Se fuld version : Oslo
Og jeg skal tilbringe en weekend i Norges fine lille snedækkede hovedstad. Nogen der har været der? Og nogen der måske ved hvor man går ud?
Takker på forhånd,
Jeppesen
Harry Peaches
28-02-03, 01:36
Og jeg skal tilbringe en weekend i Norges fine lille snedækkede hovedstad. Nogen der har været der? Og nogen der måske ved hvor man går ud?
Takker på forhånd,
Jeppesen
Man skal vist selv ha' bajere med......
Tag pa Skansen, et fantastisk værtshus, a'la "Det Rene Glas" på Nørrebronx, det er ikke særligt kønt men til gengæld koster den lokale humle ca. 55,- for en flaskeøl :twisted:
Fonii kan være ganske fint, det ligger på Fritjof Nansens plads, lige bagved Rådhuset. Jeg har spillet der 3 gange, og det kan bestemt anbefales. Men helst om lørdagen.
Killyrego er et kæmpested, der tit har fine navne. Især godt hvis man kan lide punk-typer med mange ansigtspiercinger.
Ellers er der tusinde andre steder der er værd at besøge. det er en lille by, men der sker en del. Deres afterparties er derimod superwack!
-Sig ikke at du har benyttet oslo-cruise tilbuddet?!?! Lidt efterrapportering forventes...
Jeg`sidder pivstiv p[ et billigt hotelvaerele`i Oslo og spiller pik, men jeg skulle hilse oh sige at Osolo er er noget lort! Noget dyrt lort!!!
Jeppesen
måske sulle du prøve at komme lidt ud og score noget ponani istedet for at side på dit hotelværelse og hive dig selv i langejan.... bare et forslag :wink:
Jeg`sidder pivstiv p[ et billigt hotelvaerele`i Oslo og spiller pik, men jeg skulle hilse oh sige at Osolo er er noget lort! Noget dyrt lort!!!
Jeppesen
Tag på Aker Brygge og køb en kop kaffe, den koster kun 44,- men til gengæld skal du betale ekstra for sukker, Jeppesen kom hjen, de norske priser er ikke for hvide mennesker........ :shock:
-hehe Laumann..
Sådan, kom hjem til os blege danskere og få en Capo.
A..
-Sig ikke at du har benyttet oslo-cruise tilbuddet?!?! Lidt efterrapportering forventes...
Det er ellers en sikker vinder!! Der er altid en flok norske tøser med, som bare vil have den!!
Hallo Jeppesen,
man skal sgu være et klub-analfabet for ikke at kunne finde en god aften i Oslo. Hver eneste weekend er der voldmange internationale DJs i byen, og de har også en del fede lokale navne. Men OK, dyrt, det er dét!
Jeg er tilbage. Og ædru igen. Og tak for tipsene, jeg ved ikke om jeg var på alle de anbefalede steder, men jeg var vidt omkring i det norske natteliv.
Næste trip er til Ungarn. Hvor jeg skal interviewe en god gammel kending i en af mine favoritbrancher. Så sig til hvis jeg skal hilse den gode Rocco.