PDA

Se fuld version : Er der nogen der tager noget seriøst

Pogo Logo
05-08-04, 15:15
Hejsa, jeg har tidligere holdt mig langt væk fra alle former for Fora i stil med dette, da det som oftest var dybt useriøst... men jeg forsøger nu alligevel...

Er der nogen her der ville være interesserede i et lukket forum hvor man kunne udveksle ens EGNE numre - en slags kritik/sparrings forum?

Grunden til at det skulle være et lukket forum er at man på den måde kan udveksle både egne numre samt remix uden at coda kommer på nakken af en... er der nogen der har forslag til et sådan system?

DJ JSL, jo!
05-08-04, 15:25
Man kan da sagtens udveksle den slags i et åbent forum... det er da blevet gjort en god del gange før herinde....

christian christian
05-08-04, 15:26
PÅ mig virker det heller ikke lige frem som om, at Koda overrender os herinde.

ZIP
05-08-04, 15:29
Jowjow, det er mig som at det at der er inde i Koda... puuuh her er varmt.

:|

- Z -

pac
05-08-04, 16:16
Ellers tjek http://undergroundhouse.net/ der er et forum for ikke udgivet tracks. Der giver folk massere feedback.

Tom Collins
05-08-04, 16:29
Hvis man kun udveksler egne tracks kan KODA sgu da komme lisså tosset de vil ! Jeg kan se idéen med et lukket forum for at uvedkommende ikke nakker ens nummer og udgiver det selv !

DiscoJunkie
05-08-04, 18:02
Ja det er jo hørt før at folk snupper numre fra hinanden - så et lukket forum lyder som en nice ide.... det ville jo specielt være velegnet til remix og bootleg - eller bare til gode ideer...
Måske kunne man lave numre sammen - f.eks. kunne det være sjovt at lave et nummer sammen med en 5 - 6 andre, så man laver en lille stump på skift indtil man står med et færdigt trak... jo det er en rigtig god ide, men hvordan laver man udveksling af numre?

Via Email?
Via FTP

andre forslag?

Jesper Fryd
05-08-04, 19:46
Vi kan sagtens lave en lukket VIP-afdeling her på Forum, hvis det har interesse.

Så sætter vi en gul hest og Morten Vammen til at screene dem, der vil ind... 8)

Tom Collins
05-08-04, 20:47
Vi kan sagtens lave en lukket VIP-afdeling her på Forum, hvis det har interesse.

Så sætter vi en gul hest og Morten Vammen til at screene dem, der vil ind... 8)

Hvis admins skal ha' ring jobs for access så er jeg klar ! :mrgreen:

dda
06-08-04, 10:05
Er der nogen her der ville være interesserede i et lukket forum hvor man kunne udveksle ens EGNE numre - en slags kritik/sparrings forum?

Grunden til at det skulle være et lukket forum er at man på den måde kan udveksle både egne numre samt remix uden at coda kommer på nakken af en... er der nogen der har forslag til et sådan system?

her kan man chatte i fred...
- Check lige at der ikke er en eller anden klam ældre-mand (med login-navn såsom søgerfedtøs/bollenunørrebro/røvpulmig/KODA..etc..., der sidder der inde for sig selv og venter på en eller anden hot bird logger sig ind (det gør sådan nogle frække piger ret tit jo!!...))

http://ballofdirt.com/photo/big/106786.jpg

DiscoJunkie
06-08-04, 11:03
OK Pogo... så lad mig da blot være den første til at få monster hug fra folket.....

http://www.discojunkie.dk/DiscoJunkie%20-%20passionRMX.mp3

Det er blot en lille stump af nummeret.... det er lavet som intro til et DJ set...

vær nådig ;)

Tom Collins
06-08-04, 11:55
http://ballofdirt.com/photo/big/106786.jpg

Ka' du så begynde at bruge Safari !

dda
06-08-04, 12:22
ja - lidt skidt af en mac bruger.... men det smarte ved explorer er at man kan gemme sine fav. links nede i docken og trykke på dem og komme direkte ind på den side du vil uden at gå ind på nettet først....

kan man også d med safari ?

Tom Collins
06-08-04, 12:42
ja - lidt skidt af en mac bruger.... men det smarte ved explorer er at man kan gemme sine fav. links nede i docken og trykke på dem og komme direkte ind på den side du vil uden at gå ind på nettet først....

kan man også d med safari ?

