PDA

Se fuld version : Kunne det være fedt med et chat room her på housemusik.dk ?

donnib
02-10-02, 20:01
Hej alle,
Jeg synes engang imellem jeg savner en mulighed for at snakke med folk ved at kunne skrive til dem live uden at poste her på forummet. Hva synes i ?

Troy McClure
02-10-02, 20:57
Jeg ville jo syntes at det var en okay ide, men da jeg i forvejen er stor-bruger af f.eks. Messenger så er mit behov ikke så stort. Så vil jeg da hellere (som det er oplyst i min profil herinde) give andre muligheden for at snakke med mig der (altså i Messenger). Men for min skyld ingen alarm. Kom bare med et chatroom

Jesper Fryd
02-10-02, 21:00
Vi kan afsløre, at vi har RIGELIGT at se til i forvejen. :shock:

So don't get your hopes up...!

Daniel Gjøde
02-10-02, 22:30
Ja, i får ikke mere at lege med det næste stykke tid... Det må i sgu leve med - Dette forum er vist også en stor mundfuld for nogle - Arbejdsmæssigt har det ihvertfald været for mig (og der er stadig mange stave-bugs der skal rettes..)

Den dag hvor der konstant er minimum 20 mennesker online i dette forum vil jeg overveje det - ikke før (Spread the rumour...)

donnib
03-10-02, 11:34
Øvv i skal da også være så kedelige :D nej pjat. Det er iorden men det kunne være meget sjovt at se om det noget man skal overveje lang ind i fremtiden.

stefan
03-10-02, 15:24
Hvis der er nogle der synes det kunne været fedt kunne man jo bare selv oprette et IRC rum, nemt og gratis :)

donnib
03-10-02, 15:29
Ja det tænkte jeg også på men hvordan virker det i praksis. Altså jeg ved godt hvordan jeg opretter en men ligeså snart man logger af eksisterer den ikke mere vel ?

Colston
03-10-02, 15:41
Hvis der er nogle der synes det kunne været fedt kunne man jo bare selv oprette et IRC rum, nemt og gratis :)

http://users.cybercity.dk/~dsl51230/domo-kun.gif

DOMO-KUN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!! :o

http://www.ministryofsound.com/images/home_general_content/newlogo150x150.gif

WTF? Mihai, det er en joke det der, ikke? :P

donnib
03-10-02, 15:43
Hvad mener du lewis ?
Jeg er ikke helt med.

donnib
03-10-02, 15:47
Hvis du mener om MOS så skulle jeg måske have den her eller hva ?? :D

http://www.playgroundmusic.com/Playground.jpg

Tom Collins
03-10-02, 15:49
Hvis vi skal have et chat rum så skal vi sgu osse have en dating service.

donnib
03-10-02, 15:53
he he ja det kunne du godt tænke dig hva hr. Collins men problemet er at der ikke er så mange piger som besøger os her på housemusik.dk men vi burde måske be de høje herrer om at lave nogle lækre toppe som vi kunne dele ud til pigerne :roll: :D

Nej men det kunne der være meget godt at kunne snakke med folk i stedet for at skrive 10 indlæg om et eller andet banalt noget som man kunne løse hurtigere på en chat.

Tom Collins
03-10-02, 16:05
Jeg har altid foretrukket "Forums" eller "Usenet" fremfor chats fordi at diskussionen der altid er mere seriøs og emne orienteret end et chatrum. Jeg ved godt at det nogen gange er irriterende at "real time" fornemmelsen ikke er eksisterende, men dem som alligevel vil være at finde i chatrummet er sandsynligvis de samme som har opgivet deres MSN eller ICQ detaljer.

Jeg kan bedst lide denne form for kommunikation også fordi det er nogenlunde overskueligt at følge med i alle diskussioner osse lang tid efter at de faktisk er foregået. Samtidigt er mange af dem der skriver herinde på arbejde samtidigt, og et chatrum er ikke noget man joiner på arbejde mens at forummet hurtigt kan chekkes i et par minutter uden at man kan sige at man spilder sin arbejdsgivers tid.

