PDA

Se fuld version : Erfaringer med Technics SL-DZ 1200

[O] [iiii] [O]
15-09-04, 19:15
hvordan er den nye SL-DZ 1200?
Og hvordan er den i forhold til konkurenterne feks fra piooner?

Patrick Bateman
15-09-04, 19:16
Fryd/Grækers:

Hvad blev der af den lovede anmeldelse af dyret?

phonic
15-09-04, 19:21
[iiii] [O]]hvordan er den nye SL-DZ 1200?
Og hvordan er den i forhold til konkurenterne feks fra piooner?

Crap!!! Vent til de kommer ud med en mkII og har fået rettet alle fejlene...

ifgy
15-09-04, 20:13
Jeg så engang et video-klip, hvor de sammenlignede Pioneer CDJ-1000 MK2, Technics SL-DZ 1200 og Denon S-DN5000.

Manden demonstrerede, hvorledes Denon og Pioneer afspilleren mestrede scratch-funktionen, hvorimod Technics havde store problemer. Dét der gjorde, at SL-DZ 1200'eren ikke var nær så god, var, at den lavede en underlig "skrige"-lyd, når man forsøgte at scratche med "time-stretch"-mode på.

Hmm .. jeg var vist lidt for lidt inde i de forskellige features, til at kommentere dette indlæg. Nå, men jeg vil da lige forsøge at lokalisere den omtalte video.

Imens du venter, faldt jeg over denne promotion-video: http://syndicate.tentoe.com/SynApp/TmpAsx/MPMovie92564.asx

Jesper Fryd
15-09-04, 21:52
Fryd/Grækers:

Hvad blev der af den lovede anmeldelse af dyret?

Skulle være nært forestående!
Desværre er Technics DZ1200 blevet revet så hurtigt ned af hylderne, at vi er røget lidt ned i køen.

Mit første, korte bekendskab med den var ikke imponerende.
Men nu ser vi, hvad en nærmere undersøgelse siger...

FatCap
15-09-04, 23:46
Jeg så engang et video-klip, hvor de sammenlignede Pioneer CDJ-1000 MK2, Technics SL-DZ 1200 og Denon S-DN5000.

Manden demonstrerede, hvorledes Denon og Pioneer afspilleren mestrede scratch-funktionen, hvorimod Technics havde store problemer. Dét der gjorde, at SL-DZ 1200'eren ikke var nær så god, var, at den lavede en underlig "skrige"-lyd, når man forsøgte at scratche med "time-stretch"-mode på.

Hmm .. jeg var vist lidt for lidt inde i de forskellige features, til at kommentere dette indlæg. Nå, men jeg vil da lige forsøge at lokalisere den omtalte video.

Imens du venter, faldt jeg over denne promotion-video: http://syndicate.tentoe.com/SynApp/TmpAsx/MPMovie92564.asx

Var det ikke lige omvendt at Denon og Pioneer lød dårligt med MT på?

arnars
16-09-04, 02:04

Var det ikke lige omvendt at Denon og Pioneer lød dårligt med MT på?

Nej... Technics lød tæskeringe... faktisk!

Tom Collins
16-09-04, 21:40
Desværre er Technics DZ1200 blevet revet så hurtigt ned af hylderne, at vi er røget lidt ned i køen.

Technics har simpelthen scoret sig en mindre success ?? Havde håbet på at Pioneer ville vinde den battle der...

arnars
16-09-04, 22:29
Tror jeg også de gør på længere sigt... Man kan tolke det lidt sådan her:
Pioneer har et produkt der tilbyder cd-jocks at spille og med masser af freshness og godt med muligheder - fx en funktionel masterkey!!
Technics' købere vil nok i højere grad være erfarne jocks, der behøver lighed med den velkendte 1210'er... For hvis man lige ser bort fra loop og den slags smarte features... så er DZ1200 jo blot en 1210'er til cd'er...

Jesper Fryd
17-09-04, 08:07

Technics har simpelthen scoret sig en mindre success ?? Havde håbet på at Pioneer ville vinde den battle der...

Efter sigende en større success...!