Se fuld version : hvilken promoter er den bedste?
hvilken promoter er den bedste?
Hehe klart "den tykke fra zoo"... :D
Ok så erotisk buttet da... :roll:
Gad vide om det er alle de drinks han får kørt ned??? Eller er det den 1/4 piskefløde hver morgen, der gør det? :wink:
Undskyld men glemmer vi ikke Jean Eric Von Baden????
Eller er det bare mig...
Tim Andresen
19-11-02, 02:10
Vi er vist et par stykker af dem på Zoo der ikke er åleslanke længere, og godt kunne klare at smide 5-10 kg på "DJ-bæltet". :)
Men for god ordens skyld (hvis ellers det er mig der hentydes til), og så alle har forstået det 1 gang for alle. Så er det utroligt få job hvor jeg spiller progressive (aner ikke hvem abc er, men nu skulle det være slået fast). Jeg kan godt lide musikken, og bliver jeg booket til et job, hvor publikum vil have progressive, så tager jeg det gerne.
Og ja, Jean er selvfølgelig glemt i denne afstemning Dominik. Iøvrigt synes jeg disse afstemninger er noget temmelig forvirrende halløj, som ingen kan bruge til noget.
Total ol-skool tråd action her!
Det må snart være tid til en ny afstemning i denne kategori, der er godt nok kommet mange nye spillere på banen siden :D
Total ol-skool tråd action her!
Det må snart være tid til en ny afstemning i denne kategori, der er godt nok kommet mange nye spillere på banen siden :D
Så er det vist på tide du siger farvel til marianne, og afleverer min fars Norah Jones cd :=)
Haha... du skylder stadig på Otto Brandenburg kontoen!
Undskyld men glemmer vi ikke Jean Eric Von Baden????
Eller er det bare mig...
Jeg sad også lige og tænkte på det samme...
Jeg er glad for at både du og Dominik tænkte det samme med små 2 års interval! Hvem havde dog troet det muligt? Der kan man bare se hvor pusserløjerligt det kan gå for sig...
Jeg er glad for at både du og Dominik tænkte det samme med små 2 års interval! Hvem havde dog troet det muligt? Der kan man bare se hvor pusserløjerligt det kan gå for sig...
Havde ikke lige set at det var en gammel tråd...
Tom Collins
01-11-04, 15:10
Nå det havde du ikke lige ?! =D>
Sidder sgu ikke altid og studerer datoerne :-s
Thomas Stage
01-11-04, 16:00
Jeg stemmer på Mendez aka Menda aka Luqa aka Moondez aka Bamse.
:kiss:
Han er sku den frækkeste (bortset fra Von Baden selvfølgelig).
john wayne
01-11-04, 16:12
Waqar du skal sgu ikke tage dig af dem, de har ikke andet at lave.
Men først selvføli rigti noget pis når man ryger i fælden og kommer til poste..
Waqar du skal sgu ikke tage dig af dem, de har ikke andet at lave.
Men først selvføli rigti noget pis når man ryger i fælden og kommer til poste..
Præcis, vi blev trætte af at slå på dig, der er så forbandet langt til hamburg
Jean skal ha min stemme, ingen over ingen ved siden af :party:
J. J. Bukkake
10-11-04, 00:04
Jeg stemmer på Mendez aka Menda aka Luqa aka Moondez aka Bamse.
:kiss:
Han er sku den frækkeste (bortset fra Von Baden selvfølgelig).
Godt plugget, Stage.... :lol:
Haha!! en griner... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Honest mistake fra Waqars side, men fuck hvor er det griner!!!! :mrgreen:
Også dukker tråden op igen et halvt år efter... tsk tsk tsk !
Måske gammelt, men fandme sjovt ;)
Knep mig i røven for en møgliste!
hahahahaha.................Fie Adams..............mwuhahahaaa rgh.....
8-[
hvorfor var det lige at hun var med på den liste???.... remind me..
Knep mig i røven for dit brandgode set i lørdags @ Rusten - Tight som en thaifjams og med ild i lortet...
Invisible Schack Piklz dér!!! :mrgreen: :mrgreen:
Knep mig i røven for dit brandgode set i lørdags @ Rusten - Tight som en thaifjams og med ild i lortet...
Tak Klaus, jeg sender den sgu videre..
..Nogle der vil kneppe Klaus i røven (Kbhs bedste promoter/skribent) på min konto?
..Seriøst så nød jeg ikke at spille onsdag for en gangs skyld - det ku vist ses?!?
Det er ham den evigtunge "italiener" og cosykonge med evig efterfest på amar og billeder fra blade af piger i byen og extra lommer til flyers.
Tak Klaus, jeg sender den sgu videre..
..Nogle der vil kneppe Klaus i røven (Kbhs bedste promoter/skribent) på min konto?
..Seriøst så nød jeg ikke at spille onsdag for en gangs skyld - det ku vist ses?!?
Dit adventure on the wheels of fortune med Robot Rock promoerne, hensatte DJ Flip og jeg i en trance!