Men hvis du kunne tænke dig at oprette et, så go ahead ! Jeg forudsiger at du kommer til at sidde der alene, eller måske sammen med Lewis, han laver alligevel ikke dagens gode gerning :lol: :wink:

Tom Collins
03-10-02, 16:10
Det vil du ikke ønske dig, mate ! Han er en ond ond mand :evil: :evil: :evil:

donnib
03-10-02, 16:13
Nej det kan jeg høre.
:shock:

numbat
10-10-02, 15:49
Man q oz bar smide sit ICQ nr. i profilen..... det så dejligt nemt!

Colston
10-10-02, 16:50
Men hvis du kunne tænke dig at oprette et, så go ahead ! Jeg forudsiger at du kommer til at sidde der alene, eller måske sammen med Lewis, han laver alligevel ikke dagens gode gerning :lol: :wink:

Aha. Man skal høre meget fordi at man kan flere ting samtidigt. Jeg kan forstå at du både skal have 500m tilløb til tastaturet og 5 minutter til hvert indlæg Collins? :P

Tom Collins
11-10-02, 01:35
Haha, Lewis den var du lang tid om at opdage. Men som du ser så har jeg slået dig på top 10 så jeg må jo have lært det efterhånden. :D

Finn Snor
06-02-06, 20:24
Ja, i får ikke mere at lege med det næste stykke tid... Det må i sgu leve med - Dette forum er vist også en stor mundfuld for nogle - Arbejdsmæssigt har det ihvertfald været for mig (og der er stadig mange stave-bugs der skal rettes..)

Den dag hvor der konstant er minimum 20 mennesker online i dette forum vil jeg overveje det - ikke før (Spread the rumour...)

Fandt lige denne tråd - ikke fordi jeg vil lave en chat herinde, men kommentaren om de 20 mennesker online viser der er sket lidt i de mellemliggende år.

Electric Mistress
06-02-06, 20:54
Folk chatter jo alligevel selvom de sagtens kunne tage den på msn.

Dick Turpin
06-02-06, 20:55

Ja, men indlægget er fra "Skrevet: Ons Okt 02, 2002 20:01" ... skægt.

Electric Mistress
06-02-06, 20:56

Og?

Edit: Undskyld DT

Dick Turpin
06-02-06, 20:57

Og?

Ikke så meget andet end det er en lidt forældet tråd.. Og at et af argumenterne for IKKE at lave et chatrum var, at der minimum skulle være 20 personer til stede i forummet, for at det ville fungere.. og det var der ikke dengang... men det er der nu.. Pointerer Finn...

Edit: lige over E.M. ;)

Electric Mistress
06-02-06, 20:59

Og?

Ikke så meget andet end det er en lidt forældet tråd.. Og at et af argumenterne for IKKE at lave et chatrum var, at der minimum skulle være 20 personer til stede i forummet, for at det ville fungere.. og det var der ikke dengang... men det er der nu.. Pointerer Finn...

Det er vel kun fordi man lige nu SKAL være logget ind for at læse.

Edit: :kiss: DT

Jake Wattson
06-02-06, 21:02
Ret beset er der vel ikke flere online, fordi man skal være logget ind for at læse?

EDIT: Er I stive?

Electric Mistress
06-02-06, 21:04
Ret beset er der vel ikke flere online, fordi man skal være logget ind for at læse?

Ej hvor du flueknepper mand....

Edit: Nej men det er du?

Dick Turpin
06-02-06, 21:04

Og?

Det er vel kun fordi man lige nu SKAL være logget ind for at læse.

Edit: :kiss: DT

Iiiiihhhh.. Sikken et dejligt kys ;) tak .. og her: :flower:

(det er vel også fordi der er MAAAAAAANGE flere brugere i dag end i 2002 ...)

Jake Wattson
06-02-06, 21:05

Det kan du kalde det. Du kan også kalde det "forklarer dig hvordan tingene hænger sammen".

EDIT: Ikke mere. Bare mæt.

Dick Turpin
06-02-06, 21:07

Det kan du kalde det. Du kan også kalde det "forklarer dig hvordan tingene hænger sammen".