Jepper !

abc
06-08-04, 12:52
IKke men stil, men
det er meget cool den måde beatet kommer ud af den der ambiens...og der sker da noget i arrangementet, selvom det drop hvor Roland kasserne hakker videre alene er lidt uforløst. Der må gerne vrides lidt mere i temaet. der bliver lidt monotont. Top Cheddar!

Pogo Logo
09-08-04, 09:30
8)

lyder som en fin ide....

og til Tom Collins..... du er bare verdensmester i at køre et indlæg i smadder men ligegyldige kommentarer om webbrowsere og lignende. Men KODA kan godt blive sure uanset hvad, for når man først er registreret hos dem, tager de vare på ALT hvad man laver, og det er ofte temlig belastende.

DiscoJunke>> fedt nok, lidt flere filtre og så rykker det sikkert røven ud af bukserne :-)

Pogo Logo
09-08-04, 11:08
[/quote]Så er det klart federe, at du i dit første indlæg, uden belæg, er negativ og vil have din egen lille musik-klub. Hvis du ellers gad, så havde du sat dig ind i tingene og set at folk allerede udveksler produktioner og kommentarer på forummet. Saglige kommentarer endda.[/quote]

Godt ord igen :-)

Nej jeg mener blot at det ville være fedt med et musik forum hvor det primært handlede om musikken og ikke om at køre indlæg i sænk...

Min vurdering af discojunkies nummer var jo blot en kort kommentar til hvad jeg mente der manglede i den lille stump han havde online... det er vel fair nok... hvad syntes i andre om den lille stump lyd?

Grandmaster Diertz
09-08-04, 12:37
Så er det klart federe, at du i dit første indlæg, uden belæg, er negativ og vil have din egen lille musik-klub. Hvis du ellers gad, så havde du sat dig ind i tingene og set at folk allerede udveksler produktioner og kommentarer på forummet. Saglige kommentarer endda.[/quote]

Godt ord igen :-)

Nej jeg mener blot at det ville være fedt med et musik forum hvor det primært handlede om musikken og ikke om at køre indlæg i sænk...

Min vurdering af discojunkies nummer var jo blot en kort kommentar til hvad jeg mente der manglede i den lille stump han havde online... det er vel fair nok... hvad syntes i andre om den lille stump lyd?[/quote]

Going Loco down in Acapulco

DiscoJunkie
10-08-04, 13:52
Tjahhh jeg vil nu give Pogo ret.... stedet her er IKKE for seriøse folk... det drejer sig oftest om ligegyldigheder og platte bemærkninger.... men sådan er det vel bare.... :?

JunkieKong-
10-08-04, 14:05
Tjahhh jeg vil nu give Pogo ret.... stedet her er IKKE for seriøse folk... det drejer sig oftest om ligegyldigheder og platte bemærkninger.... men sådan er det vel bare.... :?

Årh Hold nu kæft Tudeso´s!!!

Bare fordi der ikke er nogen der gider at høre på jeres lorte tracks , er det jo ikke ensbetydende med at ALT er useriøst herinde vel?

Hvis man ikke selv kan høre om ens musik holder , så burde man måske slet ikke lave musik in the first place...

Emil
10-08-04, 14:54
Hvis man ikke selv kan høre om ens musik holder , så burde man måske slet ikke lave musik in the first place...

Hørt!

Og i øvrigt Pogo, lad nu vær med at tro der er nogen der gider tage dig seriøst, når du ikke aner hvad du taler om. Det KODA spørgsmål har været oppe og vende 1 mill. gange, læs nogen af de gamle tråde for fanden. Hvis du gad gøre det ville din tråd heller ikke blive kørt i sænk..

Tom Collins
10-08-04, 19:56
og til Tom Collins..... du er bare verdensmester i at køre et indlæg i smadder men ligegyldige kommentarer om webbrowsere og lignende. Men KODA kan godt blive sure uanset hvad, for når man først er registreret hos dem, tager de vare på ALT hvad man laver, og det er ofte temlig belastende.

Ååårhh, pusser lad dog være med at tud. Hvis vi skulle være pisse alvorlige og strengt holde os til emnet i alle tråde ville der være røvsygt herinde. Hm.dk er slet ikke så slemt som du og Ulrik Junkie vil gøre det til. Der er da masser herinde der får konstruktiv kritik på deres tracks. Der er nogen der udveklser tips i deres sequencer programmer. Vi får plader anbefalet. Og vi har det fucking sjovt med platte kommentarer. Alt sammen i samme forum. Det har vi det godt med. Kan du ikke lide det så behøver du ikke surfe forbi, velda ?! :moon: