PDA

Se fuld version : Trentemøller album

aNNo
08-03-06, 17:13
Hej alle fra housemusik.

Jeg er bare blevet vild med trente på det sidste, og den musik han laver. Da jeg har meget med trentemøller ville jeg høre om der var nogle andre kunstnere der spillede samme art? Kender i nogle som er gode.
Også her til sidst, hedder hans stil ikk noget med tech house eller noget i den stil??
Og hvor mange evt. kan få det? :)

Anton, out

tmaag
08-03-06, 17:28
Hey Anton...

Her er i hvertfald et link til en tidligere tråd om lidt det samme... Ellers prøv at bruge søgefunktionen her i forummet - der er posted temmeligt meget om den gode trentemøller...

http://www.housemusik.dk/forums/showthread.php?t=6555&highlight=trentem%F8ller

EDIT: ok efter nærmere kig på den tråd er det måske ikke optimalt..

aNNo
08-03-06, 17:44
Hehe jeg har tjekket det hele ud og fandt ikke så meget om tech house. Og som du siger handler det ikk om trente men og stilarten :D

radiator entertainment
08-03-06, 17:48
www.lastfm.com eller www.pandora.com

indtast Trentemø(o?)ller og vent på regnbuen - følg den i et par dage og du har alt det guld du ønsker!

sKuMiX
08-03-06, 17:49
Hej og velkommen til.

Folk har forskellige meninger om genrer, og jeg synes personligt det er svært at trække grænser for de forskellige- men jo jeg vil også definere Trentemøller (pt.) som tech, eller tech house.

Prøv at lytte lidt til nogle af disse kunstnere:

Booka Shade
M.A.N.D.Y.
Sweet N Candy
Duplex 100 (samt Reynold solo)
Martinez
Brightlight
John Tejada
Dirt Crew

aNNo
08-03-06, 17:51
www.lastfm.com eller www.pandora.com

indtast Trentemø(o?)ller og vent på regnbuen - følg den i et par dage og du har alt det guld du ønsker!

Jeg har tjekke pandora og der var ikke noet med trentemøller :) og har søgt med ø og o.

radiator entertainment
08-03-06, 17:53
Jeg har tjekke pandora og der var ikke noet med trentemøller :) og har søgt med ø og o.

Prøv lastfm - den er meget fedre! Men ellers er Skummixes forslag heller ikke helt af sporet...

Patrick Bateman
08-03-06, 17:54
Hej og velkommen til.

Folk har forskellige meninger om genrer, og jeg synes personligt det er svært at trække grænser for de forskellige- men jo jeg vil også definere Trentemøller (pt.) som tech, eller tech house.

Prøv at lytte lidt til nogle af disse kunstnere:

Booka Shade
M.A.N.D.Y.
Sweet N Candy
Duplex 100 (samt Reynold solo)
Martinez
Brightlight
John Tejada
Dirt Crew

Lyder som en ganske god anbefaling.

aNNo
08-03-06, 17:58
OK tak for hjælpen gutter! Det var en stor hjælp og lige en ting, det hedder tech house right?:D

radiator entertainment
08-03-06, 18:05
OK tak for hjælpen gutter! Det var en stor hjælp og lige en ting, det hedder tech house right?:D

no problem - velkommen til!

Maaløe
08-03-06, 20:59
Ellers blev "Pokerflat vol. 1-4" udgivelsen anbefalet. Rygtet diger at den kan købes i Ameodababadeda...

- og velkommen til

Ludicrous
08-03-06, 21:42
Jeg synes at Finn skal oprette et Trentemøller forum.

Finn Snor
08-03-06, 21:57
Jeg synes at Finn skal oprette et Trentemøller forum.

And then some.

Det bliver spændende at høre hvad i kalder det efter albummet er kommet. Det er ihvertfald anderledes....

radiator entertainment
08-03-06, 22:21
And then some.

Det bliver spændende at høre hvad i kalder det efter albummet er kommet. Det er ihvertfald anderledes....

Og hvad mener herren ved det? :-k

Ludicrous
08-03-06, 22:23
Og hvad mener herren ved det? :-k

At han måske har smuglyttet lidt til det?

stefan
08-03-06, 22:29
Hej alle fra housemusik.

