PDA

Se fuld version : Utroskab i housemiljøet?

abc
19-07-04, 14:50
Er det helt gammeldags at tale om utroskab?
Jeg har mærket en tendens til at mange deler deres kærester i miljøet...har i nogle gode/dårlige erfaringer med det?

...
19-07-04, 15:02
Monogami har vel aldrig rigtig slået an i bøssemiljøet...?

dda
19-07-04, 15:03
er kæreste med "musikken" - hende deler jeg hellere end gerne med alle, så vi alle kan være glade!

Jake Wattson
19-07-04, 15:11
Mon det er anderledes end i resten af samfundet? Det tror jeg næppe.. :)

Lang
19-07-04, 15:12
Og hvis du er tvivl om hvorvidt det er din egen sæd/fanny juice der er i din partners underbuks er der hjælp at hente her:

http://www.blumlab.com/

Under "dna test"

Snyder
19-07-04, 15:15
Jeg har mærket en tendens til at mange deler deres kærester i miljøet...har i nogle gode/dårlige erfaringer med det?

Det kommer aldrig på tale. Jeg holder min kæreste i en meget kort snor.

Rocco Siffredi
19-07-04, 16:17
Jeg knepper gerne andres kærester, tar vildt psyko mange stoffer, er biseksuel, opfører mig helt vildt fjollet til efterfester, backstabber mine venner, går i de totalt rigtige sko, synes Vega lounge er totalt under min standard, ved godt hvorfor Catwalk lukkede, ser pissegodt ud på trods af at jeg osse var nede med undergrunden dengang det var undergrund, hænger ud med de rigtige i miljøet, hjælper dig gerne med hvilken somhelst lillebitte tilsyneladende ligegyldig oplysning som du kan bruge til dit næste uundværlige bidrag til litteraturen. Hvad vil du vide? Hvad med at starte et par tråde og evt et par afstemninger?

abc
19-07-04, 17:16
Du lyder som en spændende og orginal fyr, kære "Rocco", selvom baghold er din foretrukne taktik, også her på forum. Men den der vrangforestilling om du ligepludselig er blevet samplet af alle fra spindoktorer og tekstforfattere til Spielberg skal du nok tale med din læge om...ligesom din fetish for at skylle pigers ansigter i toilettet...

Tom Collins
19-07-04, 19:24
ved godt hvorfor Catwalk lukkede,

Ok, den var fløjet helt hen over hovedet på mig ! Vi vidste jo alle det bare var et spørgsmål om tid dog. Pga. konkurs eller drugs så ?!

abc
20-07-04, 12:11
Mærkeligt denne fantastiske tråd er lidt for varm...

RJ
20-07-04, 12:12

Har du limet hende fast til din tisser?

christian christian
20-07-04, 13:22
er kæreste med "musikken" - hende deler jeg hellere end gerne med alle, så vi alle kan være glade!

haha - du får altså IKKE noget fisse? :D

dda
20-07-04, 13:24

haha - du får altså IKKE noget fisse? :D

hvad er det?

Colston
20-07-04, 13:35

Har du limet hende fast til din tisser?

:woot:

speedgaragepia
20-07-04, 16:28
Er alle i housemiljøet ikke bøsser? 8)

Tom Collins
20-07-04, 16:51
Er alle i housemiljøet ikke bøsser? 8)

Det er kun dem der hører prog der er det !