PDA

Se fuld version : [non house] NFL Playoffs favorit

Tom Collins
05-01-04, 05:54
Ok, efter at have brugt weekenden på at komme mig over nytårsaften med urtethe foran ZULU og NFL, ku' det da være rart med en lille diskussion og måske oplæg til hvem der holder SuperBowl aften ?

Jeg holder på Green Bay i år ! (Nu da 49'ers og sørøverholdet ikke kunne få fingeren ud)

Winylboe
05-01-04, 07:47
Ok, efter at have brugt weekenden på at komme mig over nytårsaften med urtethe foran ZULU og NFL, ku' det da være rart med en lille diskussion og måske oplæg til hvem der holder SuperBowl aften ?

Jeg holder på Green Bay i år ! (Nu da 49'ers og sørøverholdet ikke kunne få fingeren ud)

Mads, jeg tror at de der "I-don't-give-a-fuck" vinder. De har gjort det godt.

DJ JSL, jo!
05-01-04, 10:11
Altså... jeg kan jo ikke rigtigt tro på andet end Cheifs, når nu vores unge Morten A. er med. Han skal ha' den ring!

Men Packers er varme og Colts efter deres omgang bitchslap til hadeholdet Broncos ser oss' rødgødende ud. Det bliver en vild kamp mod Chiefs!

Rams får hug på hjemmebane af Carolina. Tennessee skal steppe op, hvis ikke de skal ha hug af Patriots... og så tror jeg altså godt Brett Favre kan nakke McFag i Philly :) !

solarex
05-01-04, 12:22
Ja, det er da underholdende og slumre hen til NFL søndag aften. Men det er også hvad det er, underholdning. Og det er fremfor alt pga. Zulus folk i studiet.

Amerikansk sport er sgu til grin. Ihvertfal "fladbold" og "rundbold". Personligt foretrækker jeg ædel kappestrid fremfor teater.

Og så har de sgu den frækhed at adoptere fodbold som en pigesport. Hvad bilder de sig ind.

Steff
05-01-04, 13:35
Stolt bærer jeg min Bucs cap, mens jeg ser Morten A losse Chiefs imod en SuperBowl triumf (han har jo en lille revance fra SB med Dolfins han skal have klaret)

Hvad med arrangementet - nogle der har plads til en flok råbende house-tosser?

: S

DJ JSL, jo!
05-01-04, 14:11
Ja, det er da underholdende og slumre hen til NFL søndag aften. Men det er også hvad det er, underholdning. Og det er fremfor alt pga. Zulus folk i studiet.

Amerikansk sport er sgu til grin. Ihvertfal "fladbold" og "rundbold". Personligt foretrækker jeg ædel kappestrid fremfor teater.

Og så har de sgu den frækhed at adoptere fodbold som en pigesport. Hvad bilder de sig ind.

Du er fortabt, landkrabbe....

denver
05-01-04, 14:58
Naar nu eddie georg er begyndt at kunne bevaege sin gamle krop igen og hvis air mcnair faar lidt raskere ankler saa gaar titants hele vejen.

Ellers bliver afc nok vundet af Patriots - Kansas er allerede gaaet ned som de rednecks de er og Manning maa ikke faa lov til at komme i SB..

NFC er den mest aabne synes jeg. Men det kunne meget vel blive en Patriots RAms SB igen hvis bulger laerer at kaste uden om modspillerne en gang imellem.

Btw. Morten og Dophins = SB ... Tror du skal lidt laengere nordpaa til Atlanta Falcons mester ;)

numbat
05-01-04, 15:17
New England Patriots! ...og hvis de ikk får sejren skal den gå til Packers.

Tom Collins
05-01-04, 17:16
Hehe, jeg synes det er for nemt at sige Chiefs. Og så har Packers min sympati efter de med røven i vandskorpen alligevel nåede i playoffs istedet for Vikings...

dallerdog
05-01-04, 17:39
[quote="Tom Collins"]Ok, efter at have brugt weekenden på at komme mig over nytårsaften med urtethe foran ZULU og NFLquote]

Me too, NFL er og bliver verdens bedste tømmermænds tv!

