PDA

Se fuld version : Er du gay?

christian christian
15-08-03, 15:26
Ok - vi tager Janus' idé op:

DJ Daniel
15-08-03, 15:36
Bi-seksuelle gælder osse som gays ikke? Eller hvis man har onaneret sammen med andre drenge i puberteten? Eller hvis man har spillet den af og fået sæd på sig selv? Eller hvad med hvis man har onaneret og haft radioen kørende og de så tilfældigvis spillede Smiths og man kom lige midt i "Girlfriend In A Coma"??

Emil
15-08-03, 16:27
http://www.alexanderband.dk/firser/limahl_new.jpg

Peter Lundgreen
18-08-03, 09:09
http://ads.pno.net/images/rg/6/Gay.com_home/supertab/200308/beefcakesupertab.jpg

Patrick Bateman
18-08-03, 09:19
http://ads.pno.net/images/rg/6/Gay.com_home/supertab/200308/beefcakesupertab.jpg

Der hvor vi mødte hinanden i tidernes morgen...

Danmarksmesteren
12-10-04, 19:44
Ad!

Jengo
12-10-04, 19:54
@Danmarksmesteren:

JO, båthorn - søgte du efter gamle gay-tråde, du kunne komme med bidrag til, med dit tydelige intellekt? Well here's plenty to those from.........

Tom Collins
12-10-04, 21:39
Ad!

Sidder du nu igen og flæber og at du ikke kan nå din egen tissemand med munden !

christian christian
12-10-04, 21:43
det er virkelig kreativitetens ultimative falliterklæring vi er vidne til her. Men at finde gamle indlæg og bumpe dem op, er selvfølgelig en måde at være morsom på, selv om man ikke selv er sjov

molde1
12-10-04, 21:49
Ja, vi er ikke den mest krævende flok!

Hvad iøvrigt hvis man er dundrende homo-seksuel, og har mærkelige drømme... hvor stemmer man?

Tom Collins
12-10-04, 21:53
det er virkelig kreativitetens ultimative falliterklæring vi er vidne til her. Men at finde gamle indlæg og bumpe dem op, er selvfølgelig en måde at være morsom på, selv om man ikke selv er sjov

Du kunne osse tage det som en cadeau ! Hmmm.... Og så alligevel ikke !

Danmarksmesteren
13-10-04, 10:59

Hallo! Jeg prøver jo ikke og være sjov! FatCap gjorde det samme i en anden tråd og det var der da ingen problemer i vel? stik en pamflet i skrævet, du har en kommunist i opgangen!

Desuden er jeg ikke sjov, jeg er DFU'er.

dda
13-10-04, 11:05
http://boyfriend.dk/

mmm... fin afsssssstemning du har der chrissssssssstian....

JunkieKong-
13-10-04, 12:32

Hallo! Jeg prøver jo ikke og være sjov! FatCap gjorde det samme i en anden tråd og det var der da ingen problemer i vel? stik en pamflet i skrævet, du har en kommunist i opgangen!

Nææh, du er ikke kontroversiel nok til at være sjov....Blot kedelig!

Poppa KB
13-10-04, 12:54
Christian, din traad er fattig som en munk med svindsot...

Danmarksmesteren
13-10-04, 18:47

Tager jeg meget fejl, hvis jeg formoder at du er homoseksuel, promiskuøs og til at købe for et gram andenrangs coke og en kompilment af den der kommunist/wigga-narhat der dækker din begyndende skaldethed, sMATTso Vega?

JunkieKong-
14-10-04, 11:42

Tager jeg meget fejl, hvis jeg formoder at du er homoseksuel,
promiskuøs og til at købe for et gram andenrangs coke og en kompilment af den der kommunist/wigga-narhat der dækker din begyndende skaldethed, sMATTso Vega?

Ja til alt det overstående, og se DU KAN JO GODT!!