Se fuld version : hvilken dj er den bedste?
hvilken dj er den bedste?
den ægte børge
18-11-02, 18:30
inspektøren er den bedste.
'b
Tom Collins
18-11-02, 18:38
Ja hvorfor kan man ikke stemme på dem der er bedst ?
Patrick Bateman
18-11-02, 18:51
Man kan jo stemme på dem som er bedst på den liste (hvilket måske ikke afspejler de dj's som er bedst i kbh).....
Tom Collins
18-11-02, 19:09
Man kunne også stemme på den hvis navn indeholder flest bogstaver på den DJ man i virkeligheden synes var bedst.., hvilket gør afstemningen absolut ligeså interessant som den er nu ! :P
Patrick Bateman
18-11-02, 19:22
U got a point there mester.
- Så stemmer jeg på noise, for det ligger ret tæt op af noize, og han jonglerer rimeligt pænt...
- Så stemmer jeg på noise, for det ligger ret tæt op af noize, og han jonglerer rimeligt pænt...
Mener de ikke Thé Dj Noize???
eller der er en Wannabe som kalder sig Noise???
Hilsen
Ludicrous :twisted:
Hvordan kan Bjørn Svin få 35 % af alle stemmerne???
der må sgu da være noget galt der!
Hilsen Ludicrous :twisted:
Tom Collins
19-11-02, 01:35
Hvorfor ?
Troy McClure
19-11-02, 08:30
jeg ville nu gerne have at der var lidt flere at vælge i mellem...
Hvor er alle de gode dj's på den liste?http://65.68.63.156/mysmilies/otn/tongue/smily106.gif
Hvorfor det?
Jeg lader mine skills og fede plader tale for mig!
Så er der vist gået Justin Timberlake/Treo i den. Bjørn Svin er en jydetamp man lefler for. Manden spiller elendigt og jeg gætter på ingen nogensinde har lyttet med tilfredshed til hans nyeste plade fra BMG. Den er fa helvede til. Men det er der jo nok næppe nogen der vil indrømme. Jeg kan allerede høre Vammen for mig: Den mand er Gud!
Jeg er sikker på at der rent faktisk var en mening med det indlæg, men min Enigma maskine er desværre på værkstedet p.t.
Troy McClure
19-11-02, 12:57
Så er der vist gået Justin Timberlake/Treo i den. Bjørn Svin er en jydetamp man lefler for. Manden spiller elendigt og jeg gætter på ingen nogensinde har lyttet med tilfredshed til hans nyeste plade fra BMG. Den er fa helvede til. Men det er der jo nok næppe nogen der vil indrømme. Jeg kan allerede høre Vammen for mig: Den mand er Gud!
Gæst, kort fortalt: Du er en idiot!
PS: Og så er Bjørn altså fra Rønnede...
Hvorfor ?
Fordi jeg synes at Noize er en langt bedre DJ....
Prøv lige at kom ned fra the vip og få det rigtige ben ud af sengen Troy :)
J.O.K.E ikke?
Troy McClure
19-11-02, 13:09
jeg beklager endnu en gang et hofteskud fra min side... jeg så ikke lige joken... sorry, dude.
NP, vi har alle haft de dage hvor man vågner op badet i faeces... dér
Antyder du at Troy bevæger sig forlæns, jettizoned by fekalus flatus? Uha, catfight siger jeg bare!
Ja man kender den... jeg fandt da også tit Kaptajnen badet i faeces på den velkendte og næsten legendariske Sverigestur!
Harry Peaches
19-11-02, 14:07
Hmm....-Jeg troede at der dá var snak om blodsæd og Urin?
Troy McClure
19-11-02, 14:19
Antyder du at Troy bevæger sig forlæns, jettizoned by fekalus flatus? Uha, catfight siger jeg bare!
Nej, der bliver ikke nogen Catfight, oh du Kaptajn af Rascona'en (hvis den ikke er afhændet til anden side i skrivende stund).
Hey hey hey... Lyt lige til Børge - han har fat i noget dér.
Tom Collins
19-11-02, 23:52
Hey hey hey... Lyt lige til Børge - han har fat i noget dér.
Har du hørt ham skratz spille da ? 8)