Se fuld version : Større end OL...??? naaa, men tæt på.....!
Verdens tredie største sports begivenhed udspiller sig i denne weekend...!
Så hvis du ellers ikke for alvor skal drøne den af i byen, er der et drama af uanede højder der udspiller sig på Oakland Hills i Michigan....!
Der er for alvor sat over til kaffe og kage, popkorn og Cola når Europa tørner samme med USA... Den store bjørn er forresten med som vice kaptajn....!
Det bliver en vidunderlig weekend....... 8)
http://www.golfonline.dk//log/upload/2919.jpg
Der er for alvor sat over til kaffe og kage, popkorn og Cola når Europa tørner samme med USA...
- hvad er der sat over til kaffe og kage, popcorn og cola ???
ja, golf er en sexet sport:
http://www.tiscali.co.uk/lifestyle/galleries/naturist/images/large/naked_golf.jpg
ja, golf er en sexet sport:
http://www.tiscali.co.uk/lifestyle/galleries/naturist/images/large/naked_golf.jpg
Og det bliver først rigtig interessandt når man har lektioner, og hun spørger hvordan man holder på køllen..... :lol:
Ahhh, jeg ved det godt, sorry, yderst plat
Og det bliver først rigtig interessandt når man har lektioner, og hun spørger hvordan man holder på køllen..... :lol:
Det fedeste var at du sad og fnes lidt da du skrev det.
HAHAHAHAHAHA..... Det er faktisk rigtigt..... :lol:
Europa tørre røv på de skide Amerikanere........
De tørrer røv!!!!
Neeeeeej, er du nu der igen... Du vogter da rigtig nok over taste fejl hva...
Martin, har du virkelig ikke andet at give dig til.....!
De tørrer røv!!!!
Neeeeeej, er du nu der igen... Du vogter da rigtig nok over taste fejl hva...
Martin, har du virkelig ikke andet at give dig til.....!
Næh, jeg er på arbejde.
Så kom dog i omdrejninger, mester kan komme forbi hvert andet øjeblik det skal være....
(sidder du og ser Ryder cup??)
HAHAHAHAHAHA..... Det er faktisk rigtigt..... :lol:
Europa tørre røv på de skide Amerikanere........
det er ikke løgn!
Så er det kl. 14 på viasat sport, at anden dagen i det prestige fyldte opgør udspilles... USA er håbløs bagud mod de moralsk stærke Europæer.
Selv om Amerikanerne på papiret skulle/burde være en hel del stærkere, mangler de total hold ånd og sammenhold.
USA: 1½ :^o
Europa: 6½ =D>
Tiger, Mickelson, Davis Love er kun skygger af sig selv, og det bliver spændende at se om de kan rejse sig i dag efter den røvtur i går....!
Slaget udspilles som sagt i USA, og tilskuerne viser sig igen fra deres værste side. Glemmer lidt at juble når hjemmeholdet slår gode slag, men er gode til at klappe og huje når Europæerne misser et put... Typisk de tåber der intet kender til etikette....!
Vi ses foran skærmen kl. 14.00.........!
http://www.pga.com/rydercup/2004/us/
http://i.pga.com/pga/images/rydercup/teamphoto_europe.jpg
Sådan der, så kom Ryder cup trofæet endnu engang til Europa... Det tegner til et brag af et nederlag til de ellers top seedet Amerikanere...!
Europa har vundet, nu er det bare et spørgsmål om hvor meget klaps Amerikanerne skal have..... :^o
Patrick Bateman
19-09-04, 21:55
Fedt manner!
Tom Collins
19-09-04, 23:59
Sådan der, så kom Ryder cup trofæet endnu engang til Europa... Det tegner til et brag af et nederlag til de ellers top seedet Amerikanere...!
Europa har vundet, nu er det bare et spørgsmål om hvor meget klaps Amerikanerne skal have..... :^o
Gab ! Golf på tv er ligeså kedeligt som at fiske i en svømmehal...
Hehe, kan sgu godt følge dig Mads.. Har det på samme måde med alle de der serier som Sex in the City, Friends, Glamour, Talkshows og hvad der ellers findes af total ligegyldig underholdning.....!
Hehe, kan sgu godt følge dig Mads.. Har det på samme måde med alle de der serier som Sex in the City, Friends, Glamour, Talkshows og hvad der ellers findes af total ligegyldig underholdning.....!
hvad er det der friends for noget???....
Golf er en møgracistisk snobsport, der ødelægger naturen. Og det er kun lede parcelhusfacister som Helge Adam Møller, der tænder på det lort.
Hvorfor er det racistisk??? Det er sgu blevet en sport for hele familien...
