PDA

Se fuld version : Hardware-Forelskelsen

Harry Peaches
18-08-03, 22:18
En af de fedeste fornemmelser må nok være den dér Hardware-forelskelse...
Hvor man bare tænker på noget grej hele tiden......
Selv når man ligger med lillemor og knüllrer....
Når man printer billeder og Specs ud, og glæder sig til at lige hive dé par A4-ark frem i frokostpausen, og dagdrømme lidt....
I øjeblikket er jeg ret forelsket i en Nicolai Nucleus DH ramme, fra tyskland.... (Som jeg så også har som avatar....)

Her er den i et par forskellige variationer:
http://www.nicolai.net/imgs/prod-frames/range2002/nucleon-st-50.jpg
http://www.nicolai.net/imgs/prod-frames/range2002/nucleon-dh50.jpg

Men jeg skal lige vide om i også er forelskede i Hardware engang imellem??
Måske en gammel 303'er, en lækker rumklang, et godt sofabord, eller Juleplatten fra '89.

Patrick Bateman
19-08-03, 08:19
Er det et nyt specielt mord våben?

rune rk
19-08-03, 08:25
Det er et mountainbike stel. og et fedt et oven i hatten. cheesus.

Min store last er hovedbøffer, ure, sko og cykler. cant help it har lidt for mange sneakers uhaa :)

Emil
19-08-03, 08:50
Den der med sneaker lider jeg også under.

2000F
19-08-03, 08:56
Trommemaskiner!!!

...og selvfølgelig vinyl, dubplates, Rolands TR-/TB-serie og studioudstyr.

Storm
19-08-03, 09:46
Lige for tiden er der sgu mange ting jeg går og dagdrømmer om:

Et komplet kite surfer udstyr
Nye ski
Ny mixer
En til pladespiller
En Jet ski
To CDJ-1000 MK2
Ny cykel
Ny lejlighed

og til allersidst: Vinde et par millioner i lotto for at betale for alt det lort... :-)

DjErikS
19-08-03, 10:37
jeg har kitesurfer gearet :D ...men kunne godt trænge til en opdate da jeg har fucket lidt for hårdt ned i bunden nogle gange fra adskillige m højde :shock: :shock:

hmmm et cyclone custom board 130 ..plus nye Wipika AMP 12 og 8 kites..så tror jeg lykken vil være gjort...måske et Naish Stubbie 127..nåja en trommemaskine

jeg tror faktisk godt at man kan bruge det stel til mordvåben, der er tilpas mange tandhjul på !

Erik

www.theboogieroom.dk
www.kitesurferen.dk

Harry Peaches
19-08-03, 11:42
Er det et nyt specielt mord våben?

Naarh man.....
Som Rune Siger, er det en cykel-ramme....

Men jeg tror der er en del drømmetid tilbage....
-Før jeg har fået stellet hjem, kommer det til at koste 37.995,- og så skal der lige grej (Hjul, styr, bremser, etc.) på for 20k mere....
Men så er det også noget nær den ultimative låge..

*Drømmer videre*
:roll:

DjErikS
19-08-03, 14:01
løsning til Storm:

du kan købe noget af mit kite gear 8)
og min lejlighed som jeg også har til salg 8)

så bliver du lidt mere lykkelig og jeg lidt mere loaded i et split sekund før pengene er omsat igen

Erik

Storm
19-08-03, 14:11
løsning til Storm:

du kan købe noget af mit kite gear 8)
og min lejlighed som jeg også har til salg 8)

så bliver du lidt mere lykkelig og jeg lidt mere loaded i et split sekund før pengene er omsat igen

Erik

OK... Lyder som en kanon ide... Og så måtte jeg stadig godt låne din skimaske og vandpistol... For jeg skal da lige have hævet nogle penge inde... :-)

Nej grunden til at jeg ikke har fået investeret i Kite udstyr er at jeg brækkede skulderen på skiferie i uge 11 og den er stadig ikke helt på toppen endnu... :-(

DjErikS
19-08-03, 14:15
look for forward
det er verdens bedste sport - no offence til de mb entusiaster der huserer derinde, jeg er på jeres side med en kraftig nedliret canondale :lol:

Harry Peaches
19-08-03, 14:39
look for forward
det er verdens bedste sport - no offence til de mb entusiaster der huserer derinde, jeg er på jeres side med en kraftig nedliret canondale :lol:

Jeg er klart på Kitesurfing.... Har selv haft store planer om at skulle sådan igang for alvor...
Men jeg lider ligeledes af pjattede skuldre, efter en IS-MTB-ulykke....
Men hva' faen.... -Om nogen skulle rykke armene af mig, så måtte det gerne være vinden.

