Se fuld version : soulful funky house
En af europas bedste clubber soulful funky house
Fra Madchester af alle steder
www.angeldeelite.com
Kan stærkt anbefales hvis du nyder gernren.
Stay Cool
"Funky house" er som Klaus B påpeger igen igen en tautologi (eller pleonasme om man vil) da der ikke findes "ufunky house"
På samme som det er sandt - og dog noget værre vrøvl - at sige "ugifte ungkarle" da en ungkarl nødvendigvis må være ugift.
godt så
Sonny Loose
21-08-03, 10:28
...ikke desto mindre ved de fleste temmelig præcist hvad der menes når benævnelsen "funky house" bliver brugt.
>Nikolai: Ordkløver!!!!
Ellers en meget god side der, Popshop
SL
Unfunky house? Hvad er det?
House i modtakt? artsy house ala Thomas Fehlmann?
"Funky house" er som Klaus B påpeger igen igen en tautologi (eller pleonasme om man vil) da der ikke findes "ufunky house"
På samme som det er sandt - og dog noget værre vrøvl - at sige "ugifte ungkarle" da en ungkarl nødvendigvis må være ugift.
Hvad sker der?? Få dig et job i Dansk Sprognævn... :lol:
Jeg kan sagtens finde ufunky house, hvorfor skulle det ikke eksistere? Hvis det ikke eksisterede, hvordan skulle funky house så kunne eksistere - modsætninger eksisterer jo gensidigt og symbiotisk. Men kan selvfølgelig godt se det med ungkarlen....den grimrian!
:-({|=
-PZ
Sulten => Mæt
Tørstig => ?
Hvad er så det modsatte af progressiv house?
Lam post, ved det... Undskyld!
Sonny Loose
21-08-03, 11:17
Forgettaaboutit!. Op i røven med hvad det er eller ikke er.
Brian Tappert's og John Julius Knight's set på det site er fanden fløjtme optur. Mine underhylere er lige ved at fange ilden fra mine brændene sokker!
SL
Nå sådan - der er selvfølgelig forskel på om man bruger "funky" som beskrivende eller vurderende.
man kan f.eks. sagtens sige: "dette er en funky jakke" selvom den aldrig har været i nærheden af George Clinton
Point taken
Fik du den Klaus B?
Sonny Loose
21-08-03, 11:28
man kan f.eks. sagtens sige: "dette er en funky jakke" selvom den aldrig har været i nærheden af George Clinton
Touche!
(har allerede rakt ud efter speedmarkeren og griflet ovenstående ned på ryggen af min efterårsjakke!!!)
Gid den dog havde været i nærheden af ham. Og så måske med et lille gult, rødt, lilla, blåt og turkis farvet hår på skulderen.
SL
Mine underhylere er lige ved at fange ilden fra mine brændene sokker!
=D> =D> =D>
Fortjener i dén grad applaus :mrgreen:
DJ JSL, jo!
21-08-03, 11:51
godt så
Der findes sgu da masser af house der ikke er en skid funky (Og Klaus B. skal bare lukke fissen. Han ved ikke en skid om house :D desuden kan han bare få en over nakken). Der findes sgu da funk der ikke er funky... For mig at se burde "Funky House" omend det er en lam genre beskrivelse vel være noget der direkte eller indirekte bruger samples og inspiration fra go' gammeldauvs funk... Ligesåvel som betegnelsen "Disco House" vel hentyder til samme fænomen, bare med disco... eh?
Tilgengæld vil jeg til enhver tid holde mig langt væk hvis flyeren siger "Soulful Funky House"... røv og nøgler og nul boller... det er sgu hvad det er...
godt så
...Eller overskriften "100% trådløst headset - helt uden ledning", som en kunde i dag hårdnakket nægtede at ændre i deres brochure. Det SKULLE der stå, for det var vigtigt at understrege at der ikke var nogen ledning mellem headsettet og telefonen. Jo tak! ](*,) Sprogspasser! ... Gad iøvrigt godt se hvordan et 97% trådløst headset så ud :-k
http://www.funky-chickens.com/images/fc.gif
Der findes sgu da masser af house der ikke er en skid funky (Og Klaus B. skal bare lukke fissen. Han ved ikke en skid om house desuden kan han bare få en over nakken). Der findes sgu da funk der ikke er funky... For mig at se burde "Funky House" omend det er en lam genre beskrivelse vel være noget der direkte eller indirekte bruger samples og inspiration fra go' gammeldauvs funk... Ligesåvel som betegnelsen "Disco House" vel hentyder til samme fænomen, bare med disco... eh?
giv mig bare et eksempel på et house eller funk-nummer der ikke er funky, så kan vi tage diskussionen derfra. Eller måske vi lige først skal have funky defineret?
