PDA

Se fuld version : Kvindelige djs.... eller ...ej

Randing
18-05-03, 19:15
Hvor for er der ikke flere kvindelige djs pulten ????
Er det fordi de ikke kan holde styr på mere end 2 knapper ????
Eller kan de bare ikke finde ud af at spille noget andet musik den det der ligger på top 10????

Hvad skal der til for at få kvindene bag pulten..???

Teoretisk set burde mænd og kvinder lære at kunne forstå hinanden.
Teoretisk set kan man fange mange ål med lasso.<< (Susanne Palsbo)

Spinners

Ludicrous
18-05-03, 19:20
Eller kan de bare ikke finde ud af at spille noget andet musik den det der ligger på top 10????

Spinners

Der findes sgu masser af fede kvindelige dj´s ... der er bare ikke så mange af dem i dk :cry:

rune rk
19-05-03, 00:11
det er fordi de er nogle bøsser.

Ludicrous
19-05-03, 00:15
Hvorfor findes der egentlig ikke nogen dj´s over 60 år?

DJ Daniel
19-05-03, 07:34
Kan det ikke være lige meget om det er en mand eller kvinde der spiller? Altså, med mindre vi er ude i noget nøgen-DJing?

laumann
19-05-03, 07:54

Det gør der skam også, jeg var til den vildeste tyrolerfest i et kollektiv i Århus for et par år siden. Der stod der den vildeste kult figur Hans Jørgensen som tager rundt og spiller Tyroler musik på to spolebåndoptagere og en Rodec, no shit fella's!!!!!

Han er også bedre kendt som "Reinholdt's far" (ham fra Baren TV3)

Rasmus
19-05-03, 08:53
Kan det ikke være lige meget om det er en mand eller kvinde der spiller? Altså, med mindre vi er ude i noget nøgen-DJing?

Ville det være ligegyldigt om du fik en søn eller en datter? Anerkend dog at der ER forskel på kønnene, og at enkelte pige-djs er kommet op på at have patter, andre har skills, sådan er det.

DJ Daniel
19-05-03, 08:57
Jeg siger ikke at der ikke er forskel på kønnene Rasmus. Jeg siger bare at i DJ-sammenhæng er det sådan set lige meget, med mindre altså man står og glor på DJen.

Pullover
19-05-03, 09:01
Jeg siger ikke at der ikke er forskel på kønnene Rasmus. Jeg siger bare at i DJ-sammenhæng er det sådan set lige meget, med mindre altså man står og glor på DJen.

Haha :P
Og det er der jo ALDRIG nogen der gør her til bys....

Rasmus
19-05-03, 09:21

Jep jep, men hvorfor er der så flere fyre der er DJ's, end piger?

Tom Collins
19-05-03, 09:30
Fordi de har nemmere ved at ramme rillen ?

DJ Daniel
19-05-03, 09:34
Fordi mænd generelt er mere anale (ja Rasmus anale) end kvinder er, og derfor har en større interesse i at beskæftige sig med den slags der kræver et trainspotter-gen.

Rasmus
19-05-03, 09:57
Fordi mænd generelt er mere anale (ja Rasmus anale) end kvinder er, og derfor har en større interesse i at beskæftige sig med den slags der kræver et trainspotter-gen.

Hørt, hørt... Hvilket gør de kvindelige DJ's til...?

DJ Daniel
19-05-03, 10:00
Ludere, ligesom alle andre kællinger. Men har det noget med denne diskussion at gøre?

Rasmus
19-05-03, 10:10
Ludere, ligesom alle andre kællinger. Men har det noget med denne diskussion at gøre?

Vi prøver jo at konkretisere hvorfor der ikke er flere kvinder bag pulten. En del af problematikken er manglende anale interesser, en anden er at de ikke er ludere nok.

DJ Daniel
19-05-03, 10:18
De kan sagtens få pik alligevel, hvorimod mænd er nødt til at finde på et eller andet åndssvagt for at få fisse. Som f.eks. at DJe.

