Se fuld version : Starten på et nummer?
Hej så springer jeg ud i det og ligger et offenligt link til en start på et nummer jeg gerne vil have lidt kritik på.
Smid alt den kritik i vil.
Jeg er ny, jeg bruger reason. Men vil bare gerne have lidt respons :)
så gå amok, og det er som sagt kun en start
http://80.161.57.101/cypher/
og nummeret hedder "Farming Mugs Just"
på forhånd tak
lige en rettelse. nummeret hedder "Farming Mugs"
Lyder ret godt.
Panoreringen i starten virker en smule irreterende, men efterhånden som nummeret bygges op passer det faktisk meget godt ind.
Der kommer dog "lidt for mange lyde" ind over det hele hen imod sidste tredjedel af nummeret, men alt i alt ok.
Lars Gregers
21-09-05, 10:22
Ikke helt tosset. For meget fnidder inden.
Lyder ret godt.
Panoreringen i starten virker en smule irreterende, men efterhånden som nummeret bygges op passer det faktisk meget godt ind.
Der kommer dog "lidt for mange lyde" ind over det hele hen imod sidste tredjedel af nummeret, men alt i alt ok.
Har det på samme måde..
Men fedt groove. Tog mig selv i at sidde og rokke lidt med hovedet til groovet:slide:
ok start, som med lidt arbejde kan blive ganske fint. - men det "fløjte" synth fra ca. 1.00 er grimt. Den irriterede mig meget.
Tom Collins
21-09-05, 18:46
ok start, som med lidt arbejde kan blive ganske fint. - men det "fløjte" synth fra ca. 1.00 er grimt. Den irriterede mig meget.
Det er kun Frankie Knuckles der må fløjte i dansemusik. Ellers er det SÅ verboten !
Jeg er ikke meget for at gå over i det forbudte ligefrem :) men jeg tror jeg laver det lidt om sådan at fløjten ikke er det hele tiden. Hvis det er noget Filow kan gå med til :D
Tusind tak for responsen, det er rigtig rart med noget brugbart kritik. Bare skriv hvis i kommer på noget nyt.
Jeg giver et link fra mig når jeg er kommet lidt videre med nummeret
Jeg har lagt en ny version op nu. Jeg vil gerne spørge om man kan enden nummeret sådan her, eller er det for fladt?
På forhånd tak
Jeg stemmer i... Groovet (bass, beats) er sgu ret fedt.. Resten er fanme ikke godt.. Der er lige en stryger med meget attack på der egentlig virker okay...Meget mere boost på dine leads lyde, man kan jo næsten ikke høre dem..! Men med det i mende at det er første track du roder med, er det udemærket gået.. :-)
Patrick Bateman
23-09-05, 10:58
Lyder som en dårlige efterligning af Trentemøller's Beta Boy track på OOO.
Er det meningen, eller bare et tilfælde?
Det er kun Frankie Knuckles der må fløjte i dansemusik. Ellers er det SÅ verboten !
Hvis du downloader mit set fra Tweak, kan du høre et nummer, hvor Blake Baxter fløjter. DET er sejt.
Hvis du downloader mit set fra Tweak, kan du høre et nummer, hvor Blake Baxter fløjter. DET er sejt.
Hvad med Break Machine? Det er da fed fløjtning!
Nå ja. Det er det faktisk. Tak for reminderen!
Lyder som en dårlige efterligning af Trentemøller's Beta Boy track på OOO.
Er det meningen, eller bare et tilfælde?
Det er et rent tilfælde. Jeg har lige sat mig ned og hørt Trentemøller's Beta Boy track. Meeen syntes ikke jeg kan finde nogen lighed mellem dem. Men det kan være det er mig :D
Tusind tak for feedbacken. Det er lækkert med sådan et forum. Glæder mig til at smide noget nyt ud til jer :P