Steff
11-01-04, 13:03
Det er jo piv-spændende...

Chiefs - Packers i Superbowl?

-en gentagelse af den allerførste SuberBowl..

DJ JSL, jo!
11-01-04, 13:42
Rams får hug på hjemmebane af Carolina. Tennessee skal steppe op, hvis ikke de skal ha hug af Patriots

Hold kæft hvor er jeg sej! :lol:

denver
11-01-04, 13:49
Rams får hug på hjemmebane af Carolina. Tennessee skal steppe op, hvis ikke de skal ha hug af Patriots

Heh. Ja Rams fik hvad de fortjente. Så desværre kunkampene på live text play-by-play online da vores fællles Tv med skysports var overtaget af nogle r'n'b musik video freaks.

Jeg tror dog Tennessee - Pats havde fået lidt anden slutning hvis ikke dehavde fået så sygelgit mange penalties. Ak Ak.

Tips for idag. Colts slår KC og Green Bay i overtime mode Philly

solarex
11-01-04, 14:03

Right on. Fik du også fortalt det til Tipstjenesten?

Colston
11-01-04, 14:17
Hahahaha, jeg er sgu den eneste der tror på Colts åbenbart. Kampen i aften mod Chiefs bliver for vild!

Steff
11-01-04, 14:36
Det bliver en dejlig søndag aften...

denver
11-01-04, 14:50
Hahahaha, jeg er sgu den eneste der tror på Colts åbenbart. Kampen i aften mod Chiefs bliver for vild!

Check lige brillerne makker

Steff
11-01-04, 14:58

kl. er kun 15 og det er søndag (og hva' fanden laver jeg på kontoret) - det er i orden ikke at kunne se ud af øjnene.. Bare man er klar til NFL senere på aftenen...

Morten A losser til den og Packers løber fra alt og alle...

denver
11-01-04, 15:01
ER der ikke nogen der lige kan hooke deres tv op til deres mpeg kort og streame zulu live online?

Colston
11-01-04, 15:24

Brillerne er checket og der er stadig kun een stemme på Colts i afstemningen, min.

DJ JSL, jo!
11-01-04, 15:46

Øhh... colston! Vil du låne mine briller :?: :lol:

Og jeg siger Colts vs. Chiefs! Det bliver nemlig en hella kamp! Men Kansas tager den!

Og så håber jeg fandme også på Wackers og Brett Far!!!!!! Yeah!

Colston
11-01-04, 16:26

Og jeg siger Colts vs. Chiefs! Det bliver nemlig en hella kamp! Men Kansas tager den!

Er folk tossede oven i skalle i dag? Jeg har stemt på Colts som vinder af bowlen som den eneste. At de så skal vinde over Chiefs i aften er jo pænt indlysende! Drop jeres søndags-crack... :P

denver
11-01-04, 16:45

Er folk tossede oven i skalle i dag? Jeg har stemt på Colts som vinder af bowlen som den eneste. At de så skal vinde over Chiefs i aften er jo pænt indlysende! Drop jeres søndags-crack... :P

colts MÅ IKKE vinde hele bowlen. Det er sku da det ultimative gay lucky charms hold. Manning er jo supergay med al hans uuuuh jeg kan kalde 50 forskellige plays fra line of scrimmage fordi jeg har så stort overblik og forståelse for spillet og så kaster jeg ultrapræcist og går hjem og får min lillebror til at holde om min pik så han kan vende sig til at røre ved centerne i NFL.

Der er jo ikke nogle spillere på det hold der holder.

Colston
11-01-04, 16:51
colts MÅ vinde hele bowlen. Det er sku da det ultimative hold. Manning er jo super med al hans uuuuh jeg kan kalde 50 forskellige plays fra line of scrimmage fordi jeg har så stort overblik og forståelse for spillet og så kaster jeg ultrapræcist.