Poppa KB
19-05-03, 10:33

Er hende dér Tanja ikke meget lækker???

dallerdog
19-05-03, 11:02
Tania er nemlig cute nok, og delicious pigerne ligeså. og det er da fedt til en afveksling at se på noget lækkert bag pulten, hvis altså ik man er gay that is.. =;

DJ Daniel
19-05-03, 11:06
Ikke at der noget galt i det, det har bare intet med at være DJ at gøre i ordets strengeste betydning. Men klart at der kan være andre faktorer der giver en DJ større markedsværdi, men det er en anden snak.

Det er lidt ligesom folk der køber en økologisk appelsin. Appelsinen er jo ikke nødvendigvis bedre fordi den er økologisk (den er højst sandsynligt et dårligere produkt ), men det der får folk til at købe appelsinen er ikke dens kvaliteter som appelsin, men derimod at den er økologisk.

Det er fair nok, men har intet med appelsiner at gøre :)

Poppa KB
19-05-03, 11:06
Hvis alle kvindelige dj's så ud som Delicious pigerne, ville de være flest!
især hvis de spillede i bikini *slurp*

Du mener, at de ville være i overtal... Ha-Ha-HA-HAA-HAAAHAHAHAHA!!

Du skal vist en tur til øjenlægen så du kan få bugt men den fremskredne
grå stær... Sorry, DLCee-US tøserne er sikkert flinke, but they aint got the looks!

Ribena
19-05-03, 11:57
De kan sagtens få pik alligevel, hvorimod mænd er nødt til at finde på et eller andet åndssvagt for at få fisse. Som f.eks. at DJe.

So true!

DJ Daniel
19-05-03, 12:01
Der kan i bare se at jeg har ret: selv Sakena kan få pik :D

dallerdog
19-05-03, 12:03
Ikke at der noget galt i det, det har bare intet med at være DJ at gøre i ordets strengeste betydning. Men klart at der kan være andre faktorer der giver en DJ større markedsværdi, men det er en anden snak.

Det er lidt ligesom folk der køber en økologisk appelsin. Appelsinen er jo ikke nødvendigvis bedre fordi den er økologisk (den er højst sandsynligt et dårligere produkt ), men det der får folk til at købe appelsinen er ikke dens kvaliteter som appelsin, men derimod at den er økologisk.

Det er fair nok, men har intet med appelsiner at gøre :)

De danske dj's i forhold til det danske house-crowd har lidt et dilemma: Min påstand er nemlig, at mange blandt publikum til festerne ikke kan høre forskel på en god og en rigtig god dj.
Derfor har de female dj's der spiller godt ( men måske ikke rigtig godt), noget de kan differentiere sig på udover musikken: nemlig at de er lækre bag pulten og at det måske ser lidt federe ud når en hoochie vender skiverne, alene af den årsag at det er anderledes .

Det må jo være lidt ærgerligt at vide, at man desværre er havnet blandt de 40-100 andre mandelige dj's der lige spiller funky- og deep house og af den grund er mange om buddet når der skal bookes. Men det laver man jo ikke om som djfordi det ikke ville være true, hvilket jo så åbner markedet for pigerne.
Men for min skyld flere kvindelige djs - jeg hævder stadig at det er fedt med noget afveksling - også, Daniel, selvom det ikke direkte har noget med musikken at gøre.

DJ Daniel
19-05-03, 12:06
Det var jo stort set det jeg sagde...bare med appelsiner. Var det fordi jeg brugte appelsiner i mit eksempel at du blev forvirret? :D

dallerdog
19-05-03, 12:22
ja muligvis :? men med kommentarer indimellem som
"Der kan i bare se at jeg har ret: selv Sakena kan få pik" kan det sommetider være lidt vanskeligt at vide hvor seriøs du er i trådene, så lad os bare sige at jeg lige sku være sikker :!:

DJ Daniel
19-05-03, 12:41
jeg var 10.000% seriøs agående Sakena..stop dit smagsdommeri, din fascist.

