PDA

Se fuld version : Dj Jokke (Tropical Beats) online mix

Troll@CrackWhoreModels
11-10-05, 04:05
Mix Date: June 2005
Mix Title: Superficial aeromixx
URL: http://www.djjokke.com
Size: 83MB
Get It here: www.aero-groove.com

Jokke Ilsoe:
Now taking 'care' of True to Nature and playing bass on Trentemøllers latest remix of Röyksopp. Running his 11th publication this year, working for labels as: Tropical Beats(bra) Nanobeat(dk), Vapourise(aus), Suburban Beats(esp), Out Of Orbit (dk), Iboga(dk), Vistlan Rec.(mex), Sprout(de), Tupan Rec.(israel), Renaissance(uk) and Insatiable Society(dk). Performing True to Nature live as well as delivering a funky deep cosmic house dj-set.

Electric Bassplayer since 1979 in various bands such as The Overlords, URD, Dog Patrol, City Kids etc. in 1998 Member of the previous Trigbag djpack with Trentemøller and T.o.m von Rosen.

Jokke is producing in various projects, Rainbow bakery with Trentemøller, Emok & Jokke, Bujok with Buda T, Messenger with Nico de Frost, Parham & Jokke Ilsoe, which latest release 'love sequence' on Vapour(aus) is released on Renaissance masters series compilation mixed by Hernan Cattaneo. 'Guided by light' , released okt 05 on Suburban Beats is reviewed 4/5 in IDJmag.

Jokke is in 2006 releasing a mixed album on Tropical beats, containing works from the different projects he is producing with

:: Tracklist
1.Bujok - 'mon fetish' - unreleased
2.Parham&Jokke Ilsoe - 'love sequence' - vapourise
3.Jokke Ilsoe ft. Earth Reeves - 'guided by light' - suburban tracks
4.Saikopod - 'utopia' - unreleased
5.Jon the dentist - 'alcohol' - lite mix - phoenix uprising
6.Vision&Canedy - 'dusk' - plastik park
7.Beckers - 'switch' - sprout
8.Emok&Jokke - 'more' - Th. Penton Rmx - nanobeat
9.Greg Churchill - Plutonic - underwater
10.Pascal Feos - 'take me higher' Trentemoller&T.O.M edit - unreleased
11.Smith&Selway - 'thats the way' - underwater
12.D-Nox&Beckers - 'my no.1' - True to Nature rmx - sprout
13. Unknown whitelabel - 'breaks'

læs mere --> www.aero-groove.com

dj filow
11-10-05, 10:23
Jeg kan godt lytte til mixet, men når det skal downloades, tager det lang til (læs: + 15 timer) - ????

bundsolid moderne lyd!

Gauzz
11-10-05, 16:41
Jeg kan godt lytte til mixet, men når det skal downloades, tager det lang til (læs: + 15 timer) - ????

bundsolid moderne lyd!
Jeg kunne godt downloade. Har kun hørt de første 10 min., lyder rigtig godt =D>

pr0fane
11-10-05, 18:51
Hvis i har problemer med at downloade, så prøv at bruge en download-manager såsom getright, star downloader eller lignende.

Anyways - super lækkert set, ganske varieret. Beckers' "Switch" er uden tvivl et af de største hits inden for de mere progressive psy/house kredse det seneste år, og er en crowdpleaser uden lige. Nogle af de produktioner i mixet som Jokke selv har været involveret i, såsom "Love Sequence" og "More" er også nogle af mine favoritter for tiden - og så er det lækkert at høre nyt fra Saiko-Pod.

Vision & Canedy - Dousk er forresten ikke en del af mixet, nummeret er i stedet D-Nox & Beckers' "My Number One". Fejlen skyldes en brøler på coveret på Plastik Parks "Prooved 2" opsamling (man kan så undre sig over hvordan Jokke alligevel skriver det forkerte nummer, da han som True To Nature har remixet selv samme nummer senere i settet ;))

Som en lille sidebemærkning regner jeg selv med at få et set op på aero-groove.com inden for de næste par måneder, det vil være lidt i samme stil, men nok en tand mere trancet (gys!).

Gauzz
11-10-05, 19:26
Dejlig energisk og varieret set. =D>

Jeg har et D-nox set der også sparker max røv. God stil.

Finn Snor
11-10-05, 22:19
http://www.aero-groove.com/Aero-groove.com/Mixes/Jokke_-_Aero-Groove.mp3

Helmuth Kool
15-10-05, 22:11
Beckers' "Switch" er uden tvivl et af de største hits inden for de mere progressive psy/house kredse det seneste år, og er en crowdpleaser uden lige.

Da vel ikke psy-hovedet Thomas Becker of Aarhus fame?

pr0fane
16-10-05, 09:24
Beckers' "Switch" er uden tvivl et af de største hits inden for de mere progressive psy/house kredse det seneste år, og er en crowdpleaser uden lige.

Da vel ikke psy-hovedet Thomas Becker of Aarhus fame?

Nej - Frank Beckers fra Tyskland. Han producerer også musik under navnet Space Safari.