Andreas_H
19-08-03, 16:00
Comps!!! Og mange af dem!!! Danfield, GML, Focusrite, Urei og alle de andre!!!

Men med hensyn til hobby grej, så skulle det nok være penge til at starte på hanglider kursus!!! :D

Rasmus
19-08-03, 17:18
Det er et mountainbike stel. og et fedt et oven i hatten. cheesus.

Min store last er hovedbøffer, ure, sko og cykler. cant help it har lidt for mange sneakers uhaa :)

Jeg er lige flyttet fra størrelse 42 til 43.. Surt nok, har 1 par sko jeg kan passe, og det er et par Hjallerup marked rollers...

christian christian
19-08-03, 17:39
Drømmer lige for tiden mest om roomservice. Kan det defineres som grej?
..men det er da i øvrigt utroligt, at vi er kommet så langt, uden at der er NOGEN, der har nævnt DILDOER?! :lol:

Harry Peaches
19-08-03, 17:48
Drømmer lige for tiden mest om roomservice. Kan det defineres som grej?
..men det er da i øvrigt utroligt, at vi er kommet så langt, uden at der er NOGEN, der har nævnt DILDOER?! :lol:

Denne her har jeg også crush på; den kunne godt minde lidt om en dildo, med alt det gummi, og knapper....:

http://81.19.227.140/edbhard/H037/023-0003.jpg

Det er en lille MP3-afspiller, med 20 GB HD (330 Timers Musik, i 128Kbps), som kan optage direkte ind i MP3 format....
Det ville være såååå praktisk når man gerne vil optage mixes live...
-Så er det bare lige at bobbe et phono-minijack i pulten, og så bare optage sit 330 timers sæt...
Og den koster kun 2995,-
(+500 hvis man vil ha' radio i)
(+1200 hvis man vil ha kamera device til den.... 16000 billeder i 2,1 mpix)

Andreas_H
19-08-03, 18:58
Denne her har jeg også crush på; den kunne godt minde lidt om en dildo, med alt det gummi, og knapper....:

Det er en lille MP3-afspiller, med 20 GB HD (330 Timers Musik, i 128Kbps), som kan optage direkte ind i MP3 format....
-Så er det bare lige at bobbe et phono-minijack i pulten, og så bare optage sit 330 timers sæt...
Og den koster kun 2995,-

Ja og så vejer den et det samme som børnecykel.... Den har nogle ok cool funktioner, men den vejer bare for meget!!!

Harry Peaches
19-08-03, 19:05

Og den koster kun 2995,-

Ja og så vejer den et det samme som børnecykel.... Den har nogle ok cool funktioner, men den vejer bare for meget!!!

350 Gram.....
Det er sku ikke alverden....
For eksempel det samme som en kvart piske + 3 Superflyers.....

Andreas_H
19-08-03, 19:20

Og den koster kun 2995,-

350 Gram.....

Det kan godt være jeg har råbt lidt for højt... Den ligner bare precis den en af mine venner har, og den syntes jeg, var meget tung!!! Hvad er mærket på den der?

Harry Peaches
19-08-03, 19:29

Og den koster kun 2995,-

350 Gram.....

Det kan godt være jeg har råbt lidt for højt... Den ligner bare precis den en af mine venner har, og den syntes jeg, var meget tung!!! Hvad er mærket på den der?
Archos Jukebox

Andreas_H
19-08-03, 19:35
Jo det er den, men jeg tror nu hans er en ældre model!! But still, jeg syntes sgu 350g er ret meget!!