Se fuld version : Foxy toxie?
Hej, fortæl lige ldit om jeres oplevelser med foxy?
hvad kan man spise til?
hvem napper det?
hvilken musik passer til det?
hvad minder det om?
hvordan er tømmermændnene?
hvad laver i når i er på det?
kan man kneppe?
sove?
spise?
Glæder mig til en go griner!
Jesper Fryd
09-12-02, 22:14
Nah, hende er der sgu ikke den store fremtid i ...
http://www.mk2.ch/foxy/pictures/foxy3.jpg
hov hov syndige mand!
her proklamerer du op om at der ikke skal postes billeder med for meget kød på, og her blamerer du noget af det FRÆKKESTE op. puha
hm.. "I duel med sig selv" eller hvad? :shock: :wink:
Troy McClure
10-12-02, 14:12
Hej, fortæl lige ldit om jeres oplevelser med foxy?
Hvad fanden er Foxy i det hele taget og hvorfor skal du hele tiden afkræve alle mulige svar fra dette forum omkring alle mulige party-stoffer fra provinsen osv...
Vi har diskuteret stoffer til op over begge ører og jeg gider simpelthen ikke deltage i en eller anden ligegyldig (og pisse usaglig) afstemning om mine vaner eller uvaner...
Du bliver så liderlig af det stads - pas på, Troels!!
Patrick Bateman
10-12-02, 14:18
Du bliver så liderlig af det stads - pas på, Troels!!
Hæhæ.... go Boss, go Boss.... på ham!
Troy McClure
10-12-02, 14:19
Jeg er bare så pissetræt af, at vi evig og altid skal have sådan nogen fjollede diskussioner omkring alle mulige stoffer, som vi har haft 100 gange. Og som oftest går totalt op i hat og briller!
"abc" må åbenbart læse selektivt eller være en nyere deltager herinde idet der jo for pokker har været diskussioner om alle stoffer lige fra matadormix til heroin...
Har du noget heroin? Eller var det bare et eksempel?
Troy McClure
10-12-02, 14:23
Har du noget heroin? Eller var det bare et eksempel?
desværre kun et eksempel - men mød mig på hjørnet af Istedgade og Gasværksvej, så kan vi lige snakke sammen.[/url]
Det er for åbent - Café 34 er meget bedre.
PS: Jeg gir´en fræk fadøl!
Steffen Henriksen
10-12-02, 20:16
troy skrev:
Hvad fanden er Foxy i det hele taget og hvorfor skal du hele tiden afkræve alle mulige svar fra dette forum omkring alle mulige party-stoffer fra provinsen osv...
Vi har diskuteret stoffer til op over begge ører og jeg gider simpelthen ikke deltage i en eller anden ligegyldig (og pisse usaglig) afstemning om mine vaner eller uvaner...
jeg vil give dig ret troy...selvom stoffet er ikke fra provinsen.
og til dig abc...jeg aner ikke hvem fanden du er...men jeg tror du skal inde på psychedelia.dk med dit pis!! der sidder en del trancer som vil sikkert godt snakke med dig om det og mange andre stoffer.
tjeck deres forum..som handler kun om stoffer.
og det hedder FOXY METHOXY..!!! SPADE!
http://www.erowid.org/chemicals/5meo_dipt/5meo_dipt.shtml
blive klogere ...abc..
Rolig nu... :roll: der er jo ikke nogen grund til at fare op.. hvis det er det manden kan li' så lad ham dog om det, bare det ikke er ig han fare efter en sen aften, hvor han er så pisse liderlig efter at være på det lort... :?