Se fuld version : Super funky guitarist søger DJ / mixer
For ca. 1 år siden oplevet jeg stuffa på vega ( i salen ), han var samen med en Keyboardspiller/pianist! som gav ham backing med nogle Forskellige soloer, men også ren arrangemanger.
Jeg tror at pianisten var on/ of ,,ca 2 timer
Se - det fede var at det var Flydne at høre på fordi han fik lov til at inprovisere der hvor stuffas beats var lidt stive! fed symbiose må jeg sige
Jeg tror at det var min størst musik oplivelse på Vega indtil i dag.
Se er der ikke nogle af jer som godt kunne tænke at eksprementere med den samen koncept Bare med en guitarist ?
Jeg kommer fra Brasilien, så jeg har 100 % mine Rytmer i orden
Jeg har spillet guitar i 11 år, har været på musikhøjskole i cå 8 m. hvor jeg fik indblik i musikstudie verden!
Jeg mixer også meget !! har en del udstyr, harddisk rec. Sampler, syns, sequencer. Lopp, station til guitar,samt mange effekter til guitar.
Improvisation er lige mig, sev om der er arrangere eller solo
Min speciale er nok jazzy funky, latin, ja…..fusion Men ellers er min musiksmag meget udvidet ! jeg elsker Rock, 80 er disco, eletronica! BARE DET ER FUCKING VILDT
Så vis i kender nogle der har interesse i noget jam så ring lige ! Ik.
MVH. Douglas W Ferrari
22590204
Denne tråd virker bekendt :roll: Hmmm.... Deja Vú.....
:shock: Er du neger?? Ellers har du IKKE rytmerne i orden :lol:
Douglas Ferrari? Rimeligt vildt navn...
Tom Collins
22-07-03, 10:50
Det er da dagens kunstner navn for pokker. Alt han rør ved bliver succes...
For ca. 1 år siden oplevet jeg stuffa på vega ( i salen ), han var samen med en Keyboardspiller/pianist! som gav ham backing med nogle Forskellige soloer, men også ren arrangemanger.
Jeg tror at pianisten var on/ of ,,ca 2 timer
Se - det fede var at det var flyde at høre på fordi han fik lov til at inprovisere der hvor stuffas beats var lidt stive! fed symbiose må jeg sige
Jeg tror at det var min størst musik oplivelse på Vega indtil i dag.
Se er der ikke nogle af jer som godt kunne tænke at eksprementere med den samen koncept Bare med en guitarist ?
Jeg har spillet guitar i 11 år, har været på musikhøjskole i cå 8 m. hvor jeg fik indblik i musikstudie verden!
Jeg mixer også meget !! har en del udstyr, harddisk rec. Sampler, syns, sequencer. Lopp, station til guitar,samt mange effekter til guitar.
Improvisation er lige mig, sev om der er arrangere eller solo
Min speciale er nok jazzy funky, latin, ja…..fusion Men ellers er min musiksmag meget udvidet ! jeg elsker Rock, 80 er disco, eletronica! BARE DET ER FUCKING VILDT
Så vis i kender nogle der har interesse i noget jam så ring lige ! Ik.
MVH. Douglas W Ferrari
22590204
Held og lykke - PøjPøj - Knæk&bræk - UG m. kryds&slange etc...
Hvor er ham Stuffa henne? hvorfor har han ikke meldt sig for længst?
Yo Ferrari!
Lav et par mp3'er og/eller et site hvor du showcaser dine mad skills..
Jeg ved at Tony Spazz fra www.virtualbassplayer.com , har fået en del studiesessions af den vej.
Selvom du muligvis mest er interesseret i Live gigs, hvor pigerne kan se dig flexe din fallos, så kan det muligvis også hjælpe i den retning.
Er du neger?? Ellers har du IKKE rytmerne i orden
Lad mig lære dig lidt matematik……….for begynder min ven
50 % NEGER + 50% PUTO LATINO = 100 % rytmer I orden !! SAMT EN STOR PIK
det må du acceptere
Tror at i har lukket munden på ham staklen Douglas der....
- Ligesom sidst... Deja Vú...
Tom Collins
23-07-03, 16:21
Hvis man vil være her skal man have nosser af bly. Sådan er det bare...
Douglas>> er du også helt vild med blondiner?
Jeg har fået ok mange henvendelser fra folk der er interesseret I et samarbejder ! mange flere end jeg havde forventet, super fedt ! Grassas Senhores
Men største del har været studie / samples arbejde – hvilket jeg sæter meget pris på !
Men jeg kunne godt tænke mig nogle flere henvendelser, hvad Live gigs angår,
Man får så…… meget credits hos pigerne når man fyre en rytmisk solo af ! specielt når man spiller med munden !! de tænker - hummmm han må være rigtige god til at bruge sin tunge :P . Og det er…… ok.
jo jo.......Latinos har 100 % rytmer I orden ! Det må i acceptere
Peace and god bless you all
mhv. Douglas W Ferrari
22590204[/quote]
hahahaha Douglas - muito legal!!!!!
især det med tungen!!!! *rs
www.rraurl.com - noget lignende housemusik.dk i Brasil!!
surf forbi eller lad være!!
