PDA

Se fuld version : Er du DJ og har kat ?

Tom Collins
08-07-04, 16:02
Bare lige for at bevise at jeg er helt nede med de der afstemninger laver jeg lige een for enten at bevise eller modbevise en påstand jeg hørte fra en pige i byen for et par måneder siden:

"Hvad er det med alle jer dj's ? Hvorfor har I alle sammen katte ?"

Det ku' jeg ikke rigtigt svare på, men lad os se om hun har ret ?

FatCap
08-07-04, 16:30
Hehe,

I love my cat.. Har faktisk en, som chiller hele tiden.. hyggeren!

Maaløe
08-07-04, 16:47
Men jeg har engang haft en kat, som jeg var rigtig glad for.... tæller det? :-k

Arbitrary
08-07-04, 17:30
Jeg er ikke dj, og jeg har heller ikke kat. For det første er jeg ret allergisk over for katte, og for det andet så er hverken jeg eller min kæreste kattemennesker :)

DJ Daniel
08-07-04, 17:52
http://www.geocities.com/j17neo/fursuit.html

FatCap
08-07-04, 17:59
http://www.cityofdunedin.com/cityimg/events_aim301.jpg

Inspector
08-07-04, 18:05
Det er fandme et proghead, der vil noget!

Poppa KB
08-07-04, 18:16
http://www.cityofdunedin.com/cityimg/events_aim301.jpg

Det var kattens!!! En omgang med JTM progblaster og vupti...

dda
08-07-04, 21:40
Jeg er ikke dj, og jeg har heller ikke kat. For det første er jeg ret allergisk over for katte, og for det andet så er hverken jeg eller min kæreste kattemennesker :)

tak for det indlæg !
=D>
smukt...

Tom Collins
08-07-04, 22:30

tak for det indlæg !
=D>
smukt...

Og hvad var det så lige der var smukt her ?? Ja det fløj sgu lige hen over mit ho'de !

dda
08-07-04, 22:36

tak for det indlæg !
=D>
smukt...

Og hvad var det så lige der var smukt her ?? Ja det fløj sgu lige hen over mit ho'de !

that makes two of us...

Tom Collins
08-07-04, 22:39
that makes two of us...

Wow, det er eddermame imponerende at være så blank så man selv taler hen over hovedet på sig selv !!

dda
08-07-04, 22:42
that makes two of us...

Wow, det er eddermame imponerende at være så blank så man selv taler hen over hovedet på sig selv !!

?you sure lost me...

Tom Collins
08-07-04, 22:46
Jeg har lus.

Har du nu været på bordel igen ?!

andigital
08-07-04, 22:53
jeg har en kat -
http://www.internat-marine.dk/cat.jpg

Ludicrous
08-07-04, 23:46
Kat? er det ikke noget man tygger for at blive kæmpehøj?

the man
09-07-04, 10:47
Havde 3 store katte, den største på 12kg.. Måtte aflive dem, da mine unger ikke kunne tåle dem....!

Ultimativ den væste dag i mit liv.....! :cry:

Så, ikke flere katte til mig tak....!

dda
09-07-04, 10:54
Havde 3 store katte, den største på 12kg.. Måtte aflive dem, da mine unger ikke kunne tåle dem....!

:shock: #-o
- kunne du da forhelvede ikke ha fundet et sted de kunne bo!

the man
09-07-04, 11:02

Du kan tro jeg prøvede.... Men en ting de ikke skulle var på et kattehjem, og så blive aflivet efter 3 måneder i bur, fordi ingen ville have dem, No way...!(der er ingen der vil have 3 store katte på 6 år, folk vil have killinger )...

andigital
09-07-04, 11:04

...
09-07-04, 11:07

Du kan tro jeg prøvede.... Men en ting de ikke skulle var på et kattehjem, og så blive aflivet efter 3 måneder i bur, fordi ingen ville have dem, No way...!(der er ingen der vil have 3 store katte på 6 år, folk vil have killinger )...

Jeg tror nu godt du kunne have solgt dem til min lokale kinagrill...

