Se fuld version : Nyt track...
Lars Krimi
06-08-05, 11:49
Ikke så mange ord herfra.... Nyt track "Room Service".
Tag gerne en lytter og smid hellere end gerne lidt feedback...
http://www.room303.com/download/Lars%20Krimi%20-%20Room%20Service%20(Mix%20II) .mp3
^Lars
ok track. Men faktisk virker det næsten som om, du har for mange ideer igang i dette nummer. - lydene, strukturen, rammen mv. er god, men antallet af lydstykker, stabs og den måde hvormed de overlapper og flakser ind imellem hinanden er måske lidt voldsom i perioder. - så måske er antallet af spor for stort.
Du har jo helt sikkert den moderne sound derudover.
vh.simon.
Lars Krimi
10-08-05, 15:34
Skal jeg evt. skære 303-klon-tracket (Rebirth) fra..?
Hmm ja måske. men den stryger lignende synth med masser af rumklang på istedet måske. - og så syntes jeg heller ikke de halv autentiske bongo trommer (som pludseligt dukker op engang imellem) fitter så vel med den ellers herligt syntetiske lyd!
Lars Krimi
10-08-05, 16:56
Okay, takker.... I'll get on right it!
WOOOOOOT? Jeg har ikke hørt tracket endnu, men aldrig, ALDRIG skærer man 303 fra. Skær alt andet fra og smid mere 303 på mate!
WOOOOOOT? Jeg har ikke hørt tracket endnu, men aldrig, ALDRIG skærer man 303 fra. Skær alt andet fra og smid mere 303 på mate!
yup...
Lars Krimi
16-08-05, 16:58
Så lyt......og kom med feed - så skal jeg nok beholde den 3o3
Lars Gregers
17-08-05, 16:45
Trente-Fed. Frækkert.
Skal jeg evt. skære 303-klon-tracket (Rebirth) fra..?
Hey...
Må jeg spørge hvilke program du bruger til at få Rebirth i sync med din host??
Bruger du Hoobie??
Lars Krimi
19-08-05, 11:47
Faktisk gør jeg det på den besværlige måde...
jeg optager skidtet i Rebirth og exporterer som wave... langtfra den nemmeste måde, men har ikke lige haft tid til at prøve kræfter med at få Rebirth og Acid til at snakke sammen...
Men kan Hoobie det?
mvh Lars
Faktisk gør jeg det på den besværlige måde...
jeg optager skidtet i Rebirth og exporterer som wave... langtfra den nemmeste måde, men har ikke lige haft tid til at prøve kræfter med at få Rebirth og Acid til at snakke sammen...
Men kan Hoobie det?
mvh Lars
Hey Lars
Okay, lidt besværligt.. :-) Jo, det skulle virke har dog ikke selv prøvet det...!
Du kan også importere dine egne lyde i Rebirth ved hjælpe af et program der hedder "Modmaker"..
Try it out... :D
Lars Krimi
19-08-05, 14:06
Okay, will do, tak for tippet!