Jeg er bare blevet vild med trente på det sidste, og den musik han laver. Da jeg har meget med trentemøller ville jeg høre om der var nogle andre kunstnere der spillede samme art? Kender i nogle som er gode.
Også her til sidst, hedder hans stil ikk noget med tech house eller noget i den stil??
Og hvor mange evt. kan få det? :)

Anton, out

smittet med tech house - fnis.

Maaløe
08-03-06, 22:30
Om jeg begriber www.trentemoller.com (http://www.trentemoller.com)

Har det website ikke været under ombygning i et års tid nu?

radiator entertainment
08-03-06, 22:32
At han måske har smuglyttet lidt til det?

så langt er jeg med shawaqarma - ville se om der kunne lokkes lidt mere ud af ham....

Ameobarecordshop.dk
09-03-06, 10:27
Ellers blev "Pokerflat vol. 1-4" udgivelsen anbefalet. Rygtet diger at den kan købes i AMEOBA
- og velkommen til

Ganske rigtigt....

Vi har alle Pokerflat opsamlingerne p.t

Vel mødt!

the man
09-03-06, 10:33
Prøv lastfm - den er meget fedre! Men ellers er Skummixes forslag heller ikke helt af sporet...

Prøv Dave Mothersole på Kiss100... Han er nok meget tæt på det du søger..!!
www.kiss100.com (http://www.kiss100.com)

Admin2
09-03-06, 10:37
så langt er jeg med shawaqarma - ville se om der kunne lokkes lidt mere ud af ham....

I så fald skal jeg slå dig ihjel bagefter.

aNNo
09-03-06, 15:17
smittet med tech house - fnis.
Hehe jeg tror godt man kan kalde det for en sygdom. Og jeg er ved at dø så smittet er jeg :D
Jeg synes bare det er så fedt at høre på tente :P han spiller bare så fedt og live der er han bare bedre :D

Maaløe
09-03-06, 16:34
Ganske rigtigt....

Vi har alle Pokerflat opsamlingerne p.t

Vel mødt!

Jeg kommer SÅ meget ned og bruger dollars hos jer i april\\:D/

Missekat
10-03-06, 03:20
Ja, jeg sidder jo herhjemme og glæder mig viiildt meget til trentemølleralbummet. Jeg læste i en artikel, at det skulle komme i starten af 2006, og så ville jeg bare lige høre, om der er nogen der har en update på det? Jeg kan jo slet ikke vente

Finn Snor
10-03-06, 07:32
Det kommer et par måneder

JunkieKong-
10-03-06, 08:58
Det kommer et par måneder

For så at forsvinde igen..???

Troy McClure
10-03-06, 09:26
For så at forsvinde igen..???

Er du ikke skræmmende tidligt oppe Mr. Fumakilla?

Patrick Bateman
10-03-06, 10:33
I mellemtiden kan du prøve og finde Mercury Server boardet og der finde 3 video'er fra hans live gig på Turnmills i London.....

Liquid_j
10-03-06, 12:59
Ja, jeg sidder jo herhjemme og glæder mig viiildt meget til trentemølleralbummet. Jeg læste i en artikel, at det skulle komme i starten af 2006, og så ville jeg bare lige høre, om der er nogen der har en update på det? Jeg kan jo slet ikke vente

Please, ikke flere tråde om eller kærlighedsærklæringer til trente fra n00bs med under 100 indlæg.

JunkieKong-
10-03-06, 13:26
Please, ikke flere tråde om eller kærlighedsærklæringer til trente fra n00bs med under 100 indlæg.

Hvor er det dog sejt markeret...eller?

Flot!

Liquid_j
10-03-06, 13:32
Hvor er det dog sejt markeret...eller?

Flot!

Hey, jeg nyder trente lige så meget som den næste stodder, nyder bare ikke den uendelige flod af helt nye imponerede dudes der har fundet frem til hm for at sige "det er bare for sejt det der" eller "hvad kan jeg finde der lydder ligesom trente" eller "hvad kalder man trentes stilart" eller noget andet ligegyldigt. Det er den slags lort der oftest får folk til at forbinde populær med crap.

Colston
10-03-06, 13:44
En fed ide ville vare at knalde en sticky op med links til de vigtigste trentemøller tråde. Se, det er service.

Liquid_j
10-03-06, 13:48
Kan ikke helt se problemet i, at folk fx spørger hvor de kan finde noget der lyder som Trente. Det er jo vel kun et bevis på, at folk så småt har fået øjnene op og er ivrige efter at udvide deres horisont. Lad nu bare folk være begejstrede for musikken og drop den elitære tilgang til det. Det tjener alligevel ikke nogen i sidste ende.

