Se fuld version : Kunne man?
Peter Lundgreen
31-07-03, 11:20
Ved videreførelse af Needle Damage har arrangørgruppen: Patrick Bateman, Hans Bach og undertegnede overvejet selv at udfylde rollen som dommere, men vil gerne lige lodde stemningen her først.
Skriv gerne lidt mere udførligt hvorfor du synes som du gør.
DJ JSL, jo!
31-07-03, 11:27
Hvis I har tilpas viden om ALLE genre der kan blive spillet kan jeg ikke se noget problem. (Medmindre I også selv stiller op :D )
Men giver det ikke altid lidt lir effekt hvis ihvertfald een dommer er en eller anden uafhængig hotshot... f.eks. Jørgen De Mylius eller Grandmaster Flash, bare for at nævne nogle få... hahaha.... Det ku' oss' være Dan Rachlin... endnumere hahahaha...
Peter Lundgreen
31-07-03, 11:29
http://images.google.com/images?q=tbn:aOvpjbCYtCUC:www. firserdj.dk/billeder/gruppe5.gif
8)
Umiddelbart kan jeg ikke se noget problem i at i selv er dommere. Jeg ved dog ikke om eksempelvis en trance-dj ville finde det fair at 3 technofætre bedømmer...
-Det har man jo set et eksempel på før, haha...
Ligesom JSL ville jeg da finde det vildere hvis man havde et topdollar navn som EziCut til at bedømme, møhøhøhø... Eller Phase 5... :lol:
http://www.users.bigpond.com/eziputt/Eziputt.htm
Det er nææææsten EziCuts HP... :D
Peter Lundgreen
31-07-03, 12:02
Umiddelbart kan jeg ikke se noget problem i at i selv er dommere. Jeg ved dog ikke om eksempelvis en trance-dj ville finde det fair at 3 technofætre bedømmer...
Nu er det jo sådan at Hans Bach bevæger sig fortrinsvis indenfor house og prog genrerne, Patricia Bateman er gået på pension og spiller sådan noget stille og roligt techhouse og Køln-mini-navlepilleri :lol: , mens jeg er den eneste der stadig fyrer den af :P 8) Det kunne da godt være at vi skulle have en trancer med også, selvom afstemnings kriterierne er lavet om og netop IKKE centreret omkring musikgenrer.
Det kunne da godt være at vi skulle have en trancer med
Må jeg foreslå Nis?? Han ved alt :D
Jeg kan heller ikke se det store problem i det da i jo alle tre hved hvad det handler om.
Man skal jo huske at man som arrangøre af sådan noget kun øsker at den bedste vinder, således at folk respekterer arrangementet og derfor kunne finde på at komme tilbage igen næste år.
Han skulle komme ned på jorden og øve sig noget mere istedet.
Han skulle komme ned på jorden og øve sig noget mere istedet.
Hvem?
Peter Lundgreen
06-08-03, 13:28
Tak for medvirken til denne lille meningsmåling.
Det lader til at den generelle stemning er helt ok, på trods af den overvældende bekymring for at vi ødelægger DJ Nis gode renomé.
Vi skulle mene at vi ikke behøver hjælpe til på den front.
Tak 8)