Se fuld version : Nogen som optog DSM på P3 i lørdags? (17 sep)
Så vil jeg være MEGET taknemmelig for et upload. Transporten til og fra arbejdet bliver altså MEGET kortere med en opdateret ipod med sidste nye mix :D
Var Finn & Jesper ikke inde der? Gad godt lige have de "guldkorn" på iPoden... Carsten Jensen, få fingeren ud!!! :mrgreen:
Var Finn & Jesper ikke inde der? Gad godt lige have de "guldkorn" på iPoden... Carsten Jensen, få fingeren ud!!! :mrgreen:
jo, og Stefan...
Carsten!!
Carsten Jensen
20-09-05, 19:08
Beklager...Kan ikke hjælpe... :?
Lars Krimi
20-09-05, 20:47
kan man ikke bare hente den fil, der bliver streamet fra?
Jeg kan ikke huske adressen, men det er noget med at lure nogle html-koder og så åbne den 1kb fil man får i notepad, og så har man adressen. der skal dog bruges et specielt program til at hente den, da filen ligger bag en bestemt protokol...
Uden Carsten er vi fortabt. Gad også godt høre det :cry:
lo|mid|high
21-09-05, 16:05
har faktisk aldrig nogensinde lyttet til det live.. medmindre jeg lige sidder i en taxa på vej i byen... har altid syntes at i burde rykke programmet til en dag hvor man nusser rundt derhjemme... det kunne være så lækkert..
kh_
dda
lo|mid|high
21-09-05, 16:05
.....& FORFANDEN CARSTEN ...!!!!
Har lige sendt -- ganske nærliggende -- en pb til Madvig. Måske kan det hjælpe.
Uden Carsten er vi fortabt. Gad også godt høre det :cry:
Problemet er ikke at høre det. I kan høre det på dr.dk/p3/mix. Jeg vil bare gerne have det som mp3 :D
Lyden er rimelig dårlig i den online stream version, det lyder som om at den modfaser alt der ligger i midten. Derfor er mit mix mix fucked op i lyden.
Lyden er rimelig dårlig i den online stream version, det lyder som om at den modfaser alt der ligger i midten. Derfor er mit mix mix fucked op i lyden.
Dét program er fandenme det allerførste P3 skal podcaste når der kommer musik på lortet, GODDAMMIT
Det er din mic også :P
Jeg vil vurdere min mikrofon teknik til 2/10
Jeg vil vurdere min mikrofon teknik til 2/10
Så har du også været flink...
ok stream capture 1 on 1
hvis i will slippe for at side at fifle med html kilde code for at hente jeres "musik fix"
først hent et stream capture program
f.eks
Hidownload fra http://www.streamingstar.com
programmet er shareware/trial, jeg har selv købt det for det virker ;)
men der er freeware alternativer til det, plugins til winamp o.s.v
sikkert også noget til mac, men der er jeg ikke expert.
smid denne url ind i det http://www.dr.dk/p3/asx_seneste/dsm_seneste.asx
programmet gemmer så downloaden som en wav eller wma
derefter drop den i dit favorit mp3 comp program (lame anbefales)
det skal lige siges at jeg selv alltid kaster en download stream igennem nogle filter i et lyd redigerings program , i mit tilfælde soundforge , compression , eq , expander m.m.
resultatet kan blive ganske godt, det er sommentider selve wma formatet der for stereo seperation til at gå fløjten.
men på mystisk vis ;) dukker den op igen efter noget minimal grund behandling i et studie program