Se fuld version : Tim Andresen - September 2005 mix
http://www.icam.se/newsletter/mall/timandresen_septembe2005rmix.g if (http://www.icam.se/links.php?a=jump&id=77)
TRACKLIST
Quentin Harris – Let’s Be Young – Un-restricted Access
Professional Losers – Crazy Sexy Hypnotic (Tool 1) – CDR
Roger Sanchez – Turn On The Music (Roger S’ 12” Mix) – Stealth
Nick Dare – True Love (Overdrives out-there remix) – Reform Recordings
Martijn Ten Velden & Lucien Foort – Bleeep (Socaphistication Remix) – Toolroom Trax
MK & MTV – A New Reality (Accapella) – 1Trax
Professional Losers – Crazy Sexy Hypnotic (Original) – Southern Fried Records
T-Total – Give Me Funk (Phil Dockerty Pravo Mix) – Harlem Electric
Professional Losers feat. Lina Rafn – Night People (Original) – CDR
Korovin – I Live For Now (David Vendetta Mix) – Oven Ready
Dave Spoon – Sunrise – Big Love
Listen/Download : http://www.icam.se/links.php?a=jump&id=77
Length : 60min
Format : Mp3
Biography & Discography :
http://www.icam.se (http://www.icam.se/page.php?id=29)
Hmm... Selv Tweak tilbyder højere en højere download-hastighed.
Den der venter bliver belønnet makker :P
-RT
-RT
Jeg venter på dig og din dame kommer til øffenhavn igen...er der så belønning ?
-RT
Jeg kan allerede nu godt løfte sløret og fortælle at det sker d. 11/11 til denne dags Oven Ready hvor Tim og Co giver den max gas!
Kommer du også din gamle trussetyv? :mrgreen:
-RT
Patrick Bateman
26-09-05, 19:58
Er det værd at vente på?
Er det værd at vente på?
Jeg venter stadig.... :D
-RT
Hva' satten, Skipper Tim, har du nogen forbindelse til de der Professional Losers? ;)
Så vidt jeg er orienteret, så skulle Steen Thøttrup stå for den professionelle del, mens Tim skulle stå for taber-delen - var det ikke sådan Thøttrup blev enig med sig selv om det var til Morning Glory? haha 8) 8)
-RT
Edit: Rettet :-)
Jesper Fryd
26-09-05, 20:52
hvad er det, du kigger på, Timo?
det må være noget virkelig sært...?
Spar mig for det der jyde-lingo... Har opgivet at hente det.
Spar mig for det der jyde-lingo... Har opgivet at hente det.
:-({|=
suk
Tim Andresen
26-09-05, 22:46
Jeg ved Icam har postet det på adskillige musiksider rundt omkring her til aften, så kunne forestille mig, der er en hel del der downloader samtidig, og det måske gør den en anelse langsom - ved det ikke?
@RT: PZ har ret... Vi er nogle uduelige tabere - men vi er er gode til at være det.
@Fryd: Billedet er vistnok taget ude på Flyvergrillen i Kastrup da Bush var forbi.
:)
Jeg ved Icam har postet det på adskillige musiksider rundt omkring her til aften, så kunne forestille mig, der er en hel del der downloader samtidig, og det måske gør den en anelse langsom - ved det ikke?
For everyones information regarding the download speed !
The mix was accessed and downloaded by over 60 users within the first hour after we posted it on the internet. So, the speed of downloading went down really fast.
The best time to download it is during the day or late at night, if you want good speed.
Ps. It's worth waiting for, it's brilliant !
Patrick Bateman
27-09-05, 07:42
The mix was accessed and downloaded by over 60 users within the first hour after we posted it on the internet. So, the speed of downloading went down really fast.
The best time to download it is during the day or late at night, if you want good speed.
Sounds like you're hosting it yourselves? No ISP provider should go down like that with only 60 downloads... strange.
Sounds like you're hosting it yourselves? No ISP provider should go down like that with only 60 downloads... strange.
It's hosted by ourselfs at the moment. We are working on a better internetconnection to be able to provide everyone with more speed and even more mixes online. Right now we have 50 or so online that can be downloaded on this page : http://www.icam.se/page.php?id=116
Another tip is to check out the new mix by Damien J. Carter, it's in Realaudio and not hosted by us = more speed ! :)
http://www.icam.se/newsletter/mall/timandresen_septembe2005rmix.g if (http://www.icam.se/links.php?a=jump&id=77)
Mens jeg hentede mixet sad jeg og småglædede mig til at høre et mix i samme klasse som det sidste Tim andresen spillede i Førfesten med Molbech.
Og et mix i den samme klasse, er lige præcis hvad vil beskrive mixet her med. Personligt kunne jeg godt efterlyse et lidt mere beskidt track til at slutte af med, men når det så er sagt, synes jeg ikke der er ret meget mere at sætte en finger på.
