PDA

Se fuld version : Hvad bruger du dette forum til?

abc
06-07-04, 11:32
Hvad bruger du dette forum til?

...
06-07-04, 11:34
At afreagere så anonymt det er muligt, pga min åndssvage chef.

Snyder
06-07-04, 11:43
At få nyttige råd om intim herreekvipering fra det københavnske fashionpack.

Colston
06-07-04, 11:48
At lege med sublimeret homosexualitet

Tom Collins
06-07-04, 12:13
Jeg skal osse have noget at bruge venstre hånd til.

abc
06-07-04, 13:17
Vildt nok at i handler knark her...troede det var på trancetunnel det foregik.

JunkieKong-
06-07-04, 13:53
Jeg bruger dette forum til at slide i det med at lave afstemninger for derefter af få dem slettet... :cry:

Ikke så mærkeligt man nogle gange føler sig hensat til:

http://www.dvd-galaxis.de/dvd-cover-bilder/121317.jpg

HAHAHAHAHA!

Slap off med dit Kunta Kinte komleks, ellers så ryger foden du..!

Steff
06-07-04, 14:31
At få det bedre ved at vide at abc har det værre

JunkieKong-
06-07-04, 14:41
DJ Kunta - den eneste prog-slave-bomulds-raver. Alt var prog i syden.

Prog blev født som udtryk ifm. de sortes skjulte DJing i marken.

"Massa comes, no more prog"

Ej at forglemme: MC Kinte, den første Rapper man historisk kan dokumentere. Udover Catchphrases som "Yeaaah BOY" og "whats up Nigga" , menes Kinte også at være ophavsmand til hele "gold chain" moden, dog med den lille forskel at Kinte sportede sine "chains" om benet istedet for om halsen.

Colston
06-07-04, 14:45
Ej at forglemme: MC Kinte, den første Rapper man historisk kan dokumentere. Udover Catchphrases som "Yeaaah BOY" og "whats up Nigga" , menes Kinte også at være ophavsmand til hele "gold chain" moden, dog med den lille forskel at Kinte sportede sine "chains" om benet istedet for om halsen.

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Tom Collins
06-07-04, 15:03
Ahahahahahaha, man kan heller ikke tage sig en morfar uden at i drenge går berserk herinde...

I'm staying tuned now !

Jake Wattson
06-07-04, 15:34
DJ Kunta - den eneste prog-slave-bomulds-raver. Alt var prog i syden.

Prog blev født som udtryk ifm. de sortes skjulte DJing i marken.

"Massa comes, no more prog"

Ej at forglemme: MC Kinte, den første Rapper man historisk kan dokumentere. Udover Catchphrases som "Yeaaah BOY" og "whats up Nigga" , menes Kinte også at være ophavsmand til hele "gold chain" moden, dog med den lille forskel at Kinte sportede sine "chains" om benet istedet for om halsen. Heh.. Good ones! :lol:

x-atle
06-07-04, 15:36
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
=D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>

2-0 til jer to house kegler!

Disken
06-07-04, 19:42
Jeg bruger hm.dk til at fordrive tiden, indtil der kommer en ny bog om Kbhs natteliv...

dj filow
06-07-04, 19:56
disk wrote:

Jeg bruger hm.dk til at fordrive tiden, indtil der kommer en ny bog om Kbhs natteliv...

;) he he he, helt sikkert! samme her, heh he

#-o alle de latterlige bøger om cph natteliv! - som dog i perioder er interessant læsning! - lidt ligesom se & hør! :lol:

:| ej, glem det med se & hør!

Tom Collins
06-07-04, 22:27
alle de latterlige bøger om cph natteliv! - som dog i perioder er interessant læsning! - lidt ligesom se & hør!

Jeg ville osse hellere at der var nogen der skrev om Odenses natteliv. Der kan man tale om et helt nyt niveau af dekadence...

abc
07-07-04, 07:23

Jeps, så man slipper for de rædselsfulde ture til clubber og pladebutikker...