PDA

Se fuld version : Ny produktion..feedback please

Lars Krimi
01-09-05, 19:32
Halløj

Nyt track "Sparkling", ikke så mange ord om det fra mig, men det ville være fedt, hvis I gad smide et par ord på det.

www.room303.com/download/LarsKrimi-Sparkling.mp3

mvh Lars

arnars
01-09-05, 19:45
er 3 minutter henne... rigtigt fedt. Lige ved 2:56 kunne det være fedt hvis den lyd der bliver gentaget i 2xtempo bliver højere rent volumenmæssigt, for lige at runde breaket af.
måske lidt tam baslyd når den kommer på i starten, men kan godt være det bare er mig. Man kunne fint mixe med det.

EDIT: Ved breaket ved de 6 minutter... eargasm!

RØV-fucking-FEDT!

dj filow
02-09-05, 07:12
Halløj

Nyt track "Sparkling", ikke så mange ord om det fra mig, men det ville være fedt, hvis I gad smide et par ord på det.

www.room303.com/download/LarsKrimi-Sparkling.mp3

mvh Lars

fed produktion, men det store trancy synth, bryder jeg mig nu ikke om.
Men det er naturligvis et spg. om smag.

Lars Krimi
04-09-05, 19:42
Tak for de pæne ord!

@Filow: Jeg ved heller ikke 100% med den synth, har i hvert fald planer om at ændre i den, men nok ikke fjerne den helt...

·Lars

Stefano
05-09-05, 08:59
Fedt track omend jeg godt kunne savne der bliver drejet lidt på nogle filtre. En lidt hårdere bass vil heller ikke være af vejen.

Dalass
06-09-05, 21:52
hej Lars.

Rigtig fedt nummer. Jeg syntes strotset det hele passer godt ind. Der er jo altid et par småting men det er jo mest ens egen smag der spiller ind der.

metal
07-09-05, 10:31
Enig med de andre. Det er et godt track. Jeg ville også ændre den hypersaw-agtige trancesynth. Jeg synes tracket har en stil og lyd der minder mig om noget Commodore 64 techno jeg har hørt engang. Og det er slet ikke dårligt! Specielt mixet mellem det hipass-filtrerede riff og de øvrige riffs lyder meget som den gamle brødkasse. Jeg synes også jeg kunne høre en lille arpeggio-akkord i starten. :) Jeg ville overveje at ændre bassen til en hårdere - altså lidt mindre cutoff på filteret og en anelse decay, så den bliver lidt mere markeret. Bassen virker også meget bredt placeret i mixet... men alt i alt et ret godt track som jeg nok vil lytte til et par gange mere!

Cheers.

Lars Krimi
07-09-05, 21:19
hey igen..

endnu engang tak!

jeg kigger på den synth snarest, nu er den også begyndt at irritere mig..! :D

Finn Snor
07-09-05, 21:31
Jeg vil gå så vidt at kalde det din dårligste produktion hidtil. For meget af lidt af hvert, og for lidt af det meget (fede) som jeg ikke lige pt. kunne høre.

Musik skal føles og opleves, og denne baboon anal cocktail får ikke sat mine hormoner igang.

Mere fokus på det færdige samlede udtryk, og så lav en dobblet tjekker med de numre som du kan lide som burde ligge tæt på den færdige lyd i det. Det fungerer som et par ekstra ører når man har noget at sammenligne lyden og mixet med.

Patrick Bateman
09-09-05, 12:18
Jeg vil gå så vidt at kalde det din dårligste produktion hidtil. For meget af lidt af hvert, og for lidt af det meget (fede) som jeg ikke lige pt. kunne høre.

Jeg vil faktisk for en gang skyld give Finn ret. Det er sgu ikke rigtigt fedt. Prøver sådan at lyde lidt som noget man har hørt 10000 gange før, men uden at gøre det på den fede måde. Det bliver bare ikke rigtigt fedt, og lyder som en 'i want to sound like xxx' uden at komme tæt på (gentog jeg mig selv der?)