Se fuld version : [DJ MIX] Dry - Aug. 2005 - by Patrick Bateman (Tic Tac Toe)
Patrick Bateman
24-08-05, 23:38
Title: Dry
DJ: Patrick Bateman (Tic Tac Toe)
Length: 77 mins
MB: 71
Link: download (http://www.patrick-bateman.dk/audio/dry.mp3) - stream (http://www.patrick-bateman.dk/audio/dry.m3u)
01. D. Diggler - Senso - Resopal
02. Monne Automne - Teco (Pink Elln vs Pier Bucci Remix) - Lofi Stereo
03. Dan Curtin - Eevo Deevo - Tuning Spork
04. Jay Hunsberger - Move On - Mutek Rec.
05. Lusine - Inside/out - Ghostly International
06. Franklin De Costa - Like U - Trapez Ltd
07. Artificial Latvamäki - Mänty - Trapez Ltd
08. Damián Schwartz - Amanece, Que No Es Poco - Apnea
09. Funkwerkstatt - Konterschwung (Tom Clark Ching Chang Chong Mix) - Superfancy Recordings
10. Sven Brede - Brave - Highgrade
11. 2 Dollar Egg - Gelb (A side) - Nummer
12. Brian Aneurysm - Unwanted - Spectral
13. Robert Babicz - Battlestar - Punkt
14. 2 Rare People - Time (Pascal Feos Treatment) - BlackOut '77
15. Audio Werner - Zwrtshak Drive - Hartchef Discos
16. Dapayk Solo - Das Polenpony - Karloff
17. Brtschitsch & Galluzzi - Regenschauer (Guido Schneider Remix) - Taksi
http://www.tictactoe-records.com/ticlogo.jpg
Tom Collins
25-08-05, 04:20
Jeg gider ikke høre det pis, der er ingen TTT tracks...
Patrick Bateman
25-08-05, 08:36
Det er sgu godt spottet Mads, havde du brillerne på?
Tilgengæld er der mange andre super fede tracks imellem, og så kan jeg da lige fortælle dig at næste TTT (Hansen & DJ Daniel) er ude i næste uge.... !
Det er sgu godt spottet Mads, havde du brillerne på?
Tilgengæld er der mange andre super fede tracks imellem, og så kan jeg da lige fortælle dig at næste TTT (Hansen & DJ Daniel) er ude i næste uge.... !
Skulle den ikke have været ude i går? - sådan står der på decks. :-#
Sad og lyttede til deres plade i går - lidt anderledes fra deres side syntes jeg! absteiger + pwy er rigtig fede.
jeg synes personligt at "PWY" er en af de bedste hansen/dj daniel tracks.. glæder mig til at høre dem live d.30.sept..
:mrgreen:
Patrick Bateman
25-08-05, 09:44
Skulle den ikke have været ude i går? - sådan står der på decks. :-#
Sad og lyttede til deres plade i går - lidt anderledes fra deres side syntes jeg! absteiger + pwy er rigtig fede.
Den skulle være tæt på at være ude i export butikkerne nu (hvilket vil sige butikker udenfor Tyskland), og så bliver den officielt released i næste uge i Tyskland også.
InterGroove er begyndt på ovennævnte, således at den kommer ca samme tid, lige gyldigt hvilket land.
hey, hvornår kommer det der track, featuring James Holden, egentligt ud i butikkerne, hva'?
Patrick Bateman
25-08-05, 10:21
hey, hvornår kommer det der track, featuring James Holden, egentligt ud i butikkerne, hva'?
Hvilket track? Det han chartede?
ja, det er en gave til PZ...
Patrick Bateman
25-08-05, 10:39
ehm okay...
ehm okay...
men du svarede ikk.
Patrick Bateman
25-08-05, 10:45
ehm okay...
men du svarede ikk.
Nej, jeg forstod det ikke lige.
Men er det 'Gwailo' du tænker på? Det track chartede James Holden, og tracket kommer ud på et tysk rimeligt stort label (og remixet af en pretty cool upcoming artist).... Jeg ved ikke hvornår dog.
ehm okay...
men du svarede ikk.
Nej, jeg forstod det ikke lige.
Men er det 'Gwailo' du tænker på? Det track chartede James Holden, og tracket kommer ud på et tysk rimeligt stort label (og remixet af en pretty cool upcoming artist).... Jeg ved ikke hvornår dog.
det var bare det, tak.
fedt mix i øvrigt :mrgreen:
danser sjældent på arbejdet. Går en undtagelse idag :D
Electric Mistress
25-08-05, 12:22
Man kan rent faktisk høre lyden af vinyl hvis man klæber sig til sin højtaler....?
Patrick Bateman
25-08-05, 12:39
Man kan rent faktisk høre lyden af vinyl hvis man klæber sig til sin højtaler....?
Altid.
john wayne
31-08-05, 12:41
FEDEST MIX[/b]
Patrick Bateman
31-08-05, 12:44
FEDEST MIX
Thank you maestro..
Altid.
Jeg synes nærmere det er lyden af vinyl der klæber sig til din røv.Havde du plasticbukser på da du lavede mixet? Var det lige før fetish-fest?
Damián Schwartz tracket vokser virkeligt meget, efterhånden som man hører det mere, - superb!
Er wild efter det track.
Onkel Dunkel
12-09-05, 20:38
lækkert mix - indeed...... =D>
Patrick Bateman
12-09-05, 20:40
Damián Schwartz tracket vokser virkeligt meget, efterhånden som man hører det mere, - superb!
Er wild efter det track.
Ja, den plade skal man lige spille et par gange, men nu virker den sgu super..
Kenneth jeg fik iøvrigt cd2 (promo mixet)til den fabric ting du anmeldte og der er helt andre tracks på bla. depeche mode (shake the disease tiga beats mix). Jeg var lige ved at stikke dig den da du smuttede ind på jensens bøfhus idag med dottir og så nænnede jeg sgu ikke at blande mig.
Patrick Bateman
06-10-05, 21:30
Hold kæft et fedt mix. Har lige taget et lyt.