Se fuld version : PLAT OG SVINDEL TIL NEEDLE DAMAGE
Jeg må desværre indrømme at når dommer panelet giver dj Loose flere point end mig så er konkurrencen vel ikke en dj-konkurrence.
Man må spørge sog selv om dommerne var tilstede da han og jeg spillede.
Jeg er måske subjektiv og var ikke go nok til top 5 men nu har jeg selv spillet en del rundt om og hørt djs.
Men når man ser de point, ja så er needle damage et koncept der måske er ikke helt holder, det var vist nok ligesom en dommer ved VM i 98 Danmark - Sydafrika.
Og hvem var den kvindelige dommer egentlig?
Man kan sige hva man vil men jeg har mange videner på, at jeg har ret. Det er der holder ikke. Det var plat og svindel.
Peace out. NiS.
Harry Peaches
10-12-02, 02:01
*Bider Negle, og afventer SPÆNDT respons fra Dommerpanelet*
Jeg monterer lige popcorn og 3D-Briller.......
Fra Needledamage hjemmesiden: Cark K valgte at spille den mere jazzede og lougede house.
Argh! Det passer fandeme ikke, det er svindel er det!
Jeg spillede:
1. EL-Bossanova
2. Breakbeat
3. "Detroit"
4. Tech House
5. Smadre House
6. Lounge
Alt andet er løgn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!! :!:
DER! :evil:
IF POST_TEXT INCLUDES "DER" THEN GOTO SUB DEL_USER.
Ooooh. Basic.
Det er jo næsten som at høre latin blive talt flydende. :shock:
Den kan jeg godt slå!
_DATA SEGMENT WORD PUBLIC 'DATA'
PUBLIC POST_TEXT
POST_TEXT DB ?
_DATA ENDS
_TEXT SEGMENT BYTE PUBLIC 'CODE'
ASSUME CS:_TEXT,DS:_DATA,SS:_DATA
START PROC FAR
MOV AX,_DATA
MOV DS,AX
MOV SS,AX
MOV AL,POST_TEXT
MOV BL,["DER"]
CMP AL,BL
JE DEL_USER
JMP START
START ENDP
DEL_USER PROC NEAR
[BUJAKASJA]
JMP START
DEL_USER ENDP
_TEXT ENDS
END START
Damn jeg keder mig!
Jeg ser needledamage som en go' ide, men dårligt udført, hvilket jeg mindes at have nævnt ved min egen deltagelse i kbh afdelingen.
Der er mange ting der skal ændres/strammes op/sættes fast ved en evt. 2003 udgave.
1) Jeg har længe undret mig over hvordan publikum stemmerne blev talt op, syntes ikke det fremgår nogle steder.
Som jeg ser det bør det foregå således at alle stemmer på en deltager bliver taget som et gennemsnit og så brugt som en ekstra dommer.
På den måde af det ikke lige så afgørende om der var 50 eller 10 der stemte.
Som det blev afviklet i år ser man jo at folk med flest stemme sedler har generalt fået en højere placering, på trods af måske dårligere stemmer.
2) Hvordan kan en del af afgørelsen være "musik valg" til en tvær genre konkurrence :?
3) Dommerne har ikke været gennemgående, skiftende dommere til de enkelte afviklinger, uden at evt. suppleanter har været listet nogen steder.
Nu skal jeg lige ha' lavet noget kaffe.. :P
Hejsa...
Efter at have overværet både needle damage i Århus og finalen, så har jeg et par ting som jeg syntes er forkerte ved den konkurrence.
Det er første er musik valg..... Alle der har spillet de lidt hårdere genre, er mere eller mindre blevet hakket ned. Troede alle i konkurrencen deltog på lige plan lige meget om det var house, progressiv house, trance techno osv, sådan ser det bare ikke ud på dommer stemmerne.
Så syntes jeg også det er mærkeligt at der er så stor forskel på dommer stemmerne og publikum stemmerne.. Burde de ikke følges nogenlunde ad....???
Håber at dette giver lidt stof til eftertanke hvis needle damage skal afholdes igen næste år...
MVH
Balloo
Morten Trøst
10-12-02, 12:59
Jeg må desværre indrømme at når dommer panelet giver dj Loose flere point end mig så er konkurrencen vel ikke en dj-konkurrence.
Man må spørge sog selv om dommerne var tilstede da han og jeg spillede.
Jeg er måske subjektiv og var ikke go nok til top 5 men nu har jeg selv spillet en del rundt om og hørt djs.
Men når man ser de point, ja så er needle damage et koncept der måske er ikke helt holder, det var vist nok ligesom en dommer ved VM i 98 Danmark - Sydafrika.
Og hvem var den kvindelige dommer egentlig?
Man kan sige hva man vil men jeg har mange videner på, at jeg har ret. Det er der holder ikke. Det var plat og svindel.
Peace out. NiS.
Hey Nis!
Jeg har ikke fulgt med i de efterhånden mange og lange tråde om ND, men overskriften på denne gjorde, at jeg lige måtte se hvad det handlede om.
Jeg var jo som bekendt en af dommerne som var med rundt på turen - hvilket jeg var for at støtte initiativet, som jeg synes er godt! (læs ulønnet arbejde)
Ja, dommerne var tilstede, da både du og loose spillede - og lyttede opmærksomt!
Mr. Bateman og jeg selv er nok de dommere, som har været med flest steder. Og selvom vi nok ikke altid er enige om, hvad der er god musik, hvad der er fedt at spille osv. - med andre ord repræsenterer hver sin genre og hver sin scene - har vi altid været rørende enige mht. pointgivningen! Iøvrigt også enige med de skiftende andre dommere...
For ser du: som reglerne for pointgivning var i konkurrencen, kunne de ikke rigtig gives anderledes, i forhold til de præstationer som deltagerne, deriblandt dig selv, udførte.
Og nej du har ikke ret. Hvis loose fik flere point end dig, var det fordi dommerne - samlet set og udfra reglerne - syntes han gjorde det bedre! Længere er den ikke! Det kan godt være du selv og dine venner synes du skulle have vundet konkurrencen, men det gør det ikke mere rigtigt.
Det var bestemt ikke let at være dommer! I var nemlig alle dygtige...niveauet var meget højere, end man havde regnet med, da NeedleDamage-skuden først stævnede ud for at tage temperaturen på DJ-Danmark.
Men man følte sig netop bekræftet i at have taget de rigtige beslutninger, når dommerne - folk med meget forskellig smag! - generelt var enige næsten hele vejen.
Nis, jeg kender dig ikke, men synes du virkede som en seriøs mand,...det klæder dig ikke med rollen som dårlig taber!
Hvem har udført "plat og svindel"? Er det Bateman? Er det mig? Er det de andre dommere? Måske arrangørerne? Dem der optalte stemmerne? Publikum?
Og hvorfor? Hvilken interesse skulle nogen som helst have i at tingene ikke gik ordentligt til?
Jeg føler mig skuffet over at se den slags indlæg!
Til oplysning: den kvindelige dommer var Marianne Ager
Venligst
word up! jeg må give mr. Trøst ret i hans berretning. :wink:
Hey, det er en konkurrence! Man bliver bedømt udfra, hvad man præsterer på aftenen - og så er det bare ærgeligt, hvis man ikke når at få vist, hvad man ellers duer til.
Men 15 min. til finalen var godt nok liiige at presse den. Man bedømmer jo heller ikke en marathonløber på et 100-meterløb...
DÉR!!! :wink:
Morten Trøst
10-12-02, 18:36
Hey, det er en konkurrence! Man bliver bedømt udfra, hvad man præsterer på aftenen - og så er det bare ærgeligt, hvis man ikke når at få vist, hvad man ellers duer til.
Men 15 min. til finalen var godt nok liiige at presse den. Man bedømmer jo heller ikke en marathonløber på et 100-meterløb...
DÉR!!! :wink:
Enig!
Præcis!
Som reglerne og konditionerne i det hele taget var (m. f.eks. kun 15 min spilletid) kunne det derfor ikke være anderledes! Nis og andre burde være glade for at være kommet i finalen! Jeg ved, jeg ikke ville være kommet det, med den spillestil jeg har!...
:wink:
man burde sætte Dj Loose og mit set op på nettet og se hvad folk siger. den holder slet ikke den derog det var ikke mine venner der synes jeg måske var bedre, det var en en ren logisk lydmæssig konstatering.
Needle Damage.....Fnis....Og hvem faen er hende der var dommer? En der kender til djs elektronisk musik, går til fester osv?
Og jeg er ikke en dårlig taber jeg er en realistisk dj og promotor som ved hvad jeg snakker om.