birdy flirdy
19-05-03, 13:25

Spinners

Jez.. vi kællinger kan kun holde styr på 2 knapper - dem på kogepladen!??? :roll:
Arj, hvor åbentlyst er det ikke??? Som det jo også fremgår af tråden her flere steder, skal kvinder/kællinger/ludere stadigvæk bevise 110% at de er gode nok og at det ikke bare er pga. deres patter, at de er nået så langt som de evt. er - også som DJz. - DERFOR tror jeg bl.a. ikke at der er ret mange kvinder, der tør begynde at eksperimentere med musikken mere end at at være lytter & samler. - Og jeg tror måske, at der måske (men også kun måske!) kunne være enkelte (andre) kvinder i det lille kongerige her, der rent faktisk har interesse for musikken ud over top20-numrene!?!??? :shock:

På den anden side vil jeg også godt indrømme, at jeg modsat mange fra mit modsatte køn pudsigt nok ikke er blevet opfostret med mekanik, computere & andet elektronisk spas og dermed ikke ved en snot om det. :(

>> Dittaaa med de røde strømper << :twisted:

DJ Daniel
19-05-03, 13:26
Hold nu kæft kælling og tag fissen frem...

Poppa KB
19-05-03, 13:30
Hold nu kæft kælling og tag fissen frem...

Jeg er egentlig ligeglad med jeres bøsseri, hvis bare I kunne finde ud af at spille nogle ordentlige plader...

DJ Daniel
19-05-03, 13:40
Er fisse nu blevet bøsset?

Rasmus
19-05-03, 14:04
Jez.. vi kællinger kan kun holde styr på 2 knapper - dem på kogepladen!??? :roll:
Arj, hvor åbentlyst er det ikke??? Som det jo også fremgår af tråden her flere steder, skal kvinder/kællinger/ludere stadigvæk bevise 110% at de er gode nok og at det ikke bare er pga. deres patter, at de er nået så langt som de evt. er - også som DJz. - DERFOR tror jeg bl.a. ikke at der er ret mange kvinder, der tør begynde at eksperimentere med musikken mere end at at være lytter & samler. - Og jeg tror måske, at der måske (men også kun måske!) kunne være enkelte (andre) kvinder i det lille kongerige her, der rent faktisk har interesse for musikken ud over top20-numrene!?!??? :shock:

På den anden side vil jeg også godt indrømme, at jeg modsat mange fra mit modsatte køn pudsigt nok ikke er blevet opfostret med mekanik, computere & andet elektronisk spas og dermed ikke ved en snot om det. :(

>> Dittaaa med de røde strømper << :twisted:

Læs lige igen, ven - vi har jo respekt for dem der viser patter for jobs! Det holder!

Troy McClure
19-05-03, 14:04
Ja, meget...

http://www.redhotchilipeppers.it/images/flea/images/naked.jpg

DJ Daniel
19-05-03, 14:05
Pussy. It's the new cock.

Ludicrous
19-05-03, 17:22

Det gør der skam også, jeg var til den vildeste tyrolerfest i et kollektiv i Århus for et par år siden. Der stod der den vildeste kult figur Hans Jørgensen som tager rundt og spiller Tyroler musik på to spolebåndoptagere og en Rodec, no shit fella's!!!!!

Han er også bedre kendt som "Reinholdt's far" (ham fra Baren TV3)

Det lyder sgu sejt ! det kunne være cool nok at booke ham!

rune rk
19-05-03, 17:52
Jeg tror et stort problem er motiveringen for at ville blive dj. De fleste piger jeg har mødt, har en fascination for det at "være" dj. dvs. opmærksomhed og livsstilen generelt.

De lægger ud med den tro at en dj altid er ombejlet og smart, men når det kommer til at ligge såogsåmange knaster om måneden hos sin pladepusher og bruge latterligt meget tid på at øve sig, falder de fleste fra.
Så er det jo udover det pisse svært at få jobs. (hvis man ikke viser patter)

Tom Collins
19-05-03, 18:28
Rune ! Hvis du viser mig dine patter ka' jeg godt skaffe dig et job ! :mrgreen:

fupinder
19-05-03, 20:18
Sorry, DLCee-US tøserne er sikkert flinke, but they aint got the looks!

Aner man endnu en homo???

fupinder
19-05-03, 21:37
Sorry, DLCee-US tøserne er sikkert flinke, but they aint got the looks!