Jeg har fået ok mange henvendelser fra folk der er interesseret I et samarbejder ! mange flere end jeg havde forventet, super fedt ! Grassas Senhores
Men største del har været studie / samples arbejde – hvilket jeg sæter meget pris på !
Man får så…… meget credits hos pigerne når man fyre en rytmisk solo af ! specielt når man spiller med munden !! de tænker - hummmm han må være rigtige god til at bruge sin tunge :P . Og det er…… ok.
mhv. Douglas W Ferrari
22590204[/quote]
Skriv lige næste gang du skal ud og optræde... kunne egentlig godt tænke mig at se dig give den hele armen på scenen :D
mhv. Douglas W Ferrari
22590204
Skriv lige næste gang du skal ud og optræde... kunne egentlig godt tænke mig at se dig give den hele armen på scenen :D[/quote]
gad vide om pigerne også tænkte det samme om mig da jeg mixede med tungen på pappahotel :-k
Totally Deal !!!
Positivitet det kan jeg godt lige !
Du ringer bare IKKE ……….. 22590204 ! men jeg kan ikke de næste 2 weekender! Jeg får nemlig besøg af den lækreste brunette her i kongeriget !! ellers så jeg frisk på det !!!
Nogen har det hele i munden ! jeg har det i tungen !
Mvh. Douglas W Ferrari
Tom Collins
19-08-03, 22:05
gad vide om pigerne også tænkte det samme om mig da jeg mixede med tungen på pappahotel :-k
De var især vilde med da du tog diskostangen lige i brystkassen !!!
De var især vilde med da du tog diskostangen lige i brystkassen !!!
ja avv for satan :cry:
Garridge bwoy
21-08-03, 13:47
Logget ind :roll:
Hæh, anderledes oplevelse! Men der er jo ikke de store problemer i at bruge sitet til trods for den åbenlyse sproglige forskel. De musikalske termer er jo heldigvis et universelt sprog...
Fandt lige et drum'n'bass/liquid funk set til fri download på MP3 på http://rraul.com/djs/profile.php?dj=roots . Lækkert set, 60 min, fylder små 55 MB - og der er mange flere inden for diverse elektroiske genrer. Iøvrigt herligt at slippe for Realaudio for en gangs skyld...
Thanks mate, er allerede i gang med at downloade det - man er vel lidt af et skarn, hvis man ikke vil høre lidt sommer d'n'b :shock:
Hans chart ser også ganske ok ud, men uden de store overraskelser :o
Lige apropos lækre d'n'b-mixes, så har australske Greg Packer lige lavet et liquid funk/jazzet d'n'b studiomix, der kan høres på denne side (http://www.breakbeat.co.uk/listen/listen-djmixes.html) - det indeholder en masse lækre dubs, så der er alt mulig grund til at lytte til det 8)
Hæh, anderledes oplevelse! Men der er jo ikke de store problemer i at bruge sitet til trods for den åbenlyse sproglige forskel. De musikalske termer er jo heldigvis et universelt sprog...
Fandt lige et drum'n'bass/liquid funk set til fri download på MP3 på http://rraul.com/djs/profile.php?dj=roots . Lækkert set, 60 min, fylder små 55 MB - og der er mange flere inden for diverse elektroiske genrer. Iøvrigt herligt at slippe for Realaudio for en gangs skyld...
Yes der er masser af dj sets derinde!! Drum'n'bass er ok stort i Brasil - kendte DJ's som DJ Marky og DJ Patife..
Glæder mig til at opleve club og rave scenen i Rio næste år høhøhø :D
Garridge bwoy
22-08-03, 08:11
Thanks mate, er allerede i gang med at downloade det - man er vel lidt af et skarn, hvis man ikke vil høre lidt sommer d'n'b :shock:
Lige apropos lækre d'n'b-mixes, så har australske Greg Packer lige lavet et liquid funk/jazzet d'n'b studiomix, der kan høres på denne side (http://www.breakbeat.co.uk/listen/listen-djmixes.html) - det indeholder en masse lækre dubs, så der er alt mulig grund til at lytte til det 8)
Selv tak for dét link! :D
Superlækkert mix! Så osse at superfede Aquasky har et studiemix liggende, der er et af Andy C, en video med dj Zinc live @ Gatecrasher Summer Sound System m.m.m.
Selv tak for dét link! :D
Superlækkert mix! Så osse at superfede Aquasky har et studiemix liggende, der er et af Andy C, en video med dj Zinc live @ Gatecrasher Summer Sound System m.m.m.
YIR! Zinc mixer suuuuuupertight!!! Det er næsten uhyggeligt når han (godt 20 minutter henne) dobbeltdropper "Twist 'Em Out" - sjældent at jeg bliver SÅ våd i trussen over så fjollet et nummer!
Desværre er både Zinc-mixet og Andy C mixet halvgamle, så har allerede hørt dem til hudløshed :shock: men det er pure quality!
DJ Hives studiomix er også et lyt værd (blev smidt op i går aftes!), dog lidt tungere d'n'b - men stadig nice her en fredag eftermiddag! 8)