Næste gang ska den køres på nettet og så kommer stemmerne ind så vil man se den rigtige vinder.
Og kategorien "udstråling"; hva ska man stå og hoppe op og ned som en abe eller såen? Når en top dj kommer til byen står han og koncentrerer sig om at spille - han udstråler koncentration. Tror i misforstod det lidt da i puttede den kategori ind. Desuden så jeg en af dommerne under hele konkurrencen fise rundt på hele Stengade, måske han sku ha sat sig ned og lyttet til musikken......
Morten Trøst
10-12-02, 19:55
man burde sætte Dj Loose og mit set op på nettet og se hvad folk siger. den holder slet ikke den derog det var ikke mine venner der synes jeg måske var bedre, det var en en ren logisk lydmæssig konstatering.
Needle Damage.....Fnis....Og hvem faen er hende der var dommer? En der kender til djs elektronisk musik, går til fester osv?
Og jeg er ikke en dårlig taber jeg er en realistisk dj og promotor som ved hvad jeg snakker om.
Næste gang ska den køres på nettet og så kommer stemmerne ind så vil man se den rigtige vinder.
Og kategorien "udstråling"; hva ska man stå og hoppe op og ned som en abe eller såen? Når en top dj kommer til byen står han og koncentrerer sig om at spille - han udstråler koncentration. Tror i misforstod det lidt da i puttede den kategori ind. Desuden så jeg en af dommerne under hele konkurrencen fise rundt på hele Stengade, måske han sku ha sat sig ned og lyttet til musikken......
:shock:
Nu er det jo ikke mig der har lavet kategorierne...ej heller den der hedder "Udstråling". Men det er jo netop pointen i mit tidligere indlæg: udfra de regler der nu engang er opstillet....osv. Orker ikke at skrive det igen!
Jeg er da også personligt ligeglad med om en dj hopper op og ned eller hvad det nu måtte være. Bare han spiller fedt - efter min smag! men sådan var reglerne altså ikke - og udfra de regler er der heller ikke noget der hedder: "En ren logisk lydmæssig konstatering"....det er der forhåbentlig heller ikke i det virkelige liv. Det er musik vi snakker om for God's sake!
Og at du vil nedlade dig til at svine de andre to dommere til personligt gør bare at det slet ikke er til at tage alvorligt!
Hele ovenstående indlæg fra dig viser jo med al tydelighed at du netop er dét du siger du ikke er: en dårlig taber!
Jeg kan under alle omstændigheder fortælle dig, at jeg som dommer har gjort mit bedste for - stadig udfra de af arrangørerne opstillede regler - at være 100% retfærdig....og at jeg i det hele taget har gjort mit bedste - det er mit indtryk, at dét også gælder for de øvrige dommere.
Men du ved jo tilsyneladende bedre end alle de samlede dommere og publikum - så er det bare surt, at du ikke både kan være dommer og deltager! - Så kunne du jo have kåret dig selv som vinder!
Når alt det så er sagt, vil jeg da endnu en gang sige, at jeg såmænd synes du spillede godt....men det kan du vel ikke bruge til noget?
Steffen Henriksen
10-12-02, 20:01
Jeg vil nu også lige give Morten ret...
Nis, jeg giver ikke noget for at du smider et indlæg op, hvor du mener at du burde have været bedre placeret, i forhold til hvis der var en udefra kommende, som havde ment det samme... Det ville være det samme, som hvis jeg sagde at jeg var verdens bedste DJ, og det holder jo ikke - ENDNU... :)
Det kan godt være det lyder hårdt... Nu var jeg der ikke, men - hvis dommerne mente det skulle ende sådan, så er det sådan det er... Og hva så altså, bare ærgeligt. Hele din "karriere" går vel ikke i vasken, bare fordi du lige blev, X-position, til ND... Du må jo bare stille op igen, hvis der kommer noget næste år... :)
Men jeg må så give dig ret i, at hvis det er sådan at der var en dommer, der farede rundt - sååå kan det godt være der skulle gøres noget ved det... Måske spænde dem permanent fast... :)
Lige her til sidst... Mest til arrangørene... kommer der en ND 2003???
Cool down... tag den med ro, og stil op igen næste år...
Jeg er fuldtstændig cool down.
Jeg har ret til at kritisere i et forum der har debat og være subjektiv uden, at det gør mig til en dårlig taber.
Det er ikke mudderkastning det er mere en analyse fra mig personligt.
Flere af de andre djs burde da skrive deres mening om konkurrencen.
Og det burde djs og dommere da også gøre.
Tak Morten fordi du ku limit set ville meget gerne se de tre dommeres tal på sedlerne på Loose og jeg selv.
Det er fordi jeg er seriøs og jeg dybt alvorligt mener.at der er noget galt når pointene deles rundt sådan som de gjorde, det er en bagatel så det bude vel være muligt at kunne få dem.
Og så vil jeg lige pointere, at jeg ikke er en dårlig taber men en person der undrer sig over nogle ting foregået i et koncept som jeg var en del af.
Steffen Henriksen
10-12-02, 21:18
Jeg kan godt se hvor du vil hen... meeen´, som du selv siger, det er en bagatel, så hvorfor gøre det så stort...???
Hygge og peace out
Hvis du synes det er noget stort så er vi ret uenige.
Puha. Det er sgu en ret pinlig tråd denne her.
Jeg var desværre ikke selv til ND og kan derfor ikke komme med en personlig vurdering omkring denne sag. Men helt ærligt, Nis, synes du ikke selv det er lidt pinligt at begynde at påstå snyd og svindel fordi du ikke selv blev bedre placeret? Hvorfor skulle dommerne favorisere Loose fremfor dig?
Jeg læser dine indlæg og ser for mig en lille dreng med tårer i øjnene og snot i næsen der hyler over at lillebror sikkert har snydt i kalaha.
Så vidt jeg ved (og kan høre) er Morten Trøst en temmelig habil dj og dømmer vel udfra sine dj-ører og i overensstemmelse med de pågældende regler.
Så på hvilken måde, helt præcist, mener du dommerne har snydt?
Det bliver du vist nødt til at konkretisere.
Sorry hvis jeg er flabet men dine beskyldninger kræver en ekstremt solid begrundelse.
Tør øjnene og kom videre!
My words - var der heller ikke selv - supportede Daniel Gjøde i Odense med Mozaik '02 på Buddy Holly - cool arrangement der Gjøde :D
Kan for så vidt ikke udtale mig om Jeres sets og dommerafstemningerne meen Nis den lugter altså lidt af dårlig taber mentalitet.. Hvis du er utilfreds med noget så lad da bare være med at deltage næste år og vær ligeglad med de folk der står for arrangementet.. Og den med at broadcaste Loose og dit set for at der kunne være en netafstemning hmm sorry men kan altså ikke andet end smågrine lidt.. Der er nogle regler i konkurrencen bla et 15 min's set - hvorvidt det afspejler at man er en bedre dj end andre kan jo så diskuteres.. Men det sætter fokus på dj kulturen og elektronisk musik i DK - og det i sig selv burde da være nok til at deltage.. Hvis det var mig der deltog i finalen vil jeg da være så glad her :D
Personligt synes jeg det er et pissegodt initiativ.. Var ikke selv god nok til at deltage i Kbh afdelingen i sommers (efter min egen selvkritik) - men er tændt næste år - så arrangørerne af Needle Damage - bring it on ND 2003
:wink:
Kære Gæst:
1. Hvorfra ved du om dommerne var velkvalificerede?
Mit bud på Dommerpanel: Kenneth Bager, Frank E og Phase 5.
2. Hvis du synes, at ND er et godt initiativt er det da helt fint med mig, og at nye djs kan komme frem er da også fint nok. Men om jeg har forspildt min chance for at komme frem som dj, den vil jeg ikke besvare andet end at du kan maile mig på nis@lamfighter.dk og så kan vi tage en diskussion om den der, og det håber jeg du vil gøre.
3. Hvorfor mon ingen "respekterede djs" stillede op? Godt spørgsmål, det gør de jo når der er DM i MIX, men åbenbart ikke i ND, hmm underligt. Og om jeg ville få et ben til jorden kunne du da spørge et par "etablederede djs om" - det ville jeg da være glad for hvis du gjorde.
4. Hvorfor undrer det dig at jeg er en "realistisk promotor"? Jeg har lavet 150 fester/clubting/raves de sidste 9 år og lyver ikke når jeg siger jeg er "realistisk promotor". For det er hvad jeg er og det håber jeg da vi kan blive enige om hvis du skriver til mig på min mail.