Aner man endnu en homo???

Nope - bare en dj med god smag, min ven...

Hmm...tillad mig da, at sætte ? ved den gode smag.

pOul GK
19-05-03, 21:46
Karina er da cute...
Men det og er ikke en forudsætning at være en anstændig dj som kvinde for at komme ud at spille...
De dømmes ikke hårdere end alle andre: Nikoline der kun bruger sine headphones til pynt men såvidt jeg ved har haft få men ganske store jobs.
Patter? Teknisk talent er ikke årsagen til hendes spillejobs....

Tom Collins
21-05-03, 23:56
Ok, nu vi snakker om kvindelige DJ's så har SCHHH sørme 5 af dem (ja fem ! ) bag pulten på fredag. Så der kan du sgu godt pakke sydfrugterne og tage en tur på JACQUES (som Jackways hedder nu). Vi har sat Keld T. til at holde styr på damerne så der ikke går helt pude kamp i den.

Djuna Barnes
Delicious
Tania
Titti

Så kom ned i Hausergade 34 og glo på nogen DJ's

Harry Peaches
22-05-03, 00:25
Ok, nu vi snakker om kvindelige DJ's så har SCHHH sørme 5 af dem (ja fem ! ) bag pulten på fredag. Så der kan du sgu godt pakke sydfrugterne og tage en tur på JACQUES (som Jackways hedder nu). Vi har sat Keld T. til at holde styr på damerne så der ikke går helt pude kamp i den.

Djuna Barnes
Delicious
Tania
Titti

Tis på mig Mads...

Tom Collins
22-05-03, 02:51
Skal det være gult eller gennemsigtigt ? :-s

Patrick Bateman
22-05-03, 07:42

Djuna Barnes
Delicious
Tania
Titti

Delicious og Tania ved jeg hvem er, men hvem er de andre?

Peter Lundgreen
22-05-03, 10:25
Ahhh Yeeearh, for ikke at tale om hans berømte veninder (http://www.sistersdj.com)

Peter Lundgreen
22-05-03, 10:26
...og et flot beatmix der kører der :lol:

Patrick Bateman
22-05-03, 10:56
Mads...hvorfor fanden er der ingen der har tænkt på at booke kbh´s nr1 kvindelige Techno-smatso, bøssernes fave... PATRICIA Bateman, hun ka´fandmé Tømme mændenes boller ,lige så hurtigt som hun tømmer gulvet.....!

665

Da vi skulle finde på et navn til Liv, havde vi faktisk Patricia oppe og vende.... haha....

665, vi ses på den anden side... Vær klar!

Erixx...
22-05-03, 11:22
Wouldn't you like to turn your next party, wedding reception or event into an exciting dance club complete with female DJ/emcees, dance lighting, wireless microphone for announcements and the best selection of music you've ever heard?

YES OH YES!!!!! :lol:

AKA
26-05-03, 17:59
Det er jo ikke til at komme uden om, at der er flest fyre, der gider/har interessen for at gå i dybden med musikken, som nogle af jer allerede har antydet. Vi er da heldigvis også "et par" kvinder, som går i byen for at høre og danse til musikken og ikke primært for at blive set og være smarte. Flere kvindelige DJs ville da være fint, men for mig er det ikke så vigtigt, - drengene klarer det jo fantastisk.

Jeg interesserer mig selv meget for musik og køber meget, men trangen til at starte min egen DJ-karriere har jeg ikke...endnu. Når jeg indimellem overvejer at få købt de pladespillere, mixeren etc., er det mest det at gå i dybden med musikken og nørde igennem, der tiltaler mig. Ikke at skulle stå bag en pult med ørebøffer i håret og se smart ud. Jeg ville sikkert være ved at skide i bukserne af præstationsangst, hvis det nogensinde blev tilfældet :-)

Og så har jeg det personligt fint med, at glo på mandlige DJs...

