PDA

Se fuld version : Nogen som optog DSM på P3 i lørdags? (17 sep)

Rasmus T
19-09-05, 22:29
Så vil jeg være MEGET taknemmelig for et upload. Transporten til og fra arbejdet bliver altså MEGET kortere med en opdateret ipod med sidste nye mix :D

Colston
20-09-05, 11:33
Var Finn & Jesper ikke inde der? Gad godt lige have de "guldkorn" på iPoden... Carsten Jensen, få fingeren ud!!! :mrgreen:

mandrup
20-09-05, 14:12
Var Finn & Jesper ikke inde der? Gad godt lige have de "guldkorn" på iPoden... Carsten Jensen, få fingeren ud!!! :mrgreen:

jo, og Stefan...

Carsten!!

Carsten Jensen
20-09-05, 19:08
Beklager...Kan ikke hjælpe... :?

Lars Krimi
20-09-05, 20:47
kan man ikke bare hente den fil, der bliver streamet fra?

Jeg kan ikke huske adressen, men det er noget med at lure nogle html-koder og så åbne den 1kb fil man får i notepad, og så har man adressen. der skal dog bruges et specielt program til at hente den, da filen ligger bag en bestemt protokol...

Gauzz
20-09-05, 21:20
Uden Carsten er vi fortabt. Gad også godt høre det :cry:

lo|mid|high
21-09-05, 16:05
har faktisk aldrig nogensinde lyttet til det live.. medmindre jeg lige sidder i en taxa på vej i byen... har altid syntes at i burde rykke programmet til en dag hvor man nusser rundt derhjemme... det kunne være så lækkert..

kh_

dda

lo|mid|high
21-09-05, 16:05
.....& FORFANDEN CARSTEN ...!!!!

Kobbe
21-09-05, 16:29
Har lige sendt -- ganske nærliggende -- en pb til Madvig. Måske kan det hjælpe.

Rasmus T
21-09-05, 16:54
Uden Carsten er vi fortabt. Gad også godt høre det :cry:

Problemet er ikke at høre det. I kan høre det på dr.dk/p3/mix. Jeg vil bare gerne have det som mp3 :D

Finn Snor
21-09-05, 21:24
Lyden er rimelig dårlig i den online stream version, det lyder som om at den modfaser alt der ligger i midten. Derfor er mit mix mix fucked op i lyden.

Colston
21-09-05, 21:26
Lyden er rimelig dårlig i den online stream version, det lyder som om at den modfaser alt der ligger i midten. Derfor er mit mix mix fucked op i lyden.

Dét program er fandenme det allerførste P3 skal podcaste når der kommer musik på lortet, GODDAMMIT

Colston
21-09-05, 21:42

Det er din mic også :P

Finn Snor
21-09-05, 22:35
Jeg vil vurdere min mikrofon teknik til 2/10

Fie
21-09-05, 22:57
Jeg vil vurdere min mikrofon teknik til 2/10

Så har du også været flink...

Ragg
22-09-05, 08:19
ok stream capture 1 on 1

hvis i will slippe for at side at fifle med html kilde code for at hente jeres "musik fix"

først hent et stream capture program

f.eks

Hidownload fra http://www.streamingstar.com

programmet er shareware/trial, jeg har selv købt det for det virker ;)

men der er freeware alternativer til det, plugins til winamp o.s.v

sikkert også noget til mac, men der er jeg ikke expert.

smid denne url ind i det http://www.dr.dk/p3/asx_seneste/dsm_seneste.asx

programmet gemmer så downloaden som en wav eller wma

derefter drop den i dit favorit mp3 comp program (lame anbefales)

det skal lige siges at jeg selv alltid kaster en download stream igennem nogle filter i et lyd redigerings program , i mit tilfælde soundforge , compression , eq , expander m.m.

resultatet kan blive ganske godt, det er sommentider selve wma formatet der for stereo seperation til at gå fløjten.

men på mystisk vis ;) dukker den op igen efter noget minimal grund behandling i et studie program