Se fuld version : DMA
Sikke noget bras, det er en bande kuponklippere og kontordamer der venter på den næste Nik og Jay eller Tim C. de kan skampule-smagløst, dansk mainstreammusiks svanesang, boycot nu!
Det fedeste ved hele det show var da ham Blue-gutten trillede ned af trappen, ærgeligt han ikke brækkede nakken :evil: Men skal DMA afspejle den danske musik scene så kan jeg ikke sige andet end "There is something rotten in Denmark" :roll:
Glemte lige at logge på...
Steffen Henriksen
03-03-03, 08:26
hehe - det sjoveste var sgu at Peter Belli fik æresprisen.... Den gamle ryger... :?
Hvad er der nu galt med DMA? Jeg synes det var et fedt show, og Filur vandt da en pris og takkede alle DJ`s i DK.
Det er det bedste og flotteste "Music Award" der overhovedet er lavet af alle danske Awards til dags dato.
Det kan godt være at det ikke lige handler om Elektronisk musik, men jeg synes nu det var et fedt show alligevel.
Det kan godt være at det handlede om lortemusik, men derfor var det sgu fedt alligevel. :D
Jow jow, det er da fint nok at Filur får en pris, men det er vel bare ikke så interessant med sådan et DMA-show...medmindre man er vild med Remée selvfølgelig (og hvem er ikke det?)
Det kan godt være at det handlede om lortemusik, men derfor var det sgu fedt alligevel. :D
Jow jow, det er da fint nok at Filur får en pris, men det er vel bare ikke så interessant med sådan et DMA-show...medmindre man er vild med Remée selvfølgelig (og hvem er ikke det?)
Gad godt at se det samme show igen hvor det var et MDMA-Show - så kunne man nok trække lidt på smile båndet over alle de "hippe" mennesker...
Tom Collins
03-03-03, 14:21
Som gammel indierocker kunne jeg da glæde mig over at Mew har fået så meget medvind at arrangørerne fandt dem interessant nok til at hive ind til award showet. Det havde ikke kunnet tænkes da de udgav deres debut plade. Og deres nye materiale er mindst ligeså fedt. :)
Og "ingen frygt" vandt en pris for videoen til "vi tager fuglen på dig"
- endda den første de nogle sinde havde lavet
SÅDAN anna maria, sigrun og hanna
Hold øje med de tøser.
hvorfor gik hende den ene med krykke?
Tom Collins
03-03-03, 15:11
Hold øje med de tøser.
Hvem havde de lavet videoen til ?
Award shows er ALTID underholdende...
På den ene eller anden måde - HEPS!!!
...de havde lavet Malk de Koijn vieoen...
Tim Vladimir var så pinlig,hyr Casper C næste år.
Og hvor pinligt var det ikke med alle de bemærkninger om cd-kopiereing.
Vi har fattet det,men det har den dankse pladebranche ikke,så før de får fingeren ud og følger med tiden og forbrugerne,gider vi ikke høre mere ynk.
Men der var da også lypunkter:Malk de Koijn,Ravonettes og Ingen Frygt fik priser,det er da ikke så ringe endda.
Til lykke til Filur,I er s´gu Dks bedste Dance-act :wink:
Jeg syntes at det sjoveste var de der håndtegnskommentarer. De behandler stadig hip hop som var det opfundet i går. Super ynkeligt.
Man kan bare høre for sig hvordan de gamle ifpi bøffer sidder og morer sig prægtigt over den slags nymodens pjat.
" Det går sgu nok snart over. Det er ligesom det der disco de unge ville ha sidste år og det døde jo også. Ræk mig lige den Ramløsa :lol: "
he he
Jeg synes det var mega griner da Dario stod med Jokeren og sagde disse vise ord: - yeah, det var s'gu no'en svedige ho's du havde skaffet i lørdags :)
http://www.danskefilm.dk/person_billeder/208.jpg
Helt klart Dario skulle sgu være vært næste år. Der bor for helvede da 5 millioner i det her land så er da fjollet at vælge den dårligste, aldrig har en vært været dårligere.
Men okay MEW gjorde godt, og det kan vi jo godt glæde os over selvom det ikke er elektronisk.
Man kan jo også godt grine lidt af Nik og Jay: "Vi har sgu fortjent det" 8) :lol: og jeg tror han mener det.
Tom Collins
04-03-03, 19:47
De er jo heller ikke så gamle endnu. En dag vil de se tilbage og grine af det !
Jeg undrede mig over, om Tim V's konferencier talenter var lært under indspilningen af den der film "stjerner uden hjerner", da der var adskillelige lighedspunkter......
Hold øje med de tøser.
De er ved at lægge hånd på den næste LUKE video. Forsangerinden ligger og drejer rundt på en kæmpe 1210er i den. Ret grineren.
Hele TO indlæg om MEW på Housemusik.dk? Må jeg bede om mine himmelblå? :o
Tom Collins
05-03-03, 11:42
Værsgo' hr. !
( Spiller Korn snart igen ? )
Jesper Fryd
05-03-03, 12:30
Og een til:
Den der Mew-optræden til DMA var super-top-i-hjorten! :D
Lad mig straks sætte tingene på plads:
Mew er noget lort, og i er nogle SVIN! ALLE SOM EN!
aaaahhhh......
Og een til:
Den der Mew-optræden til DMA var super-top-i-hjorten! :D
MEW, nu med sne (det høre sig jo til i rock-kredse...)
Men forbandet fedt var det sgu!! Carpark North holdt også!
Uha, så mange indlæg om rockmusik.. True-heden ryster i sin grundvold, og Daniel har noget at råbe af...
Carpark LORT mener du vel?
Tom Collins
05-03-03, 12:50
Det er Queen der er inden i Carpark North. Say no more !
FLASH - OOOOOOOOOOOHHOOOOOOOOOOOHHHHHH HHHH!!!!!!!!
http://www.toshiba-emi.co.jp/queen/disc/images/flash.gif
-*MD3003*-
05-03-03, 13:21
Hver gang jeg hører Carpark North kommer jeg til at tænke på Hansen..... :lol:
:lol: :lol: :lol: :lol:
Samme her
Jesper Fryd
05-03-03, 13:50
Bare vent - Lars og jeg lancerer inden længe:
CYKELPARKERING ØST :shock:
Eller var der noget i øllen......?
Bare vent - Lars og jeg lancerer inden længe:
CYKELPARKERING ØST :shock:
Eller var der noget i øllen......?
Jeg elsker det allerede.
Check i øvrigt min bror og jegs nye aliaser
heavy arcade and joe rock
Så kører toget
christian christian
06-03-03, 16:33
Tim Vladimir var så pinlig,hyr Casper C næste år.
Og hvor pinligt var det ikke med alle de bemærkninger om cd-kopiereing.
Vi har fattet det,men det har den dankse pladebranche ikke,så før de får fingeren ud og følger med tiden og forbrugerne,gider vi ikke høre mere ynk.
Det kan blive meget værre. Jeg så en spot på en købevideo fra England fra FACT (The Federation Against Copyright Theft) med rigtig gode argumenter:
"Piracy supports organized crime! Piracy destroys jobs! Piracy kills the record and computer industries around the world! Piracy supports terrorism!"