PDA

Se fuld version : Black Beats @ V4

Noir
14-07-05, 09:34
Mr. Beatchuggers er desværre blevet forhindret i at spille på lørdag.
Mr. Noir tar det lange 7 timers træk alene.

Har ikk spillet på V4 i en måneds tid - så der burde være nok nye plader i tasken til et lille rave :P

JacobRT
14-07-05, 12:42
Har ikk spillet på V4 i en måneds tid - så der burde være nok nye plader i tasken til et lille rave :P

Jeg gider ikke hvis der kun bliver tale om et lille tøserave - Jeg går ud fra at du smadrer stedet og at vi først går fra V4 når vi bløder ud af ørene! :)

-RT

Jacob L
15-07-05, 11:44

Lyder cool :D Glæder mig til at rave igennem endnu engang!!!!

Ses på V4 fredag og lørdag.... =D> =D> =D>

/Dr. L

Noir
15-07-05, 14:30

Lyder cool :D Glæder mig til at rave igennem endnu engang!!!!

Ses på V4 fredag og lørdag.... =D> =D> =D>

/Dr. L
Glæder mig til at se om i stadig kan rave igennem

http://www.reigate.ac.uk/subwebs/subweb_dance/hotfeet4/hotfeet_images/group_spot.jpg
http://people.freenet.de/Britt/Techno-Raver-signatur.jpg
http://www.byz.org/~immort/limo2003/m/LimoRaces2003-TeamFuzzyPimpLogic-079-0857-TeamPhoto-Mooning.jpg

JacobRT
15-07-05, 18:38
WHA SATAN!

http://www.reigate.ac.uk/subwebs/subweb_dance/hotfeet4/hotfeet_images/group_spot.jpg

Jeg vidste fandme ikke at Fup gik til den form for dans. Er det noget du lige vil rede dig selv ud af skipper?

-RT

Lasse_P
17-07-05, 13:26
Jeg har intet valg, jeg er nødt til det, her kommer den:

=D>

Tak for en hamrende god aften!

Lasse_P

Casper LT
17-07-05, 13:37

=D>

Lasse_P

Argh, satans - var I der? Hvorfor kommer I også først altid efter min sengetid? :mrgreen:

Jacob L
17-07-05, 14:33
Hehe det var fandme en nice aften/nat på V4... lige hvad jeg havde brug for =D>

Big up's til Noir for hans indsats bag pulten hele natten, og =D> til de folk der var med til at holde dansegulvet igang indtil lukketid 8)

God rave!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

/Jacob L

JacobRT
17-07-05, 18:17

=D>

Lasse_P

WORD!

Jacob L
17-07-05, 19:35
Glemte helt at rose RT for det fine initiativ til at få gang i crewet på dansegulvet... de horn var fandme fede =D> =D> =D>

Noir
17-07-05, 19:44
Tak for go rave.... Fandme fedt når 9000 rykker igennem.
Var selv meget overrasket over hvor mange der mødte op her i "juli måned, hvor man ikk ka lave fest i 9000, fordi alle er på ferie" ?
Alle pånær de bedste ravere..... :mrgreen:

rune rk
17-07-05, 23:00
denne tråd må være den hvor ordet "rave" er blvet nævnt flest gange i housemusik.dks historie.

:D :D :D :D :D

MetteS
18-07-05, 11:46
Big up's til Noir for hans indsats bag pulten hele natten, og =D> til de folk der var med til at holde dansegulvet igang indtil lukketid 8)

God rave!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Det var den fedeste aften på V4. Fantastisk musik, alt for fede mennesker til at holde gang i den og ikke mindst dansetrolden Noir bag pulten!! =D>

@jacobL: tak for dansen oppe på pulten.... :lol:

Alt for fed RAVE.... :D :D

JacobRT
18-07-05, 12:38
Glemte helt at rose RT for det fine initiativ til at få gang i crewet på dansegulvet... de horn var fandme fede =D> =D> =D>

Takker! De horn var satanme også alle pengene værd :P

Ingen havde regnet med så massiv rave den aften, hold da kæft folk forstod af fyre den af. I var fandme for fede!

Det er ihvertfald en aften jeg sent vil glemme - blev selv gennemblødt pga "i-baren-rave" samt at skulle servere til et yderst drikkevenligt publikum hele natten.

-RT

Noir
18-07-05, 14:29
Det var den fedeste aften på V4. Fantastisk musik, alt for fede mennesker til at holde gang i den og ikke mindst dansetrolden Noir bag pulten!! =D>
Hahaha
Havde helt glemt hvordan i pludselig overtog pulten sidst på natten, go stil :mrgreen:
Dansetrold er nok lidt overvurderet... nærmere små hop på stedet :shock:
Og rart at se det meste af 9000 posen på V4 igen =D>

JacobRT
18-07-05, 19:03
Dansetrold er nok lidt overvurderet... nærmere små hop på stedet :shock:

Baaaah - små hop på stedet min bare! Du behøver ikke være flov over at ligne en dansetrold, slet ikke når du så også er en der 'dapper' storstilet med foden! :D

-RT

Jacob L
18-07-05, 20:06

Hehe tak i lige måde... det var noget af det sjoveste :mrgreen:

De horn var satanme også alle pengene værd :P

Hahah helt sikkert!!!!!

Tak for en cool nat :P