Se fuld version : Jeg er ret ny her og vil gerne vide hvor i kommer?
Jeg er ret ny her og vil gerne vide hvem der drøner rund her og hvor i kommer???
Jeg er ret ny her og vil gerne vide hvem der drøner rund her og hvor i kommer???
Hej, øh der er også sådan nogle fra Aalborg her!!!!!
Lasse_P
Jeg kan absolut ikke forstå at rust er på og vega ikke er....tsk tsk
Jeg ved godt at det er officielt vegahater-forum og at musikprofilen kan være lidt ensformig men alligevel.....
Bay-Larsen
18-09-03, 16:49
Er ikke lige "oppe på beatet" hvad angår vega - hvad/hvorfor/hvornår?
Hej, øh der er også sådan nogle fra Aalborg her!!!!!
Lasse_P
haha, jeg var sgu i Ålborg i går (en lang historie), hvor vi hørte Kaizers Ochestra, jeg ved godt det ikke har meget med house at gøre, men for helvede hvor var de cool, og ålborgenserne forstår fanme at gi den gas...det må jeg gøre igen.
Når 5o% af bagrummet er gay kommer de så mon ikke på pan, christania, pappas, langliniepavillionen.
Personligt nøjes jeg med Konrad, men jeg er sq heller ikke specielt kræsen.
2000 Frederiksperker!!!!!!
&
OHOI!
Jeg kommer også i 2000 F.
Hvad siger Anna til det Daniel?
christian christian
19-09-03, 12:12
Ifølge hendes profil (Geografisk sted: 2000F), så kommer hun samme sted. Så er vi tilbage til det med, hvis stift der er størst. :P
V4, Groovecouch/Studenterhuset og 9000Massive 8)
9000 All the way
Ifølge hendes profil (Geografisk sted: 2000F), så kommer hun samme sted. Så er vi tilbage til det med, hvis stift der er størst. :P
Skal vi have en afstemning om hvis stift der er størst, eller hur?
Daniella, tag nu ikke munden for fuld...
Jeg har jo mere end antydet at din er større end min Anna.
---HVAD VAR BEDST?
O LÆKKER
O DEN SIDSTE
O OKYO
O RADAR
O THE HACKER
O STUDIO 54
O ØH
O RUST
X MOBILJOCKS MOR
Så SÅ Colston.. :twisted:
---HVAD VAR BEDST?
X MOBILJOCKS MOR
så kommer der en ny på boardet og straks får han røv.Stille og rolig colston, det er da en ok poll.
mener iøvrigt klart at rust på long tem er det fedeste sted, slår også vega med flere længder :) bare tjek www.rust.dk og se deres clubbing menu, de bookinger de har lavet er så nice.
ej for helvede drenge. Ja RUST er da fedt. Har da tit haft sjovt derinde endda meget sjov :) men vi har brug for et ordenlig klub i kbh. Et der er større. Federe bar og bedere lyd og så skal folk ellers støtte det hvis det er fedt.
Mihai
ja helt klart V4.. nok fordi man er fra Aalborg :lol:
Garridge bwoy
20-09-03, 11:28
---HVAD VAR BEDST?
X MOBILJOCKS MOR
så kommer der en ny på boardet og straks får han røv.Stille og rolig colston, det er da en ok poll.
mener iøvrigt klart at rust på long tem er det fedeste sted, slår også vega med flere længder :) bare tjek www.rust.dk og se deres clubbing menu, de bookinger de har lavet er så nice.
Ikke fordi det her blir en stemme på nogen af ovennævnte, jeg skal bare lige af med noget brok: Var både på RUST og VEGA iaftes. Stod lidt og glanede på et kedeligt Vega i en bajers tid hvor (nævner ingen navne, men en homo :lol:) spillede electroclash. Nå, hurtigt videre til Rust. Der var der sørme OSSE elæktroklasj.
BOOOORIIING! :^o
Patrick Bateman
20-09-03, 11:30
(nævner ingen navne, men en homo :lol:) spillede electroclash
Spillede Matiaz på Vega igår siger du? :wink:
så kommer der en ny på boardet og straks får han røv.
Se dét er da gay-gæstfrihed i højeste potens.