DJ JSL, jo!
22-08-03, 14:44
Der findes sgu da masser af house der ikke er en skid funky (Og Klaus B. skal bare lukke fissen. Han ved ikke en skid om house desuden kan han bare få en over nakken). Der findes sgu da funk der ikke er funky... For mig at se burde "Funky House" omend det er en lam genre beskrivelse vel være noget der direkte eller indirekte bruger samples og inspiration fra go' gammeldauvs funk... Ligesåvel som betegnelsen "Disco House" vel hentyder til samme fænomen, bare med disco... eh?
giv mig bare et eksempel på et house eller funk-nummer der ikke er funky, så kan vi tage diskussionen derfra. Eller måske vi lige først skal have funky defineret?
En god gammel klassiker som "House of God" vil jeg da ikke betegne som specielt funky. Tracket er super tight. Men funky. Ikke hvis du spørger mig.
Ikke funky funk tracks må jo nok klart betegnes som dårlige funk tracks. Det første der hopper frem i mine tanker når jeg skriver noget så fucked up som "ikke funky funk" så er det Zapp Zapp... :D hahaha For det ville rigtigt gerne være funk, men det er bare ikke særligt funky.... synes jeg.
Det er nok svært at opstille en videnskablig analyse for hvad der er funky når det jo dybest set drejer sig om smag. Og netop din request for at få "funky" defineret... tjahh... Idontknow... jeg tror det er individuelt.
Jeg så engang forsangeren fra "Cameo" fortælle hvorfor han havde det store overskæg han havde. Han kaldte det "Fishmouth funk" skæg. Og det var fordi det var den form munden havde når man hørte noget der var hella funky... mmmmh.... :)
Jeg hører ikke efter - I kan ikke lære mig noget alligevel! :mrgreen:
Og JSL, DHS - House of God ligger nærmere techno end på house hvis vi skal fluekneppe. Er det i øvrigt Hangman originalen du tænker på eller det 1991 remix, som udkom på X-Energy selskabet fra Italien(trommesporet er senere samplet og benyttet af eksempelvis Jason Nevins og Black Legend)
DJ JSL, jo!
23-08-03, 23:32
Jeg hører ikke efter - I kan ikke lære mig noget alligevel! :mrgreen:
Og JSL, DHS - House of God ligger nærmere techno end på house hvis vi skal fluekneppe. Er det i øvrigt Hangman originalen du tænker på eller det 1991 remix, som udkom på X-Energy selskabet fra Italien(trommesporet er senere samplet og benyttet af eksempelvis Jason Nevins og Black Legend)
hahaha... ihavenoidea med hensyn til remix eller originales... Men det er da også lidt rigtigt at den ligger tæt på techno. hmmm
Jeg har lige prøvet at huske andre gamle ting der ikke er "funky", men de vil sikkert ryge i samme mellemkategori...
Jeg synes bare så tit jeg hører "house" der ikke er en skid funky! Men det er sikkert twacks der lider samme skæbne som f.eks. Zapp Zapp! Det må sgu da være muligt at huske navne på det pis, ellers oss' er det fordi man fortrænger lortet. Det gør jeg alligevel med det meste "nye" house ... hahahaha :D
Nå men, min pointe er egentlig bare, at ligegyldigt hvor latterligt jeg også synes det lyder med "funky house", så siger det sgu stadig noget om et lydbillede. Ligesåmeget som "Soulful" gør, og det er fandme endnu grimmere... I hate it all, så who gives a fuck? :lol:
Vi slås' ved, KB
Helmuth Kool
24-08-03, 00:08
Gad iøvrigt godt se hvordan et 97% trådløst headset så ud :-k
Word! :D Det må være noget med, at venstre side kører trådløst og så har man ledning på den højre (ja, ja - logisk set burde det vel give 50%). Smart system egentlig - på den måde skal man både huske at købe batterier og samtidig passe på man ikke falder i ledningen...
Helmuth Kool
24-08-03, 00:37
da der ikke findes "ufunky house"
Nå, så er Patrick Lindsey´s forsøg på at lave trompet-house, som på albummet "Get the Phonk out my face" måske ikke klassificérbart som "u-funky house"? Eller hvad med Real 2 Real feat. The Mad Stuntman "The Conway" eller Clubheroes "Groovebird"? Og i det hele taget en hel shitload af gamle Strictly Rhythm, MAW og Nervous skiver fra før 1995? Dengang var der en holdning, der lugtede af at det var fint hvis:
- stortrommen var nogenlunde tight
- der var en "diva" med et par halv- til hellunkne vokaler
- og så lige et "funky" guitar, xylofon eller piano-rif af en hvilken som helst musikalsk og/eller lydmæssig kvalitet.