5. Hvofor sku jeg tørre mine øjne når de ikke har været våde? Og uanset hvor dygtig jeg er som dj, så kan du da godt ha ret i, at mit indlæg viser en meget uheldig egenskab (dem har jeg mange af...), og at jeg ikke kommer særlig langt. . Det vil tiden vise, følg med på den elektroniske scene og så kan vi se hvad der sker.
6. Du kan få en fribillet til følgende datoer : 14-12,24-12,31-12, 4-1, 11-1, 17-11, 18-11, 25-11, 1-2. Og så kan du komme din ærlige mening over det jeg spillede (du kan også få to hvis du vil ha en veninde med)Vi kan endda drikke en øl sammen hvis du sku ha lyst til det. jeg spiller progressive house med en snert af trance og drumn bass.
7. Håber vi mailes.
KH NiS.
Kære Jensen:
Ja pinlig tråd godt du deltager i den.
1. Især fordi du var der som vidne.
2. Jeg tror ikke dommerne favoriserede Loose, undrer mig bare over point-fordelingen som feks. man gør til en boksekamp. Den var lidt under lig i mine øjne derfor indlægget.
3. Hvis du vil se mig kan jeg da sende billeder af mig selv min mail er; nis@lamfighter.dk. Og så kan du jo selv bedømme hvordan jeg ser ud.
For jeg ligner ikke en dreng med snot i næsen og snyd i kalaha det kan jeg forsikre dig om.
4. Jeg ved ikke hvordan dommerne har voteret. Andet end, at der må være foregået en fejl. Og om de har snydt ved jeg ikke det skrev jeg som en kontroversiel overskrift fordi jeg var rystet over pointfordelingen og hvis du går ind for ytringsfrihed må du også acceptere min rubrik.
5. Du er da på ingen måde flabet og jeg har skrevet et par begrundelser her nu.
MVH NiS.
Man får sgu da ikke ligefrem lyst til at komme og høre dig spille, Nis - med den attitude du lægger for dagen her.
Banker du også folk, der ikke danser til dine fester?
Jack Rock:
Jeg skriver stille og roligt nogle forklaringer på nogle spørgsmål. HVis du synes jeg har en truende attitude er jeg da ked af det. Men jeg er en stille og rolig fyr det ved alle som kender mig. Så fald da ned og om du vil høre mig spille er da ikke mit problem men dit, du ku da prøve det og så lære mig at kende - hvis du tør.
Vi har gang i en diskussion og der må man gerne være kontant i sine indlæg - for ikke at glemme ærlig.
Så det er udelukkende smalltalk det her no hard feelings Jack, bare lad mig have min mening og så lad være med at dramatisere med at jeg vil slå folk hvis de ikke danser. Medmindre du var sarkastisk..
Kenneth Bager, Frank E og Phase 5 som dommere? Hahaha NIS, al respekt, men hvorfor vælge 3 mennesker som alle 3 er elendige DJs? (at de så måske har andre talenter er en anden sag) - Det virker lidt morsomt.
Kenneth Bager, Frank E og Phase 5 som dommere? Hahaha NIS, al respekt, men hvorfor vælge 3 mennesker som alle 3 er elendige DJs? (at de så måske har andre talenter er en anden sag) - Det virker lidt morsomt.
Jeg synes nu Phase5 spiller Groovy og er en super DJ, når ikke han er tåget helt væk fra sine mange Joints og en Jack D.. Kenneth Bager spiller ikke godt, men ville være en god dommer, da han har mange erfaringer inde for det elektroniske og kommer med sin ærlige mening som dommer.. :wink:
Phase 5 er måske den mest uengagerede DJ i KBH. efter min mening.
Phase 5 er måske den mest uengagerede DJ i KBH. efter min mening.
Prøv at forklar det!?! -for jeg ved ikke hvad du mener? Er han doven? Er han en nar? Er han skod til at spille? Er han ligeglad med sine gæster?
Han sætter en mix-CD på og går udenfor og ryger hash f.eks. Er det at være engageret?
Patrick Bateman
11-12-02, 09:52
Han sætter en mix-CD på og går udenfor og ryger hash f.eks. Er det at være engageret?
For real? Shit mand.... :roll:
:D -Sådan er han.. Han elsker Hash og skal lige ryge en lille spliff for at komme i humør.. Du har ret i at manden nogle gange godt kan virke lidt ligegald / Uengageret, men hvis han tager sig sammen kan han sagtens spille sygt! :shock:
Jo jo, det ved jeg godt, men det er vist ved at være nogen år siden at han brændte for det...
Patrick Bateman
11-12-02, 12:08
Hej DJ Nis,
Desuden så jeg en af dommerne under hele konkurrencen fise rundt på hele Stengade, måske han sku ha sat sig ned og lyttet til musikken.....
Hvilken dommer var det der rendte rundt under hele konkurrencen?
Jeg vil gerne indrømme at jeg var på toilettet 2 eller 3 gange under de 2-3 timer konkurrencen varede, så hvis det er det du hentyder til, så beklager jeg, men jeg måtte ikke pisse i flasken, desværre. Jeg mener nu alligevel at jeg hørte alle deltagerne.
Hvis jeg skal være ærlig kan jeg ikke nu huske nøjagtigt hvilke point jeg gav henholdsvis dig og Loose, men jeg er ret sikker på at jeg rent faktisk gav dig en bedre point score end Loose (men ikke en voldsom bedre). Desuden var du også mere skarp i den indledende runde den 7. september. Efter min mening var du langt federe der end til finalen hvilket også kan ses ud fra at dommerne har givet dig 10 point mindre ialt i finalen end til den indledende runde. Hvis du havde fået 52 point denne gang som du fik i den indledende runde, så ville du have havnet på en 4. plads.
Jeg synes helt klart også dit set var cool nok, dog syntes jeg overgangen fra det minimale trance/progressive house du lagde ud med og til drum 'n bass ikke var så fed, men det er jo bare min mening og da jeg er dommer og skal give point ud fra min mening så kan det jo kun blive sådan. Jeg er da ked af at du synes det er svindel og humbug at vi dommere har en mening om at Loose var 2 point bedre end dig. Det er jo bare bad luck.
Du skriver meget om (også inde på www.trancetunnel.dk) at du synes der kun burde være en kategori, nenmlig teknik (eller mix), og at du burde have vundet der. Well, det har du jo også. Du har fået 14 point i teknik og Loose har fået 10 point i teknik (men du fik rent faktisk 17 point i teknik i den indledende runde den 7. september).
Jeg kan udemærket forstå at du føler det er noget lort hvis du (og dem du har snakket med) synes at Loose var SÅ meget dårligere end dig, men nu har forskelllige mennesker jo forskellige opfattelser af hvad der sker og hvad der er fedt og nu har vi (dommerne) altså dømt ud fra de kriterier vi skulle og resultatet kender du vist udemærket selv.
Jeg kan bestemt ikke se at der er noget svindel og humbug i det. Hvor skulle svindlen være henne?
At vi havde været med under optællingen og set at du lå over Loose og så bestemte os for at trækker dig for nogle point eller hvad? Jeg var på scenen og spillede under optællingen, så det har ikke været muligt.
En sidste ting,
hvorfor er Marianne Ager en dårligere dommer end f.eks. Michael Parsberg? Hvordan kan du sige at hun skulle være dårligere når du ikke engang kender hende? I bund og grund handler det jo om at kunne høre om det I (dj's) lavede lød fedt, plus om I havde en god udstråling på scenen osv.
Det er muligt at kategorierne er lidt wack, men så vær med til at lave lidt konstruktiv kritik og foreslå hvilke kategorier der istedet skal stemmes i.
Det er helt klart at der var mange ting som kunne gøre bedre ved det her arrangement. På den anden side var det også første gang det blev afholdt og der var nogle ting som gik lidt skidt undervejs for arrangørerne, men de fik det gennemført og det syntes jeg var fedt.
Vær med til at give dem konstuktiv kritik, så kommer der sikkert en endnu bedre ND 2003 til næste år.
Peace.
Bateman
Sonny Loose
11-12-02, 12:51
Fuck hvor er du ynkelig at høre på, NiS.
Du blev rated dårligere end mig og det siger fan'me ikke så lidt.
Det er en fucking konkurrence, hvor der er én vinder og en række bonderøve som synes de spillede pissefedt selv. Kan det ikke være så pisse ligemeget...? Dropper du dit dj'ing nu, da du ikke vandt?
Er det vigtigt?
Jeeeeeez, tag det da som en oplevelse. Jeg er da også skide utilfreds med mit set, men jeg går sgu da ikke og bitcher om det til alle og enhver.
