Se fuld version : MUSIK?
Hvor ligger dette site musikmæssigt? Nogen vil sikkert sige "jeg hører det hele", men hvad er folk mest nede med? Hvor mange kan li' Ferry Corsten og hvor mange er til Bryan Ferry?
Garridge bwoy
15-05-03, 20:20
Kommer an på om "garage house" er US eller UK? Eftersom ordet "house" indgår i denne sammenhæng, går jeg ud fra, det er den amerikanske variant, der her er tale om. Dvs. at jeg ikke kan stemme i kategorien "UK Garage/2Step"..?
Uhhmm, Deep House :-) 8)
Men hvor er Tech House :?:
Harry Peaches
16-05-03, 00:13
Hmm....??? Er der nogen af kategorierne der omfatter soulfull og uplifting house ?
:-k
Eller Fisse....
Helt ærlig j-roc. Du kunne da godt havde inbefattet cyberambientacidjambacardigara gepunkfunksoul. D r da en anerkendt genre for helvede :evil: :evil: :evil:
Helt ærlig j-roc. Du kunne da godt havde inbefattet cyberambientacidjambacardigara gepunkfunksoul. D r da en anerkendt genre for helvede :evil: :evil: :evil:
Jeg synes måske også, at "Funky Techno" burde være med...
Garridge bwoy
16-05-03, 10:06
HA HA HA! Ja for pokker! Tag dig dog sammen knægt! :twisted:
Kenneth Sulu
16-05-03, 16:49
All of the above... og lidt til?
Der burde ha' været mulighed for at vælge mer' end én genre ja der burde så!
Hmm....??? Er der nogen af kategorierne der omfatter soulfull og uplifting house ?
Det må være de 3% jeg har stem på.. Altså Pop House som andre i dette forum vil kalde det..
Det må være de 3% jeg har stem på.. Altså Pop House som andre i dette forum vil kalde det..
I så fald, falder jeg ind under Pop-house.. Min stemme faldt på Garage-house, da jeg jeg spiller mange amerikanske ting, som jeg mener hører ind under garage... Men over all er det vel den kommercielle del af house/US Garage..
Kald det hvad i vil... Jeg spiller bare skidtet
Jeg synes måske også, at "Funky Techno" burde være med...
Aber klar!!! Zee Funkee Teschno muss dabei sein... HAHAHA!!!!
Hvor blev techhouse af!!!
Tom Collins
18-05-03, 23:02
Jeg er mest til den der opdaterede form for pigtråd som Peter Belli pionerede...
Ret overvældende for deep house alligevel..... :) - i like it!
Drop genrerne - er det fedt, er det fedt.
Morten Fresh
23-05-03, 09:57
Jeg er helt klart til Super-Uplifting-Take.you.on.a.ride-hedonistic-soulfull-1000step-slammin'-house på den fede måde. Jeezz!!!
På samme måde som jeg er til Hakket-Rørt-Involdsagtig-Bagt-pålægs-leverpostej!!!!! Yeah!!
:shock:
christian christian
23-05-03, 10:03
-slammin'-house..
Er det ikke en selvmodsigelse? :wink:
Morten Fresh
23-05-03, 10:16
På ingen måde. House kan være lige det du vil ha' det skal være.
:D