Se fuld version : Go stil dér, bitches
Ved ikke hvordan det hele endte, men man kan vist godt sige at det rave nede på parkeringshuset i Dr. Tværgade i nat var velbesøgt. Har sjældent set arrangører være SÅ bekymrede over at der ligefrem kom for mange mennesker til deres fest, men stort var det.
Mandrup, skal i lave mere Pirate Party Pack, eller var det bare et one-off?
det var #001
Så vi arbejder da selvfølgelig på et par sequels.
Jeg var også meget overrasket over hvor mange der egentligt taget kom i løbet af aften, og så kom politiet ikke, det kunne jo ikke være mere perfekt. Flere øl og mere sprut og mere lys til næste gang, så er den hjemme - men det vil jeg nu mene den stadigvæk var.
Og hvis det regner, rykker I bare festen nedenunder. 8) Jeg fik i hvert fald set noget arkitektur, yes sir!
Ved ikke hvordan det hele endte, men man kan vist godt sige at det rave nede på parkeringshuset i Dr. Tværgade i nat var velbesøgt. Har sjældent set arrangører være SÅ bekymrede over at der ligefrem kom for mange mennesker til deres fest, men stort var det.
Så det var jer de larmede til kl 8 i morges?????????
jeg bor i st. kongensgade lige om hjørnet og kunne virkelig høre I gav den gas
hvem er I og hvad skete der? min kæreste var ved at få flip til sidst :-)
jeg er jo raver så jeg er vant til musikken
Så det var jer de larmede til kl 8 i morges?????????
jeg bor i st. kongensgade lige om hjørnet og kunne virkelig høre I gav den gas
ja det var nok os, hehe. det var såmænd bare en lille raver sammenkomst på toppen af p-huset i Dronningens Tværgade. ikke hørt om det?
Daniel Kaarill
18-09-04, 13:55
det var #001
Jeg var også meget overrasket over hvor mange der egentligt taget kom i løbet af aften, og så kom politiet ikke, det kunne jo ikke være mere perfekt. Flere øl og mere sprut og mere lys til næste gang, så er den hjemme - men det vil jeg nu mene den stadigvæk var.
Ja det var god stil, skynd jer at lave nogen flere inden vinteren slår til.
det var #001
Ja det var god stil, skynd jer at lave nogen flere inden vinteren slår til.
Åben himmel er ikke et kriterium. Men nu må vi se …
Det gik jo over al forventning, rigtig sjov aften!
1. En mand fester om fredagen.
2. En mand kan sove gennem alt larm.
3. En mand whiner ikke før kæresten gør.
Ellers superfed fest udover the booze, BIGGUPS!
1. En mand fester om fredagen.
2. En mand kan sove gennem alt larm.
3. En mand whiner ikke før kæresten gør.
Ellers superfed fest udover the booze, BIGGUPS!
flot. :roll: tror ikke vi skal begynde at definere en mand herinde.
har sgu aldrig mødt en rigtig mand der ravede på toppen af et parkerings hus
Bare lige en afspærring på begge sider af Langebro og så kan vi lave rekord forsøg i hvor længe festen kan køre inden polisen kommer bragende!
Lars Gregers
18-09-04, 17:35
AM du er da den sidste jeg ville kalde mormor og jeg håber da ikke du kommer løbende næste gang med slåbrok og beder raverne om at skrue ned!!!
Jeg havde en fin nat på toppen, fik sat Lewis på minibussen med de andre pensionisterne så han kunne være hjemme inden 12.
Et rave vil jeg ikke kalde det, men en et sted mellem Stella Polaris og MayDay var det vel. Jeg ved ikke hvad der skete men med et så stod jeg og dansede i en hed sandwich mellem Atle og Bateman på vega i rødt lys og røg. Var det en drøm eller er der virkelig en grund til at nummi gør nas idag?
AM du er da den sidste jeg ville kalde mormor og jeg håber da ikke du kommer løbende næste gang med slåbrok og beder raverne om at skrue ned!!!
nej netop jeg syntes bare det var hyggeligt
nej netop jeg syntes bare det var hyggeligt
men hvorfor kom du ikke?
Patrick Bateman
19-09-04, 15:45
ER det muligt, at få et kort næste gang I holder fest? Jeg brugte en halv time på at hjulerer Dronningens Tværgade op og ned. Fandt aldrig stedet og kunne ikke høre noget fest overhovedet nogen steder overhovedet. Bollocks!
EDIT: Har lige været forbi i dagslys og jeg kan sguette finde noget Arne Jakobsen Bryggeri!
123 tanken er da ikke svær at finde. Inde i gården er det et parkerings hus, op af bagtrappen, øverste etage, FEST...
man kunne da tydeligt se de der elektroniske lystavler ude på gaden der viser hvor mange pladser der er inde i p-huset.
ER det muligt, at få et kort næste gang I holder fest? Jeg brugte en halv time på at hjulerer Dronningens Tværgade op og ned. Fandt aldrig stedet og kunne ikke høre noget fest overhovedet nogen steder overhovedet. Bollocks!
EDIT: Har lige været forbi i dagslys og jeg kan sguette finde noget Arne Jakobsen Bryggeri!
123 tanken er da ikke svær at finde. Inde i gården er det et parkerings hus, op af bagtrappen, øverste etage, FEST...
Min hjerne må have slettet al stedskoordination, for jeg ku ikke finde det. Der ligger en tank på St. Kongensgade, men det ka jo ikke være der...? Hvor cirka på Dronninges Tværgade ligger det? Ned mod Kongens Have eller den anden vej eller midtpå eller hvad?
mellem St. Kongensgade og Bredgade
Ved posthuset? Der var portene lukket.
kender ikke lige noget posthus, men der var ikke på noget tidspunt lukket hos os. vi besluttede ikke at have noglestående nede i gården efter 00.00
man kunne da tydeligt se de der elektroniske lystavler ude på gaden der viser hvor mange pladser der er inde i p-huset.
Nu tager jeg fandme derop igen!!! Det her er jo lige til Twilight Zone!
hehe, ja gør det. lugtede der forresten af pis? det skulle eftersigende have løbet ned igennem alle etagerne.
ps. husk billede materiale.
Patrick Bateman
19-09-04, 16:02
Martin, det er nede ved nummer 2-4 sykker.. Lige ved siden af Haandværkerforeningen i Kjøbenhavn (som ligger i nummer 2) helt nede ved odd fellow (på bredgade)
Martin, det er nede ved nummer 2-4 sykker.. Lige ved siden af Haandværkerforeningen i Kjøbenhavn (som ligger i nummer 2) helt nede ved odd fellow (på bredgade)
4
lidt billeder:
http://server5.uploadit.org/files/doejohn-ppp3.JPG
http://server5.uploadit.org/files/doejohn-ppp4.JPG
http://server5.uploadit.org/files/doejohn-ppp6.JPG
http://server5.uploadit.org/files/doejohn-ppp5.JPG
http://server5.uploadit.org/files/doejohn-ppp1.JPG
http://server5.uploadit.org/files/doejohn-ppp2.JPG
Fuck hvor er Klaus svanset på de billeder der...