Se fuld version : Electrohouse demo
Hey
Nyt track (version 2). Feedback velkommen :D
http://gauzz.mymusic.dk/diskografi/sang.asp?id=54555
EDIT: Nu også i god kvalitet til ikke-mymusic brugere (version 2): http://s26.yousendit.com/d.aspx?id=02ID85BD4P1T42Q1NQE8 K3S7R1
Patrick Bateman
13-09-05, 18:37
puha....
ehm, no comments
Det er sgu et meget fedt track. Noget hårdere end de andre tracks jeg har hørt fra dig, men det bliver det bestemt ikke dårligere af. :D
Synes det er lidt for trancet efter breaket, men ellers et cool track.
kidmassive
13-09-05, 22:22
what batmanden sagde !!.. sorry
Lars Gregers
13-09-05, 22:45
ja den var værre. Du er normalt bedre til de blødere ting og måske skal du bare forsøge i det små med den der genre for det roder lidt rundt. Jeg bliver rundtosset.
Ok. Takker drenge. Kritikken er taget til efterretning.
Lars: mener du der er for mange lag???
Jeg kan også godt følge det med at det bliver for trancet til sidst.
Hvem udgiver den der "Ike & Tina ting??"
PS: Ville gerne lytte dine ting, men har ikke været i stand til at downloade...! Så jeg kan desværre ikke komme med gode råd.. Og fuck da om en synth lyder trancet. Hvis den passer med resten af tracket er det cool!!
Hvem udgiver den der "Ike & Tina ting??"
PS: Ville gerne lytte dine ting, men har ikke været i stand til at downloade...! Så jeg kan desværre ikke komme med gode råd.. Og fuck da om en synth lyder trancet. Hvis den passer med resten af tracket er det cool!!
Turner remixet kommer ud på forskellige labels i Europa, sydafrika og Australien.
Det jeg godt vil give de andre ret i er at lydbilledet er meget "mættet" med mange forskellige lyde. Tracket kunne nok godt trænge til en trimning.
Så har jeg fået lyttet lidt.. :-)
Inden for denne type musik, elsker jeg når der kommer disse ophold i musikken som den tyske producer Steve Murano er verdensmester i. Altså at lyden bliver meget mere stabbet..! (Lyt evt. til nogle af Muranos ting, er sikker på du vil kunne finde idéer der)
Men vil nok som de andre sige at der er for meget på.. Der skal pilles af så dynamikken kommer meget mere frem, da det i sin opbygning er et dynamisk track...!! Trancet synth?? Det syntes jeg overhoved ikke. De lyde du har fundet frem passer helt fint til tracket..
Men rigtig go lyd i tracket!!
Inden for denne type musik, elsker jeg når der kommer disse ophold i musikken som den tyske producer Steve Murano er verdensmester i. Altså at lyden bliver meget mere stabbet..! (Lyt evt. til nogle af Muranos ting, er sikker på du vil kunne finde idéer der)
Men vil nok som de andre sige at der er for meget på.. Der skal pilles af så dynamikken kommer meget mere frem, da det i sin opbygning er et dynamisk track...!! Trancet synth?? Det syntes jeg overhoved ikke. De lyde du har fundet frem passer helt fint til tracket..
Takker, jeg rydder lidt op i tracket snart :)
Takker, jeg rydder lidt op i tracket snart :)
Hehe, minder mig lidt om overlords ...
hvad er det der kvalificerer det som elektrohouse?
hvad er det der kvalificerer det som elektrohouse?
Øhh..ja. godt spørgsmål. Jeg tror jeg vil holde mig fra de der genrebetegnelser fra nu af.
Så er der en ny version med et mere "roligt" arrangement :D
Hey man!!
Fik kun lige tid til en enkelt lytter på jobbet, men det var klart blevet bedre.. Godt med en bedre opbygning af tracket.. Kunne dog godt bruge et stykke med kun bass og beats i ca. midten af tracket.. Lige få det lov til at groove lidt inden den bæser derud af igen..!!
Hey man!!
Fik kun lige tid til en enkelt lytter på jobbet, men det var klart blevet bedre.. Godt med en bedre opbygning af tracket.. Kunne dog godt bruge et stykke med kun bass og beats i ca. midten af tracket.. Lige få det lov til at groove lidt inden den bæser derud af igen..!!
Hey man!!
Takker for feeden :D