Se fuld version : Techno Track!
Har puslet med dette track de sidste par dage og vil gerne høre jeres mening. Konstruktiv feedback modtages gerne!
Lyt: http://homepage.mac.com/ornholt_/Music/
Søren
hmm, stream ville have lækkert. Jeg kan heller ikke åbne filen (wmp) .
Fedt track - ren Ricardo!! Dog lidt lang intro, men hen imod slutningen holder det max! =D>
Fedt track - ren Ricardo!! Dog lidt lang intro, men hen imod slutningen holder det max! =D>
Lige netop dét er vist nok et postulat, der ikke holder vand. Synes det track sutter max. Til gengæld vil det ikke undre mig om du deler ip med hr. Ørne-Holdt.
Til gengæld vil det ikke undre mig om du deler ip med hr. Ørne-Holdt.
Der tager du fejl... - selvfølgelig er der langt til Ricardo's niveau, men det er da stadigvæk et fint track IMO!
Lige netop dét er vist nok et postulat, der ikke holder vand. Synes det track sutter max. Til gengæld vil det ikke undre mig om du deler ip med hr. Ørne-Holdt.
Jeg kunne ikke være mere enig. - det fungere slet ikke.
Det er ikke muligt at give konstruktiv kritik, da det i sagens natur forudsætter en konstruktion, man kan bedømme ud fra.
vh.
nomis /
Har puslet med dette track de sidste par dage og vil gerne høre jeres mening. Konstruktiv feedback modtages gerne!
Søren
Hvad fanden Søren Ørn! Er det dig? Jeg vidste slet ikke du lavede musik.
:D
Nå, men kritik:
Mange putter for meget fyld på deres hjemmetracks. Her er der nærmest for lidt. Eller rettere - de enkelte lyde har ikke karakter nok til at bære det igennem.
Stilen er en slags progressive house uden sovs. Det er fint - det kan være rigtig fedt. Men især dine trommelyde er for ferske. De er nødt til at blive kælet lidt for hver især for at kunne "pull it off".
Men jeg synes ikke det stank. Der er nogle gode idéer ift. struktur og groove. Jeg kan godt lide, når trykket ligger på 1 og 3.
Hvis det her er noget af det første, du har lavet, så skal det nok blive godt! Prøv som sagt blot at give hver enkelt lyd lidt mere opmærksomhed.
Det er faktisk pænt kedeligt.. og lyder lidt som noget der er bakset sammen i ejay. Sry.. men det er lang vej til noget potentielt ok track.
/[ FwB ]
Søren
Nå, men kritik:
Mange putter for meget fyld på deres hjemmetracks. Her er der nærmest for lidt. Eller rettere - de enkelte lyde har ikke karakter nok til at bære det igennem.
Stilen er en slags progressive house uden sovs. Det er fint - det kan være rigtig fedt. Men især dine trommelyde er for ferske. De er nødt til at blive kælet lidt for hver især for at kunne "pull it off".
Men jeg synes ikke det stank. Der er nogle gode idéer ift. struktur og groove. Jeg kan godt lide, når trykket ligger på 1 og 3.
Hvis det her er noget af det første, du har lavet, så skal det nok blive godt! Prøv som sagt blot at give hver enkelt lyd lidt mere opmærksomhed.
Hej Jakob!
ja, det skal ikke være nogen hemmelighed at jeg er i startfasen mht. musikproduktioner som også tydeligt fremgik af feedbacken, og det skal heller ikke være nogen hemmelighed at "adlerhalt" referer til mig. Tak for kritikken, den er taget til efterretning.
Søren
Nå, men kritik:
Forøvrigt, - hvornår hører vi noget nyt musik fra dig Jakob? Nyder altid at hoppe ind på din side og høre dine tracks.
/simon.
Søren
Nå, men kritik:
Forøvrigt, - hvornår hører vi noget nyt musik fra dig Jakob? Nyder altid at hoppe ind på din side og høre dine tracks.
/simon.
Til Open House d. 22/10 skal jeg spille et liveset, så til den anledning har jeg en del nye ting klar. Kig forbi - det er et sted, der hedder Østergades Hotel eller Østergaards Hotel... Det ligger i hvert fald Østergade.
introen er fed nok, men resten er ikke så vellykket...
jeg forstår det ikke?
Er du kommet til at trykke på "kvantiser til 4/4" eller? Nej.. der var lige en trioliseret cowbell.
Er du for real? Hvis du er, så vil jeg anbefale dig at lytte til noget mere elektronisk musik og lure det lidt af. Trommeprogrammeringen er ekstremt stiv og ufunky, og lydene er meget mangelfulde, alt alt for midi agtige, minder lidt om den her :mrgreen: http://www.prodikeys.com/products/prodikeys_DM/watch/5_Drums_High.wmv
Al begyndelse er svær, og det skal nok komme med en masse erfaring, men det track du har lagt her er nok et der skal holdes for sig selv, som en del af opstartsfasen.
Hvis du ikke er for real, så må jeg give probs for en god joke