Thanx man. :wink:

denver
11-01-04, 16:54
colts MÅ vinde hele bowlen. Det er sku da det ultimative hold. Manning er jo super med al hans uuuuh jeg kan kalde 50 forskellige plays fra line of scrimmage fordi jeg har så stort overblik og forståelse for spillet og så kaster jeg ultrapræcist.

Haha. Men det er jo faktisk meget rart når QB'en sådan varmer hans hænder i ens skridt (red. jeg har selv været Center for cph towers)

Rookie of the year 2001 - http://www.copenhagen-towers.dk/news/news_011212_awardnight.html

Colston
11-01-04, 17:05

Haha. Men det er jo faktisk meget rart når QB'en sådan varmer hans hænder i ens skridt (red. jeg har selv været Center for cph towers)

Rookie of the year 2001 - http://www.copenhagen-towers.dk/news/news_011212_awardnight.html

Jeg er sikker på at dine holdkammarater har været glade for dig ude i omklædnings rummet. Billedet viser jo tydeligt at du har et godt "greb" om tingene.

http://www.copenhagen-towers.dk/graphics/awardnight2001/juniors_rookie.jpg

denver
11-01-04, 17:08

Jeg er sikker på at dine holdkammarater har været glade for dig ude i omklædnings rummet. Billedet viser jo tydeligt at du har et godt "greb" om tingene.

http://www.copenhagen-towers.dk/graphics/awardnight2001/juniors_rookie.jpg

Ja det far fandme gode tider. Den der uskyldige udforskende locker room adolesence

DJ JSL, jo!
11-01-04, 17:49
HAHAHAHA!! :lol: fantastisk... og jeg undskylder... jeg holder mig fra den crack de næste par søndage.....

denver
11-01-04, 17:54
Ham der overækker præmien hedder desuden Coach I(C)E

- Ja dansk amerikansk fodbold er sku lidt ynkeligt

numbat
11-01-04, 23:17
Da jeg måske er i KBH den weekend hvor SuperBowl spilles ville jeg hører om der var nogen der havde kendskab til restauranter/bar-ting eller lign. hvor kampen med sikkerhed vises.

Steff
12-01-04, 08:35
Eagles vs. Colts i SuberBowl. [Edit: Jeg har set stavefejlen - men det er altså også tidligt]

Jo jo Colston, jeg tror jeg ryger over på dit hold, altså ikke det forkerte hold, men dem der holder med Colts...

Bliver SuperBowl vist i DIT hood? Eller har du et svin af en lejlighed, og døds-foragt nok til at invitere Housemusik-tosserne indenfor...

christian christian
12-01-04, 09:46
Jeg synes, at Colston er lidt lang tid om at komme op med sin hvad-sagde-jeg-rant.
Det var sgu trods alle mine forbehold overfor sporten i det hele taget en RIMELIG ok-gang-i-den-kamp. Og udover at Chiefs forsvar da var for slappe, så var det vist et ganske glødende skridt, at Manning havde varmet sine hænder i.

DJ JSL, jo!
12-01-04, 10:18
Colts... Ohhh my gosh! de var jo mahd i den kamp! Og jeg de skal nakke NE Patriots oss'! (I 25 graders frost..)

Men i NFC håber jeg fandme på Panthers!!

christian christian
12-01-04, 10:26
[quote="DJ JSL, jo!"]Colts... Ohhh my gosh! de var jo mahd i den kamp! Og jeg de skal nakke NE Patriots oss'! (I 25 graders frost..)

øhh.. jeg tror nok, at jeg er enig. :wink:

laumann
12-01-04, 10:31
SuperBøvl!!!!

Der bliver vist ingen ring til den kære Morten.

DJ JSL, jo!
12-01-04, 10:44
SuperBøvl!!!!

Der bliver vist ingen ring til den kære Morten.

Nej men, når man laver en Elkjær på en 31 yarder, har man vidst oss' selv forspildt sine chancer (i den her sæson ihvertfald....) håber han kan gøre et absolut sidste forsøg til næste år!

