PDA

Se fuld version : No UFOs?

Lang
01-09-03, 13:47
Techno og UFOlogi hører jo sammen - og listen over titler der referer til noget UFO/scifi noget må være en af de længste i elektroniske musik. Fra "Spacelab" over "Galaxy to Galaxy" til "Mermaids in space"

Men hvor mange af jer rumhoveder tror egentlig på UFOs?

Lad os få en afstemmning:

Og lidt inspiration:

http://www.independence.net/oleary/Brian_Oleary_Flash_Intro/index.html

Daniel Kaarill
01-09-03, 13:58
Men hvor mange af jer rumhoveder tror egentlig på UFOs?

Hvad er det du spørg om?
Der er ikke nogen der kan være i tvivl om at der findes UFO'er, der bliver meldt om uidentificerede flyvende objekter dagligt. Du vil vide om folk tror på aliens, liv fra andre verdener, ikke.

Lang
01-09-03, 14:13
ja - jeg spørger om i hvorvidt i tror på, at UFOer er rumskibe udsendt af en fremmed og overlegen civilisation.

Balloo
01-09-03, 14:22
Der er da slet ikke nogen tvivl om at f.eks. Space Frog ikke er fra denne planet..... :shock:

Huey
01-09-03, 14:27
Jeg har lige snakket med Drexia i min søns babyalarm og han siger at der ikke findes u.f.o 'er

Lang
01-09-03, 14:32
Drexia må jo være en U.S.O (unidentified swimming object) , så det er da klart at han har bias

DJ Daniel
01-09-03, 14:35
Hvorfor er der ikke den mulighed at UFO'erne ikke er aliens, men det i virkeligheden er os selv der er vendt tilbage fra fremtiden?

Colston
01-09-03, 14:35
ja - jeg spørger om i hvorvidt i tror på, at UFOer er rumskibe udsendt af en fremmed og overlegen civilisation.

Overlegne og overlegne. Hele konceptet omkring et simpelt "goddag" kan de sgu ikke engang finde ud af.....

Jens Lyn
01-09-03, 16:42
Selvfølgelig findes der da UFO'er og især aliens.

Hvad skulle det ellers være der render rundt med neon-dragter og glowsticks ude i Amager Bio en gang i mellem ?!?

Garridge bwoy
01-09-03, 16:59
www.rael.org/

:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

DJ Daniel
01-09-03, 17:40
Raeliterne holder for hårdt. Gad vide om det virkelig ER lykkedes for dem at klone et menneske??

Garridge bwoy
01-09-03, 18:21
Raeliterne holder for hårdt. Gad vide om det virkelig ER lykkedes for dem at klone et menneske??

Det påstår de jo hårdnakket, de har. Og faktisk tror jeg det gerne.

Bortset fra det, er ham monsieur Rael langt fra dum. Det er da ihvertfald tydeligt, at han har udspekuleret en pænt holdbar forklaring, som argument overfor eventuelle teologiske og filosofiske kritikere.

Den dér med at "sendebudet", Rael mødte, var en meget smuk, perfekt udseende mandsperson, der kaldte sig Yahwe (Guds navn på hebraisk) - sammenholdt med forklaringen (eller åbenbaringen, om man vil) på, at alle de oprindelige religioners nogenlunde enslydende skabelsesberetninger i virkeligheden var en pædagogisk rigtigt forklaret omfortolkning af dét faktum, at det var Elohim, "gud" på hebraisk, men her en betegnelse på dét forskerteam, der v.hj.a genmanipulation "skabte" menneskeracen for 6000 år siden og via sendebud fra himlen (selvsamme Yahwe) overbragt til de dengang primitive mennesker, er da snedig! For den har jo både noget fra Bibelen, noget fra andre religioner og gør sig samtidig til fortaler for Nietzsches "Gud er død". Kun Darwin er helt ude i kulden her...

Hvem sagde sci-fi-profet!

Lang
01-09-03, 21:11
Hvis det er en "simpel forklaring" at "nåh ja det er jo bare nogle aliens og ikke et vejrfænomen/en hallucination/ et fly" så er vi i sandhed indtrådt i den post-moderne periode hvor der ikke længere er forskel på TV og virkelighed...

Hans i
02-09-03, 00:36
:idea: Nach Hause telefonieren

christian christian
02-09-03, 15:27
Der er jo også den matematiske indgangsvinkel.

Hvis vi har som udgangspunkt, at bare vores galakse er fuldkommen latterligt sindssyg stor og har en levetid, der er fuldkommen latterlig sindssyg længe, så er sandsynligheden for, at der på et eller andet tidspunkt i galaksens historie på mindst én anden planet i galaksen skulle opstå liv lige som vores, sådan set ret stor.

Men eftersom at galaksen netop er latterlig sindssyg stor og har en latterlig sindssyg lang levetid - mens den noget ustabile menneskehed MEGET optimistisk estimeret har højst 5-10.000 år tilbage at leve i (dvs. en sindssyg lille brøkdel af en brøkdel af en brøkdel etc. etc. etc. af galaksens samlede levetid) - så er sandsynligheden for, at vi skulle møde skabninger fra fremmede planeter og det endda på et tidspunkt, hvor vi er i stand til at kommunikere med dem ca. på linie med at få syv rigtige i Lotto hver eneste uge resten af sit liv.

Lang
02-09-03, 15:31
Der er jo også den matematiske indgangsvinkel.