I bund og grund har jeg hele tiden synes det er latterligt at konkurrere på musik (og denne mening har jeg også givet til kende overfor Ulrik og Peter Lundgreen), men synes det var et sjovt koncept og så det som en chance for at høre en række dj's jeg ikke normalt vil høre.
Og den der med at det primært var housegenren der blev favoriseret holder ikke. Hovedparten af de om var i FINALEN (du var i finalen... glæd dig) spillede temmelig langt fra house og det er også disse som har besat de højeste pladser i den endelige score.
Sonny Looooooooooooooooooooooooooooo oooser!
:lol:
Peace, jeg var lidt utilfreds med nogle ting og så gav jeg udtryk for det. Det her er et forum og jeg synes der har været konstruktiv kritik på min tråd. Vi har diskuteret et par smådetaljer omkrin ND og det var så det.
Kunne jo være vi sås til næste år grunden til at jeg ikke kun spillede drumn bass i finalen (Batenman) var, fordi i havde en kategori der hed "fantasi" - og så prøvede jeg, at blande genrerne fra house til happy hardcore.
I snød ikke det er jeg sikker på men jeres dømmekraft på henholdsvis Loose og jeg selv var en anelse diskutabel.
Have fun and party on. NiS.
I snød ikke det er jeg sikker på men jeres dømmekraft på henholdsvis Loose og jeg selv var en anelse diskutabel.
Have fun and party on. NiS.
Nu var undertegnede ikke tilstede under finalen, så kan kun fortælle hvad jeg har hørt. Flere uafhængige kilder fortæller, at I begge (Qarsten og NiS) ikke spillede helt optimalt ift. hvad I kan præstere.
Q's set havde efter sigende en alt for lang intro, og kom aldrig helt op og ringe, og NiS' pladevalg var (ifølge mine kilder) lidt halvkedelige - men det er jo som bekendt smag og behag, og jeg er ikke i stand til at komme med min mening uden at have hørt nogle af mixene.
(Mest til) Peter L.:
Kan det lade sig gøre at smide finale-mixene online (der har jo efter sigende været en kanonhøj standard) - har indtil videre kun hørt Zoo's og Drop's set, og vil gerne høre hvad de var oppe mod.
-Casper LT
Vil det være helt umuligt med udenlandske dommere til et evt. ND 2003? Svenskere f.eks.
Ser det som en svaghed, at dommerne kender dj'sne der spiller.
Blot en tanke!
-og nu til noget heeeelt andet...
Jeg har siddet og kigget på stemmerne fra henholdsvis dommerne og publikum. Jeg kan ikke forstå hvorfor jeg vandt noget...?? Hvad er det for en af placeringerne der har givet mig den præmie...??
Jeg synes selv at mit set fuckede helt op, så det var da rart/overraskende at se dommernes mening om det... Synes ikke selv at det lå til en 4. plads, men misforstå mig ikke... Jeg er sgu glad for det!!
-ellers har jeg ikke rigtig noget at indvende :D
Patrick Bateman
12-12-02, 08:32
-og nu til noget heeeelt andet...
Jeg har siddet og kigget på stemmerne fra henholdsvis dommerne og publikum. Jeg kan ikke forstå hvorfor jeg vandt noget...?? Hvad er det for en af placeringerne der har givet mig den præmie...??
Jeg synes selv at mit set fuckede helt op, så det var da rart/overraskende at se dommernes mening om det... Synes ikke selv at det lå til en 4. plads, men misforstå mig ikke... Jeg er sgu glad for det!!
-ellers har jeg ikke rigtig noget at indvende :D
Hej Erik,
Sådan som jeg forstår reglerne så blev du publikumsvinder, fordi publikums nummer 1 (Filow var dommernes nummer 3), og publikums nummer 2 var dommernes nummer 2. Du er på publikums 3. plads og indtager dermed 1. pladsen.
(Sådan har jeg i hvert fald forstået den)....
og ja, du fuckede op, men det var da kun lige i starten du lavede et stort kiks......
Hey Bateman,
Nu, hvor vi er i gang med den helt store feedback til deltagerne, så er jeg lige her...øh DER! :D
Patrick Bateman
12-12-02, 09:37
Hey Bateman,
Nu, hvor vi er i gang med den helt store feedback til deltagerne, så er jeg lige her...øh DER! :D
Hvad mener du?
Patrick Bateman
12-12-02, 11:35
Jo, men hvad så hvis publikums nummer 1 var dommernes nummer 1, skulle vedkommende så 'nøjes' med et sæt ortofon nåle istedet for den korg kaos pad som dommernes nummer 1 fik?
Jeg tror istedet at Ulrik og Peter skal sætte sig ned og tænke hele point systemet igennem igen.
Den idé som Mr. Tebro kom med, hvor der laves et gennemsnit af publikumsstemmerne og den så indgår som en 4. dommer synes jeg lyder som noget der kan bruges til noget.....
Steffen Henriksen
12-12-02, 16:26
Den idé som Mr. Tebro kom med, hvor der laves et gennemsnit af publikumsstemmerne og den så indgår som en 4. dommer synes jeg lyder som noget der kan bruges til noget.....
Man kunne også lave det, så der i finalen, først var en udskilningsrund, hvor publikum stemte en eller to ud.... Hva ved jeg... Også bagefter, gik dommerene til den... og afgjorde det hele.. så kan der da ikke være noget der...
Hey Bateman,
Hvad mener du?
Adskillige deltagere fra Finalen får nogle ord med på vejen her i denne tråd omkring deres sæt. Skriv da også lidt til mig :P
Patrick Bateman
12-12-02, 16:34
Hey Bateman,
Hvad mener du?
Adskillige deltagere fra Finalen får nogle ord med på vejen her i denne tråd omkring deres sæt. Skriv da også lidt til mig :P
Hej Carl Kay,
How are you doing..?
Hvad skal jeg skrive?
Steffen Henriksen
12-12-02, 16:35
Hey Bateman,
Hvad mener du?
Hej hvordan går det... Håber du har det godt, for det har jeg... He he... Hva skal vi skrive..?
Carl K. Du er en frækkert og du spiller godt. Jeg ville ønske at du spillede lidt mere nu-rap-metal ala POD - men ellers :) :D :lol:
:o
hov, hvem har stjålet mine cookies....!!??
Carl K. Du er en frækkert og du spiller godt. Jeg ville ønske at du spillede lidt mere nu-rap-metal ala POD - men ellers :) :D :lol:
Så har du åbenbart ikke hørt mig under aliaset Carl KRUSH'EM, som jeg faktisk foretrækker at spille under. Ligesom så mange af de store stjerner i UK er der bare så mange penge i det jeg er kendt for, at jeg føler mig nødsagdiget til at spille som Carl K...DER KUN SPILLER LATIN OG LOUNGET HOUSE!
Hey Bateman,
Hvad mener du?
Hej Carl Kay,
How are you doing..?
Hvad skal jeg skrive?
Jeg har det fint...bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla :!:
SEND FLERE PENGE :shock: :( :cry: :x
Så har du åbenbart ikke hørt mig under aliaset Carl KRUSH'EM, som jeg faktisk foretrækker at spille under. Ligesom så mange af de store stjerner i UK er der bare så mange penge i det jeg er kendt for, at jeg føler mig nødsagdiget til at spille som Carl K...DER KUN SPILLER LATIN OG LOUNGET HOUSE!
http://jeeptalk.org/crack/smilies/contrib/dvv/sconf.gifhttp://jeeptalk.org/crack/smilies/contrib/dvv/sconf.gifhttp://jeeptalk.org/crack/smilies/contrib/dvv/sconf.gifhttp://jeeptalk.org/crack/smilies/cwm/cwm/uhoh3.gifhttp://jeeptalk.org/crack/smilies/cwm/cwm/uhoh3.gifhttp://jeeptalk.org/crack/smilies/cwm/cwm/uhoh3.gif
Jack Rock din gamle snedker TAK FOR sIDst! Hvis du er klar på lidt spas, så lad os da mødes...WARNING THOUGH JEG FIK 48% i gay testen...better bring your girl around :roll:
http://jeeptalk.org/crack/smilies/contrib/dvv/sconf.gifhttp://jeeptalk.org/crack/smilies/contrib/dvv/sconf.gifhttp://jeeptalk.org/crack/smilies/contrib/dvv/sconf.gifhttp://jeeptalk.org/crack/smilies/cwm/cwm/uhoh3.gifhttp://jeeptalk.org/crack/smilies/cwm/cwm/uhoh3.gifhttp://jeeptalk.org/crack/smilies/cwm/cwm/uhoh3.gif
Hey Pops er det nu dig igen? Ja jeg ved godt at jeg skal tiltale dig poppa KB, men jeg synes sgu det andet er sjovere.
