PDA

Se fuld version : Nyt track fra super newbie

Offenberg
15-07-05, 20:54
Hej

Jeg har brygget dette meget simple track i FL Studio og vil gerne have lidt kommentarer, hvis nogen skulle have tid og lyst. Det er stadig beta (måske alpha?) stadie, men ideen er der.

http://www.aub.dk/~morf/Musik/Offenberg_-_Sofa.mp3

dj filow
16-07-05, 23:08
Som du selv skriver er det et meget simpelt track.
Trommerne er kedelige, dine stabs/synths, som hopper ind nogle gange er også ret uinspireret. Bassen tjoo.

Fremover bør du nok arbejde lidt mere med din musik, før du ligger den på til vurdering på hm.dk.
På den baggrund har vi også bedre mulighed for at komme med kritik.

vh./*nomis.

nishita
17-07-05, 16:33
Trommerne er ekstremt energiløse...
Er det bare mig, eller er der ikke ret stor tonearts-uovorenstemmelse mellem stacksne og bassen til tider?
som nævnt måske en lidt for tidlig version at lægge op til feedback.. svært at give konstruktiv kritik på noget der er i så tidligt et stadie...

Offenberg
17-07-05, 19:53
Hej igen og tak for feedbacken!

Kan udmærket godt se nu, at det er for tidligt at lægge noget op og, at forummet hurtigt ville blive overfyldt med halvfærdige skabeloner hvis alle gjorde således. Beklager. Jeg er blot ny inden for dette felt og var nysgerrig for at få noget feedback fra proffesionelle folk.

nishita: jeg ved ikke hvad stacksi den her henseende betyder :) men tracket er uhyre simpelt og bevæger sig udelukkende inden for G-dur og endda kun med terts og kvint, så der skulle ikke være nogle tonearts uoverensstemmelser.

Håber at vende tilbage med et projekt med lidt mere kød på i fremtiden.

M.v.h.
O

nishita
17-07-05, 23:14
Hej igen og tak for feedbacken!

Kan udmærket godt se nu, at det er for tidligt at lægge noget op og, at forummet hurtigt ville blive overfyldt med halvfærdige skabeloner hvis alle gjorde således. Beklager. Jeg er blot ny inden for dette felt og var nysgerrig for at få noget feedback fra proffesionelle folk.

nishita: jeg ved ikke hvad stacksi den her henseende betyder :) men tracket er uhyre simpelt og bevæger sig udelukkende inden for G-dur og endda kun med terts og kvint, så der skulle ikke være nogle tonearts uoverensstemmelser.

Håber at vende tilbage med et projekt med lidt mere kød på i fremtiden.

M.v.h.
O
Hejsan, med stacks mener jeg bare de der synth klangflader du har, jeg synes bare der var steder hvor der ikke helt var overensstemmelse mellem dem og bassen... men bare klø på, det skal nok blive til et fedt track senere