Hvis vi har som udgangspunkt, at bare vores galakse er fuldkommen latterligt sindssyg stor og har en levetid, der er fuldkommen latterlig sindssyg længe, så er sandsynligheden for, at der på et eller andet tidspunkt i galaksens historie på mindst én anden planet i galaksen skulle opstå liv lige som vores, sådan set ret stor.

Men eftersom at galaksen netop er latterlig sindssyg stor og har en latterlig sindssyg lang levetid - mens den noget ustabile menneskehed MEGET optimistisk estimeret har højst 5-10.000 år tilbage at leve i (dvs. en sindssyg lille brøkdel af en brøkdel af en brøkdel etc. etc. etc. af galaksens samlede levetid) - så er sandsynligheden for, at vi skulle møde skabninger fra fremmede planeter og det endda på et tidspunkt, hvor vi er i stand til at kommunikere med dem ca. på linie med at få syv rigtige i Lotto hver eneste uge resten af sit liv.

Så dit svar er det noget kedelige: Ja til liv på andre planeter, nej til at der har været kontakt mellem dem og os?

christian christian
02-09-03, 15:34
Præcis - og ja til, at Roswell og Area 51 (eller hvad fanden nummeret er) er et coverup for mislykkede eksperimenter med amerikanske soldater, kampstoffer og kirurgisk/kemisk modifikation af kroppen.

christian christian
02-09-03, 15:38
Alt dette forudsætter selvfølgelig, at der ikke er en Gud. Hvis der er en Gud, så er det helt sikkert, at vi på et tidspunkt vil møde andre af hans skabninger, mange millioner af lysår herfra, og finde ud af at de er præcis som os.

Lang
02-09-03, 15:44
Kommer an på om man er troende, men såkaldt deitist - dvs at man tror at gud har skabt verden, men derefter har trukket sig tilbage og overladt skæbnen til vore egne hænder

christian christian
02-09-03, 15:47
Korrekt - men det er jo en lidt tøset måde at tro på, så den medregner jeg ikke her.

Colston
02-09-03, 16:08
Alt dette forudsætter selvfølgelig, at der ikke er en Gud. Hvis der er en Gud, så er det helt sikkert, at vi på et tidspunkt vil møde andre af hans skabninger, mange millioner af lysår herfra, og finde ud af at de er præcis som os.

Yeah, right. Som om at GUD ville lave den samme fejl to gange.

http://www.dailyllama.com/news/images/god.GIF

Colston
02-09-03, 16:18
Korrekt - men det er jo en lidt tøset måde at tro på, så den medregner jeg ikke her.

Og jeg er agnostikker, så jeg er endnu bedre dækket ind.... :P

I øvrigt - Interessant site her:

http://www.infidels.org/index.shtml

Lang
02-09-03, 16:29
Agnostic? - så må det være tid til en lille intellektuel vittighed:

What does a dyslectic, agnostic who suffers from insomnia do?

Sits up all night, wondering if there is a dog....

Colston
02-09-03, 16:36
Agnostic? - så må det være tid til en lille intellektuel vittighed:

What does a dyslectic, agnostic who suffers from insomnia do?

Sits up all night, wondering if there is a dog....

Wow, jeg forstod den første gang og jeg er ikke engang akademiker

DJ Daniel
02-09-03, 17:11
Jeg kan osse en:

What did the buddhist say at the hotdog stand?

- make me one with everything.

Stardust
02-09-03, 21:17
Utroligt at man også kan skrive om Ufo´er osv på Housemusik.dk´s forum..

Spændende emne alligevel.. Mon ikke de høre House musik på andre planeter!? :lol:

Lang
03-09-03, 08:21
Jeg kan osse en:

What did the buddhist say at the hotdog stand?

- make me one with everything.

hi hi den er sød -

der er også dem med de ordblinde dyr:

"Hvorfor svømmede den ordblinde blåhval på ryggen mens den baskede med lufferne og sagde underlige lyde?"

"Den havde læst at den var verdens største pjattedyr"

christian christian
03-09-03, 09:50
How many Marxists does it take to screw in a light bulb?
- None: The light bulb contains the seeds of its own revolution

How many Roman Catholics does it take to screw in a light bulb?
- Two. One to do the screwing, and one to hear the confession

How many Zen masters does it take to screw in a light bulb?
- Two: one to change the bulb and one not to change it.
or
- A tree in a golden forest.

How many anarchists does it take to screw in a light bulb?
- All of them

How many teamsters does it take to change a light bulb?
- "Twelve. Ya got a problem with that?''

How many libertarians does it take to change a light bulb?
- Libertarians never change light bulbs, because someone might enter the room who wants to sit in the dark
or
- None. The free market will provide it for them.

How many nihilists does it take to change a light bulb?
- There is nothing to change.

Lang
03-09-03, 09:57
Jeg har også lige lavet én: Hvor mange medlemmer af det Radikale Venstre skal der bruges til at skifte en pære?

Ingen almindelige mennesker - men tre eksperter:
En til at vurdere om det er brud på menneskerettighederne, én der er indvandrer/bøsse og en til at undersøge om det ikke kan gøres på ny måde

christian christian
03-09-03, 09:58
=D>

Garridge bwoy
03-09-03, 10:04
:lol: Stort! Nik & Chris optræder samme tid og sted næste uge!

Tak for grineren =D>

Garridge bwoy
03-09-03, 10:11
Men eftersom at galaksen netop er latterlig sindssyg stor og har en latterlig sindssyg lang levetid - mens den noget ustabile menneskehed MEGET optimistisk estimeret har højst 5-10.000 år tilbage at leve i

Eller MEGET pessimistisk 11 år :shock:
www.dr.dk/nyheder/udland/article.jhtml?articleID=118494