Cheers and cheer up http://www.handykult.de/plaudersmilies.de/pftroest.gif :arrow: http://www.handykult.de/plaudersmilies.de/beerchug.gif :arrow: http://www.handykult.de/plaudersmilies.de/party/party.gif
Hilsen Carl KRUSH'EM http://www.handykult.de/plaudersmilies.de/party/ylsuper.gifhttp://www.handykult.de/plaudersmilies.de/party/ylsuper.gifhttp://www.handykult.de/plaudersmilies.de/party/ylsuper.gifhttp://www.handykult.de/plaudersmilies.de/party/ylsuper.gif
Du er fra J-land, jeg er fra CPH!
Siger vist en hel del - og ikke til din fordel!
Du er fra J-land, jeg er fra CPH!
Siger vist en hel del - og ikke til din fordel!
You rest your case
Kbh= http://www.handykult.de/plaudersmilies.de/nono.gif
J-land= http://www.handykult.de/plaudersmilies.de/happy/xyxwave.gif
Jack Rock din gamle snedker TAK FOR sIDst! Hvis du er klar på lidt spas, så lad os da mødes...WARNING THOUGH JEG FIK 48% i gay testen...better bring your girl around :roll:
Hvad er du ude på?...
Men selv tak for sidst. Og undskyld at jeg afbrød dig midt i dit FABELAGTIGE postgrungenuskoolrapmetalneotr ashclashlounge-set... :twisted:
Ku´ ikke lad være...
Kruzh 'Em er en hiphop DJ fra KBH. Carl.
Det betyder ikke noget, når man er "Frontløber"!
Og...http://www.gif-cliparts.de/grafik/gifs/baby/vorschau/8.gif
jeg sagde det bare til dig så du vidste det.
jeg sagde det bare til dig så du vidste det.
Cool nok, det lignede umiddelbart bare ikke dig, men tak for infoen :oops:
Nu har jeg lige set nogle af de indlæg fra dj nis her.. Og jeg kan simpelthen ikke fatte at han ikke vandt! Jeg var til stede og hørte hele line`uppet og der var overhovedt ikke nogen tvivl om hvem der var fedest!!! >NIS<
Og dette indlæg har ikke noget af gøre med kiss ass.. Jeg syntes bare at hvis man kan starte i tech house og køre igennem stilarter som drum n bass og slutte i gabba på et kvarter, og så iøvrigt ikke lave nogle fejl.. Så er man sgu en værdig vinder!!! :D :D :D
Chase
Peter Lundgreen
17-12-02, 13:50
Vil bare sige tak til alle dommere og publikum til ND 2002 og så selvfølgelig os selv; arrangørerne for at få sammensværgelsen til at virke - at få DJ NIS ned med nakken.
Det lykkes! :lol:
Tak til alle!
Peter Lundgreen
17-12-02, 16:35
Spøg til side.
OK....where to start?
Jeg har holdt mig lidt i baggrunden for at se hvor DJ NIS tøjlesløse og
latterlige beskyldninger førte hen og også for at besvare de fleste spørgsmål og kritik på én gang.
1) Jeg har længe undret mig over hvordan publikum stemmerne blev talt op, syntes ikke det fremgår nogle steder.
Som jeg ser det bør det foregå således at alle stemmer på en deltager bliver taget som et gennemsnit og så brugt som en ekstra dommer.
På den måde af det ikke lige så afgørende om der var 50 eller 10 der stemte.
Som det blev afviklet i år ser man jo at folk med flest stemme sedler har generalt fået en højere placering, på trods af måske dårligere stemmer.
Mr. T, rent praktisk foregik stemmeoptællingen på den måde at vi simpelthen lagde alle stemmerne sammen til et totalresultat for hver DJ.
Du har ret i at vi skal opfinde et nyt
pointoptællingssystem for publikum, som tager udgangspunkt i et gennemsnit og som vil gøre publikumsresultatet mere troværdigt.
Vi så selv problematikken efter de første lokalafdelinger,
men valgte at køre videre med det, da det skulle være ens for alle.
Man skal også huske på at det helst skal være et regnestykke der kan regnes sammen på ca. 1 - 1 1/2 time, hvis vinderne skal kåres samme nat (og det skal de vel?!)
Måske vi vil gøre det sådan at publikum i fremtiden
kun kan stemme på én DJ totalt.
Dette taget i betragtning af, at de færreste
iøvrigt har gjort sig umage med stemmeafgivning overhovedet,
men istedet bare har givet den DJ de holdt med
fuldt pointtal i alle kategorier og ofte 1 point hele
vejen igennem til de fleste andre djs.
En anden udvidet mulighed er selvfølgelig også at folk kan stemme på uploadede DJ-sets på www.needledamage.dk.
Hvordan kan en del af afgørelsen være "musik valg" til en tvær genre konkurrence :?
Kategorien "musikvalg" var fra vores side ment som
"hvor varieret spiller denne DJ", og sådan er den
så vidt vi ved også blevet brugt af dommerne.
Vi har tænkt meget over kategorierne der var i år:
teknik, fantasi, udstråling og musikvalg,
og vi overvejer at udskifte dem med:
1) teknik, 2) variation/fantasi, og 3) gulvtække.
Bedre?
Dommerne har ikke været gennemgående, skiftende dommere til de enkelte afviklinger, uden at evt. suppleanter har været listet nogen steder.
En enkelt dommer og konferencieren har ikke
været gennemgående ved alle afdelinger af
konkurrencen.
Michael Parsberg blev syg én gang og fik senere
mere travlt end han havde troet, og var derved
kun dommer i københavner lokalopgøret.
Dette kan man vel næppe fortænke ham i,
når hans alternativ var højt betalte jobs i Schweitz og Tyskland?
Så i Odense måtte vi ty til Søren Vinbergs ekspertice,
i Ålborg brugte vi Betty Bronx som tredje dommer,
i Århus brugte vi Henrik Fletch og til finalen brugte vi
Marianne Ager, som sidste øjebliks løsninger.
Det var selvfølgelig ikke hvad vi havde håbet på eller
regnet med, men vi mener at alle de stedfortrædende
dommere er kompetente til at vurdere de opstillede DJs.
Iøvrigt var det vigtigt for os at vi så vidt muligt fik valgt
dommere ud som repræsenterede, hvad vi troede ville blive
de tre musikalske hovedingredienser i konkurrencen;
techno, house og trance.
Hvorfor mener du de skulle være listet på forhånd?
I den forbindelse vil jeg også lige kommentere
Carl Ks forslag om at benytte svenske DJs som dommere, som tvivlsom.
Ihvertfald når det kommer til transport-omkostninger,
men det vil da blive taget med i overvejelserne.
Spilletiden på 15 min. synes jeg selv var for kort.
Men hvor lang skal den så være? Husk på at der har
været alt mellem 11 - 18 tilmeldte DJs.
Alternativet kunne være at sætte et max antal deltagere i de lokale
afdelinger til 10-12 stk. og give dem 20 min. hver og kun udtage
1. pladsen + publikumsvinderen fra de lokale runder og så lade
disse 8 DJs spille f.eks 30 minutter hver til finalen. Ville det være federe?
Omkring placeringerne er der opstået en del forvirring kan jeg se.
1. plads gik til DJ Zoo fordi han fik flest stemmer hos dommerne.
2. plads gik til DJ Drop fordi han fik andenflest stemmer hos dommerne.
3. pladsen gik egentlig til DJ Filow fordi han fik tredjeflest stemmer
hos dommerne - men siden han også blev valgt som publikums favorit
(som jo må være en større ære), gik 3. pladsen istedet til den næste i
dommernes afstemning, som var Erixxx.
Erixxx var placeret lige med MKL på dommernes liste, men højere
i publikums afstemningen - deraf placeringen.
Publikums favorit: DJ Filow.
Vil lige sige undskyld til Carl K, hvis du er helt nede over at jeg har
skrevet at du spillede jazzet og lounget house i billedtexterne på
ND-hjemmesiden.
Jeg mente selvfølgelig latin og lounget house - det var ihvertfald hvad jeg hørte. :lol:
Til spørgsmålet om Dj-sets'ne fra finalen kommer online kan jeg kun beklagende sige - nej.
Grunden er at en af mini-discene ikke blev skiftet i tide (min skyld) og
derfor er slutningen af Jack Rocks set, de første sekunder af Carl Ks og
(skæbnens ironi!) hele DJ NISes set, ikke blevet optaget. (fnis!)
Og til dig DJ NIS:.......... :evil: .........arjh vel?....... kan sgu egentlig være
ligemeget - de andre har sagt det der skulle siges.