:D Anja

fupinder
26-05-03, 18:09
Jeg ville sikkert være ved at skide i bukserne af præstationsangst, hvis det nogensinde blev tilfældet :-)

Hmm, er det bare mig eller er det ikke almindeligt kendt, at kvinder ikke skider :?:

AKA
26-05-03, 18:26
Jeg er ked af, hvis jeg har smadret din verdensopfattelse...men jeg mente selvfølgelig, at jeg ville skide for første gang i mit liv, hvis jeg skulle stå der bag pulten :lol:

Anja

Ludicrous
26-05-03, 18:59
Jeg er ked af, hvis jeg har smadret din verdensopfattelse...men jeg mente selvfølgelig, at jeg ville skide for første gang i mit liv, hvis jeg skulle stå der bag pulten :lol:

Anja

Jeg kan da godt holde dig i hånden, når du skal ud første gang...

Ludicrous
26-05-03, 19:00
Altså når du skal ud og spille... og ikke ud at skide!

fupinder
26-05-03, 19:19

Anja

Det er sgu da vist dig der er ude af trit med virkeligheden. Kvinder der skider? sikke da en tanke :roll:

Poppa KB
26-05-03, 20:12
Nogle store junger, pariserrøv og en brun papirspose over hovedet, så er vi kørende!!!

CHOO-CHOO!!!

T007
13-11-06, 21:00

Spinners

Jeg har godt selv tænkt på det. Og da jeg selv er pige/kvinde, vil jeg gøre mit, for at lave dette om!!
Jeg kunne nemlig selv tænke mig at prøve at være dj.. og er da også godt i gang synes jeg selv.

- Det med knapperne passer i hvert fald ikke.. okay, måske for nogle, men ikke for denne girly her ;-)
- Og heller ikke det andet.

Men tror måske, at mange piger bliver afskrækket af det, da det man jo mest forbinder med DJ's, er store musik anlæg, og masser af vild techno, og man skal stå og spille for masser af mennsker. Dette er der nok ikke så mange kvinder igen, som synes om.
Men det er jo mere end bare vild techno, ikke sandt? såeh.

Men synes i hvert fald helt klart at man skal få flere kvindelige DJ's her i DK! Det er jo et fedt arbejde!

Kobbe
13-11-06, 21:21
Du må have gravet gennem Jorden, helt til Kina, for at finde denne tråd frem.

Bay-Larsen
13-11-06, 21:55
Mener det var på public service, at jeg så en kvindelig dj, der kørte noget hårdt pumpet tabla-house. Hun var for cool - både attitudemæssigt og teknisk - og der gik det på en eller anden måde op i en højere enhed. Når det er sagt, må størstedelen af de etablerede kvindelige dj's nok erkende, at det er opnået på looks... så længe der er noget, der hedder "testosteron" og "patter", vil det være sådan.

EDIT: Heh - havde heller ikke lige set datoen...

Måske er det netop noget kvindelig fornuft, der gør, at hun rent faktisk lige checker søgefunktionen, inden hun vold-reposter, som enhver mandlig bruger ellers ville gøre? En kvinde lige efter Finns hoved!

T007, hvis du vil være star dj, så download Resurrected (fra min signatur) og kør det hele aftenen. Så er festen reddet.

A Boy Named Sue
13-11-06, 23:16

Hvorfor er der ikke flere kvindelige dj´s over 60 år? Altså bortset fra Katrine Ring.

dj flip
14-11-06, 00:06
Annie Nightingale er da vist godt op i årene!
Spillede hun ikke Roskilde i år???

Finn Snor
14-11-06, 00:34
Annie Nightingale er da vist godt op i årene!
Spillede hun ikke Roskilde i år???
Hun er 63
Annie Nightingale