Golf er en møgracistisk snobsport, der ødelægger naturen. Og det er kun lede parcelhusfacister som Helge Adam Møller, der tænder på det lort.
Ja, hele den hvide ligusterfacistiske hvide familie. Jeg ved ikke hvorfor golf er racistisk - jeg kan kun konstatere, at det forholder sig sådan, eftersom man stort set aldrig ser andre end nordeuropæiske fæhoveder og deres amerikanske fætre ude på greenen. Sådan noget er aldrig tilfældigt.
Klovn..... Verdens nummer et og to er sorte....!
Ja, hele den hvide ligusterfacistiske hvide familie. Jeg ved ikke hvorfor golf er racistisk - jeg kan kun konstatere, at det forholder sig sådan, eftersom man stort set aldrig ser andre end nordeuropæiske fæhoveder og deres amerikanske fætre ude på greenen. Sådan noget er aldrig tilfældigt.
Der er næsten heller ikke andet end hvide indenfor heavy metal og tømmerlaster, er det så også racistisk?
100m løb og basket ball.....! Larry Bird er blot malet hvid til lejlighedden
Der er næsten heller ikke andet end hvide indenfor heavy metal og tømmerlaster, er det så også racistisk?
100m løb og basket ball.....! Larry Bird er blot malet hvid til lejlighedden
Du misforstår. Det jeg mener er, at golf er racistisk, fordi de underlæggende sociale koder er skabt af hvide udfra en hvid kultur.
Aner ikke hvad du snakker om, gør du selv....! Det blev opfundet i Skotland for flere 100 år siden, og siden blevet til det vi kender i dag. Der er masser af tradition forbundet med sporten, ligesom der er med f,eks kampsport.. Der er masser af regler som man spiller efter, så det er lige for alle uanset hudfarve, køn eller alder....! Jeg er sgu ikke klar over hvor du vil hend med den racisme ven...!
Jan, jeg mener jo ikke, at KKK eller Nazissvinene har forfattet reglerne til golf. Det er jo slet ikke på det plan - det siger sig selv. Men golf er racistisk, fordi hele miljøet/kulturen omkring det er fuldstændig præget af en hvid/anglo-saksisk tilgang til verden. Derfor kan det være svært for folk med en anden kulturel baggrund, at tilegne sig de sociale spilleregler, der hersker inden for golfmiljøet. Dermed er golf en lukket, elitær hvid sportsgren.
HAHAHAHA, nej nu må du altså holde du.... Der er altså sket en del siden 1850 kære Martin... Vi er kommet videre...!
Jan, jeg mener jo ikke, at KKK eller Nazissvinene har forfattet reglerne til golf. Det er jo slet ikke på det plan - det siger sig selv. Men golf er racistisk, fordi hele miljøet/kulturen omkring det er fuldstændig præget af en hvid/anglo-saksisk tilgang til verden. Derfor kan det være svært for folk med en anden kulturel baggrund, at tilegne sig de sociale spilleregler, der hersker inden for golfmiljøet. Dermed er golf en lukket, elitær hvid sportsgren.
HAHAHAHA, nej nu må du altså holde du.... Der er altså sket en del siden 1850 kære Martin... Vi er kommet videre...!
Fint. Forklar mig så hvorfor golf stort set kun spilles i Europa og Nordamerika af stort set kun hvide mennesker.
Kegle og klaphat.... Det spilles over hele verden.....! Nu er du altså bare lidt for dum Martin. Det spilles af alle. Asien har en stor tour, der er top spillere fra både sydamerika og Afrika, fra Norge til Spanien og videre til Korea og Zimbabwe. Mellemøsten er også ved at være godt med....! Det er nogen steder en dyr sport for voksne, men der som i alle andre sportgrene golfskoler for juniore, UANSET hudfarve...
Du forstår overhovedet ikke hvad jeg mener. Om det så blev spillet af en milliard menneker med sort pigmentering, så ville det stadig være en hvid sport. De påtager sig et stykke anglo-saksisk/germansk kultur.
Og så vil jeg gerne se nogel tal på dine påstande. Når man Googler golf, så kommer der næsten kun sider fra Europa og Amerika frem.
Der er tre gange så mange hits på "golf+europe" som på "golf+asia".
At flertallet der spiller golf er hvide er helt korrekt, men der fra mene at det er fordi det er en racistisk sport er en total latterlig sammenligning.. Forresten blev golf opfundet af fårehyrder...