Colston
12-01-04, 10:49
Jeg synes, at Colston er lidt lang tid om at komme op med sin hvad-sagde-jeg-rant.
Det var sgu trods alle mine forbehold overfor sporten i det hele taget en RIMELIG ok-gang-i-den-kamp. Og udover at Chiefs forsvar da var for slappe, så var det vist et ganske glødende skridt, at Manning havde varmet sine hænder i.

Hvad? Rant? Moi? :o

http://64.95.118.51/images/opti/ec/51/0671871218-resized200.jpg

Men jeg må sige at fra starten af kampen så det helt lige ud. Priest Holmes er dødsensfarlig! Men for mange Chiefs-fejl og et forsvar der slet ikke kunne tæmme Manning gjorde forskellen.

Next up: NE Patriots!

Og Green Bay vs Eagles - Den var GB sgu selv uden om.

DJ JSL, jo!
12-01-04, 11:02
Green Bay vs Eagles - Den var GB sgu selv uden om.

Men øv, hvor er det neder! Fuck hvor jeg hader McFag! :-({|=

christian christian
12-01-04, 11:55
http://64.95.118.51/images/opti/ec/51/0671871218-resized200.jpg

HAHAHAHAHA :lol:

ps:

http://www.spies.com/~rawdon/books/humor/covers/franken_limbaugh.jpg

Colston
12-01-04, 12:24
ps:

http://www.spies.com/~rawdon/books/humor/covers/franken_limbaugh.jpg

Al Franken er edderbankme en sjov mand, har dog aldrig læst nogle af hans bøger...

christian christian
12-01-04, 12:30
Jeg kan anbefale hans nyeste "Lies and the Lying Liars Who Tell Them", som er ét lang mod-rant til alle højre-råberne. Dele af den er TOTALT grineren.

Tom Collins
12-01-04, 15:16
Okay jeg ved godt at de selv var ude om det, meen ! Øv ! Green Bay tabte... Hvem skal jeg nu holde med ? Den 4. og 26 var for vild.

Min stemme går til Panthers nu........

laumann
15-01-04, 16:28
Skal til USA med jobbet....

Guess who's got tickets for superbowl!!!! Me!!!

Velvilligt sponsoreret af Hewlett Packard :-)

denver
15-01-04, 16:33

SO!

Men så kan du jo lige smutte forbi Amarillo også og prøve deres steak challenge:

"Texana fans will love the tongue-in-cheek Western camp of the Big Texan Steak House Motel , 7701 I-40 E at exit 75 (tel 806/372-5000 or 1-800/657-7177, ; $50-75). Its restaurant, as well as serving fried rattlesnake and ostrich burgers, offers the 72oz steak challenge: if you can eat it all within an hour, you get it free (losers pony up $54.13). "

Det skal lige siges at der også er tilbehør. Er du game?

Colston
15-01-04, 16:43

SO!

Men så kan du jo lige smutte forbi Amarillo også og prøve deres steak challenge:

"Texana fans will love the tongue-in-cheek Western camp of the Big Texan Steak House Motel , 7701 I-40 E at exit 75 (tel 806/372-5000 or 1-800/657-7177, ; $50-75). Its restaurant, as well as serving fried rattlesnake and ostrich burgers, offers the 72oz steak challenge: if you can eat it all within an hour, you get it free (losers pony up $54.13). "

Hahahaha, det er Laumann fror helvede - 2 Kg beef er sgu kun en let snack!! :)

denver
15-01-04, 17:00

SO!

Hahahaha, det er Laumann fror helvede - 2 Kg beef er sgu kun en let snack!! :)

Så har han vel godt af at få renset lidt ud i blodårene med noget klapperslange gift

laumann
15-01-04, 19:14
Toltalt chicken statement fra undertegnede:

Sidst jeg var derovre med min chef var vi på Longhorn og vi måtte s'gu give op halvejs indeni i deres "average" t-bone steak. Fåååårk de er monster store!