Lækkert med et gensyn af Professional Losers feat. Lina Rafn – Night People, sidste gang jeg hørte den, var på La Casa og Oven Ready hvor den satte seriøst ild i dansegulvene - det samme gjorde den i kontorstolen her.
Alt i alt et mix der skal direkte ned på IPODen - Go stil Hr. Andresen :-)
-RT
Det kører rim'lig tjept nu... !
Tim Andresen
28-09-05, 07:54
Mens jeg hentede mixet sad jeg og småglædede mig til at høre et mix i samme klasse som det sidste Tim andresen spillede i Førfesten med Molbech.
Og et mix i den samme klasse, er lige præcis hvad vil beskrive mixet her med. Personligt kunne jeg godt efterlyse et lidt mere beskidt track til at slutte af med, men når det så er sagt, synes jeg ikke der er ret meget mere at sætte en finger på.
Lækkert med et gensyn af Professional Losers feat. Lina Rafn – Night People, sidste gang jeg hørte den, var på La Casa og Oven Ready hvor den satte seriøst ild i dansegulvene - det samme gjorde den i kontorstolen her.
Alt i alt et mix der skal direkte ned på IPODen - Go stil Hr. Andresen :-)
-RT
Hey RT.
Super fedt du kunne lide det! Takker. Lige en hurtig kommentar til bemærkningen vedr. lukketracket - det er fuldt overvejet, både med titlen "Sunrise" (got it mate?) og at det ikke skulle være et beskidt rykketrack, men noget der afrundede mixet, fuldførte helheden og sluttede historien af, om man så må sige :)
Lyder åååh så fint...
Jakob Hansen
29-09-05, 10:10
Godt mix Tim, jeg synes det rykker. Professional Losers feat. Lina Rafn – Night People (Original), vil jeg gerne fremhæve, jeg synes ligesom Jacob at det er fedt.
...Hehe "Sunrice" tingen er god at runde af med, det minder mig om første gang Mark Knight spillede inde på Vega. Der afsluttede han med "The Weekend" (Jeg ved godt det er lidt poppet), men det var ganske morsomt for der var weekenden jo først begyndt, og festen fortsatte mange timer endnu. For nogens vedkomne dage. Jeg kan ikke huske om det var dengang jeg faldte i søvn midt inde i Maises stue, og sov til klokken 17. For derefter at løbe ned i en taxa, hjem at hente mine plader, og så til Aalborg for at spille. Nu bliver jeg helt i tvivl var det første eller anden gang Mark Knight var i Danmark, der er altid rod med datoerne.
Tim Andresen
29-09-05, 11:01
Godt mix Tim, jeg synes det rykker. Professional Losers feat. Lina Rafn – Night People (Original), vil jeg gerne fremhæve, jeg synes ligesom Jacob at det er fedt.
...Hehe "Sunrice" tingen er god at runde af med, det minder mig om første gang Mark Knight spillede inde på Vega. Der afsluttede han med "The Weekend" (Jeg ved godt det er lidt poppet), men det var ganske morsomt for der var weekenden jo først begyndt, og festen fortsatte mange timer endnu. For nogens vedkomne dage. Jeg kan ikke huske om det var dengang jeg faldte i søvn midt inde i Maises stue, og sov til klokken 17. For derefter at løbe ned i en taxa, hjem at hente mine plader, og så til Aalborg for at spille. Nu bliver jeg helt i tvivl var det første eller anden gang Mark Knight var i Danmark, der er altid rod med datoerne.
Det var anden gang... Tror nu ikke han har sluttet af med den plade nogle af gangene! Du må have sovet begge gange min ven... :)
Det var anden gang... Tror nu ikke han har sluttet af med den plade nogle af gangene! Du må have sovet begge gange min ven... :)
Sidste gang sluttede han af med et eller andet rock nummer som jeg ikke kan huske hvad hedder.... hehe
-RT
Lækkert!!! TAK!
:breaker:
Superfedt mix! Takker. Det kommer til at køre en del gange i Mp3'eren. Det er for mig et mere stemningsfuldt og fængende mix end de fleste andre jeg har hørt herinde. Godt skruet sammen.
Superfedt mix! Takker. Det kommer til at køre en del gange i Mp3'eren. Det er for mig et mere stemningsfuldt og fængende mix end de fleste andre jeg har hørt herinde. Godt skruet sammen.
Du kan ikke lide den kolde tyske minimalismus?
Du kan ikke lide den kolde tyske minimalismus?
Ikke altid. Nogen gange syntes jeg der går for meget legetøjsbutik i lydene. Gerne en blanding :)
heps Tim, great mix - som en vild aften på Vega!
Don Andreas
28-10-05, 08:55
Rigtig cool mix... synes numrene passer mega godt sammen! Det minder virkelig én om de vilde aftener på Vega med chefen Tim bag pladespillerne...
Thumbs up herfra...igen! =D> =D>