladet, specielt ikke hvis det er ude på UR. Men at kalde det intelligent techno er måske lige i overkanten.

At blive kaldt en ignorant spasser på baggrund af den kommentar siger vist mere om dig end mig :roll: