Se fuld version : NYT MIX [gay-alert]
Hey folkens.
Jeg har lige færdiggjort et nyt mix:
1. Masters at work presents People Underground feat. Michael Watford - My Love(dub) - Free town
2. The little big band - If you don't know me by know - One 51
3. Simon Grey - The Galáctica suite(4tothefloormix) - Papa
4. Sunburst Band - Fly away(audiowhores mix) - Z Records
5. Wahoo - Make em shake it - Defected
6. Kid Massive - Your Love - Slip'n'Slide
7. DJ Rupert - Get High - Swing City
8. Joey Negro - Make a move on me - Z Records
9. Hardsoul pres Roog & Greg - Uber - Toolroom
10.Knee Deep - Another Star - White Label
11.KC Flightt - Let's get Jazzy - bbe
hent det her:
HOUSE MIX (http://www.digicast.dk/mikkel/houseaug.mp3)
(right click, save as)
Duration 68 minutes, 160 kbs, 78 mgb
Mikkel
Spliff-Junior
21-07-05, 12:36
Hej Mikkel
Er lige hjemvendt fra Ibiza, og selvom man skulle tro jeg var blevet mættet for house, så sidder jeg lige nu på work og danser i min kontorstol.
Fed opbygning, først lidt deep down og så videre over i noget lækkert funky disco house. Er specielt vild med Joey Negro's nye nr.
=D> Alt i alt thumbs up for et uplifting mix, der minder mig og de gode minder på Ibiza.
Lige et spørgsmål, hvorfor gaymix? #-o
8-[ Godt nok gik jeg forkert på Las Salinas og så en fed tysker der blottede hans behårede boller (ulækkert syn) men ud over det føler jeg mig da ikke bøsse. :oops:
PS. Sa Trinxa (strandbar) ligger i den gode ende af strande på ibiza, hvis man er på udkig efter verdensklasse babes der vandrer topløse rundt. skal opleves.
Hej Mikkel
Er lige hjemvendt fra Ibiza, og selvom man skulle tro jeg var blevet mættet for house, så sidder jeg lige nu på work og danser i min kontorstol.
Fed opbygning, først lidt deep down og så videre over i noget lækkert funky disco house. Er specielt vild med Joey Negro's nye nr.
=D> Alt i alt thumbs up for et uplifting mix, der minder mig og de gode minder på Ibiza.
Lige et spørgsmål, hvorfor gaymix? #-o
8-[ Godt nok gik jeg forkert på Las Salinas og så en fed tysker der blottede hans behårede boller (ulækkert syn) men ud over det føler jeg mig da ikke bøsse. :oops:
PS. Sa Trinxa (strandbar) ligger i den gode ende af strande på ibiza, hvis man er på udkig efter verdensklasse babes der vandrer topløse rundt. skal opleves.
Hey Martin,
Velkommen hjem fra sommervarmen. Er glad for at du kan lide mixet :-) Gay-alert er bare en intern hm.dk-joke, for at den slags musik jeg spiller er gay'et..
Klart Mikkel..en "joke"..helt sikkert :roll:
Godt nok gik jeg forkert på Las Salinas og så en fed tysker der blottede hans behårede boller (ulækkert syn) men ud over det føler jeg mig da ikke bøsse. :oops:
Nu ligger Sa trinxa mellem nøgen homostranden og den "alm" nudist stribe, så derfor er det primært frække glatbarberede kanoner der ligger i ren dolk foran bygningen - tøserne kan være virkeligt lækre, specielt dem som ikke blev født som kvinder.....................ha r jeg hørt.
stuyvesant
15-10-05, 06:26
meridia - http://www.bestrxpills.com
Lars Krimi
15-10-05, 17:14
meridia - http://www.bestrxpills.com
Er dette et spam-indlæg?