http://www.radiorewind.co.uk/images/anne_young.jpg
A Young Anne Nightingale

http://www.radiorewind.co.uk/images/anne_nightingale.jpg

http://www.radiorewind.co.uk/images/annie_night_studio.jpg
Annie in the Radio 1 Studio 1979
Joining BBC Radio 1 in 1970, former newspaper journalist Annie Nightingale was the UK's first female national radio DJ, the station for which she still broadcasts.
She also became a well known TV presenter, hosting BBC TV's 'Old Grey Whistle Test' between 1978-82.
She is known for her husky voice and her greeting of 'Hi....'. One of her greatest successes on radio was her 'Sunday Night Request Show', which became a cult hit programme that ran for 12 years from 1982-1994. Annie's Sunday Afternoon Request Show theme was an instrumental "East St. Louis Toodle-oo" by Steely Dan. Annie has also broadcast for BBC World Service, BBC Radio 4, Radio 5, British Forces Broadcasting worldwide, and was Britain's only broadcaster at Live Aid Philadelphia in 1985.
Annie has travelled extensively making music orientated TV and radio documentaries, including an around the world trip with The Police, programmes from Russia, Romania, The middle East and the United States.
Her long time partner and husband Binky Baker is famous for having poured a port and brandy over Tony Blackburn's head during a Mallory Park fun day. He later released a rather unfavourable record about the DJ titled 'Toe Knee Black Burn' which ended with the words 'burn Tony Black!'.
Annie received an MBE for services to radio broadcasting in the 2001 New Years Honours.
Since 1997 she has presented a BBC Radio 1 show playing 'nu skool breaks', future funk and tech-house music for clubbers returning home. Originally aired 4am Sunday mornings, in July 2004 it was moved to 1am on Fridays.
The show is popular with listeners from as far afield as Tokyo and Australia.

Talrinys
14-11-06, 13:46
Hvis vi snakker Tania Von Pear & Djuna Barnes klassen, så mangler vi flere kvindelige djs ja!

Gerth
14-11-06, 21:14
det gør der også !

http://myspace-692.vo.llnwd.net/01170/29/66/1170966692_l.jpg

colaze
14-11-06, 21:35
The queen of breaks - Annie Nightingale... Og så vidt jeg ved er hun lige fyldt 64 år.

40 år på bagen er trods alt værd at nævne. Noget nær en levende legende hehe.

Ludicrous
14-11-06, 22:30
det gør der også !

Ja men ikke i 2003, hvor jeg stillede spørgsmålet.

Gerth
15-11-06, 10:24
Ja men ikke i 2003, hvor jeg stillede spørgsmålet.

http://www.esbjergrockfestival.dk/Files/Billeder/Firser_billeder/Joergen_de_Mylius.jpg

Fair nok :-)

evilangelinc
15-11-06, 10:26
Jeg siger stadig: Flere kvindelige Dj's.....bare fordi kvinder er spændende....

T007
15-11-06, 15:13
T007, hvis du vil være star dj, så download Resurrected (fra min signatur) og kør det hele aftenen. Så er festen reddet.

Takker. Vil se om jeg kan finde den.

Jeg siger stadig: Flere kvindelige Dj's.....bare fordi kvinder er spændende....

Helt enig! Flere kvindelige DJ's.
Det der egentlig irritere mig, er at når jeg siger at jeg godt kunne tænke mig, at være DJ, er der mange piger der siger, at det kun er noget drenge bliver. Hvorfor, spørg jeg så bare? Det passer jo ikke.
Vi kvinder kan da lide musik lige så meget, som mænd.

Finn Snor
15-11-06, 15:36
Det der egentlig irritere mig, er at når jeg siger at jeg godt kunne tænke mig, at være DJ, er der mange piger der siger, at det kun er noget drenge bliver. Hvorfor, spørg jeg så bare? Det passer jo ikke.
Vi kvinder kan da lide musik lige så meget, som mænd.

Der er en væsentlig forskel når det kommer til samlerdelen af det at være DJ, der er ikke mange kvinder der kan overskue at samle på meget mere end sko og tøj, hvor det for fyrene er lige omvendt....jo større pladesamling jo dårligere tøj stil..se bare mig.

Men det har jo intet at sige i forhold til det om piger er djs. Men jeg har bemærket at kvinderne i den grad er mere fokuseret på stemningen og helhedsoplevelsen, hvor fyrene er meget mere fokuseret på hvem der remixer hvem og for hvilket label osv.