Vil lige sige undskyld til Carl K, hvis du er helt nede over at jeg har
skrevet at du spillede jazzet og lounget house i billedtexterne på
ND-hjemmesiden.
Jeg mente selvfølgelig latin og lounget house - det var ihvertfald hvad jeg hørte.
Nnnng eeeeh bvaaaaa...Det passer altså ikke! When does the hurting stop??? http://mazeguy.tripod.com/smilies/animated/banghead.gif
Kategorien "musikvalg" var fra vores side ment som
"hvor varieret spiller denne DJ", og sådan er den
så vidt vi ved også blevet brugt af dommerne.
Vi har tænkt meget over kategorierne der var i år:
teknik, fantasi, udstråling og musikvalg,
og vi overvejer at udskifte dem med:
1) teknik, 2) variation/fantasi, og 3) gulvtække.
Bedre?
Meget :wink:
Måske havde jeg bare selv overset beskrivelsen af netop den kategori. Man kan vel sige at netop hvor varieret der spilles kunne falde ind under fantasi.
En enkelt dommer og konferencieren har ikke
været gennemgående ved alle afdelinger af
konkurrencen.
Michael Parsberg blev syg én gang og fik senere
mere travlt end han havde troet, og var derved
kun dommer i københavner lokalopgøret.
Dette kan man vel næppe fortænke ham i,
når hans alternativ var højt betalte jobs i Schweitz og Tyskland?
Så i Odense måtte vi ty til Søren Vinbergs ekspertice,
i Ålborg brugte vi Betty Bronx som tredje dommer,
i Århus brugte vi Henrik Fletch og til finalen brugte vi
Marianne Ager, som sidste øjebliks løsninger.
Det var selvfølgelig ikke hvad vi havde håbet på eller
regnet med, men vi mener at alle de stedfortrædende
dommere er kompetente til at vurdere de opstillede DJs.
Iøvrigt var det vigtigt for os at vi så vidt muligt fik valgt
dommere ud som repræsenterede, hvad vi troede ville blive
de tre musikalske hovedingredienser i konkurrencen;
techno, house og trance.
Hvorfor mener du de skulle være listet på forhånd?
Jeg betvivler ikke de forskellige dommeres kompetance, men ser derimod noget uretfærdigt i at de af naturlige årsage vil dømme en smule forskelligt, og dermed var vilkårende ikke de samme ved det forskellige afviklinger.
1 point mere eller mindre kan jo betyde 1. eller 2. plads. !
Ved enhver seriøs konkurrence kan man altså ikke bare hive en ind fra højre til at afløse en så kritisk funktion som dommer, der burde have været faste suppleanter.
Selvfølge regner jeg da ikke med at i holder os for nar Peter, men du kan vel godt se problematikken ikke?
Den korte udgave: de 3 samme dommere plus en suppleant bør være dommere ved alle arrangementerne.
Spilletiden på 15 min. synes jeg selv var for kort.
Men hvor lang skal den så være? Husk på at der har
været alt mellem 11 - 18 tilmeldte DJs.
Alternativet kunne være at sætte et max antal deltagere i de lokale
afdelinger til 10-12 stk. og give dem 20 min. hver og kun udtage
1. pladsen + publikumsvinderen fra de lokale runder og så lade
disse 8 DJs spille f.eks 30 minutter hver til finalen. Ville det være federe?
Ja, Igen syntes jeg bare at det er vigtigt at ligge vægt på samme forhold ved alle arrangementerne. Som du selv foreslår 20 min. hver, kun en vinder. og så 30 min hver til finalen.
Til spørgsmålet om Dj-sets'ne fra finalen kommer online kan jeg kun beklagende sige - nej.
Grunden er at en af mini-discene ikke blev skiftet i tide (min skyld) og
derfor er slutningen af Jack Rocks set, de første sekunder af Carl Ks og
(skæbnens ironi!) hele DJ NISes set, ikke blevet optaget. (fnis!)
Hvad med ham Rene der rendte rundt og lavede interview og vist nok også optog set'sne ved kbh runden? Nogen der har kontakt til ham, eller noget..? Vil helt vildt gerne genopleve da jeg formåede at ødelægge både den ene pladespiller og lyden i den ene kanal :twisted:
Marianne Ager
19-12-02, 15:12
Hej NiS.
Her er jeg så-den kvindelige dommer fra ND som du åbenbart ikke har så meget fidus til.
Allerførst vil jeg slå fast, at jeg hverken er inkompetent eller en der "bare" kommer til fester og kender dj´s.Jeg er faktisk (blandt andet) én af dem (eller "jer"). Tro det eller ej-man kan altså godt have et indgående kendskab til scenen og faget selvom man ikke er et navn i København.
Jeg har spillet som dj siden 1996, jeg har været med til at køre faste arrangementer, bl.a Tintin Bar i Odense sammen med Peter Lundgreen og Bahnhof på Badstuen (også Odense), jeg har spillet på Midtfyns og Roskilde festivalerne, lavet musik til modeshows og været radiovært.
Derudover har jeg arbejdet som musik- og klubanmelder for Nat&Dag samt Housemusik.dk..
Faktisk har jeg igennem en årrække været meget aktiv på den elektroniske/kulturelle scene både i og udenfor Odense.
Nu forholder det sig sådan, at jeg i lang tid har holdt musikken på et (seriøst) hobbyplan-til dagligt har jeg et travlt fuldtidsarbejde som betyder meget for mig.
Iøvrigt har jeg bare ikke lyst til at være i rampelyset. Jeg elsker musikken og scenen, men jeg foretrækker at holde mig lidt i baggrunden. Faktisk kan jeg bedst lide at være den der er med til at arrangere og får tingene til at glide. At stå bag mixerpulten og få opmærksomheden bryder jeg mig kun om i meget små doser.
Ønsket om anonymitit koblet med det faktum, at jeg aldrig har stræbt efter at være en del af københavnermiljøet, forklarer hvorfor du og de fleste andre ikke ved hvem jeg er. Det er fuldt forståeligt og ganske ok, men derfra og til at sætte spørgsmålstegn ved mine evner til at bedømme er der langt. Hvis du virkelig var nysgerrig, kunne du jo bare have henvendt dig til mig den aften på Stengade.
Det korte af det laaaange er:
Jeg har en yderst solid viden omkring teknik, flow og stilarter-jeg kender iøvrigt også dine plader.Drum´n´bass er en af mine kæpheste.
Jeg var (ligesom Trøst og Bateman) opmærksom fra start til slut.
Jeg havde absolut ingen favoritter og jeg ved hvordan man vurderer præstationer objektivt-det er en vigtig del af mit daglige arbejde.
Det er beklageligt at du tager så meget på vej fordi du ikke vandt. Husk lige-ND er trods alt ikke blodig alvor. Jeg betragter det som et forum hvor dj´s fra det ganske danske land kan mødes og lege med/udfordre hinanden. Derudover giver ND ukendte dj´s en mulighed for at flexe deres skills.Cool-synes jeg.
"Cool" var faktisk også hvad jeg mente om dig-indtil du begyndte at svine arrangørere, dommere og deltagere til.
Det var ordene. 8)
I´m outta here :!:
Venlig hilsen-
Marianne Ager :wink:
Siden hvornår er folk over 16 begyndt at tage NIS alvorligt?
Københavns børnegangster nr 1. :?:
Uanset hvad man måtte mene om NIS, så er jeg sikker på at han ikke mister noget nattesøvn over en personlig udtalelse fra en anonym stodder.
BUMP
Denne her fortjener sgu en opfriskning, hahahaha :lol:
Rimelig gammel tråd der liige blev tæsket frem dér ha ha ha, den er stadig griner :lol:
Peter Lundgreen
11-07-03, 12:10
Rimelig gammel tråd der liige blev tæsket frem dér ha ha ha, den er stadig griner :lol:
You said it pal. :roll:
You said it pal. :roll:
Okay jeg er klar igen!
DØDSTEKNO!
Okay jeg er klar igen!
DØDSTEKNO!
Der er da vist tale om et seriøst genreskift, hva'??? :P
Oh dear!!! Det er rigtig lang tid siden... :D Pragtfuld tråd!
:-({|= :-({|= :-({|= :-({|= :-({|= :-({|= :-({|= :-({|= :-({|=
Ligesom der fyres en kanon-salut af hver morgen og aften for at ære det danske flag, bør der også skrives minimum 2 indlæg på denne tråd hver dag, så den kan blive holdt i live. :D
Fantastisk tråd. :lol:
Kan det passe at DJ NiS skiftede navn til DJ PiS efter al det press der var på ham efter denne tråd?
