PDA

Se fuld version : Nathan Fake - Breezeblock Mix

Tom Collins
22-12-05, 13:06
Mix af nye tracks der kommer til at være på Nathans album der kommer i 2006. Her er ikke tale om minimal tracks, men mere en blanding af downbeat, IDM og My Bloody Valentine. Me Like !!!

Tracklist:

Nathan Fake - 'You Are Here' (white)
Nathan Fake - 'Charlie's House' (Border Community)
Nathan Fake - 'Long Sunny' (white)
Nathan Fake - untitled (white)
Nathan Fake - untitled (white)

http://idisk.mac.com/deckstar-Public/nathanfake.mp3

Colston
22-12-05, 13:43
Her er ikke tale om minimal tracks, men mere en blanding af downbeat, IDM og My Bloody Valentine. Me Like !!!

Hell YES, den er på vej på HD!

sKuMiX
22-12-05, 15:41
nam nam 8)

DJ Daniel
22-12-05, 15:59
det holder også godt når det holder.

ligesom at når min pik er stiv..ja, så er den stiv.

Colston
22-12-05, 16:57
Det er efter sigende meget i stil med hans kommende album "Drowning in a sea of love". Jeg synes det bliver en anelse for supermarkedsmuzak til tider men det holder også godt når det holder. Jeg ser frem til albummet i marts som bla. kommer til at indeholde Charlie's House og Grandfathered.

Jeg er fuldstændigt væk i det her mix, shit hvor er det lækkert.
Og hvis det her er "supermarkedsmuzak", så bliver du nødt til at vise mig hvor du køber ind henne.

I øvrigt, efter at have set og hørt hvad du er til for tiden, så skal du altså snart høre My Bloody Valentines "Loveless" Patrick.

(Ved godt at du har haft din rock epoke, men mener ikke at have set den hjemme ved dig)

Colston
22-12-05, 17:10
05:38 inde i mixet og et par minutter frem: "Velkommen til Lyngby Storcenter..."
(Telefonen ringer endda på julemandens værksted... :shock: )

Jeg har verdens bedste Creation-opsamling derhjemme. Der får jeg det BV jeg skal ha' men vil gerne have Loveless også. :mrgreen:

"Loveless" kan kun høres som et helt album. FAKTA!

Og stadigvæk, 05:38 inde i mixet og frem: Vis mig den Føtex og jeg vil handle der fluks.

mhmone
23-12-05, 13:56
jo fucking tak - jeg bliver helt rørt - THAT KID IS SO MAD!!!!!!!!!!!

J.Zen
23-12-05, 14:26
Dejligt set - hvis jeg ikk var så vild med ham allerede, ville jeg være det nu...

Det bliver spændende med hans album næste år - det tegner i hvert fald godt!

Tjek iøvrigt også hans hjemmeside, hvor der ligger et par af hans ældre numre i denne stil man kan høre.

Jalla White
26-12-05, 18:01
Thanx... Det varmer.. ;-)

Nighteye
28-12-05, 11:50
Det her er dælme flot ellers. Jeg må lure lidt mere på hvad ham her kan ser det ud til. Nyt album næste år siger i? ja hvis det bliver i stil med de her numre er jeg der.

Emil
02-01-06, 21:17
jeg bliver helt rørt

ditto

Det her er fremragende tracks fra start til slut, og nu glæder jeg mig virkelig til det kommende album. Holder det niveauet, undgår det næppe at blive et af årets bedste.

Lars Gregers
02-01-06, 21:29
Det er dejligt. Tak Mads.