Her er lidt ranglister du kan kikke på... Men ellers syntes jeg du skulle ringe til Henrik Knudsen fra TV3, han er er fantastisk til at svare på spørgsmål...
http://www.owgr.com/rankings/default.sps
http://members.aol.com/imahedge/hedge.jpg
http://www.flsawmill.com/renaissance_festival/images/ButchSheneda_JPG_jpg.jpg
http://www.flsawmill.com/renaissance_festival/images/Wrestling208_JPG_jpg.jpg
http://www.flsawmill.com/renaissance_festival/images/Wrestling205_JPG_jpg.jpg
http://www.flsawmill.com/renaissance_festival/images/Wrestling_JPG_jpg.jpg
http://www.flsawmill.com/renaissance_festival/images/201_JPG_jpg.jpg
http://www.flsawmill.com/renaissance_festival/
se det er en rigtig sportsgren....hvor alle kan være med / er venner ...rigtig gode venner
Flest hvide spiller golf ergo er det en latent racistisk sport netop fordi flest hvide spiller golf. And that's the end of that.
Et fornuftigt syn du har på sport generelt kan jeg forstå......!
Jeg ville nødigt høre hvad du så syntes om f,eks motorløb og sejlsport... Shit man.... #-o
Flest hvide spiller golf ergo er det en latent racistisk sport netop fordi flest hvide spiller golf. And that's the end of that.
Et fornuftigt syn du har på sport generelt kan jeg forstå......!
Jeg ville nødigt høre hvad du så syntes om f,eks motorløb og sejlsport... Shit man.... #-o
Motorløb er for mænd, der vil kompensere for en lille pik.
Sejlsport er for rige mænd, der vil score yngre kvinder. Eller bare komme på afstand af hejlen derhjemme.
Tennis er mere racistisk end golf. Men kvindesiden er god at se på.
Syntes nu bare du skulle tage op og besøge hende kineseren og vise hende din sønderjyske spege dreng. Det er jeg sikker på du vil få mere ud af...!
Been there. Done that.
så det er i virkelighedden dig, der er skyld i din egen landesorg....!Tsk tsk...!
Nånå... Så nu er vi fra din underskrift som landsørger #1, gået hend og blevet personlige...! Ban the man ligefrem... Tager jeg virkelig så hårdt på dine recurser...!
Tom Collins
21-09-04, 17:02
Du forstår overhovedet ikke hvad jeg mener. Om det så blev spillet af en milliard menneker med sort pigmentering, så ville det stadig være en hvid sport. De påtager sig et stykke anglo-saksisk/germansk kultur.
Og så vil jeg gerne se nogel tal på dine påstande. Når man Googler golf, så kommer der næsten kun sider fra Europa og Amerika frem.
Der er tre gange så mange hits på "golf+europe" som på "golf+asia".
Martin altså. Vi kan begge to godt blive enige om at golf er røvsygt og at kulturen bag er et stykke overklasse lort. Men derfra og til at sige at det er en racistisk sport tror jeg bare er dit provokatør gen der spiller dig et puds. Bare fordi en sport kun spilles eller tilhører en bestemt kultur gør det den ikke racistisk (heller ikke latent). Basket ball er jo heller ikke en latent racistisk sport bare fordi der er flest sorte der spiller det. Fjollehovede.
Patrick Bateman
21-09-04, 17:34
So could Spiller, who began challenging the golf circuit's racist rules in the late 1940s. "I stuck my neck out, and it destroyed my career," Spiller told author Al Barkow. As Bill Plaschke of the Los Angeles Times wrote in 1997, Spiller "broke whites-only rules in clubhouses everywhere. He filed a landmark suit against the PGA. And in 1952 he stood in front of a player's swing and stopped an entire tournament in San Diego."
http://www.golfdigest.com/newsandtour/index.ssf?/newsandtour/gw20040430fields.html
Det er faktisk rigtigt at der tidligere har været racistiske holdninger i flere klubber især i USA. Flere at de kendte private klubber har fx ikke været særligt glade for sorte medlemmer, eksempelvis er det vidst ikke mange årtier siden at en sort spiller første gang spillede Augusta (mener det var den jeg læste om). Men med Tiger Woods er det definitivt slut med det. Til gengæld tror jeg stadig ikke kvinder må komme i klubhuset på St. Andrews.
Hvilken klub spiller du i Jan?
Og nu læser jeg så Batemans link. :oops:
Påstanden var ikke at der var racistiske spillere, eller at det var en racistisk sport fordi der er så få sorte deltagere. Påstanden var at reglerne i golf implicit er racistiske, og det er totalt bullshit. Jeg er ikke overbevist om andet inden du kommer med noget konkret om hvordan reglerne i golf racediskriminerer.