- Eller var det DJ TiS ?
jeg kan fandme ikke huske det :oops:
Kan det passe at DJ NiS skiftede navn til DJ PiS efter al det press der var på ham efter denne tråd?
- Eller var det DJ TiS ?
Holder du aldrig bare kæft...? :-({|=
- Eller var det DJ TiS ?
Holder du aldrig bare kæft...? :-({|=
Nope!
:arrow: http://www.discount-crazy.com/images/discount-crazy-1.jpg
Ligner s'gu Alexis, er han/hun levende endnu?
:arrow: http://www.discount-crazy.com/images/discount-crazy-1.jpg
Ligner s'gu Alexis, er han/hun levende endnu?
Godt spørgsmål... det er godt mange år siden man har set/hørt noget til hende/ham....
Patrick Bateman
16-07-03, 17:42
Check Catwalk.... !!
Check Catwalk.... !!
Kommer du tit der?
Haha, herligt. =D> Mere brænde på bålet...
Nu var jeg også til stede til Needle Damage - dog kun til semifinalen, hvor jeg bl.a. oplevede DJ Nis - og syntes da bestemt, at han spillede et fornuftigt sæt - syntes ikke, at der var nogle mixfejl at bemærke, men syntes, at musikvalget var kedeligt, da stort set alle numrene mindede om hinanden - det gjorde det så heller ikke bedre, at Nis bare stod og lagde den arrogante stil i pulten - der var absolut ingen udstråling...
Da jeg så skulle hjemad - et par sæt efter DJ Nis' optræden - overhørte jeg DJ Nis og et par af hans kammerater snakke i døren/entréen til Stengade... DJ Nis udtalte, at nu skulle de huske, at gå ind og stemme på ham, og han udtalte, at nu ville han også lige ind SELV at stemme på sig SELV...
Så DJ Nis - inden du snakker om svindel og bedrag, så synes jeg, at du skal feje for egen dør først...
Venligst
DJ B
Rimelig opsigtsvækkende indlæg... =D>
DJ Nis og et par af hans kammerater snakke i døren/entréen til Stengade... DJ Nis udtalte, at nu skulle de huske, at gå ind og stemme på ham, og han udtalte, at nu ville han også lige ind SELV at stemme på sig SELV...
Så DJ Nis - inden du snakker om svindel og bedrag, så synes jeg, at du skal feje for egen dør først...
Venligst
DJ B
haha, det er da meget naturligt at gøre, tror ikk' han var den eneste som kørte noget lokal-lobby-lir´.
Tom Collins
16-07-03, 21:15
Jeg stemte osse på mig selv...
Jeg vil til en hver tid stemme på N.I.S! Cheer up homeboy, du blev udsat for et vaskeægte justitsmord! :mrgreen:
Er der ikke mulighed for omstemning? Hvad siger dommerne til det?
- Det burde man da overveje kraftigt!
Som om, hva' tror du selv!!? :x
Tom Collins
22-07-03, 10:47
HAHAHA, Du er sgu en sjov fætter, Waqar ! :roll:
HAHAHAHAHAA.... Fætter BR :lol:
Jeg var også til ND og jeg modtog denne flyer fra DJ NiS:
http://www.uic.edu/depts/wsweb/images/wc%20women%20-%20work-vote%20poster.jpg
eller er det mig der husker forkert? var det den her han delte ud til gud og hver mand?:
http://www.indystar.com/nie/images/vote.gif
Hmmm har nu snakket med min bedre halvdel og denne siger at det var understående flyer som NiS tvang folk til at modtage:
http://www.free-market.net/images/liberty-gallery/rkba/vote.jpg
Jeg fandt rent faktisk nogle billeder fra selv afstemningen:
http://www.undp.org/rba/vote.jpg
Og den første stemme går til DJ NiS
http://news.bbc.co.uk/media/images/38385000/jpg/_38385417_bahrain-woman-vote-300-ap.jpg
der blev også indgivet mange anonyme stemmer
http://images.usatoday.com/news/_photos/2002/10/31-early-vote.jpg
Sidst og nok også mindst DJ NiS´s egen stemme, den tæller jo også
Det er også derfor det undrer mig, at han ikke vandt???
- Det fremgår også lidt af overskriften....
- Kan udemærket forstå at han er rasende #-o
lolleren der!!! Grineren billeder, Cash Money!!!
lolleren der!!! Grineren billeder, Cash Money!!! :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: Morgenmaden kom totalt retur - alt for sjovt - Ahahahaha - Aaaahaahahahahaaaaaaaa
lolleren der!!! Grineren billeder, Cash Money!!! :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: Morgenmaden kom totalt retur - alt for sjovt - Ahahahaha - Aaaahaahahahahaaaaaaaa
ÅH ÅH ÅH... Undskyld Klausi... Du må SÅ meget undskylde at den ikke faldt i din smag... Endnu en gang UNDSKYLD!! Det skal ikke gentage sig :roll:
ÅH ÅH ÅH... Undskyld Klausi... Du må SÅ meget undskylde at den ikke faldt i din smag... Endnu en gang UNDSKYLD!! Det skal ikke gentage sig :roll:
Ja, hvad fanden bilder du dig egentlig ind, din technobøsse???? :mrgreen: http://216.40.249.192/s/ups/DeNiro/big_toungey.gif
Stop det så.... Humoren var sgu osse - ligesom musikken - bedre i de go'e gamle dage!!!!!!!!http://216.40.249.192/s/ups/dvx_rune/smooch.gif
Skal denne tråd ikke have lidt flere post?
Vær ikke bekymret kære gæst :lol:
Patrick Bateman
30-07-03, 13:15
The PAYBACK (http://www.fanta.dk/showmovie.asp?mid=BFE50167-D346-4DD2-82C6-480E1FC70C15)
Grineren... !!
PAYBACK
HA HA HA HA HA fuck hvor grineren...
Den tråd er altså bare for sjov.... =D>
Hvornår er den næste Needle Damage?
Peter Lundgreen
31-07-03, 11:00
Efter mange overvejelser og udskiftning af arrangørkapaciteter er vi kommet frem til at Needle Damage bliver et tilbagevendende fænomen hvert andet år.
Derved regner vi med at kunne line op med en ND 2004 tour omkring marts/april med en finale i KBH. ca. en måned senere.
Mere herom senere når detaljerne er på plads.
Arrangørgruppen bliver nu tegnet af Patrick Bateman, Hans Bach og undertegnede.
Efter mange overvejelser og udskiftning af arrangørkapaciteter er vi kommet frem til at Needle Damage bliver et tilbagevendende fænomen hvert andet år.
Derved regner vi med at kunne line op med en ND 2004 tour omkring marts/april med en finale i KBH. ca. en måned senere.
Mere herom senere når detaljerne er på plads.
Arrangørgruppen bliver nu tegnet af Patrick Bateman, Hans Bach og undertegnede.
Bliver spændende at se om han stiller op igen :twisted:
Prøv at komme ned fra skyerne og øv dig noget mere istedet. Du er en udemærket dj hvis efter bastionens standard, men du mangler stadigt en masse for at kunne måle dig med mange andre djs såsom dem til ND.
BULLSHIT :lol:
Er jeg den eneste der mener, at det er forkasteligt at "Boy in da corner"-tråden overgik dette fantastiske indlæg - det svineri skal stoppes og det er nu! 8)
Så har vi fandeme travlt...
Hvad skal der til?
UKgarage stinker...
House stinker...
-Det var da et forsøg...
Når du nu siger stinker, mener du så ligesom det lort du spillede i lyngby i lørdags? :wink:
- keepin' the thread alive..
Når du nu siger stinker, mener du så ligesom det lort du spillede i lyngby i lørdags? :wink:
Erik spiller ikke lort - kun bøzmuzik gay la Rush!
Jeg kan ikke forestille mig at Erixx spillede lort til Lyngby festen... jeg vil mene at han var blandt de største profiler derude!
- Daniel San og Erixx...
Optimus Prime
16-09-03, 00:18
Jack Rock>>>>>
Selvom jeg ikke var til ND selv, kan jeg nu godt forstå Nis' frustrationer - og synes ærlig talt det er modigt af gutten at tage det op lige netop hér i dette forum, hvor man generelt skal passe på med sine ytringer, hvis man ikke er bleg for at blive disset for hårdt.
Hvis Nis er utiilfreds med sin placering og gerne vil diskutere det med folk der var til festen, er der da ikke noget i vejen for at tage det op her, eller?
Jack Rock:
Man får ikke ligefrem lyst til at høre dig spille med den attitude du viser her
Hvilken attitude? Læs alle Nis' indlæg igen og nævn igen for mig, hvad det er for en attitude du mener... For mig virker Nis som om han er en dj der brænder for det han laver, og ikke finder sig i hvad som helst. Men hvad ved jeg.