Tag ikke fejl, jeg er i den grad selv en del af sidstnævnte gruppe, men samtidigt må man jo erkende at de piger der er dukket op på DJ scene har taget det hele med storm. Tænk blot to år tilbage hvor meget få havde hørt om Djuna Barnes, Anika Lori og alle de andre som er blevet en fast del af nattelivet nu.
Det er ganske velfortjent at det er gået fremad for dem, for de leverer varen - ikke nødvendigvis som tekniske mix genier, men kemien mellem dem og de folk der kommer og ser dem har væsentlig mere fed vibe end hos flertallet af de mandlige DJs.

Husley&Gunz
15-11-06, 16:40
et af de bedste DJ sets jeg har hoert i aar var fra Magda(minus) paa T-bar.. best label of the year... i mine oejne! er Mobille som er Anja Schneiders,!
the women are taking over!!
dont agree?...http://www.womenoftechno.com

DJ Zarah
16-11-06, 16:29
Jeg er selv kvindelig djs og jeg syntes det er okay vi ikke er så mange lige pt, for konkurancen er hår nok i sig selv, skal man så til og konkurere med flere piger så bliver det umuligt at komme ud og spille til sidst.
Jeg syntes selv det er et monster fedt job at have / hobby og jeg elsker musiken mere en noget andet, men lige nu nej syntes jeg ikke, det er min ærlige mening.
Men til dem som er kvindelige djs vi skal blive ved og ved:lol:

Erixx...
16-11-06, 19:36
Jeg er selv kvindelig djs

Hvor mange er du?

Maxwell Dillon
16-11-06, 23:53
det gør der også !

Very funny i think...

-Max

Ludicrous
17-11-06, 04:30
Jeg er selv kvindelig djs og jeg syntes det er okay vi ikke er så mange lige pt, for konkurancen er hår nok i sig selv, skal man så til og konkurere med flere piger så bliver det umuligt at komme ud og spille til sidst.
Jeg syntes selv det er et monster fedt job at have / hobby og jeg elsker musiken mere en noget andet, men lige nu nej syntes jeg ikke, det er min ærlige mening.

:cart:

Garridge bwoy
18-11-06, 16:06
Jeg er selv kvindelig djs
Hvor mange er du?
6 Men da han så Jesus. Langt borte, løb han hen og kastede sig ned for ham 7 og råbte med høj Røst og sagde: "Hvad har jeg med dig at gøre, Jesus, den højeste Guds Søn? Jeg besvæger dig ved Gud, at du ikke piner mig."
8 Thi han sagde til ham: "Far ud af Manden, du urene Ånd!"
9 Og han spurgte ham: "Hvad er dit Navn?" Og han siger til ham: "Legion er mit Navn; thi vi ere mange."
10 Og han bad ham meget om ikke at drive dem ud af Landet.
11 Men der var der ved Bjerget en stor Hjord Svin, som græssede;
12 og de bade ham og sagde: "Send os i Svinene, så vi må fare i dem."
13 Og han tilstedte dem det. Og de urene Ånder fore ud og fore i Svinene; og Hjorden styrtede sig ned over Brinken ud i Søen, omtrent to Tusinde, og de druknede i Søen

:shock:

Garridge bwoy
18-11-06, 16:09

Djuna Barnes
Delicious
Tania
Titti

Delicious og Tania ved jeg hvem er, men hvem er de andre?

SÅ gammel er denne tråd :mrgreen:

abc
18-11-06, 17:01
Electric Indigo...

Patrick Bateman
18-11-06, 19:31
SÅ gammel er denne tråd :mrgreen:

hahahahaha.

FatCap
19-11-06, 17:10

:hammer:

Troll?

DJ Zarah
20-11-06, 15:38
Hvor mange er du?
en men min com fuckede op

Michxs
22-11-06, 18:31
old subject men uden at glemme
Miss Louie (www.elektrocute.com) (http://elektrocute.com)
Helltown Chicks fra sverige
og
Shinedoe fra holland www.shinedoe.com (http://www.shinedoe.com)

Zebitz
22-11-06, 22:23

jord til luft tilbage til jord quote! haha

Willey
23-11-06, 10:09
Spinners
Hmm er det ikke bevist at kvinder er bedre til at multitaske end mænd?

Netje Cadetje
23-11-06, 22:33
det er fordi, vi ikke kan se pladerne for alle de babser.

TRUFAX.