(ps. folk der synes golf er fedt er pr. definition røvsyge. det er så åbenlyst at jeg ikke gider forklare hvorfor).
Q: Hvorfor er der ingen sorte i ishockey?
A: Rent held...
Vi blander to ting sammen her....!
Man kan kort sige der er to slags reglesæt i golf... Den der forklarer hvordan spillet skal spilles så det er ens for alle, hvorend i verden du spiller, og så er der etikette regler.... Sidst nævnte er sikkert forskelligt fra klub til klub, land til land. Som det vides er der stadig klubber i specielt skotland, hvor der er områder "lounge" kun er for mænd.. FEDT, jeg ville ønske jeg kunne får et medlemsskab...
Da vi i Danmark ikke har nogen golf tradition, er det hip som hap med etiketten herhjemme. Tit og ofte føler jeg mig hensat til en forbold kamp, når hr. og fru danmark tropper op i deres campinghabbiter, med bajer i bagen, råben og skrigen og helt uden kendskab til golfregler what so ever...!
De burde spille minigolf på et campingcenter i stedet.
Golf er "heldigvis" en snob sport, hvor en hvis stil er påkrævet, og kan man ikke følge den, så bør man spille fodbold eller tennis istedet....!
Det handler først og fremmest om sportmanship og om at opføre sig ordenligt samt true mod spillets regler.. Hvis man ikke kender reglerne kan man ikke spille golf, sådan er det....! http://www.dgu-golf.dk/spil/etikette.htm
Selve spillet og de regler der følger med er what so ever hverken racistiske eller på anden måde stødende, men at der findes racistiske svin der køre deres racistiske etikette, er jeg ikke et sekundt i tvivl om.. Jeg vil bare påpege at det intet har med selve sporten at gøre...!
@Emil: PT er jeg medlem i Skovbogolf klub, men melder mig nok ind i Ishøj golf center, når nu den stiftende generalforsamlig har fundet sted....
Selvom prisen er noget høj kontra Skovbo, lyder det som et meget seriøst projekt... Læs mere her...!
http://www.ishojgolf.dk/
Skal vi tage en runde i weekenden....??? Jeg er frisk...!
See ya all on the golf couse... :lol:
jeg er frisk på en runde når ishøj-golfklub åbner... Det skal jeg opleve !
Du siger bare til......... 8)
nej det gør du !! jeg ved da ikke hvornår ishøj golfklub åbner....
:mrgreen:
nej det gør du !! jeg ved da ikke hvornår ishøj golfklub åbner....
:mrgreen:
Det står på deres hjemmeside.... Første 9 huller til næste sommer, de resterende 18 (27 ialt) sommeren 2006....!
hvorfor 27 ???? er det da en særlig ishøj bane ???
Man kalder det noget så femenint som 2 sløjfer....!
Man kalder det noget så femenint som 2 sløjfer....!
http://www.bbc.co.uk/tyne/gay/images/gay_flag_250x400.jpg
Sonny Loose
22-09-04, 10:08
Og netop de snobbede britiske upper class traditioner, er perfekte til at holde anderledes mennesker borte. Men de appellerer selvfølgelig til den nuværende hvide middelklasse i Nordeuropa og Amerika.
Men i fodbold, der stammer fra de lavere sociale lag, hvor tolerancen historisk har været større, har der aldrig været alle mulige svære sociale koder, der skulle afkodes. Derfor er fodbold blevet så stort i hele verden.
Så i mine øjne er golf latent racistisk og udøves af folk, der snobber opad.
Smukt! =D> Kan kun sige; Enig!
Indlæg som disse, der trods alt for én til at logge ind og læse indlæg på Hm.dk.
(og her er ingen ironi!!!)
SL
Svedigt at EU vandt Ryder Cup, no doubt.
Syntes, som Tom C, også selv det var mega kedeligt at se golf indtil jeg begyndte at spille selv. Men det ændrede sig hurtigt, som med megen anden sport, når man lærer regler, facetter sværheder etc at kende. Det er klart den sjoveste og mest udfordrende sport jeg har prøvet til dato, opstartet way back af bønder i UK, så det racistiske element er jeg nu også ret uforstående overfor.
Men Martin du skulle måske prøve det en dag :mrgreen:
Måske skulle vi have et Housemusik.dk Open en dag. Alle uanset race skulle selvfølgelig være velkommen.
Måske skulle vi have et Housemusik.dk Open en dag. Alle uanset race skulle selvfølgelig være velkommen.
Jeg svinger helt sikkert ikke efter bolden!
hehe, nej jeg kunne forestille mig hvad du har i tankerne.