No offense,
Thomas
Patrick Bateman
16-09-03, 07:21
Men hvad ved jeg.
Åbenbart ikke nok....
christian christian
16-09-03, 09:44
*suk*
Tom Collins
16-09-03, 11:27
Here we go again... Yeehaa !
>Optimus Prime..
Ja man kan godt høre, at du ikke var tilstede til N.D, og at du ikke har fulgt denne tråd gennem de seneste 10 mdr....
Men okay...tråden kan godt gå hen og blive ganske interessant, hvis du fremover er talsmand for Nis...
Jeg kan ikke forestille mig at Erixx spillede lort til Lyngby festen... jeg vil mene at han var blandt de største profiler derude!
- Daniel San og Erixx...
Du er nu så sød, Ludi!! :lol:
Ja Klaus... Der var sgu en bøzvokal hist og pist, haha... I love it!!
Møzzer!!!
- keepin' the shit alive..
Mit lort stinker ikke helt af det same lort... Men lidt anderledes... Stærkere du ved...
mmmmjjjaaa... saa var stilen lagt -stadig ung, vred og fuld af bass hva? :x skal vi kalde det fester uden gaester vol 3?
Mit lort stinker helt af det same lort... Men ikke anderledes... Slappere ringmuskulatur du ved...
Om ikke andet var mit forsøg på at få gang i tråden mere vellykket end dit. \:D/
PS: Jeg hørte dig slet ikke spille, da jeg spillede samtidigt neden under..
PS: Jeg hørte dig slet ikke spille, da jeg spillede samtidigt neden under..
Hvordan lugtede dit lort så?? Svensk?? Kedeligt?? :wink:
Personligt spillede jeg meget stærkt lugtende teKKno. Da mr. t spillede samtidig, kan jeg ikke udelukke at hans lugtede stærkere... Mon ikke Ref eller en af dde 3 andre der var til stede kan ytre sig her..???
PS: Alt elektronisk musik sutter max!!! Det handler jo bare om at trykke på knappen og så spiller musikken, ikke???
Jack Rock>>>>>
Selvom jeg ikke var til ND selv, kan jeg nu godt forstå Nis' frustrationer - og synes ærlig talt det er modigt af gutten at tage det op lige netop hér i dette forum, hvor man generelt skal passe på med sine ytringer, hvis man ikke er bleg for at blive disset for hårdt.
Hvis Nis er utiilfreds med sin placering og gerne vil diskutere det med folk der var til festen, er der da ikke noget i vejen for at tage det op her, eller?
Jack Rock:
Jesus! jeg har ondt af dig Thomas....
Hvilken attitude? Læs alle Nis' indlæg igen og nævn igen for mig, hvad det er for en attitude du mener... For mig virker Nis som om han er en dj der brænder for det han laver, og ikke finder sig i hvad som helst. Men hvad ved jeg.
No offense,
Thomas
PS: er det bare mig eller stinker tekno kun 10% så meget som progressive :wink: :wink:
Det er så sandt som det er sagt!!! :D
techno stinker sgu da ikke...
Jack Rock>>>>>
Selvom jeg ikke var til ND selv, kan jeg nu godt forstå Nis' frustrationer...
Seksuelle eller hvad? Jeg forstår dem stadigvæk ikke. Kender du ham?
Næ, men... (Suk)... Hvordan var det? Var du selv til festen? Anyway, diskussionen kom da også fint igang, ikke? Det må vel betyde, at der ganske rigtigt ikke var noget i vejen med at tage det op...
Hvilken attitude? Læs alle Nis' indlæg igen og nævn igen for mig, hvad det er for en attitude du mener...
Dem alle sammen?!? Det har jeg altså ikke tid til. Virker han ikke lidt aggressiv i sin kritik af dommerne? Og at kritisere en navngiven dommer på baggrund af bl.a. køn er vel en form for attitude.
Argh! Jeg gider egentlig ikke sidde og forsvare noget, jeg skrev for snart et år siden, så jeg holder bare her.
Helt ærligt mand... er det ikke på tide at NiS skriver lidt mere på denne tråd? HALLO NiS ? er du der? skriv nu mand... vi skal nok være søde ved dig...
Helt ærligt mand... er det ikke på tide at NiS skriver lidt mere på denne tråd? HALLO NiS ? er du der? skriv nu mand... vi skal nok være søde ved dig...
:twisted:
anders graverholt
01-04-04, 09:52
Over sidste salgsdato!
Så er NiS tråden sgu tilbage igen... Jeg holder stadig på at den hører til blandt HM´s bedste tråde!
Fed Aprilsnar :twisted: :twisted:
Over sidste salgsdato!
Hov hov, det her er classic material!
christian christian
01-04-04, 10:39
:roll:
Tom Collins
01-04-04, 11:37
Så er NiS tråden sgu tilbage igen... Jeg holder stadig på at den hører til blandt HM´s bedste tråde!
Hallooooo ! En aprilsnar er når man bilder nogen noget på ærmet på den første april. Der er lissom ikke nogen der lyver eller finder på historier her ! :?
Hallooooo ! En aprilsnar er når man bilder nogen noget på ærmet på den første april. Der er lissom ikke nogen der lyver eller finder på historier her ! :?
Jeg syntes du er rigtig sej, Tom!
Tom Collins
01-04-04, 12:28
Gu er jeg ej, jeg er bare en ordkløver ! Ka' du ikke finde på en fed aprilsnar ?
DJ JSL, jo!
01-04-04, 12:40
Du blev lige taget ud, meget hurtigt, Mads :lol:
-sssch. han har ikke opdaget det!
Tom Collins
01-04-04, 13:29
Ignorance is bliss
Morten Wittrock
01-04-04, 20:37
Ok, jeg er lidt sent på den her... men er trådens DJ NIS den samme Nis som lavede fester på Christiania?
Ok, jeg er lidt sent på den her... men er trådens DJ NIS den samme Nis som lavede fester på Christiania?
Si Señior Witrock..
Morten Wittrock
01-04-04, 20:48
Si Señior Witrock..
Ok.. jeg blev bare lidt overrasket over "jeg spiller progressive house med en snert af trance og drumn bass", men det skyldes nok at jeg ikke liiige har fulgt hans karriere så nøje. Spiller han stadig?
Du skal sgu være lidt gladere, Mads... Det kan ikke være rigtigt at jeg gang på gang bringer dit syrepis i kog?
Si Señior Witrock..
Ok.. jeg blev bare lidt overrasket over "jeg spiller progressive house med en snert af trance og drumn bass", men det skyldes nok at jeg ikke liiige har fulgt hans karriere så nøje. Spiller han stadig?
Ja gad vide om han stadig spiller? Det kunne være cool nok at høre ham igen 8)
Denne tråd dør fucking aldrig :lol:
Se hva jeg fandt inde i skabet, bag de sure underhyler! =D> Classic Shit
Tom Collins
03-11-04, 17:02
Ok, hvor længe bliver det ved med at være sjovt at bumpe denne her ?
Ok, hvor længe bliver det ved med at være sjovt at bumpe denne her ?
Du må overtage roret og frelse hm.dk postingwise.
JA!!!! =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>
4 wildest =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>
Sindssygt bumpet =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>
Og så lige :roll: x 60
;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) :djfilejs: ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)
DØ TRÅD DØ !!!!!!![-o<
Dø selv...
DØ TRÅD DØ !!!!!!![-o<
Dø selv...
Så så, ikk så personlig..
DØ TRÅD DØ !!!!!!![-o<
Dø selv...
jo... alle på planeten skal dø.. NU
- Z -
Garridge bwoy
04-11-04, 10:33
http://www.ebaumsworld.com/forumfun/sucks7.jpg
Tom Collins
04-11-04, 11:15
DØ TRÅD DØ !!!!!!![-o<
Dø selv...
- Z -
Nej sgu !! Ikke Lars B ! Han er måske den flinkeste mand i verden...
DØ TRÅD DØ !!!!!!![-o<
Dø selv...
- Z -
Det var jeg desværre ikke klar over!
DØ TRÅD DØ !!!!!!![-o<
Dø selv...
- Z -
Lars! Du må ikke dø fra mig, hører du?!?!?!
Tom Collins
04-11-04, 20:46
DØ TRÅD DØ !!!!!!![-o<
Dø selv...
- Z -
Det jo ikke første gang vel ?! :P
DØ TRÅD DØ !!!!!!![-o<
Dø selv...
- Z -
Det jo ikke første gang vel ?! :P
Hvad mener du?