PS: Dermed ikke ét ondt ord sagt om Mood II Swing, Sneak, DJ Duke, Alvarado, AVH, Pierre og flere andre fra samme periode, selvom de også har haft deres smuttere.
Helmuth Kool
24-08-03, 07:57
Nå, så er Patrick Lindsey´s forsøg på at lave trompet-house, som på albummet "Get the Phonk out my face" måske ikke klassificérbart som "u-funky house"? Eller hvad med Real 2 Real feat. The Mad Stuntman "The Conway" eller Clubheroes "Groovebird"? Og i det hele taget en hel shitload af gamle Strictly Rhythm, MAW og Nervous skiver fra før 1995? Dengang var der en holdning, der lugtede af at det var fint hvis:
- og så lige et "funky" guitar, xylofon eller piano-rif af en hvilken som helst musikalsk og/eller lydmæssig kvalitet.
PS: Dermed ikke ét ondt ord sagt om Mood II Swing, Sneak, DJ Duke, Alvarado, AVH, Pierre og flere andre fra samme periode, selvom de også har haft deres smuttere.
WTF?? Et typisk eksempel på en akademiker (eller hvad du er...) der ikke ved hvornår han skal holde kaje.... zzzzzzzzzz
-PZ
Nåh, skal der mere til at imponere dig hva´? Du er åbenbart selv en sprogtyr, der stanger med de ondeste verbale horn længe set, eller hvad?
Kom så Ferdinand, se rødt! Giv mig det glatte lag!
Helmuth Kool
24-08-03, 13:57
WTF?? Et typisk eksempel på en akademiker (eller hvad du er...) der ikke ved hvornår han skal holde kaje.... zzzzzzzzzz
-PZ
Nåh, skal der mere til at imponere dig hva´? Du er åbenbart selv en sprogtyr, der stanger med de ondeste verbale horn længe set, eller hvad?
Kom så Ferdinand, se rødt! Giv mig det glatte lag!
Nej, bare rolig!! Jeg glemte vist at smide en :lol: ind i teksten. Du skal ikke have noget glat lag, bare en kommentar med på vejen....det er jo tit det det handler om her, ikke sandt?!
Du får lige et par til :lol: :lol: :lol: :lol:
-PZ
_________
____ | o ____ o |
|:lol:| | o| | o|
| |__| |___ |o |______
| O :twisted: :twisted: |
|____________________ |
| |
Helmuth Kool
24-08-03, 20:05
Sødt! :wink:
-PZ
Arrggh! 10 minutter spildt på at designe en pacman labyrint. What you see aint what you get. Æv!
Den var ellers flot :cry:
godt så god house er som Klaus B påpeger funky
SUPER FUNKY! -Bare spørg Morten T..
Hov, en ny/gammel tråd.
http://www.angeldeelite.com/music/media/guest3.ram
whoee Sandy Rivera mixet er lækkert
http://www.angeldeelite.com/music/media/guest7.ram
SUPER FUNKY! -Bare spørg Morten T..
Hov, en ny/gammel tråd.
http://www.angeldeelite.com/music/media/guest3.ram
Nej, bare spørg Klaus B - Det er alt rigeligt!
Bay-Larsen
28-10-04, 13:37
Hov - jeg synes denne tråd bakker baglæns!
Der er bare ikke mere at tilføje - THE END!
Garridge bwoy
28-10-04, 13:50
Og dog. http://www2.b3ta.com/bukkake/
Har det relevans for denne tråd?
Garridge bwoy
28-10-04, 14:16
Ikke andet end at du påstod, at der ikke var mere at tilføje. Den påstand modbeviste jeg så. Men jeg vidste ikke, at relevans var blevet indført som kriterie for at poste i en tråd. Jeg beklager dybt, hvis jeg på nogen måde har forbrudt mig på den herskende forum-etiquette. :mrgreen:
Ikke andet end at du påstod, at der ikke var mere at tilføje. Den påstand modbeviste jeg så. Men jeg vidste ikke, at relevans var blevet indført som kriterie for at poste i en tråd. Jeg beklager dybt, hvis jeg på nogen måde har forbrudt mig på den herskende forum-etiquette. :mrgreen:
Ja, for fanden da også. Hvad er det med dig?
Lækkert site. men hvad er det der er gal med dét billede her
http://www.angeldeelite.com/Photos/spen04/images/spen0418.JPG
... Nårh jo, den tykke piges bluse er flækket foran. Nå, fuck det. Jeg gi'r en luder!
Lækkert site. men hvad er det der er gal med dét billede her
http://www.angeldeelite.com/Photos/spen04/images/spen0418.JPG
... Nårh jo, den tykke piges bluse er flækket foran. Nå, fuck det. Jeg gi'r en luder!
Føj..
8-[