Jeg har druket til kl.6 og pjækket fra foredrag på MTG og zentropa med ålen, som jeg skal holde oplæg om. Min hjerne gør ondt hver gang mit hjerte banker, så fuck dig og fuck alle der laver nye trente tråde. God ide colston. Ses i aften scooter.

Finn Snor
10-03-06, 13:54
Jeg har druket til kl.6 og pjækket fra foredrag på MTG og zentropa med ålen, som jeg skal holde oplæg om. Min hjerne gør ondt hver gang mit hjerte banker, så fuck dig og fuck alle der laver nye trente tråde. God ide colston. Ses i aften scooter.

Og med din lorte attitude går du mod alt det arbejde der bliver lagt i at åbne op for nye mennesker - så hvis jeg lige skulle vurdere hvad der har størst værdi ville du stå rimeligt skidt.

Erixx...
10-03-06, 13:56
Og med din lorte attitude går du mod alt det arbejde der bliver lagt i at åbne op for nye mennesker - så hvis jeg lige skulle vurdere hvad der har størst værdi ville du stå rimeligt skidt.

Så så... Hvis du prøver at læse en lille smule mellem liniern, gemmer der sig en lille fyr ved navn ironi (tror jeg).

Jeg fandt ham ihvertfald.

Finn Snor
10-03-06, 15:43
Så så... Hvis du prøver at læse en lille smule mellem liniern, gemmer der sig en lille fyr ved navn ironi (tror jeg).

Jeg fandt ham ihvertfald.

Du er også pisseskarp, men der er et utal af ikke registrerede brugere der ikke er istand til at vurdere det lige så godt som dig.

Mads
10-03-06, 19:37
for lige at komme tilbage på sporet så fortalte Anders til Radio Recordings på Culture Box, mener jeg det var, at hans album ikke kommer til at være i samme genre som vi kender hans nuværende hitudgivelser, men mere ala indie/chillout... så mange blir nok desværre skuffede hvis de regner med et album der er "den lyd de kender".

Men i stedet kan anbefales Audiomatique 1.0 mixet af Martinez der er nogle af trentes hits på men også andre numre i samme genre i en stor herlighed... tjek det ud... \\:D/

http://www.discogs.com/release/618473

Mads
10-03-06, 19:44
samurai.fm har et par sets liggende med trente i god kvalitet. Jeg selv har et set liggende med Trente og T.O.M. fra Public Service i 2004 det set er sku for crazy smider det op en dag ved lejlighed! :hammer:

Admin2
10-03-06, 23:43
Og jeg har så lyst til at fortælle noget i forbindelse med det nye album for at drille men det er så meget et selvmål at jeg bare ikke kan få mig til det

:stereo:

kspr
11-03-06, 00:51
Det nemmeste ville måske bare være at du sprang over tråde hvori emnet indeholdt ordet Trentemøller. Så ville alle være glade.

Ottensten
11-03-06, 02:47
Og jeg har så lyst til at fortælle noget i forbindelse med det nye album for at drille men det er så meget et selvmål at jeg bare ikke kan få mig til det

aaaaaaaaaaaaaaahhh FORTÆL!

Liquid_j
11-03-06, 03:14

Beklager min attitude og mit indlæg, som jeg godt nu, uden dunkende tømmermænd, kan se var formuleret skarpere end det var hensigten. Det ændrer dog ikke ved min holdning til tråde - om de handler om trente fastfood, muhamed eller alt andet - som kunne have været undværet ved en simpel søgning på nettet eller dette site. Havde jeg skrevet et tilsvarende indlæg som reaktion på et andet emne var der jo ingen der havde reageret så hårdt. Men igen, beklager min hårde retorik og især at det skulle gå ud over et indlæg der faktisk var reelt nok. My bad.

Som kompensation vil jeg bede hedegaard og bateman om at spille ekstra meget trente i morgen.

Patrick Bateman
11-03-06, 08:47

Blir da spændende at høre Richard Davis' vocal på hans musik... ;)

Rasmus
11-03-06, 09:19
Du er også pisseskarp, men der er et utal af ikke registrerede brugere der ikke er istand til at vurdere det lige så godt som dig.