Morfar Wattson har 2. dags tømmermænd.... så lidt stiv er han vel..

Edit: Og nej, der er ret beset ikke flere online, fordi man skal logges på, men hvis man skal være logget på, for at skrive et indlæg, så er er jo flere, der er i stand til at skrive indlæg, når man SKAL være logget på... (ved selv hvad jeg mener.. Er der andre end mig, der fatter hvad jeg skriver 8-[ )

Electric Mistress
06-02-06, 21:09

Ja ok...ip log er ip log...men det er fedt at glo på et site hvor man ikke kan læse indlæg også selvom man er online?

Jake Wattson
06-02-06, 21:11

Ja ok...ip log er ip log...men det er fedt at glo på et site hvor man ikke kan læse indlæg også selvom man er online?

Nej.

@ Dick: Schy. Arbejd.

Disken
06-02-06, 21:23
Hvor er det bare rart, at se jer holde liv i en flere år gammel tråd =D>

Tom Collins
06-02-06, 21:25

Hvis finn kan lægge et par cm til sin pik så holder han liv i alle de gamle tråde det skal være...

Disken
06-02-06, 21:26

Hvis finn kan lægge et par cm til sin pik så holder han liv i alle de gamle tråde det skal være...
:rimshot:

Tom Collins
06-02-06, 21:38

Jeg synes ikke det er rart at se på. Jeg kigger i hvert fald ikke direkte på det, der er blevet skrevet i denne tråd i dag. Man kan jo blive blind eller i værste fald dumblind af det. Puuuha.

Ja og Boy in the corner er jo slettet så man kan blive tvunget til at læse den slags bras istedet !

Dick Turpin
06-02-06, 21:42

Jeg synes ikke det er rart at se på. Jeg kigger i hvert fald ikke direkte på det, der er blevet skrevet i denne tråd i dag. Man kan jo blive blind eller i værste fald dumblind af det. Puuuha.

Ja og Boy in the corner er jo slettet så man kan blive tvunget til at læse den slags bras istedet !

Ja, vi er alle tvunget til at læse alt herinde.. Puha, hvor tarveligt.

Tom Collins
06-02-06, 22:06

Ja, vi er alle tvunget til at læse alt herinde.. Puha, hvor tarveligt.

Har du ikke et speciale du skal have skrevet ??! Smut sagde jeg ! :P

Jake Wattson
07-02-06, 00:38
Morfar Wattson har 2. dags tømmermænd.... så lidt stiv er han vel..

Edit: Og nej, der er ret beset ikke flere online, fordi man skal logges på, men hvis man skal være logget på, for at skrive et indlæg, så er er jo flere, der er i stand til at skrive indlæg, når man SKAL være logget på... (ved selv hvad jeg mener.. Er der andre end mig, der fatter hvad jeg skriver 8-[ )

Det er korrekt, men det har jo intet med noget at gøre, Dicky.

sheriffen
07-02-06, 14:52
Jeg har altid foretrukket "Forums" eller "Usenet" fremfor chats fordi at diskussionen der altid er mere seriøs og emne orienteret end et chatrum. Jeg ved godt at det nogen gange er irriterende at "real time" fornemmelsen ikke er eksisterende, men dem som alligevel vil være at finde i chatrummet er sandsynligvis de samme som har opgivet deres MSN eller ICQ detaljer.

Jeg kan bedst lide denne form for kommunikation også fordi det er nogenlunde overskueligt at følge med i alle diskussioner osse lang tid efter at de faktisk er foregået. Samtidigt er mange af dem der skriver herinde på arbejde samtidigt, og et chatrum er ikke noget man joiner på arbejde mens at forummet hurtigt kan chekkes i et par minutter uden at man kan sige at man spilder sin arbejdsgivers tid.

Niggah Please!!! :jerkit:

Tom Collins
07-02-06, 20:10

Niggah Please!!! :jerkit:

Hvad er der luder ?? Hvorfor kommenterer du et 3-4 år gammelt indlæg uden argementer !? Skal jeg komme ned i Svea butikken og pande dig een på låget !? 8)