PDA

Se fuld version : T O G E T H E R

Tim Andresen
12-07-05, 20:12
Ja, hvis alt går som det skal, og CB og vi er tilfredse, så kører vi det fast på Culture Box evt. hveranden måned var planen. Nu skal vi lige lave en superfest næste fredag først... Ses vi dernede?

Don Andreas
12-07-05, 20:54
HELT SIKKERT!!!!!!!!!!!!!

Fuck hvor skal vi fyrer den af så...
Ibiza var forresten for sygt...du havde ret Tim, Es Paradis sucks bigtime...men Space, Bora Bora og Dc10 er helt vildt...
Tror ikke helt jeg er kommet mig over strabadserne endnu...synes stadig min lever brokker sig, av! :alco:

Brian_N
13-07-05, 14:36
Ja, hvis alt går som det skal, og CB og vi er tilfredse, så kører vi det fast på Culture Box evt. hveranden måned var planen. Nu skal vi lige lave en superfest næste fredag først... Ses vi dernede?

Det gør vi ihvertfald. Hvad med visuals, er der noget og hvem står bag ?

Tim Andresen
13-07-05, 16:28

Det gør vi ihvertfald. Hvad med visuals, er der noget og hvem står bag ?

Det er Rune der står for det. De er så kreative i hans familie, så han kommer nok op med et eller andet mens jeg feder den i syden :)

Rune?

JacobRT
13-07-05, 20:41
Ses vi dernede?

MetteS og undertegnede+1 melder ihvertfald klar såfremt alle planer forløber som de skal! Det bliver kongerave, det ved jeg!

-RT

Tim Andresen
22-07-05, 10:08
Reminder!

Det er i aften vi trykker den af! Håber I er klar...

rune rk
22-07-05, 13:41
Jeg er fandme klar. Har packet plader fra dybet, så det bliver ikke for børn i aften.

Udover det burde man jo bare komme forbi for at se tim og jeg fulde os, Det er nok spektakel i sig selv.

JacobRT
22-07-05, 14:57
Jeg er fandme klar. Har packet plader fra dybet, så det bliver ikke for børn i aften.

Udover det burde man jo bare komme forbi for at se tim og jeg fulde os, Det er nok spektakel i sig selv.

Plader fra dybet?? Ikke for børn?? [-o< [-o<

Vi glæder os - 3 stk 9000 fest-tosser har pakket bilen og vender snart snuden mod staden.

-RT

Hoover
22-07-05, 15:54

Plader fra dybet?? Ikke for børn?? [-o< [-o<

Vi glæder os - 3 stk 9000 fest-tosser har pakket bilen og vender snart snuden mod staden.

-RT

RT du kan kigge forbi "Simpel V" i Istedgade - der er jydegaranti. :mrgreen:

Tom Collins
22-07-05, 18:34

Hva' faen... Spiller du ikke cd'er idag ?

Hoover
22-07-05, 19:05

Hva' faen... Spiller du ikke cd'er idag ?

- Om du så spiller på din bare numse, så glæder jeg mig til at høre Jer spille!!

Tim Andresen
23-07-05, 04:57
Fed klub, super crowd, kogende varm stemning - og jeg måtte stikke af for en lille halv time siden (sammen med Decara på cykel der skulle på arbejde) for ikke at blive lokket i efterfest-uføre!

Det rykkede sateme (og Rune drak os vist småstive)! Vi ses næste gang...

PS. Lad os så se de fotos af den brændende bil der holdt jyderne væk! :shock:

Tom Collins
23-07-05, 10:49
I MET HER AT CULTURE BOXEN !

Inter-Ned
23-07-05, 11:00
Fed klub, super crowd, kogende varm stemning - og jeg måtte stikke af for en lille halv time siden (sammen med Decara på cykel der skulle på arbejde) for ikke at blive lokket i efterfest-uføre!

FANTASTISK aften igen på CB. Tak Tim og Rune...vi gør det helt sikkert igen....

:-)

Brian_N
23-07-05, 12:06
det var en super aften, positiv overrasket over hvordan i kunne overlappe hinanden.

Nu ved jeg hvordan folk har haft det til RH festen i går, i må have følt i stod midt i nedsmeltningen af Tjernobil.

Kan man ikke gøre noget ved udluftningen. Vi er nogle tykke drenge som får problmer når vi kommer hjem og lugter af hest..

mandrup
23-07-05, 13:32
det var en super aften, positiv overrasket over hvordan i kunne overlappe hinanden.

Nu ved jeg hvordan folk har haft det til RH festen i går, i må have følt i stod midt i nedsmeltningen af Tjernobil.

Kan man ikke gøre noget ved udluftningen. Vi er nogle tykke drenge som får problmer når vi kommer hjem og lugter af hest..

sådan skal det være (!)

Poppa KB
23-07-05, 13:44

Har du overvejet, at problemet kan afhjælpes gesvindt med et douché?

Finn Snor
23-07-05, 14:08
Vi er nogle tykke drenge som får problmer når vi kommer hjem og lugter af hest..

En scoring er vel en scoring

Colston
23-07-05, 14:47

Stive? Jer??? NEEEEEEEEJ DA! :mrgreen:

Jeg kom desværre meget sent (Men i rev godt nok folk rundt), men Ned var generøs med ikke at lukke præcis kl 5. Gudskelov tog Atle mig med på Cosy Bar bagefter så jeg kunne ryste røven til Ace of Base og gamle Grand Prix schlagere. Nogle gange ville jeg ønske at jeg var bøsse så jeg én gang for alle kunne forstå hvorfor helvede de hører sådan noget lortemusik kl 7 om morgenen

Loun
23-07-05, 14:50
Hvorfor nogensinde høre Ace of Base????

Colston
23-07-05, 14:53

Hvor helvede skulle jeg vide det fra, spørg bøsserne. Men baren var åben og det var det vigtigste

Loun
23-07-05, 14:56
True....

Tom Collins
23-07-05, 14:57

Ok det der med Grand Prix classics røg bare hen over hovedet på dig ?! Nææh nej det var Ace of Base der var det slemme !!!

Loun
23-07-05, 16:27
uha...begge dele er slemt. Ace of Base har bare en speciel plads i den sorte del af mit hjerte.. En af mine venner var nemlig helt vild med Ace of base.. Gæt hvad han kom ud fra for lidt siden???

JacobRT
23-07-05, 18:07

Billeder er på vej - der er faktisk også en video der viser katastrofen - jeg skal se om jeg kan få lagt dem online ... SUK! :cry:

Hold kæft det var sindssygt!

-RT

JacobRT
23-07-05, 18:12
Lad os så se de fotos af den brændende bil der holdt jyderne væk! :shock:

Og der kommer billederne så:

http://stroemsholt.dk/mazda/

Jeg kan oplyse, at dørene til bilen automatisk låser efter 10 sekunder - så der er sq' ikke nogle der render med den! :shock:

-RT

Tim Andresen
29-07-05, 13:45

Så er næste dato på plads - omend der er god tid endnu...

Together på Culture Box bliver fredag den 4. november.

Inter-Ned
29-07-05, 14:12

...og torsdag d. 15. September.

Tim Andresen
29-07-05, 14:17

...og torsdag d. 15. September.

Ja - den smider vi så også med derind under :)