PDA

Se fuld version : Gmail

Lex Diamonds
17-09-04, 17:24
Hey alle.

Jeg har fået G-mail (google´s mail). Jeg kan invitere 6 personer til at få en G-mail også. Det er ret fedt, man har 1 gigabyte plads.

Såå hvis der er nogen der vil have en invitation, så send lige en PB med email adresse. Jeg har altså kun 6 stk.
ps. Det er altså ikke for at reklamere, men jeg tror nok det her er den eneste måde man kan få G-mail på..

Mvh Lex

raoul
18-09-04, 04:50
Meget gerne !!!

MVH raoul - (email adrs. slettet igen)

Lex Diamonds
18-09-04, 14:16
Der er to stk tilbage, men alle dem der bliver inviteret kan selv invitere 6 venner til gmail. Så det kan blive en kæde ting, hvis flere er interesserede

Mvh Lex

pac
18-09-04, 14:26
jeg er skam også intereseret.

emil@duks.dk

raoul
18-09-04, 14:38
hej Lex .

Mange tak !!!

Crooneren
18-09-04, 14:49
...

Winylboe
18-09-04, 15:20
Når nu Lex løber tør, så kan jeg sige at jeg også har 6 invites tilgode - send mig en mail eller en pb hvis i vil have gmail-konto - wendelboe@gmail.com

FatCap
18-09-04, 15:33
WARNING!!

Hver gang i skriver jeres mail adresse på offentlige forummer kan i risikere spam fra alle mulige site´s da de har bot´s der søger nettet for email adresser.

-----

Hej Mikkel,

Sender dig en mail ang. Gmail!

Cheers!

Lex Diamonds
18-09-04, 20:02
Ok, im over and out! Nu må i kontakte nogle af dem i kan se har fået. (alle dem der har skrevet deres email her har fået)

Og ja send en pb med jeres mailadresse i stedet, ellers kan i risikere spam!

Lex ude

Winylboe
18-09-04, 20:40
Så har jeg ikke flere Invites.. Alle er uddelt et først til mølle princíppet, så der var desværre nogen som ikke fik.. Håber at nogen af dem fra forummet som jeg har givet til, vil sende invites til andre, så alle kan få..

god weekend.

Mikkel

Lasse_P
18-09-04, 20:46
næste ledige mail vil jeg gerne bede om...

takker.....

the man
18-09-04, 20:49
Jeg har brug for to.....? Er meget interesseret......

Send en PB

Thanx in advance

phonic
18-09-04, 21:03
jeg er også klar... beam me up scotty...

Stougaard
18-09-04, 21:06
Hvordan kan man egentlig sende invitationer ud ??

Fik en gmail konto for en uge siden - men har ikke kunne finde ud af hvordan man kan invitere andre. Jeg læste et sted (på gmail siden) at man vil få en besked i sin indbakke - men har kun modtaget den obligatoriske velkommen mail fra gmail.

stefan
18-09-04, 21:24
En fin lille service til dem som leder efter en invitation, eller dem som har for mange:

gmail invite spooler (http://isnoop.net/gmailomatic.php)

FatCap
18-09-04, 21:27
En fin lille service til dem som leder efter en invitation, eller dem som har for mange:

Smarties! :D

Stougaard
18-09-04, 21:30

Cool - afprøver det nu.

pac
19-09-04, 09:23
thanks lex. hvem manglede her?

Krik'en
19-09-04, 09:37
Hvis der stadig er chance for at få en adr er jeg meget interesseret ! :D

pac
19-09-04, 09:45
jeg kan simpelthen ikke finde den "invite a friend to join Gmail!" i min inbox som hjælpefilen ellers siger.

Jeg har hørt man skulle bruge gmail et stykke tid reglmæssigt før man kan. Er der noget hold i det?

Crooneren
19-09-04, 13:16
Den dukker først op når GMail synes de vil have flere brugere.. jeg har heller ikke linket endnu.

Stougaard
19-09-04, 13:40
Men linket som Stefan postede virker - man skal bare være hurtig, når der er invitationer til overs.

Troy McClure
19-09-04, 13:55
Hov, nu har jeg været udenbys et par uger, så jeg har misset muligheden for en Gmail.
Hvis nogen stadig har en i overskud, så skriv gladeligt til mig.

VH
Troels

Troy McClure
19-09-04, 14:20
Vær så artig!

Den mands sexappeal har INGEN grænser...

Takker mange gange!

Liquid_j
19-09-04, 22:21
er der noget extraordinært der gør Gmail fedt? forklar venligst, hvis det bare er ligesom hotmail ser jeg ingen grund til at oprette konto...

Jesper Fryd
19-09-04, 23:00
er der noget extraordinært der gør Gmail fedt? forklar venligst, hvis det bare er ligesom hotmail ser jeg ingen grund til at oprette konto...

Det er ikke Micro$oft

Tom Collins
19-09-04, 23:40
1 GB konto-kapacitet. Du kan dog kun sende max. 10 MB, hvilket er det, der gør den nytteløs for mig.

Kan man ikke modtage mails på over 10 MB eller hvad ??

Hvis man bare skal sende kan man vel gøre det over sin udbyders SMTP server !?

DJ Daniel
20-09-04, 04:15
1 GB konto-kapacitet. Du kan dog kun sende max. 10 MB, hvilket er det, der gør den nytteløs for mig.

Kan man ikke modtage mails på over 10 MB eller hvad ??

Hvis man bare skal sende kan man vel gøre det over sin udbyders SMTP server !?

Jeg har modtaget en mail på 14 MB på min gmail.

sheriffen
20-09-04, 16:06
Er der någon der stadig har en invitation??

Send en pb please....

[-o<

Stougaard
20-09-04, 18:43

For dem der ikke har læst hele tråden igennem, er der her linket som Stefan postede, til at få en gmail konto.

Og det virker.

Colston
20-09-04, 18:53
:rimshot: http://www.astromike.com/gmail/upload.php

pac
20-09-04, 22:22
Såvidt jeg har forstået (og erfaret), så kan man ikke sende filer på mere end 10 MB gennem GMail. Men som Tom C siger, så kan man bare bruge en anden udbyder til at sende. Mht. at modtage filer > 10 MB, så har jeg også selv modtaget en fil på 13 MB, så den indgående grænse kender jeg ikke.

Jeg vil dog anbefale www.yousendit.com til større filer. Her kan man sende filer på op til 1 GB. Dette foregår ved at der uploades til en server, hvorefter der sendes et link til filen, til modtagerens mail-adresse, der så i ro og mag (med op til 35 kb) kan downloade filen. Jeg har prøvet dette utallige gange. Endda med en fil på 650 MB.

Jeg fik lige en spammail fra yousendit.com UDEN at have brugt deres service??! Altså jeg har bare været inde på deres side. Har du kigget på min info om at være logget ind i 2 uger, og så brugt den til at sende mig en fil. En Truetype font.

Skørt.

----- EDIT

Jeg failer, en lavede gas med mig.

Morten Wittrock
20-09-04, 23:13
Det er ikke Micro$oft

http://www.penny-arcade.com/view.php3?date=2002-07-22&res=l

;)

pac
16-10-04, 12:12
Så har jeg fået mine invites. Nogen der stadig gerne vil have?