DJ Daniel
09-07-04, 11:07

Du kunne have aflivet ungerne, så havde du samtidig forhindret spredningen af Jan The Man-generne, og dermed gjort både din katte og verden en tjeneste.

the man
09-07-04, 11:09

Du kunne have aflivet ungerne, så havde du samtidig forhindret spredningen af Jan The Man-generne, og dermed gjort både din katte og verden en tjeneste.

Jaja, fuck dig selv....!

Garridge bwoy
09-07-04, 11:10

Og så blev denne tråd i elllevte time reddet fra aflivning :lol:

dda
09-07-04, 11:24

ja det har du jo ret i... Vi forbrugere er jo vanvittige... Na vi vil da ikke have gamle katte - vi vil have killinger... (for de er såå pusse nusse søde)
Kan godt følge dig i det med kat i bur... FUCK.. ked af at du skulle have den afslutning med dine katte.... :cry:

the man
09-07-04, 12:26
ja det har du jo ret i... Vi forbrugere er jo vanvittige... Na vi vil da ikke have gamle katte - vi vil have killinger... (for de er såå pusse nusse søde)
Kan godt følge dig i det med kat i bur... FUCK.. ked af at du skulle have den afslutning med dine katte.... :cry:

Snakkede med dem på kattehjemmet, og som de sagde at chanchen at bare en af dem ville blive afsat var minimal...! Alle tre var meget knyttet til hinanden, så det med at skille dem ad var også lort....!

Så desværre VAR det eneste løsning, hvad andre end måtte tænke...!

Så ingen katte til mig før de små er fløjet fra reden....!

Garridge bwoy
09-07-04, 12:36
Snakkede med dem på kattehjemmet, og som de sagde at chanchen at bare en af dem ville blive afsat var minimal...! Alle tre var meget knyttet til hinanden, så det med at skille dem ad var også lort....!

1) Du snakkede med dem på kattehjemmet? Og de sagde alt det dér? :shock:

2) Ingen katte til dig, før de små er fløjet fra reden? :shock:

The Man... Mon ikke du tillægger dine katte nogen lidt urealistiske evner..?

dda
09-07-04, 12:38

1) Du snakkede med dem på kattehjemmet? Og de sagde alt det dér? :shock:

2) Ingen katte til dig, før de små er fløjet fra reden? :shock:

The Man... Mon ikke du tillægger dine katte nogen lidt urealistiske evner..?

edit: dem der er ansat på kattehjemmet.... :P

Erixx...
09-07-04, 14:48
Årh HVAD for en gay diskussione det her :lol:

Tom Collins
09-07-04, 14:57

Årh lad nu være med at lade dette være et spørgsmål om forbruger mentalitet, det er sgu da klart at man kun vil have killinger, det er da det samme som at overtage andre folks børn når de er teenagere. Der er tonsvis af katte der bliver aflivet hver dag og det er absolut ikke en truet dyreart. Jeg ved godt det er synd når man kigger ind i deres små pusse nusse øjne, og hvis min egen kat skulle aflives en dag ville jeg da osse være ked af det. Men hellere aflive en kat en at lade dem lide...

Og Erik, du kan selv være gay, jeg har set hvordan du går !

Colston
09-07-04, 15:02
Animals = Food
People = Shit

Tom Collins
09-07-04, 15:03
Animals = Food
People = Shit

Americans = Fools

Colston
09-07-04, 15:06
Animals = Food
People = Shit

Americans = Fools

Ihh. Jeg ser at mit tvetydige indlæg er helt spildt her.

Tom Collins
09-07-04, 15:10
Hvis man dukker sig langt nok flyver al ting hen over hovedet på een

:hammer:

john wayne
09-07-04, 20:41
http://www.geocities.com/j17neo/fursuit.html

det vildeste link...ever...det der...

RMK
10-07-04, 02:03
....folk vil have killinger )...

Vil lige understrege, at jeg INTET har imod Jan, han er sød :oops: men ovenstående del-sætning fortjener en hel citat post, smag på det drenge '....folk vil have killinger'