Se fuld version : EFTERLØBET - chill out for jyder
Lars Gregers
09-08-05, 15:18
For den måtte befinde sig i det jyske her i weekenden så er der et lille udendørs arrangement som i kan tjekke ud. Dubbet og chillet, djs og live band. Mad og drikke. Og solen ser ud til at titte frem.
http://img64.imageshack.us/img64/7908/efterflyer0uq.jpg
Er det Dextas hår der pryder flyeren?
Lars Gregers
09-08-05, 18:55
nej det er mine pubeshår når jeg står på hovedet.
Hmmmm, jeg er faktisk i Randers d. 13 på en hurtig afstikker fra Skanderborg Festivalen for at checke Veto & Utah spille på Von Hatten, men vi rykker nok tilbage igen umiddelbart efter... Vi har Prodigy på kl 23.45
Lars Gregers
09-08-05, 22:00
Hmmmm, jeg er faktisk i Randers d. 13 på en hurtig afstikker fra Skanderborg Festivalen for at checke Veto & Utah spille på Von Hatten, men vi rykker nok tilbage igen umiddelbart efter... Vi har Prodigy på kl 23.45
I skal være velkommen i strandstolene til et glas øl og en bid mad og en omgang dub.. Jeg giver..
Tom Collins
09-08-05, 23:29
I skal være velkommen i strandstolene til et glas øl og en bid mad og en omgang dub.. Jeg giver..
Hahaha Dream On, når Lewis er i festival mode er der ikke tid til Chill Out.. !
JA! :D
/[ FwB ]
Det lyder da ganske interessant, men hvem har fundet på at smide et sådant arrangement ude i Paderup?
Lars Gregers
11-08-05, 10:25
Det lyder da ganske interessant, men hvem har fundet på at smide et sådant arrangement ude i Paderup?
Det har i flere år været mål område for et 30 km. løb som går fra århus til Randers. Sidste år prøvede man så at spille lidt musik og lave lidt for folk der kom fobi og det var en stor succes. Nu udvides der så. Det er et rigtig flot område ved en lille sø. Grib cyklen og kom forbi.
Lars Gregers
15-08-05, 23:43
Hov glemte helt at sige tak til dem der mødte op og hørte vores første live optræden. Der er en ny lige om hjørnet.
http://img213.imageshack.us/img213/2317/soya30xr.jpg