Danser du også med handicappede? Homo-lort.

ssohl
11-03-06, 11:55

og hvad med Hope Sandoval fra Mazzy Star - blev det til noget?

arnars
11-03-06, 13:48

Ja det bliver sikkert rigtigt fedt. Jeg hørte noget med at han søgte vokalister og havde så fundet Richard Davis... Nogen der har insiderviden om andre vokalister?

aNNo
11-03-06, 17:46
Beklager min attitude og mit indlæg, som jeg godt nu, uden dunkende tømmermænd, kan se var formuleret skarpere end det var hensigten. Det ændrer dog ikke ved min holdning til tråde - om de handler om trente fastfood, muhamed eller alt andet - som kunne have været undværet ved en simpel søgning på nettet eller dette site. Havde jeg skrevet et tilsvarende indlæg som reaktion på et andet emne var der jo ingen der havde reageret så hårdt. Men igen, beklager min hårde retorik og især at det skulle gå ud over et indlæg der faktisk var reelt nok. My bad.

Som kompensation vil jeg bede hedegaard og bateman om at spille ekstra meget trente i morgen.

HAHA skal du også ind på blenter og se/høre Bateman?? Jeg tror også jeg kommer, men jeg ved bare ikk hvor klar jeg er. Jeg var på arbejde i går fra 15 til 22, idag fra 0800 til 15 og skal i morgen fra 8 til 15. Men jeg må jo bare tag mig sammen og tag derind.
Går bateman ikk på kl 23:00.

Anton, out

Patrick Bateman
11-03-06, 18:03
HAHA skal du også ind på blenter og se/høre Bateman?? Jeg tror også jeg kommer, men jeg ved bare ikk hvor klar jeg er. Jeg var på arbejde i går fra 15 til 22, idag fra 0800 til 15 og skal i morgen fra 8 til 15. Men jeg må jo bare tag mig sammen og tag derind.

Anton, out

Nu er det Liquid der har booket mig, så mon ikke han kommer.

Liquid_j
11-03-06, 18:10

Anton, out

Den gode scooter har desværre skrevet kl.23 på flyderen, selv om kælderen først åbner kl.24. Henrik Hedegaard går på der og spiller et par timers lækkerhed og det er virkelig ikke noget at gå glip af. Derefter spiller bateman til der ikke bliver solgt mere i baren hvilket forhåbentligt først er kl.9.
Så ja, tag dig sammen og tag derind. Jeg er også været på spillejob og er helt smadret efter en nat med "kan du ikke spille sådan noget rigtig dansemusik? noget vi kan bevæge fødderne til og synge med på", men du hører ikke mig tude...

Edit: kom nu ned mod toget, special K, jeg forventer din frække tatookrop i det jydske om fire timer!

aNNo
11-03-06, 18:32

Anton, out

Jeg retter lige det hedder blender :D sry

aNNo
11-03-06, 18:34
Den gode scooter har desværre skrevet kl.23 på flyderen, selv om kælderen først åbner kl.24. Henrik Hedegaard går på der og spiller et par timers lækkerhed og det er virkelig ikke noget at gå glip af. Derefter spiller bateman til der ikke bliver solgt mere i baren hvilket forhåbentligt først er kl.9.
Så ja, tag dig sammen og tag derind. Jeg er også været på spillejob og er helt smadret efter en nat med "kan du ikke spille sådan noget rigtig dansemusik? noget vi kan bevæge fødderne til og synge med på", men du hører ikke mig tude...

Edit: kom nu ned mod toget, special K, jeg forventer din frække tatookrop i det jydske om fire timer!

Jeg bliver nok nød til at komme :D Du giver mig ikke andre muligheder :)

Maaløe
13-03-06, 13:47
Jeg er også været på spillejob og er helt smadret efter en nat med "kan du ikke spille sådan noget rigtig dansemusik? noget vi kan bevæge fødderne til og synge med på", men du hører ikke mig tude...

Kan du ikke komme med et udførligt referat fra det job? Kunne godt tænke mig at høre hvordan du kringlede lægerne/lærerne/hvem det nu var du spillede for

Liquid_j
13-03-06, 14:59
Kan du ikke komme med et udførligt referat fra det job? Kunne godt tænke mig at høre hvordan du kringlede lægerne/lærerne/hvem det nu var du spillede for

referat op i den oprindelige tråd.