Se fuld version : Hvad Koster Din Søndag?
Harry Peaches
11-11-02, 12:06
Pizza?
DVD?
Smøger?
Guf?
Fald-ned-skunk? (RAS!)
Underlig plastic-ting du fortyder Mandag?
Hvor meget trækker du gennemsnitlitigt op af pungen sådan en søndag?
hehehe....... En plov bliver det til... Ud og spise, købe nogle magickort over nettet, ned i boomtown og hente et nyt, du ved... Shopping på søndage holder.
Hov hov... Husk lige Offline!!! Søndag i selskab med Otto, og gale mennesker.... Nice!! :D
Ses på søndag!!!
Andreas_H
Pizza, DVD, Guf! It all... 8)
Patrick Bateman
12-10-04, 07:51
Sushi
så det bliver vel omkring de 3-400 kroner...
arbejder hver søndag fra 9 - 19____ så det bliver heldigvis kun til en pose müsli / et par æbler... Når jeg kommer hjem falder jeg altid i søvn... Så billigt billigt billigt... + tjener penge på at stene rundt på min sønd....
:|
christian christian
12-10-04, 09:52
Min søndag:
yoghurt: 4 kr
grillkylling m/ fritter: 35 kr
coca cola: 48 kr
poletter: 10 kr
EkstraBladet: 11 kr
pot til vennepris: 15 kr
Blockbuster: 90 kr
ristet hot dog: 15 kr
cocio: 10 kr
Dominos classic pizza: 79 kr
pakke smøger: 30 kr
tyrkisk peber: 10 kr
ialt: 357 kroner
Andreas_H skrev:
Hov hov... Husk lige Offline!!! Søndag i selskab med Otto, og gale mennesker.... Nice!!
Hmm, hvornår har du sidst været på Offline? Otto er gået på "pension" for længe siden, men kom ned og hils på de nye forpagtere. De er rigtige flinke.
Ellers brænder jeg omkring en 200 kr af på sådan en søndag, fortrinsvis på Rub's'dub og taxa'en hjem...
min søndag i forgårs 0,-
morgenmad på hotel(ejet af familie medlem)
kaffe og kage hos forældre
mors hjemmelavede mad om aftenen og så i bil hjem i seng i kbh...
deeeejlig søndag....
Garridge bwoy
12-10-04, 10:32
For mange penge hvis der skal ses bold ude på Vestegnen, ellers en stor menu fra Dominos Pizza m. chicken wings eller en cheeseburger m. fritter (alt afhængigt af om det er først eller sidst på måneden, for Domino er åndssvagt dyrt!)
Men min ambition er at bruge 0 kr og gå eller løbe en tur langs Nordhavn/Langelinie. Tømmermænd gør bare noget ubehageligt ved ambition og kondition #-o
Sonny Loose
12-10-04, 10:39
Denne søndag...
Strøm brugt på 3-4 timers Gran Turismo + lidt blandet PS2 tidsfordriv.
43.- kr. for stegte nudler med karry fra the local china.
18,- for flæskestegssandwich fra samme (hvorfor er det at kinesiske grillbarer er champs i den disciplin)
0,5 gr. (aaarh, måske lidt mere) af noget rigtigt kedeligt marok fra dagen før.
400 i plus efter væddemål vundet på resultatet i dagens Grand Prix fra Suzuka i Japan.
SL
Tom Collins
12-10-04, 18:07
Andreas_H skrev:
Hov hov... Husk lige Offline!!! Søndag i selskab med Otto, og gale mennesker.... Nice!!
Hmm, hvornår har du sidst været på Offline? Otto er gået på "pension" for længe siden, men kom ned og hils på de nye forpagtere. De er rigtige flinke.
Ellers brænder jeg omkring en 200 kr af på sådan en søndag, fortrinsvis på Rub's'dub og taxa'en hjem...
Ha ha, Peter du er godt nok ikke den skarpeste kniv i skoven, tjek lige hvornår indlægget er dateret !
Hvad er det forøvrigt for en sport der er gået i at kommentere gamle tråde ??
JunkieKong-
12-10-04, 18:16
Andreas_H skrev:
Ha ha, Peter du er godt nok ikke den skarpeste kniv i skoven, tjek lige hvornår indlægget er dateret !
Den koster et Trælår Disken...HAHAHAHAHA!
Spørg FatCap. Han har jo åbenbart brug for at hive et 2 år gammelt indlæg frem for at fortælle at han har råd til både "Pizza, DVD, Guf! It all..." Om søndagen - også endda med solbriller på! Sikken en flottenheimer :mrgreen:
Spørg FatCap. Han har jo åbenbart brug for at hive et 2 år gammelt indlæg frem for at fortælle at han har råd til både "Pizza, DVD, Guf! It all..." Om søndagen - også endda med solbriller på! Sikken en flottenheimer :mrgreen:
Hahaha, det er jo en konge tråd Harry havde fået lavet sig i sin tid, så den skulle næsten have en ny chance for flere indlæg...
:mrgreen:
Junkie-Kong skrev:
Den koster et Trælår Disken...
Og hvad så, når man nu har mus i knæene og stær på øjnene.
http://members.lycos.nl/amazingart/images/drapkin_chelsea_pensioner.jpg
Og rotter på loftet, ikke at forglemme...
Jake Wattson
12-10-04, 21:25
2 liter polsk Cola: 20,-
2 kyllingr-shawarma sandwiches: 60,-
20 smokes: 30,-
--------------------------------------------
Sum: 110,- + det løse...
Det er altid godt med lidt Counter på Boomtown om søndagen... enig Rasmus
http://flamber.dk/fun/cs.jpg